Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 11 February 2006, 11:47   #1
HelloHappyFolkz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard voelen jullie je ook soms zo rot?

Ik heb dat meestal in het weekend als ik alleen op m'n kamer zit. Dan begin ik na te denken en komen alle slechte dingen die mensen ooit over me zeiden weer naar boven, bv. over mijn uiterlijk, karakter enz. En dan voel ik me zo rot :s
Misschien is het gewoon de periode van de maand.
hebben jullie dit ook?
xx
  Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2006, 15:03   #2
Flater
p 0 m p . .
 
Flater's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 June 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 1.453
Standaard

Ja, dit gaat gelukkig vaak weer over. Probeer je minder van andere aan te trekken. Geloof me, de kans is klein dat iedereen je leuk zal vinden. Ze bestaan wel, maar karakters botsen toch vaak.

Sterkte
__________________
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2006, 15:32   #3
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Ik voel me aardig verrot

Ik heb namelijk een kater
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2006, 15:54   #4
desire
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja ik voel me ook nogal vaak rot ja... altijd eigelijk....
maarja


wat maakt het uit


kus
desire
  Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2006, 18:33   #5
Bask
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb geen tijd om me rot te voelen
  Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2006, 22:28   #6
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bask
ik heb geen tijd om me rot te voelen
Tijd heb je daar altijd voor, want dat komt vanzelf als je even alleen zit of op bed ligt denk ik.
Ik zelf heb dit vaak genoeg, dan denk ik terug aan de dingen die ik gezegd heb tegen anderen enzo en dan denk ik ook wel eens "fuck, hou gewoon je bek eens".
Maar dit heeft iedereen wel eens denk ik, dat ze een lichte hekel aan zichzelf krijgen om de dingen die je doet of ooit gezegd hebt enzo.
Maar al met al zeg ik nog steeds "mensen mogen mij om wie ik ben of ze mogen me niet" en verder boeit het mij ook niet.
Gelukkig mogen de meeste mensen mij wel (althans dat neem ik aan) en de mensen die mij niet mogen die mag ik gelijk ook meestal niet.
Maar eigelijk iedereen mag ik wel alleen een paar mensen heb ik wel eens gehad bij de eerste keer dat ik ze leerde kennen dat het sukkels zijn, maar dat zijn echt maar een paar uitzonderingen en meestal achteraf vallen ze best mee.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2006, 23:57   #7
Lila88
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja ik herken het wel idd..
Maar het is dan niet erg om ff alles te laten gaan... dan ben je daar ook weer vanaf toch? En dan voel je je daarna wel weer een beetje opgelucht..
naja het is geen leuk gevoel idd.. maja wanneer het komt, komt het.. en wanneer het er uit moet, moet het er uit. kun je niets aan doen.

X
  Met citaat antwoorden
Oud 14 February 2006, 09:39   #8
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik voel me heel vaak rot, maar dat komt meestal door de stress en de mensen waarmee ik omga op school. Ik kan gewoon niet goed met ze opschieten, waardoor ik me ga afzonderen. Hoe komt dat over? Dat ik niet wil samenwerken. Waar draait het om in de muziek? Contacten maken. Doe je dat niet? Kom je amateuristisch over. Als je ook nog eens op het conservatorium zit, dan gaat iedereen je zien als iemand die later toch niet geld gaat verdienen met muziek. Ja dat voelt rot
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:56.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.