Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 19 February 2003, 21:23   #1
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard psv heeft een wanbeleid?!!

als je naar de doelstellingen van de eindhovense club kijkt kan je het volgende concluderen. dat die de afgelopen 5 jaar niet gehaald worden. tenminste op het europese gebied. de club probeert namelijk al 5/6 jaar lang die 2e ronde van de CL te halen, en is er tot dus toe niet ingeslaagd. ajax speelt dit jaar voor het eerst sinds lange tijd CL en heeft zelfs vooruitzicht op het bereiken van de laatste acht. das dan toch wel vrij verwonderlijk aangezien de laatste jaren niks gepresteerd is. weet iemand misschien waar het aan kan liggen dat psv telkens europees niet mee doet? slechte spelers? slechte trainers? wie weet het? op zich zijn de spelers kwalitatief redelijk goed, dus denk dat het eerder ligt aan bv de trainers. slechte tactiek etc.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2003, 21:55   #2
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ah gossie..ajax doet ook weer een keertje mee...

...en meteen weer zooooooo'n grote bek

-----> <-----
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2003, 21:57   #3
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Geen vreemde vraag........ dit is wat alle PSVers, including me, zich al een hele tijd afvragen....... WAT is er mis...... WAAROM gaat het steeds fout... er zijn zoveel oorzaken te bedenken....... af en toe echt opstellingen/wissels/tactieken waarvan je steil achteroverslaat van verbazing.... soms ook HEEL veel pech gehad...... maar 6 jaar alleen maar pech is natuurlijk onzin.

Kheb echt al TE veel discussies hierover gehad met allerlei mensen... maar ik zal dr van de week nog wel ff uitgebreid op ingaan, nu ffies geen tijd voor/zin in

(ik vraag me trouwens wel af waarom je daar nou juist nu mee komt, nadat PSV net weer was uitgeschakeld leefde deze vraag veel meer.... maargoed maakt niet uit...)
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2003, 21:58   #4
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman
ah gossie..ajax doet ook weer een keertje mee...

...en meteen weer zooooooo'n grote bek

-----> <-----
zelfs IK vet serieus te antwoorden...... komt hij weer hehe
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2003, 22:05   #5
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman
ah gossie..ajax doet ook weer een keertje mee...

...en meteen weer zooooooo'n grote bek

-----> <-----
JJJAALLLOOOEEZZZIIEEE???? HAHAHAHAHH. altijd mooi die jaloerze kakkerlakken. hahahahahaha. mooi man, ik geniet hier met volle teugen. als je nadenkt, weet je dat psv al 6 jaar lang probeerrt die 2e ronde van de cl te halen, en nou hup ajax in ene keer. lijkt me dan toch echt dat er structureel iets goed fout zit. en tsja fnerd, die mogen blij zijn als ze een keertje over de middelijn komen in het bal der kampioenen.!!!

Laatst aangepast door Superjood : 19 February 2003 om 22:09
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2003, 22:07   #6
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bruggi


(ik vraag me trouwens wel af waarom je daar nou juist nu mee komt, nadat PSV net weer was uitgeschakeld leefde deze vraag veel meer.... maargoed maakt niet uit...)
het verbaasde mij omdat ajax nu ook aardig meedoet. kijk ik kan dan wel een topic gaan openen na die 1e poule, maar ajax had toch wel een tikkeltje mazzel met die plaatsing. en ja plaatsen kan iedereen wel, maar laat ze die plaatsing ook maar is waarmaken. dat doet ajax nu ruimschoots. dus nu kan ik concluderen dat er bij psv iets fout gaat. maar wat?
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2003, 22:12   #7
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood

altijd mooi die jaloerze kakkerlakken. hahahahahaha. mooi man, ik geniet hier met volle teugen. als je nadenkt, weet je dat psv al 6 jaar lang probeerrt die 2e ronde van de cl te halen, en nou hup ajax in ene keer. lijkt me dan toch echt dat er structureel iets goed fout zit. en tsja fnerd, die mogen blij zijn als ze een keertje over de middelijn komen in het bal der kampioenen.!!!
Nog niet zo gek lang geleden stond Feyenoord waar ajax nou staat.......
(Alleen schreeuwden wij niet van de daken, dat het beter zou zijn dan het winnen van een UEFA cup....over jaloezie gesproken)
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2003, 22:12   #8
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood

het verbaasde mij omdat ajax nu ook aardig meedoet. kijk ik kan dan wel een topic gaan openen na die 1e poule, maar ajax had toch wel een tikkeltje mazzel met die plaatsing. en ja plaatsen kan iedereen wel, maar laat ze die plaatsing ook maar is waarmaken. dat doet ajax nu ruimschoots. dus nu kan ik concluderen dat er bij psv iets fout gaat. maar wat?
Klopt dat ajax idd mazzel had en het nu goed doet (nog steeds die eeuwige mazzel erbij maar vooruit), maar dat er bij PSV iets fout zit, staat natuurlijk los van ajax. Ook als ajax het OOK niet goed zou hebben gedaan/doen, zou je (PSV) die vraag nog moeten stellen.... waarom lukt het nou steeds niet wat is de grote fout...
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2003, 22:13   #9
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood

JJJAALLLOOOEEZZZIIEEE???? HAHAHAHAHH
klopt..ik ben jaloers
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2003, 22:15   #10
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood

JJJAALLLOOOEEZZZIIEEE???? HAHAHAHAHH. altijd mooi die jaloerze kakkerlakken. hahahahahaha. mooi man, ik geniet hier met volle teugen. als je nadenkt, weet je dat psv al 6 jaar lang probeerrt die 2e ronde van de cl te halen, en nou hup ajax in ene keer. lijkt me dan toch echt dat er structureel iets goed fout zit. en tsja fnerd, die mogen blij zijn als ze een keertje over de middelijn komen in het bal der kampioenen.!!!
waarom stond hier net wat anders , was je toch niet helemaal tevreden met je eigen reply jongen.... ik herinner me toch duidelijk iets in de trend van 'JIJ BENT DOOOHOOOM HAHAHA"
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2003, 22:20   #11
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

In Amsterdam hebben ze anders ook de zaakjes goed op orde

Joden en geld....

Citaat:
Opgelicht


Circa 380 Ajax-supporters zijn voor honderden Euro's opgelicht. Zij waren in de veronderstelling kaarten te hebben gekocht voor de wedstrijd Arsenal - Ajax. Voor elke kaart werd maar liefst honderd euro neergelegd.

Dat de diverse bestuursorganen in 'Neerlands grootste poel des verderfs' een reputatie hoog te houden hebben waar het om duistere geldzaken gaat, kon de supporters blijkbaar niet weerhouden om reeds vooraf te betalen. Toen de gedupeerden de kaarten op wilden halen, was de handelaar natuurlijk nergens te bekennen.

De oplichter, een oud-bestuurslid van de supportersvereniging Ajax, heeft deze supporters op financieel gebied aardig hun neus laten stoten.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"

Laatst aangepast door theo tank : 19 February 2003 om 22:23
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2003, 22:20   #12
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bruggi

'JIJ BENT DOOOHOOOM HAHAHA"
ik denk dat markie zich ineens weer herinnerde dat ik hem gister gewoon heb gefeliciteerd met het behaalde puntje en dat ik toch de rotste niet ben
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2003, 22:21   #13
-MOI-
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ontopic!
Eigenlijk heb ik geen id.. Spelers niet goed? Volgens mij doen ze niet onder voor die van Ajax of Feyenoord (zie ranglijst HCE laatste jaren) Mentaliteit? Kan me niet voorstellen dat spelers niet het maximale geven in de Champions Leage. Pech? Je kan idd nie zeggen dat ze 6 jaar pech hebben gehad... Tactiek? Tja, er zijn wel fouten gemaakt, maar toch niet elke seizoen en elke wedstrijd...
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2003, 22:42   #14
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Originally posted by -MOI-
Ontopic!
Eigenlijk heb ik geen id.. Spelers niet goed? Volgens mij doen ze niet onder voor die van Ajax of Feyenoord (zie ranglijst HCE laatste jaren) Mentaliteit? Kan me niet voorstellen dat spelers niet het maximale geven in de Champions Leage. Pech? Je kan idd nie zeggen dat ze 6 jaar pech hebben gehad... Tactiek? Tja, er zijn wel fouten gemaakt, maar toch niet elke seizoen en elke wedstrijd...
hmm... hebben we alles gehad... Behalve invloed van buitenaardse wezens.. dus ik voeg toe..

Aliens aan het werk?
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2003, 00:33   #15
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Je kunt je ook afvragen waarom Ajax zich in al die jaren slechts enkele keren heeft geplaats voor het eindtoernooi van de CL.
En PSV, tja, ik heb er geen antwoord op. Van Gerets heb ik tactisch niet zo'n heel hoge pet op gehad altijd, paar dure dubieuse wissels. Verder ontegenzeggenlijk veel pech gehad. Maar ook gewoon te weinig kwaliteit.
In het jaar onder Bobby Robson waren er goede kansen, makkelijke poule, maar PSV ging ten onder door gebrek aan kwaliteit.
En verder hebben ze het vaak met een jong, niet op elkaar ingespeeld team moeten beginnen. Toch niet makkelijk tegen internationaal gelouterde topploegen. Maar om dit nou wanbeleid te noemen. Daarvoor moeten er duidelijk aanwijsbare gronden zijn, maar niemand kan er een verklaring voor geven.
Als PSV-supporters kunnen we alleen maar hopen dat PSV de ontwikkeling onder Hiddink doorzet (die het lijkt te ondergaan) om volgend seizoen, net als Ajax (wat ook enorm gegroeid is onder Koeman) eindelijk weer eens Nederland op de kaart te zetten in de CL..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2003, 08:38   #16
-MOI-
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bazzemans


hmm... hebben we alles gehad... Behalve invloed van buitenaardse wezens.. dus ik voeg toe..

Aliens aan het werk?
Dat zal 't zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2003, 11:26   #17
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

PSV heeft geen wanbeleid. Ik vind PSV als járen het beste elftal van Nederland hebben. Ajax speelde goed tegen Roma en Arsenal, niets op af te dingen, feit blijft echter dat ze die wedstrijden nooit hadden gespeeld als Lyon gewoon gewonnen had in Rosenborg. Dat wordt maar al te snel vergeten.
PSV heeft redelijk naďef gespeeld thuis tegen Dortmund en Arsenal, en het daar laten liggen, zoals ze het eigenlijk elk jaar weer aan zichzelf te wijten hebben. PSV heeft geen minder elftal dan ajax; integendeel. Het is alleen overklaarbaar dat Kezman ze er in Nederland met bosjes tegelijk inschiet, en Europees maar geen deuk in een pakje boter schiet. Kwestie van karakter? Misschien, maar men wordt wél kampioen van Nederland ermee bijvoorbeeld. Ook in de grote wedstrijden in Nederland stáát hij er meestal. Ik heb er geen verklaring voor.
Om nu trouwens al te reppen over de laatste 8.. Kan me nog eens een overwinning van Feyenoord in Rome herinneren... Toen ging het óók mis ..
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:46.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.