Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 February 2003, 02:42   #1
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Cricket (????)

op dit moment is het WK aan de gang in een aantal landen in Zuidelijk Afrika. Het is 1 van de weinige sporten waar ik echt weinig van begrijp als ik er beelden van zie...

zijn er toevallig mensen die het mij ff kort en bondig kunnen uitleggen??

het lijkt me reuze interessant en ik kan het eigenlijk niet echt hebben dat ik de regels niet ken van een sport..

dit topic kan tevens worden gebruikt voor het uitleggen van andere sporten of onderdelen daarvan

u vraagt, wij proberen te draaien..samen weten we alles toch??
  Met citaat antwoorden
Oud 15 February 2003, 10:35   #2
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kom maar een keertje langs, dan zal ik de fijne details van dit spel vertellen. maar in het kort. dit zijn de australische regels dan wel, maar je zit met 10/11 mensen in een team. eerst slaat het ene team. de andere staat in het veld, en dan andersom. op het veld heb je over een afstand van 30 meter ofzo, 2 van die ijzeren dingen staan, met zo een stokje ertussen. qua opstelling heb je dus 2 mensen van de slagpartij bij elk ijzeren ding staan. eerst slaat de ene 5 keer, dan de andere 5 keer. als een bal geraakt wordt moet er overgerend worden, en verdient men een punt. het is de bedoeling voor de veldpartij om tijdens dat rennen van die 2 spelers, dat stokje van dat ijzeren ding te gooien, gebeurd dat voordat de spelers "in" is dan, is die speler uit, en is de volgende van de 11 spelers aan de beurt. verder is een vangbal ook uit. dus als je dit begrijpt kan je je aanmelden bij een cricket vereniging
  Met citaat antwoorden
Oud 15 February 2003, 13:21   #3
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Klik hier, hier of hiero maar eens Remmie
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:33.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.