Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 5 September 2002, 21:54   #1
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard at your service

Pimmie op yorin bij jensen

Wat kan ik geweldig om die man lachen hoe die die mensen aanpakt en laat zien wat een loosers er in de politiek zijn.

jammer dat we hem nu missen
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2002, 22:20   #2
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

pim fortuijn wist wel wat de problemen waren maar hij had geen oplossingen..
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2002, 23:10   #3
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Irene!!!!
pim fortuijn wist wel wat de problemen waren maar hij had geen oplossingen..

das tog al meer als de andere politieke partijen want die zagen nergens een probleem in de burgers liegen en dat is allemaal niet zo dus is er geen oplossing nodig
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2002, 23:54   #4
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2002, 06:48   #5
eclipse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb me kapot gelachen gister om die kerel
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2002, 07:13   #6
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

keb die gast uitgelachen gister
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2002, 07:13   #7
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard Re: at your service

Citaat:
Originally posted by koelkast
jammer dat we hem nu missen

:r
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2002, 07:47   #8
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

denk je dat je van hem af bent, komt die nog op tv...
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2002, 08:13   #9
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hmz...

ik vind het jammer dattie weg is..maar jah..leg dr aan hoe je hem opvat he, als hij dr nog was geweest was het hierzo wel beter geweest..
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2002, 08:14   #10
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dam, wat weten jullie nou van politiek... net ofdat jullie er al jaren inzitten....

jullie lopen gewoon achter de media aan. (zeggen gewoon wat er op televisie gezegd wordt...

mag hier een slotje op, dit is onzin !!!
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2002, 08:18   #11
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii
dam, wat weten jullie nou van politiek... net ofdat jullie er al jaren inzitten....

jullie lopen gewoon achter de media aan. (zeggen gewoon wat er op televisie gezegd wordt...

mag hier een slotje op, dit is onzin !!!
hey! iedereen heeft zn eigen mening over iets. en als iemand het met hem eens is dan is tie dat en als iemand dat niet is dan niet. beetje respect voor ieder zn mening
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2002, 08:20   #12
Jolie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wah ik kende de aflevering al, had hem gedownload, is enorm leuke uitzending Wat had ik Fortuyn graag zien staan daar in de 2e kamer
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2002, 08:23   #13
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Jolijntjer
Wah ik kende de aflevering al, had hem gedownload, is enorm leuke uitzending Wat had ik Fortuyn graag zien staan daar in de 2e kamer
lol... je hebt niet eens mogen stemmen....
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2002, 08:26   #14
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii


lol... je hebt niet eens mogen stemmen....
hmz..omdat ze niet mocht stemmen mag ze geen mening hebben?

waar gaaat het heen...
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2002, 08:32   #15
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by manderijn
hmz..omdat ze niet mocht stemmen mag ze geen mening hebben?

waar gaaat het heen...
omdat ze alleen televisie kijkt zegt ze dat.. dat is dus onzin vindt ik
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2002, 08:33   #16
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii


omdat ze alleen televisie kijkt zegt ze dat.. dat is dus onzin vindt ik
hmz..okeej...niet dat ze aangegeven heeft dat ze allenmaar tv kijkt..maar goed...
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2002, 08:36   #17
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by manderijn
hmz..okeej...niet dat ze aangegeven heeft dat ze allenmaar tv kijkt..maar goed...
waar moet iemand van 17 het anders vandaan halen...

toen ik 17 was hield ik me er helemaal niet mee bezig, alleen omdat ie dood is geschoten heeft iedereen een mening... dat is toch onzin... als hij niet was doodgeschoten zouden er lang niet zoveel mensen zeggen dat ze hem missen en al die andere onzin..

hij was pas een paar maanden bekend in de rest van nederland (in rotterdam natuurlijk wel langer)... over een paar maanden is iedereen het weer vergeten totdat het volgend jaar weer op T.V. komt
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2002, 08:38   #18
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii


waar moet iemand van 17 het anders vandaan halen...

toen ik 17 was hield ik me er helemaal niet mee bezig, alleen omdat ie dood is geschoten heeft iedereen een mening... dat is toch onzin... als hij niet was doodgeschoten zouden er lang niet zoveel mensen zeggen dat ze hem missen en al die andere onzin..

hij was pas een paar maanden bekend in de rest van nederland (in rotterdam natuurlijk wel langer)... over een paar maanden is iedereen het weer vergeten totdat het volgend jaar weer op T.V. komt
ja oke daarin geef ik je helemaal gelijk. maar ik kijk denk ik anders naar hem dan iemand die buiten rotterdam woont. want of je het nu wil geloven of niet 3 kwart van wat hij zei denken wij hier. en dat is echt geen grap.

en ik ben 16 maar ook ik houd me bezig met de politiek hoor...als er een heel nieuw iets komt wat ons gaat regeren wil je tog ook weten wat er gebeurt met je landje?
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2002, 08:43   #19
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii
dam, wat weten jullie nou van politiek... net ofdat jullie er al jaren inzitten....

jullie lopen gewoon achter de media aan. (zeggen gewoon wat er op televisie gezegd wordt...

mag hier een slotje op, dit is onzin !!!

wat weet ik niet van politiek dan ? ik intereseer me daar tog al een tijdje voor
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2002, 08:44   #20
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii


lol... je hebt niet eens mogen stemmen....

ik wel
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2002, 08:52   #21
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii


waar moet iemand van 17 het anders vandaan halen...

toen ik 17 was hield ik me er helemaal niet mee bezig, alleen omdat ie dood is geschoten heeft iedereen een mening... dat is toch onzin... als hij niet was doodgeschoten zouden er lang niet zoveel mensen zeggen dat ze hem missen en al die andere onzin..

hij was pas een paar maanden bekend in de rest van nederland (in rotterdam natuurlijk wel langer)... over een paar maanden is iedereen het weer vergeten totdat het volgend jaar weer op T.V. komt
ik woon dus net buiten rotterdam, en wat hij vertelde is gewoon zoals het hier aan toe gaat. Geen meisje kan in de avond dus na een uur of 20:00 in rotterdam de metro in stappen zonder in iedergeval lastig gevallen te worden. een simpel controleerbaar feit uit de cijfers van meldingen bij de politie leert dat dit lastig vallen door meer dan 80% veroorzaakt wordt door alochtone mensen.

Alochtone mensen die in rotterdam allemaal bij elkaar wonen in 2 grote wijken. wijgeren te intergreren in nederland en langzaam maar zeker steeds strickter en belachelijker hun eigen cultuur toepassen binnen hun wijk.

De politie in Rotterdam kan en wil zich er niet meer mee bemoeien geen agent zal die wijken binnen stappen om daar criminaliteit aan te pakken 1 uit vrees voor hun eigen gezondheid en 2 omdat als ze iemand er oppakken de verdachte na 10 minuten weer buiten staat op straat en de agent zelf een onderzoek tegen zich heeft lopen wegens discriminatie en geweld bij arrestatie omdat opeens heel een wijk heeft gezien dat die agent veel geweld gebruikte.

Nu kan er 1 rotte agent voorkomen maar iedereen die die wijk in gaat als agent en met dezelfde ellende terug komt nee het zijn nooit allemaal vette agresieve rassisten. agenten kijken wel uit om nog langer iets te doen binnen die wijken met als gevolg dat criminaliteit er vrij spel heeft.

Zou jij door zo een wijk heen fietsen ?



dit is slechts 1 van de problemen die PIM wel zag en de politiek van toen en ook die van NU weigert in te zien hun motto is owwwh dat valt allemaal wel mee daar is echt niks aan de hang jullie zijn allemaal gek zo erg kan is het niet. (iets wat ze in WOII ook tegen mekaar vertelden. Nee joh zo erg is die hitler niet die komt niet binnen valle. ) onwetendheid is een zegen.

Misschien had PIM wel geen kant en klare oplossing voor de problemen maar hij zag ze teminste wel en dat is al meer als de andere politiek kon doen.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2002, 09:15   #22
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast


cut
iedereen die in de politiek zit zag die problemen, ze wisten dat als ze dat naar de media zouden brengen dat er dit soort dingen zouden gebeuren, daarom hebben ze het niet gedaan. Ze waren er ongetwijfeld mee bezig voordat Fortuin bekend werd
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2002, 09:22   #23
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii


iedereen die in de politiek zit zag die problemen, ze wisten dat als ze dat naar de media zouden brengen dat er dit soort dingen zouden gebeuren, daarom hebben ze het niet gedaan. Ze waren er ongetwijfeld mee bezig voordat Fortuin bekend werd
meneer rosemuller blijft tot op de dag van vandaag ontkennen dat er zulke wijken en plekken in rotterdam of waar dan in nederland bestaan.

Als ze er al van wisten voor de verkiezingen waarom hebben dan geen van de andere partijen in hun programma opgenomen om er iets aan te doen en waarom is dan tot nu toe ook echt alleen de LPF bezig om de politie meer macht te geven in de hoop dat dat iets oplost en is in de kamer daar veel weerstand tegen omdat het nergens voor nodig is omdat het zoals het nu is al goed is volgens de andere partijen


Zie den haag van daag kamer debatten afgelopen week.....
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2002, 09:28   #24
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Ik schop hem naar discussie en dan discussieren jullie daar maar verder
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2002, 10:10   #25
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast

cut
Rosemuller is een lul de behanger...

En de LPF is op dit moment alleen bezig zijn zakken te vullen en daarna zo snel mogelijk uit de regering te stappen...

LPF verneukt alles op dit moment....
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2002, 14:59   #26
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii


Rosemuller is een lul de behanger...

En de LPF is op dit moment alleen bezig zijn zakken te vullen en daarna zo snel mogelijk uit de regering te stappen...

LPF verneukt alles op dit moment....
pim had er beter aangedaan nog 4 jaar te wachten en zijn partij goed op te zetten met goede mensen meer werving meer ervaring enz enz maar goed dat hij niet nog een keer 4 jaar wilde wachten is ook iets voor te zeggen.

In iedergeval moet ik zeggen dat de partij leefbaar rotterdam het tot nu toe aardig doet. ze maken tog al een hoop beloftes waar
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2002, 18:32   #27
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii


omdat ze alleen televisie kijkt zegt ze dat.. dat is dus onzin vindt ik
vind ik zal je bedoelen.
En doe eens niet altijd alsof jij het hier allemaal beter weet en jouw mening de enige goede is
  Met citaat antwoorden
Oud 9 September 2002, 22:21   #28
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ach ach, de heldenverering van Pimmetje ( :r als je een policitus zo al noemt...) gaat nog steeds door.
Hij zegt misschien waar het op staat, hij heeft de Nederlandse politiek wakker geschud... Maar hij heeft ook voor de grootste rommel in de Nederlandse politiek gezorgd die je je maar voor kunt stellen... (persoonlijk denk ik dat die rommel er ook zou zijn geweest als herr Fortuyn nog zou leven, maar net als uitspraken als 'Als Pimmetje ( :r) nog zou leven, zou het veel beter zijn gegaan' kun je dat niet bewijzen, dus hou ik het tussen haakjes..) Ik weet zeker dat veel andere landen nu hard om Nederland lachen...
Maar goed, dit rommelkabinet zal hopelijk binnenkort vallen, kunnen we opnieuw stemmen, gaat de LPF flink achteruit qua zetels (als die 'mongolen' die op een dooie stemmen nu niet meer stemmen of naar een andere, normale partij gaan..)
Veel plezier verder nog met het Piminisme...
Kan me niet voorstellen dat Hij het zo gewild zou hebben...
At your service, Nederland, het is nog nooit zo'n rommel geweest in de politiek.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2002, 08:57   #29
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Agree with Tyskie...

Pim noemde alleen problemen, hij had niet echt een idee om ze op te lossen en hij was ontzettend afgegaan als min-pres... (gheghe, ik had me dood gelachen)...

BTW, ik ben nog steeds van mening dat hij zelf ook inzag dat hij het niet meer kon goedpraten en maar voor de makkelijkste heroische uitweg heeft gekozen namelijk zelfmoord...

Zijn hele moord is gewoon in scene gezet, niemand heeft zoveel over zijn eigen dood gepraat, die gast wilde echt dood...

[waarom had hij anders geen bodyguards bij???]

Volkert v/d G is een held, die moeten ze niet opsluiten, moeten ze ere-burger verklaren en een standbeeld voor oprichten, het was de enige die zijn verstand erbij hield in dat media-circus...



~no offense~
  Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2002, 10:21   #30
Diz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

oke ieder zijn eigen mening, maar ik ben blij dat hij er niet meer is, zonder pim is het een zooitje, maar ik ben bang dat met pim een hoop goede dingen zouden verdwijnen. Bijvoorbeeld de studiefinanciering voor studenten, was namelijk algemeen bekend dat hij die liever kwijt was.

Dus voor iedere student of aankomende studenten, het had je een hoop geld gescheeld als pim in het kabinet was gekomen, en ik ben blij echt blij dat het niet zover is gekomen
  Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2002, 10:41   #31
Aarsje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

BTW, ik ben nog steeds van mening dat hij zelf ook inzag dat hij het niet meer kon goedpraten en maar voor de makkelijkste heroische uitweg heeft gekozen namelijk zelfmoord...

Zijn hele moord is gewoon in scene gezet, niemand heeft zoveel over zijn eigen dood gepraat, die gast wilde echt dood...

En waar bazeer jij dat in Godsnaam op???
Die man voelde zich zwaar bedrijgd, dan praat je daar toch over...

[waarom had hij anders geen bodyguards bij???]

Volkert v/d G is een held, die moeten ze niet opsluiten, moeten ze ere-burger verklaren en een standbeeld voor oprichten, het was de enige die zijn verstand erbij hield in dat media-circus...

En jij noemt een moordenaar een held?
Dat vind ik wel een hele vreemde vergelijking!
Dus iemand die een moord heeft gepleegd mag gewoon vrijuit gaan? Ja daaaaag. Onder ogen zien dat een daad ook gevolgen heeft....
Het kan dan wel zo zijn dat als Pim Fortuijn in de regering gekomen was het een teringzooi zou zijn geworden, maar dan vind ik nog niet dat je dan het recht mag hebben te zeggen, dat het maar goed is dat ie dan vermoord is en die moordenaar ook nog eens een gedenkbeeld verdient?!?!?!??

~no offense~ [/B][/QUOTE]
  Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2002, 17:32   #32
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by BWM
Agree with Tyskie...

Pim noemde alleen problemen, hij had niet echt een idee om ze op te lossen en hij was ontzettend afgegaan als min-pres... (gheghe, ik had me dood gelachen)...

BTW, ik ben nog steeds van mening dat hij zelf ook inzag dat hij het niet meer kon goedpraten en maar voor de makkelijkste heroische uitweg heeft gekozen namelijk zelfmoord...

Zijn hele moord is gewoon in scene gezet, niemand heeft zoveel over zijn eigen dood gepraat, die gast wilde echt dood...

[waarom had hij anders geen bodyguards bij???]

Volkert v/d G is een held, die moeten ze niet opsluiten, moeten ze ere-burger verklaren en een standbeeld voor oprichten, het was de enige die zijn verstand erbij hield in dat media-circus...



~no offense~

pim zag teminsten een probleem andere partijen blijven tot op de dag van vandaag de problemen ontkennen want in hun omgeving is het wel veilig op staat kenbaar

Vreemde manier van zelfmoord plegen zo pijnlijk en zo onterend

Hij wilde geen body guards omdat daar het GELD niet voor was hij was van mening dat de staat die maar moest verzorgen sinds alle andere politieke leiders van huidige partijen dat van de staat krijgen omdat hij nieuw was kreeg hij dat niet dan hoefde van hem ook niet meer

een moordenaar hulden nee met jou aan het roer en met veel mensen zoals jij in nederland komen we er wel. zie je later al staan met je kinderen.

Goed zo jantje schop die kl**tz*k nog maar een keer
Goed zo meisje van me steek hem nog maar een keer goed
Zo dan gaan we nu met pappa BMW een ijsje eten pappa is trots

Nee zo komen we er vast en zeker :r
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2002, 17:36   #33
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Diz
oke ieder zijn eigen mening, maar ik ben blij dat hij er niet meer is, zonder pim is het een zooitje, maar ik ben bang dat met pim een hoop goede dingen zouden verdwijnen. Bijvoorbeeld de studiefinanciering voor studenten, was namelijk algemeen bekend dat hij die liever kwijt was.

Dus voor iedere student of aankomende studenten, het had je een hoop geld gescheeld als pim in het kabinet was gekomen, en ik ben blij echt blij dat het niet zover is gekomen
Laten we even voorop stellen dat ik dus ook 3e jaars student ben.

Hij was tegen de belachelijke dingen die studenten kunnen krijgen sommige studenten krijgen superrrr veel geld en wat doen ze er van ? bier zuipen en uitgaan en dan klagen dat ze zo weinig krijgen omdat de boeken te duur zijn

het is TEGEMOEDkoming in de studie kosten dus niet een kostendekkende financiering voor je studie al logisch dat die TEGEMOEDkoming niet voldoende is om je studie te betalen he.

Maar studenten zijn best wel lui ik zie er zat om me heen op school die weigeren een baantje te nemen want dan kunnen ze geen bier meer zuipen en feesten elke nacht...


he maar pim constateert hier een probleem en bied een oplossing of je het nu eens of niet eens bent met de oplossing claimen dat ie geen oplossingen had gaat nu niet meer op

zo is het met veel mensen als de oplossing hun niet aanstaat is er geen oplossing geboden
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2002, 18:44   #34
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
het is TEGEMOEDkoming in de studie kosten dus niet een kostendekkende financiering voor je studie al logisch dat die TEGEMOEDkoming niet voldoende is om je studie te betalen he.
Een tegemoeTkoming bedoel je
  Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2002, 19:40   #35
Luigi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

*is alles met koelkast eens*
  Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2002, 19:47   #36
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Babysmurfie

Een tegemoeTkoming bedoel je

sorry hoor ging niet om de taalkundige wel of niet goed zijn van de spelling in mijn verhaal. ging er om wat de inhoud was maar goed als je er niet mee kan leven shoot ja self i'm not gonna change it.


Ik vind het altijd een beetje irritant om iedereen zijn spel foutjes lekker er uit te gaan zitten vissen en die dan te posten als reply maakt je dat beter dan de rest of ben je part time docent nederlands ?

Niets persoonlijks maar er zijn meer mensen die dit doen en daar wordt ik nu een beetje moe van
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2002, 19:48   #37
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Luigi
*is alles met koelkast eens*

dank je wel
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2002, 20:48   #38
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast



sorry hoor ging niet om de taalkundige wel of niet goed zijn van de spelling in mijn verhaal. ging er om wat de inhoud was maar goed als je er niet mee kan leven shoot ja self i'm not gonna change it.


Ik vind het altijd een beetje irritant om iedereen zijn spel foutjes lekker er uit te gaan zitten vissen en die dan te posten als reply maakt je dat beter dan de rest of ben je part time docent nederlands ?

Niets persoonlijks maar er zijn meer mensen die dit doen en daar wordt ik nu een beetje moe van
ligt aan de toon van de thread, in een discussie is het juist mooi....Waarom zou een partij nou gaan letten op spelfouten (aangezien het niks (cq weinig) aan het argument verandert)?
Die persoon probeert de discussie te verplaatsen, omdat hij er met goede argumenten niet uitkomt....

Maargoed ik ga voor de gouden middenweg...
Pim is ZEKER GEEN volksheld
Volkert is ZEKER GEEN volksheld....'denk' ik...Dit is meer hypothetisch. Aan de ene kant is het 'nooit' goed om iemand te vermoorden. Maar aan de andere kant denk ik dat er in vier jaar heel wat verkeerd zou zijn gegaan met NEderland als onze kale mediadoller aan de macht was gekomen...MAar dat is dus hypothetisch, afgezien het plegen van de moord niet goed te keuren is.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2002, 22:14   #39
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Hmmz.. ik zit nu te twijfelen of ik satire in dat stukje van BWM proef, of dat het echt serieus was... in dat laatste geval vrij stupide, maar dat behoeft geen uitleg lijkt mij.

En Koelkast, als je een woord zo breed uitmeet, dan is het wel op zijn plaats om het goed te schrijven... Schrijf je het fout, dan moet je zeker niet gaan zeveren dat iemand stukjes zou gaan uitpluizen... Spelfouten maken mag, doe ik ook wel eens (hoewel ik het een teken van domheid vind, als je een discussie goed wil aangaan moet je stukje zeker niet vol spelfouten staan, maar dat terzijde..). Maar als je spelfouten gaat maken in een woord dat je met caps typt, dan vraag je er gewoon om.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2002, 22:16   #40
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Aarsje
BTW, ik ben nog steeds van mening dat hij zelf ook inzag dat hij het niet meer kon goedpraten en maar voor de makkelijkste heroische uitweg heeft gekozen namelijk zelfmoord...

Zijn hele moord is gewoon in scene gezet, niemand heeft zoveel over zijn eigen dood gepraat, die gast wilde echt dood...

En waar bazeer jij dat in Godsnaam op???
Die man voelde zich zwaar bedrijgd, dan praat je daar toch over...

[waarom had hij anders geen bodyguards bij???]

Volkert v/d G is een held, die moeten ze niet opsluiten, moeten ze ere-burger verklaren en een standbeeld voor oprichten, het was de enige die zijn verstand erbij hield in dat media-circus...

En jij noemt een moordenaar een held?
Dat vind ik wel een hele vreemde vergelijking!
Dus iemand die een moord heeft gepleegd mag gewoon vrijuit gaan? Ja daaaaag. Onder ogen zien dat een daad ook gevolgen heeft....
Het kan dan wel zo zijn dat als Pim Fortuijn in de regering gekomen was het een teringzooi zou zijn geworden, maar dan vind ik nog niet dat je dan het recht mag hebben te zeggen, dat het maar goed is dat ie dan vermoord is en die moordenaar ook nog eens een gedenkbeeld verdient?!?!?!??

~no offense~
[/B][/QUOTE]

Natuurlijk hoeft hij niet vrijuit te gaan... Maar hij heeft Nederland wel gered voor een ontzettende teringzooi... Volkert moet natuurlijk wel gestraft worden, maar toch heb ik respect voor wat hij heeft gedaan...

Trouwens, vind je het gek als je je bedreigd voelt als je doodleuk voorstelt om discriminatie mogelijk te maken??? Best wel het principe waarop de hele Nederlandse staat is gebouwd hoor...


Een gedenksteen voor Volkert wil je niet...
Wel eentje voor Pim dan??? Wat heeft Pim bereikt dan???

Laatst aangepast door BWM : 10 September 2002 om 22:24
  Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2002, 22:18   #41
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast



pim zag teminsten een probleem andere partijen blijven tot op de dag van vandaag de problemen ontkennen want in hun omgeving is het wel veilig op staat kenbaar

Vreemde manier van zelfmoord plegen zo pijnlijk en zo onterend

Hij wilde geen body guards omdat daar het GELD niet voor was hij was van mening dat de staat die maar moest verzorgen sinds alle andere politieke leiders van huidige partijen dat van de staat krijgen omdat hij nieuw was kreeg hij dat niet dan hoefde van hem ook niet meer

een moordenaar hulden nee met jou aan het roer en met veel mensen zoals jij in nederland komen we er wel. zie je later al staan met je kinderen.

Goed zo jantje schop die kl**tz*k nog maar een keer
Goed zo meisje van me steek hem nog maar een keer goed
Zo dan gaan we nu met pappa BMW een ijsje eten pappa is trots

Nee zo komen we er vast en zeker :r
Ga eens partijprogramma's lezen enzo... Andere partijen zien ook in dat het niet veilig op straat is snachts IN DE RANDSTAD (want heb er in Nijmegen dus gewoon GEEN last van), maar andere partijen zien ook in dat dit probleem niet is op te lossen door mensen het land uit te sturen... Ik denk dat de beste oplossing voor dit probleem is om tijdelijk geen asielzoekers te accepteren (zodat wachtlijsten kunnen worden weggewerkt) en verder een integratieprogramma lopen (zodat er geen zwarte wijken/scholen meer zijn, asielzoekers Nederlands leren en INTEGREREN in de autochtone bevolking)

Quote: No offense, was allemaal vooral bedoelt om discussie uit te lokken...

Hij had heel goed bodyguards van zijn eigen geld kunnen betalen en hij had ze ook 24/7 bij zich... Alleen niet toen hij vermoord werd, waarom??? Ik zou ook zo zelfmoord plegen als ik hem was geweest, veel heroischer enzo, echte zelfmoord (as in je kop eraf schieten) had nog geen stemmen gekozen...

note: mijn naam is BWM

Laatst aangepast door BWM : 10 September 2002 om 22:26
  Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2002, 22:20   #42
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast


Laten we even voorop stellen dat ik dus ook 3e jaars student ben.

Hij was tegen de belachelijke dingen die studenten kunnen krijgen sommige studenten krijgen superrrr veel geld en wat doen ze er van ? bier zuipen en uitgaan en dan klagen dat ze zo weinig krijgen omdat de boeken te duur zijn

het is TEGEMOEDkoming in de studie kosten dus niet een kostendekkende financiering voor je studie al logisch dat die TEGEMOEDkoming niet voldoende is om je studie te betalen he.

Maar studenten zijn best wel lui ik zie er zat om me heen op school die weigeren een baantje te nemen want dan kunnen ze geen bier meer zuipen en feesten elke nacht...


he maar pim constateert hier een probleem en bied een oplossing of je het nu eens of niet eens bent met de oplossing claimen dat ie geen oplossingen had gaat nu niet meer op

zo is het met veel mensen als de oplossing hun niet aanstaat is er geen oplossing geboden
Hij noemt alleen de problemen en geeft echt geen oplossingen hoor...

Vraag me trouwens af waar Tegemoetkoming in studiekosten een oplossing voor is, geloof niet dat daar echt een probleem is...

Het enige wat hij deed was een hoop herrie schoppen...
  Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2002, 22:22   #43
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by tyskie
Hmmz.. ik zit nu te twijfelen of ik satire in dat stukje van BWM proef, of dat het echt serieus was... in dat laatste geval vrij stupide, maar dat behoeft geen uitleg lijkt mij.

En Koelkast, als je een woord zo breed uitmeet, dan is het wel op zijn plaats om het goed te schrijven... Schrijf je het fout, dan moet je zeker niet gaan zeveren dat iemand stukjes zou gaan uitpluizen... Spelfouten maken mag, doe ik ook wel eens (hoewel ik het een teken van domheid vind, als je een discussie goed wil aangaan moet je stukje zeker niet vol spelfouten staan, maar dat terzijde..). Maar als je spelfouten gaat maken in een woord dat je met caps typt, dan vraag je er gewoon om.
Tuurlijk was het niet serieus bedoelt...

Ben het gewoon niet eens met die volksverering van PF...
  Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2002, 22:24   #44
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by BWM


Tuurlijk was het niet serieus bedoelt...

Ben het gewoon niet eens met die volksverering van PF...
Mag je wel eens smilies gebruiken dan
Maar met dat tweede ben ik het eens, heb ik dacht ik ook wel behoorlijk duidelijk gemaakt in mijn post...
Piminisme...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2002, 22:42   #45
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by BWM


Ga eens partijprogramma's lezen enzo... Andere partijen zien ook in dat het niet veilig op straat is snachts IN DE RANDSTAD (want heb er in Nijmegen dus gewoon GEEN last van), maar andere partijen zien ook in dat dit probleem niet is op te lossen door mensen het land uit te sturen... Ik denk dat de beste oplossing voor dit probleem is om tijdelijk geen asielzoekers te accepteren (zodat wachtlijsten kunnen worden weggewerkt) en verder een integratieprogramma lopen (zodat er geen zwarte wijken/scholen meer zijn, asielzoekers Nederlands leren en INTEGREREN in de autochtone bevolking)

Quote: No offense, was allemaal vooral bedoelt om discussie uit te lokken...

Hij had heel goed bodyguards van zijn eigen geld kunnen betalen en hij had ze ook 24/7 bij zich... Alleen niet toen hij vermoord werd, waarom??? Ik zou ook zo zelfmoord plegen als ik hem was geweest, veel heroischer enzo, echte zelfmoord (as in je kop eraf schieten) had nog geen stemmen gekozen...

note: mijn naam is BWM
ik weet niet wie er een partij programma moet gaan lezen

Het programma van de LPF is niet dom mensen het land uit schoppen het is slim marketing de economie en het bedrijfsleven meer vrijdheid geven en eens goed roeren in de ambtenarij hier in nederland een politie agent moet boeven vangen en gaan formulieren maken een dokter moet opratie uitvoeren en geen administratie bijhouden.

Het partij programma van cd CDA, Groen links en ook van de PVDA zoals ze NU op dit moment op de websites van die partijen staan (let dus officieele partij programma) komt nergens iets in voor over problemen in de randstad problemen met bedrijfsleven en problemen met de veiligheid van de inwoners. Tenzij je het partijpuntje van de pvda "meer blauw op straat" hier een uitleg of probleem constatering voor wil aanzien.

Mijn conclusie is dat nog steeds niet de partijen de problemen willen inzien. Nederland is rot en wordt steeds rotter. Je wordt hier op straat aangevallen door 2 mensen daar verzet je je hevig tegen wint uiteindelijk van die 2 overvallers en vervolgens zit JIJ in de problemen omdat je ze geen vluchtweg hebt geboden

sorry in zo een land leven we een land waar criminelen steeds meer de overmacht nemen mensen met grote monden hoog komen en waar bedrijven liever in het buitenland gaan zitten omdat ze allerlij belachelijke belastingen moeten betalen.

Mijn vader heeft zo dus een eigen bedrijf en door regel geving die op het laatst snel is doorgevoerd door de pvda moeten we steeds meer er aan denken te verhuizen richting duitsland of belgie. gezien er allerlij belasting regels en stelsels komen zodat een zeer winstgevend bedrijf niet eens meer een gezin kan bekostigen gezien de staat alles jat. Draagkracht waar vraag is de sterken betalen meer als de zwakken dat is ok. maar er is een bovengrens natuurlijk.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2002, 22:47   #46
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by BWM


Hij noemt alleen de problemen en geeft echt geen oplossingen hoor...

Vraag me trouwens af waar Tegemoetkoming in studiekosten een oplossing voor is, geloof niet dat daar echt een probleem is...

Het enige wat hij deed was een hoop herrie schoppen...
probleem het onderwijs kost enorm veel geld en werkt voor geen donders 2e fase mislukking en de aansluiting voortgezet onderwijs op universiteiten en of HBO is triest. moet geld voor komen wat er niet is

Oplossing volgens PIM
We verlagen de studie fininciering enorm of schrappen deze zelfs drastsich. Studenten zijn jong en dynamisch zij kunnen veel doen met de kennis die ze al hebben en de economie heeft hard mensen nodig studenten kunnen zo bijbaantjes nemen om zo de kosten van de studie te betalen.

Misshcien niet de oplossing die mensen graag zien en misschien werkt het ook niet maar goed we kunnen wel weer een 3e fase invoeren die heeeel veel geld kost maar goed is dat een betere oplossing wie weet wel ik zech van niet anderen wel dat zal een mening blijven gezien we het niet mee maken om te kunnen zien wie er gelijk heeft.

./ niet dat het mij uitmaakt want op moment dat ik studifinanciering aanvroeg lachten ze me hatelijk uit inkomen van vader + moeder is veel te veel toedeledoki. Niet erg het is allemaal best te betalen voor mij en me ouders.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2002, 07:49   #47
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by tyskie


Mag je wel eens smilies gebruiken dan
Maar met dat tweede ben ik het eens, heb ik dacht ik ook wel behoorlijk duidelijk gemaakt in mijn post...
Piminisme...
Denk trouwens ook niet dat het echt zelfmoord was, had wel gekund natuurlijk, maar denk dat hij dan eerst had willen zien dat hij had gewonnen met verkiezingen en zich daarna zou hebben laten vermoorden...

en ik gebruik geen smileys, zijn alleen maar irritant
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2002, 07:52   #48
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
*knip*
Hmz, bedrijfsleven is niet echt een probleem ofzo... Stond alleen op de partijagenda van LPF omdat ze anders de helft van de lijst kwijt waren geraakt...

Bedrijven moeten daar gaan zitten waar het het goedkoopst is, is het beste voor de concurrentie enzo...
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2002, 13:08   #49
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by BWM


Denk trouwens ook niet dat het echt zelfmoord was, had wel gekund natuurlijk, maar denk dat hij dan eerst had willen zien dat hij had gewonnen met verkiezingen en zich daarna zou hebben laten vermoorden...

en ik gebruik geen smileys, zijn alleen maar irritant
ff geheel off-topic: smilies geven aan hoe je een tekst moet opvatten...
Zonder smilies vat ik (en vele anderen) een stuk tekst al snel op als serieus bedoeld...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2002, 15:42   #50
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

niet afdwalen mensen, het is een veel erger teken van zwakte dan spelfouten...(hoofdletters of niet, argument is argument)
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:35.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.