Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 May 2004, 20:20   #51
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Edit: Graag serieus bij het discussieonderwerp blijven.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2004, 19:43   #52
Tosyali
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik geloof niet dat deze mensen moslim zijn, ze mogen zeggen wat ze willen, in mijn ogen zijn ze niets. ik heb van vrienden gehoord dat ze deze video al eerder hebben gezien, 1tje 6maanden en andere3 maanden geleden.
zoiets is ten strengste verboden in de islam, je moet zelfs je tegenstander in EEN slag doden zodat hij niet lijdt. ik zal wat redenen noemen waarom ik niet geloof dat dit door een moslim is.

nick berg is een (praktiserende)JOODSE amerikaan. zijn ouders beschuldigen de amerikaanse staat. amerikanen zij voor de onthoofding tegen de advocaat van de familie dat nick berg bij hun veilig was. maar na de onthoofding zeggen ze dat nick ber niet bij hun was, maar dat de irakeze politie hem had. irakees politie zegt dat ze nick berg niet hadden(IK VRAAG ME AF WIE DAAR OP DIT MOMENT DE BAAS IS, AMERIKA OF IRAKEZE POLITIE!!!).

de man die nick onthoofd spreekt GEBROKEN arabisch, hoe kan dat nou??
in 2002 had nick berg contact met Zacarias Moussaoui, een van de verdachtes bij 11 september, dit bleek uit dat zacarias de password van nick bergs pc had, berg heeft gezegd dat zacarias zijn password wist omdat hij ooit in de metro zijn laptop effe gebruikte.
mijn bron zegt ook dat nick berg waarschijnlijk een mossad agent was.

Laatst nog 1 ding: de man die onthoofd heeft een grote GOUDEN ring aan. hoe kan een moslim die zich sheikh noemt een GOUDEN ring dragen.


Iedere moslim man weet dat hij geen goud(en zijde) mag dragen!!! WTF????
  Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2004, 20:19   #53
Tosyali
Guest
 
Berichten: n/a
Post

kwou der nog een paar erbij zetten.

wanneer je een mens van zijn nek snijdt moet heel veel bloed eruitkomen wat hier niet het geval is. naar gebroken arabisch is het accent van de "slachter" ok anders.
de handen van de "slachter" is erg bleek, ik dacht dat irakezen wat donker waren, maar goed dit is niet zo`n goede bewijs.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 May 2004, 20:18   #54
sorija
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

precies, ze noemen zichzelf moslims maar iedereen kan zeggen dat ie moslim is!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2004, 06:59   #55
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sorija
precies, ze noemen zichzelf moslims maar iedereen kan zeggen dat ie moslim is!!!
ik kan me eigenlijk niet voorstellen waarom een extremistische groepering er om zou gaan liegen wat hun boodschap is, oftewel in dit geval dus voor welk geloof ze vechten zeg maar
  Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2004, 08:21   #56
Tosyali
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

plankje@

je hebt wel gelijk, daarom weet ik niet zeker, maar als je kijkt zie je dat alles zo achter elkaar is gagaan. je kan 2 dingen denken.

1 irakezen boos door foto`s en als vergeldingnick berg onthoofd.

2 amerikanen hebben een maandenoude video ingezet om hun prestige terug te krijgen.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2004, 10:21   #57
Tosyali
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Onthoofding is niet door irakezen gepleegd

1. Arabisch lees je van rechts naar links. Maar die gemaskerde mannen lezen het van links naar rechts.

2. De stemmen zijn gedupt. Stem van nick berg is gedupt met stem van een vrouw. Die gemaskerde mannen kunnen geen arabisch lezen, stem van hun is gedupt met stem van mensen die arabisch kunnen (toch spreken ze daar arabisch heel slecht).

3. Welke Moslim extriminist draagt een gouden ring om? Zijn ze van Wu-Tang ofso? 1 van de gemaskerde mannen hebben een gouden ring om. In arabische landen is het verboden voor mannen om goud te dragen.

4. Wat rare is dat nick net toen naar Irak ging geen melding bij Kamer van Koophandel had gedaan, of dat er geen mensen zijn die met hem in Irak zaken gedaan hebben.

5. Bush is weer vies aan het spelen.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2004, 14:21   #58
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Voor iedere dode amerikaan of andere westerling, moeten ze gewoon vergeldings acties uitvoeren, net zoals het grote Israelische leger.
Dat is inderdaad DE instelling, kijk maar eens hoe goed het daar gaat en hoe snel de oorlog daar voorbij is!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2004, 14:22   #59
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Het liefst zou ik zien dat de VS zich zou terugtrekken, omdat ik denk dat Irak het niet waard is om ook maar nog 1 druppel westerlijk bloed aan te verspillen.
Dan had je er ook niet aan moeten beginnen. Ze moesten zo nodig van Saddam af, hebben daar een grote rotzooi van Irak gemaakt, en je dan niet terugtrekken? Hoe laf ben je dan..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2004, 14:26   #60
Tosyali
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Dat is inderdaad DE instelling, kijk maar eens hoe goed het daar gaat en hoe snel de oorlog daar voorbij is!


haha, laat me niet lachen, oorlog voorbij, slaap jij maar verder.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2004, 14:49   #61
sorija
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tosyali
haha, laat me niet lachen, oorlog voorbij, slaap jij maar verder.
zolang de mens zal bestaan, bestaat er oorlog!
  Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2004, 15:00   #62
Tosyali
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jah, en dat wordt ook nog een versterkt door de woorden van Charles Darwin:




Citaat:
"De ontwikkeling van levende wezens hangt af van de strijd om het bestaan. De sterken winnen de strijd. De zwakken zijn veroordeeld overwonnen te worden en in vergetelheid te raken."
denk niet dat ik die gek geloof hoor, er is allang bewezen dat zijn theorie niet klopt(andere theories).



Sommige mensen die zeggen dat zij in naam van de godsdienst handelen, begrijpen hun godsdienst niet goed of voeren het op de verkeerde manier uit. Daarom is het onjuist om een idee van die godsdienst te vormen door de activiteiten van die mensen. De beste manier om de islam te begrijpen is door zijn heilige bron.

De heilige bron van de islam is de Qoer-aan; en het model van de moraal in de Qoer-aan - islam - wijkt volkomen af van het beeld dat in de hoofden van een aantal westerlingen gevormd is. De Qoer-aan is gebaseerd op de concepten van: moraal, liefde, mededogen, genade, nederigheid, zelf-opoffering, verdraagzaamheid en vrede, en een moslim die volledig volgens deze moraal leeft is zeer verfijnd, verstandig, tolerant, eerlijk en inschikkelijk. Aan degenen om hem heen geeft hij liefde, respect, vrede en een gevoel van vreugde in het leven.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2004, 15:05   #63
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tosyali
haha, laat me niet lachen, oorlog voorbij, slaap jij maar verder.
het was dan ook sarcasme wat hij doelde
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2004, 16:59   #64
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tosyali
jah, en dat wordt ook nog een versterkt door de woorden van Charles Darwin:


denk niet dat ik die gek geloof hoor, er is allang bewezen dat zijn theorie niet klopt(andere theories).
Paron me? Gek? Je weet hopelijk wel waar je het over hebt? Of zijn theorie niet klopt... ik betwijfel het. Dat zeg jij nou snel, maar ik kan mij weinig serieuze theoriën indenken waar het tegendeel bewezen is.

Citaat:

Sommige mensen die zeggen dat zij in naam van de godsdienst handelen, begrijpen hun godsdienst niet goed of voeren het op de verkeerde manier uit. Daarom is het onjuist om een idee van die godsdienst te vormen door de activiteiten van die mensen. De beste manier om de islam te begrijpen is door zijn heilige bron.

De heilige bron van de islam is de Qoer-aan; en het model van de moraal in de Qoer-aan - islam - wijkt volkomen af van het beeld dat in de hoofden van een aantal westerlingen gevormd is. De Qoer-aan is gebaseerd op de concepten van: moraal, liefde, mededogen, genade, nederigheid, zelf-opoffering, verdraagzaamheid en vrede, en een moslim die volledig volgens deze moraal leeft is zeer verfijnd, verstandig, tolerant, eerlijk en inschikkelijk. Aan degenen om hem heen geeft hij liefde, respect, vrede en een gevoel van vreugde in het leven.
Leuk, maar wat wil je ermee zeggen? Dat iedereen maar generaliseert dat de Islam slecht is? Dat zou een generalisatie terug zijn. Geen idee waar je nou op probeert te doelen.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2004, 17:04   #65
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tosyali
kwou der nog een paar erbij zetten.

wanneer je een mens van zijn nek snijdt moet heel veel bloed eruitkomen wat hier niet het geval is. naar gebroken arabisch is het accent van de "slachter" ok anders.
de handen van de "slachter" is erg bleek, ik dacht dat irakezen wat donker waren, maar goed dit is niet zo`n goede bewijs.
Ik vind dat je op een aantal punten wel érg gedetailleerd betoogt over een video opname die zo ontzettend slecht is van kwaliteit dat ik me afvraag of je zulke uitspraken kan doen.
Daarbij zou ik die bron van jou wel eens willen zien. Het gaat mij inmiddels té ver richting het 'sterke verhalen uit de kroeg' idee.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2004, 17:04   #66
Tosyali
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Paron me? Gek? Je weet hopelijk wel waar je het over hebt? Of zijn theorie niet klopt... ik betwijfel het. Dat zeg jij nou snel, maar ik kan mij weinig serieuze theoriën indenken waar het tegendeel bewezen is.



Leuk, maar wat wil je ermee zeggen? Dat iedereen maar generaliseert dat de Islam slecht is? Dat zou een generalisatie terug zijn. Geen idee waar je nou op probeert te doelen.
ga naar www.harunyahya.com

daar zie je GENOEG tegen bewijzen.


de meeste mensen scheren de moslims over een kam, als 1 zogenaamde moslim iets ergs doet zijn alle moslims er de dupe van. en ik merk daar heel wat van.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2004, 17:06   #67
Tosyali
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Ik vind dat je op een aantal punten wel érg gedetailleerd betoogt over een video opname die zo ontzettend slecht is van kwaliteit dat ik me afvraag of je zulke uitspraken kan doen.
Daarbij zou ik die bron van jou wel eens willen zien. Het gaat mij inmiddels té ver richting het 'sterke verhalen uit de kroeg' idee.
ik heb het van turkse bronnen, wat je volgens mij niet zal kunnen lezen, maar ik zoe wel voor je, misschien ken je wel een turk die het voor je vertaalt.


ik weet zeker dat nick berg een cia of mosad agent is. is weer een complottheorie van amerika en israel.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2004, 17:12   #68
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tosyali
ga naar www.harunyahya.com

daar zie je GENOEG tegen bewijzen.



Zal ze vanavond es doorlezen. Maargoed, omdat we niet stil blijven zitten op 1 bron, gaan we verder kijken naar bronnen die duidelijk de theorie van Darwin ondersteunen. Ik wil graag een objectief beeld kunnen vorm. Dat kan niet adhv 1 site.

Citaat:
de meeste mensen scheren de moslims over een kam, als 1 zogenaamde moslim iets ergs doet zijn alle moslims er de dupe van. en ik merk daar heel wat van.
Mja en dan? Ik hoor ook redelijk vaak vanaf de andere kant dat iedereen moslims haat en weet ik et wat. Dat is dus geen geldig argument. Dat zijn gewoon simpele generalisaties op gevoel, totaal nutteloos.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2004, 17:14   #69
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tosyali
haha, laat me niet lachen, oorlog voorbij, slaap jij maar verder.
Gelukkig bedoelde ik m inderdaad sarcastisch
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2004, 17:14   #70
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tosyali

ik weet zeker dat nick berg een cia of mosad agent is. is weer een complottheorie van amerika en israel.
Wel ja.. alles zit in complotten Sorry hoor, maar zo kan je eeuwig doorgaan met fantasiën. Complotten geloof ik niet in. Maakt niet uit wát voor complot, of het nou tegen Irak of tegen de US is.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2004, 17:20   #71
Tosyali
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kon ik je maar turks leren, want dankzij bakellende weten we hier in nl niet wat er gebeurt in de wereld. gelukkig ken ik turks waardoor ik wat sites kan bezoeken waardoor ik weet wat die amerikanen en israelieten doen.


sorry, ik kan die link niet meer vinden, ik zoek het nog wel.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2004, 17:21   #72
Tosyali
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

en die tekstje had ik gewoon daar gezet om te laten zien dat niet alle moslims terroristen zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2004, 17:26   #73
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tosyali
kon ik je maar turks leren, want dankzij bakellende weten we hier in nl niet wat er gebeurt in de wereld. gelukkig ken ik turks waardoor ik wat sites kan bezoeken waardoor ik weet wat die amerikanen en israelieten doen.


sorry, ik kan die link niet meer vinden, ik zoek het nog wel.
Wat een non-argument. We hebben geen internet censuur hoor. Misschien moet jij je eerder te raden gaan wat jij aan bronnen hebt
Als er zaken waren die daadwerkelijk schokkend waren dan waren ze in no-time uitgelekt. Je bent niet de enige Nederlander die Turks kan.
Wat je nou met je Balkenende argument wil weet ik ook nie hoor, maar als je doelt op censuur... hmm die is in Turkije toevallig wat groter dan in Nederland
  Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2004, 17:32   #74
Tosyali
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bakellende is maat van bush, denk je dat hij toelaat om ergere dingen te laten zien op nieuws(laat erdogan trouwens ook niet doen)? ik vertrouw mijn bronnen. maar we zullen nog veel horen, er zal wel wat gaan uitlekken.



laterzzz
  Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2004, 17:34   #75
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tosyali
bakellende is maat van bush, denk je dat hij toelaat om ergere dingen te laten zien op nieuws(laat erdogan trouwens ook niet doen)? ik vertrouw mijn bronnen. maar we zullen nog veel horen, er zal wel wat gaan uitlekken.



laterzzz
Gelukkig ben ik niet afhankelijk van Nederlandse pers... Internet he
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2004, 06:45   #76
Tosyali
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Headless in Baghdad-Nick Berg Accidental Terrorist
by CONSPIRACY PLANET

You may have heard of "Eyeless in Gaza" by Aldous Huxley, but the buzz worldwide is "Headless in Baghdad," the notorious phony home video/ snuff film.

In a provocative column called "Headless in Baghdad: Nick Berg, The Accidental Terrorist," political-economic analyst Al Martin deconstructs the Curious Case of Nicholas Berg and the notorious video of his alleged murder in Iraq.

"Nick Berg was the son of a prominent Jewish liberal family in a wealthy suburb in northern Pennsylvania called West Chester," writes Martin. "Although the son of left-wingers, Berg was not particularly left wing himself. Although he was liberal and naive, he was a
wanna-be, a big kid physically, who liked the crew cuts and wearing military garb. He liked the whole military thing; and even though he was not qualified to join the military, he was desperate to get to Iraq, to be ‘in theater,’ as he apparently put it to some of his old college chums. He wanted to be ‘in theater.’

"He was even using the military lingo, and of course, he knew the kind of money that people with computer and technical skills were making over there.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2004, 15:31   #77
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tosyali
Headless in Baghdad-Nick Berg Accidental Terrorist
by CONSPIRACY PLANET

You may have heard of "Eyeless in Gaza" by Aldous Huxley, but the buzz worldwide is "Headless in Baghdad," the notorious phony home video/ snuff film.

In a provocative column called "Headless in Baghdad: Nick Berg, The Accidental Terrorist," political-economic analyst Al Martin deconstructs the Curious Case of Nicholas Berg and the notorious video of his alleged murder in Iraq.

"Nick Berg was the son of a prominent Jewish liberal family in a wealthy suburb in northern Pennsylvania called West Chester," writes Martin. "Although the son of left-wingers, Berg was not particularly left wing himself. Although he was liberal and naive, he was a
wanna-be, a big kid physically, who liked the crew cuts and wearing military garb. He liked the whole military thing; and even though he was not qualified to join the military, he was desperate to get to Iraq, to be ‘in theater,’ as he apparently put it to some of his old college chums. He wanted to be ‘in theater.’

"He was even using the military lingo, and of course, he knew the kind of money that people with computer and technical skills were making over there.
Oh god krijgen we de analisten ook nog es. Wat ik die de afgelopen jaren aan sterke verhalen heb horen vertellen gaat elk boekje te buiten. Mensen die pretenderen voor alles een eigen visie te hebben die in hun ogen volledig correct is. Vreselijke lui.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:05.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.