Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 April 2002, 11:00   #1
BREEZAH-BOY
Guest
 
Berichten: n/a
Angry :[ Pulkend kind !!!!! :[

G.V.D er zit een k*t jongen in mijn klas , en die alleen :r maar uit z'n neus te eten , en zit mij overal de kl*ten schuld van te geven , en zit m'n stinkende Meester Dan je valt flauw van de geur, gaat zitten zeiken dat ik niet meer moet pesten (alsof ik dat doe) , en dat ie autistisch is ( ik ook maar VEEL MINDER ) en dat ie alles anders begrijpt .
IK HEB ER DE PEST AAN.


Wie heeft dit probleem ook !!!!!!!!!!!!

Greetz Stijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2002, 18:58   #2
eclipse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: :[ Pulkend kind !!!!! :[

Citaat:
Originally posted by Stijn_128
G.V.D er zit een k*t jongen in mijn klas , en die alleen :r maar uit z'n neus te eten , en zit mij overal de kl*ten schuld van te geven , en zit m'n stinkende Meester Dan je valt flauw van de geur, gaat zitten zeiken dat ik niet meer moet pesten (alsof ik dat doe) , en dat ie autistisch is ( ik ook maar VEEL MINDER ) en dat ie alles anders begrijpt .
IK HEB ER DE PEST AAN.


Wie heeft dit probleem ook !!!!!!!!!!!!

Greetz Stijn.
jij heb nog geen 1 duidelijke posts hiero neergezet. dus kom terug als je normaal kan doen/ouder bent
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2002, 21:57   #3
arachnafiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: :[ Pulkend kind !!!!! :[

Citaat:
Originally posted by Stijn_128
G.V.D er zit een k*t jongen in mijn klas , en die alleen :r maar uit z'n neus te eten , en zit mij overal de kl*ten schuld van te geven , en zit m'n stinkende Meester Dan je valt flauw van de geur, gaat zitten zeiken dat ik niet meer moet pesten (alsof ik dat doe) , en dat ie autistisch is ( ik ook maar VEEL MINDER ) en dat ie alles anders begrijpt .
IK HEB ER DE PEST AAN.


Wie heeft dit probleem ook !!!!!!!!!!!!

Greetz Stijn.
Er zit een vervelende jongen bij mij in de klas, die alleen maar uit zijn neus zit te eten, en mij(hem in dit geval) overal de schuld van geeft. Meester Dan gaat dan zeggen dat ik hem niet moet pesten omdat hij autistisch en zielig is.

Vrije vertaling van het onduidelijke gebrabbel van Stijn, die kennelijk op de basisschool zit en spelling/grammatica nog niet doorheeft.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2002, 07:11   #4
eclipse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: :[ Pulkend kind !!!!! :[

Citaat:
Originally posted by Arachnafiel


Er zit een vervelende jongen bij mij in de klas, die alleen maar uit zijn neus zit te eten, en mij(hem in dit geval) overal de schuld van geeft. Meester Dan gaat dan zeggen dat ik hem niet moet pesten omdat hij autistisch en zielig is.

Vrije vertaling van het onduidelijke gebrabbel van Stijn, die kennelijk op de basisschool zit en spelling/grammatica nog niet doorheeft.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2002, 10:10   #5
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

nou ik heb ook een vette frak in de klas zitten, je kan niet eens normaal werken met die gast/. Hij krijgst en zingt en doet alles wat je niet mogelijk lijkt... hij heft een water hoofd hijs wit en een gigantische computernerd... MONKEYY dat is zijn watermerk :r

hier een gare foto van hem (van ze site afgeriped, hij wil geen gewone foto geven)
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2002, 01:10   #6
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: :[ Pulkend kind !!!!! :[

Citaat:
Originally posted by Stijn_128
en zit m'n stinkende Meester Dan je valt flauw van de geur, gaat zitten zeiken dat ik niet meer moet pesten (alsof ik dat doe) , en dat ie autistisch is ( ik ook maar VEEL MINDER ) en dat ie alles anders begrijpt .
IK HEB ER DE PEST AAN.
Greetz Stijn.
Ik had altijd een meester die met consumptie praatte.
had us nieuw t-shirtje, praatte ik met hem.
Zo'n hele brok voorgekouwde appel op me nieuwe t-shirt
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:15.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.