Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 24 January 2003, 14:25   #1
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Talking Telstar - AZ: 1 - 1

Na de trieste actie van A(siel)Z(oek)'ers, om de middenstip van de veel te makkelijk doordringbare stadion 'schooneberg' te ontvreemden in het motto: In alkmaar geen betaald voetbal?? in Noord-Holland geen voetbal.. (Dit om in een actie te laten merken dat ze het menens zijn met de stop van de bouw van het nieuwe stadion.) is de alkmaarderhout aan de beurt geweest.

Citaat:
www.az.nl schreef:
24/01/2003: AZ - TELSTAR 1-1

ALKMAAR - In de nacht van donderdag op vrijdag is de middenstip van het hoofdveld van AZ in de Alkmaarder Hout gestolen. Afgelopen week werd de middenstip van het Telstar-veld gestolen door, naar alle waarschijnlijkheid, AZ supporters. Dit in een reactie op alle problematiek rondom de bouw van het nieuwe AZ-stadion. ,,Geen betaald voetbal in Alkmaar, dan ook niet in Velsen, Haarlem, Volendam of Amsterdam", was de verklaring afgelopen dinsdag in de regionale pers. De stand is afgelopen nacht weer gelijk getrokken.

In een reactie op deze ontvreemding is afgelopen nacht de middenstip in Alkmaar gestolen. Onder het motto "wie kaatst, kan een bal verwachten" hebben Telstar- en Ajax-supporters (dit volgens een tekst op het veld) sportieve revanche genomen.
,,JULLIE HEBBEN ER TOCH 1 OVER!", stond er op de plek in de nabijheid van de middenstip gekalkt.

Enig hiaat is dat er nog geen middenstip op het veld aangebracht was en de 'dieven' een stuk gras hebben meegenomen, dat zo'n drie meter buiten de bewuste plaats lag. Maar goed, een kniesoor die daar op let....

Morgenavond staat om 20.00 uur de ontmoeting AZ - FC Den Bosch in de Alkmaarder Hout op het programma. Deze wedstrijd gaat vooralsnog gewoon door.

AZ-woordvoerder Willem Zeijlmans: ,,AZ stelt alles in het werk, in nauwe samenwerking met graskwekers, gemeentelijk plantsoenendienst, terreinmeester Wijnand Vermeulen en honderden vrijwilligers om dit ingrijpende verlies voor zaterdagavond hersteld te hebben. Volgens grasologen en andere deskundigen wordt het 'kiele, kiele', maar is de kans dat het lukt toch groot en vindt de wedstrijd gewoon doorgang. Er zal vannacht echter wel doorgewerkt moeten worden, maar dat hebben we er graag voor over!"

Stand AZ - TELSTAR: 1 -1
bron: AZ site
Hehe, en terecht, stelletje stomme Ben-siders.

Laatst aangepast door The Phit : 24 January 2003 om 14:28
  Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2003, 14:27   #2
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

En nog wat fotowerk natuurlijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2003, 15:20   #3
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Middenstip jatten is weinig origineel

Verder vind ik de uitspraak van de Az-ers: 'Geen betaald voetbal in Alkmaar, dan ook niet in Velsen, Haarlem, Volendam of Amsterdam' niet van erg hoog niveau

Op deze manier krijg je echt je stadion niet. En wat heeft AJAX hier eigenlijk mee te maken als er bij Stormvogels-telstar-combinatie een stip wordt gejat.

Nogal triest allemaal
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2003, 15:33   #4
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat heeft Ajax er inderdaad mee te maken dan?

En de BEN side is volgens mij niet de gexte
  Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2003, 17:34   #5
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind Abe Lenstra groen-wit kleuren, of op alle bordjes in Heerenveen de eerste E in een O veranderen gaver Of toen ze bij Lurling een grasmaaier op het grasveld hadden gezet (matennaaier..) WHOEI!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2003, 19:16   #6
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ik vind Abe Lenstra groen-wit kleuren, of op alle bordjes in Heerenveen de eerste E in een O veranderen gaver Of toen ze bij Lurling een grasmaaier op het grasveld hadden gezet (matennaaier..) WHOEI!!!
Was een Naaimachine bij Lurling, dit jaar hadden ze weer actie bij Foppe de Haan (iets met een gedicht).
Bij Groningen doen ze echt ludieke acties.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2003, 21:55   #7
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bij de Haan hadden ze een ligstoel, een wandelstok en nog iets neergezet geloof ik
  Met citaat antwoorden
Oud 25 January 2003, 13:44   #8
HugoBoss
klopt
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: R'dam/Hengelo
Berichten: 1.075
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Bij de Haan hadden ze een ligstoel, een wandelstok en nog iets neergezet geloof ik
een fles advocaat...
__________________
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:|
HugoBoss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 January 2003, 15:53   #9
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

tzou een schande moete zijn
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 January 2003, 03:34   #10
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

leuk man
  Met citaat antwoorden
Oud 1 February 2003, 21:52   #11
superboris
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

telstar kampioenen
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:42.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.