Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Bekijk resultaten enquête: Wat moet er moet loeloe gebeuren?
Loeloe doet het hardstikke goed, en mag forumbaas+ blijven 7 21,21%
Loeloe moet forumbaas worden van bepaald forum 7 21,21%
Loeloe mag helemaal geen forumbaas meer zijn 12 36,36%
Geen mening 7 21,21%
Stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 25 August 2003, 13:34   #1
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Loeloe weg

ik geef de qoute waar dit gedeelte van het forum voor is

Citaat:
Geef en bediscussieer voorstellen die volgens jou LL.com beter kunnen maken.

nou mijn punt is, ik denk dat Loeloe niet forumbaas+ moet zijn, ze maakt vaak fouten, en ze geeft het forum een verkeerde sfeer, et is ook wel es gebeurd dat ze topic op slot deed, en dat bluewolf em daarna na vele iritaties van andere forummers weer heeft open gezet.

daarom was ik wel benieuwd wat de andere van het forum hier van vinden
 
Oud 25 August 2003, 13:39   #2
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Waarom zou ze weg moeten?

Als wij daar ook maar iets over te zeggen zouden hebben..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 25 August 2003, 13:52   #3
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Geef en bediscussieer voorstellen die volgens jou LL.com beter kunnen maken.
Forza ban?
 
Oud 25 August 2003, 13:57   #4
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Babysmurfie
Forza ban?
k had voor 't derde gestemd maar dit vind ik ook geen slecht idee
 
Oud 25 August 2003, 14:39   #5
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

die plus weg halen, die was al eens weg en moet ook gewoon weg blijven
 
Oud 25 August 2003, 15:13   #6
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Iedereen verwacht natuurlijk dat ik ook optie 3 zou stemmen, maar dat doe ik dus NIET . Ik ben iemand die mensen meerdere kansen geeft. Dus óók Loeloe. Dat ze weer FB+ is geworden vind ik echter wél een slechte zaak. De reden daarvoor is bekend, en om nu te zeggen dat het echt erg veel beter is gegaan? Integendeel dus! Maar om meteen iemand forumbaas af te laten worden, hoeft voor mij ook niet. Loeloe moet eens gaan snappen dat haar benadering gewoon niet werkt. Het werkt niet door overdreven de baas te willen spelen, en dat te laten merken door jou wil als wet te bestempelen. Neem een voorbeeld aan de toch ook niet altijd foutloze NW. Die benadert dingen vriendelijk, laat ruimte voor discussie. Zó bereik je veel meer. Ondanks het feit dat ik meerdere malen met Nick in de clinche heb gelegen, heeft ook hij vaak de gave om met een zachte hand toch te laten merken dat iets niet de bedoeling is. Als Loeloe dat ook zou kunnen, is er wat mij betreft niets aan de hand!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 25 August 2003, 15:37   #7
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
k had voor 't derde gestemd maar dit vind ik ook geen slecht idee
CharmedOne is offline  
Oud 25 August 2003, 15:56   #8
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

loeloe moet forumbaas worden van hersenkrakers, dat begrijpt ze toch niet
 
Oud 25 August 2003, 16:44   #9
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Hmm wat de uitslag van deze poll ook moge wezen, ik ga hierdoor dus niet weg.

En begrijp wel bartje, dat ik het af en toe ook eens op jouw manier wil doen (mensen laten discussieren enzow zonder dat ik meteen zeg": 'mijn mening is wet'(niet dat ik me dat ooit heb horen zeggen maar goed). Maar sommigen maken het ons af en toe ook behoorlijk lastig om het dan zo aan te pakken.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 25 August 2003, 16:58   #10
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
loeloe moet forumbaas worden van hersenkrakers, dat begrijpt ze toch niet
van prullenbak, die topics zijn al gesloten
Headliner is offline  
Oud 25 August 2003, 17:05   #11
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
de toch ook niet altijd foutloze NW.
niemand is perfect
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 25 August 2003, 20:30   #12
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Hmm wat de uitslag van deze poll ook moge wezen, ik ga hierdoor dus niet weg.

En begrijp wel bartje, dat ik het af en toe ook eens op jouw manier wil doen (mensen laten discussieren enzow zonder dat ik meteen zeg": 'mijn mening is wet'(niet dat ik me dat ooit heb horen zeggen maar goed). Maar sommigen maken het ons af en toe ook behoorlijk lastig om het dan zo aan te pakken.
Ja, dat snap ik heus wel. Probleem is alleen vaak dat jij bijvoorbeeld topics gaat sluiten, waar bijvoorbeeld Nick al in gereageert heeft (en het topic dus openliet!). Het is vaker voorgekomen dat jij die dan gaat sluiten. Dan hebben mensen zeer snel de indruk van: 'daar heb je haar weer, zij gaat hem wel sluiten, maar Nick liet hem open, ze moet het weer in haar eentje beslissen'. Het gevolg is dan dat mensen een nieuw topic openen, of gaan schelden. Zeg dan in dat topic 'wat mij betreft kan ie dicht', of 'wanneer jullie nu niet on-topic gaan, dan moet ik er helaas een slotje opgooien'. Dat kom al heel anders over dan: 'Jullie chatten, dus slotje'. Snappie?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 25 August 2003, 23:35   #13
RandyJC
Lid
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Zwolle
Berichten: 3.569
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ja, dat snap ik heus wel. Probleem is alleen vaak dat jij bijvoorbeeld topics gaat sluiten, waar bijvoorbeeld Nick al in gereageert heeft (en het topic dus openliet!). Het is vaker voorgekomen dat jij die dan gaat sluiten. Dan hebben mensen zeer snel de indruk van: 'daar heb je haar weer, zij gaat hem wel sluiten, maar Nick liet hem open, ze moet het weer in haar eentje beslissen'. Het gevolg is dan dat mensen een nieuw topic openen, of gaan schelden. Zeg dan in dat topic 'wat mij betreft kan ie dicht', of 'wanneer jullie nu niet on-topic gaan, dan moet ik er helaas een slotje opgooien'. Dat kom al heel anders over dan: 'Jullie chatten, dus slotje'. Snappie?
Good Point
__________________
skeflau!
RandyJC is offline  
Oud 26 August 2003, 11:09   #14
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Dus ik mag van jou wel topics dichtgooien behalve als ik mijn boodschap daarbij anders formuleer of wat is het nou

Overigens vraag ik wel vaker aan andere fbers wat zij zouden doen met een bepaald topic, wanneer k erover twijfel. En als zij zeggen dat het misschien beter is om hem dicht te gooien, dan doe ik dat..En vice versa natuurlijk.

Wil btw dus niet zeggen dat ik ALTIJD naar een andere fber ga als ik weer eens op het punt sta om een slotje derop te gooien of iets dergelijks.

Dus hiermee wil ik zeggen dat wanneer ik een slotje op iets gooi...dat dat niet altijd komt omdat ik dat perse wil, maar ook omdat andere mensen van staff dat liever zo zien. Dus het is niet eens altijd een kwestie van mijn eigen ding doordrammen.

Idd wat je zegt is dat bw af en toe weleens een topic open laat en dat ik hem daarna dicht maak. Ik denk dat dat komt omdat de regels de laatste tijd nie tmeer de regels zijn. Ik weet niet meer precies wat men nou van mij verwacht omdat het de ene keer wel goed is wat ik doe..en de andere keer niet. En ik denk dat het hem daar ook in zit, dat fbers niet altijd met elkaar eens zijn....gewoonweg omdat de (nieuwe ) regels niet voor iedereen duidelijk zijn.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 26 August 2003, 11:18   #15
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe

Idd wat je zegt is dat bw af en toe weleens een topic open laat en dat ik hem daarna dicht maak. Ik denk dat dat komt omdat de regels de laatste tijd nie tmeer de regels zijn. Ik weet niet meer precies wat men nou van mij verwacht omdat het de ene keer wel goed is wat ik doe..en de andere keer niet. En ik denk dat het hem daar ook in zit, dat fbers niet altijd met elkaar eens zijn....gewoonweg omdat de (nieuwe ) regels niet voor iedereen duidelijk zijn.
wat dus weer erop wijst dat het beleid moet veranderen en vooral veel duidelijker moet worden... dat alle fb'ers weten wat hun taak is en de leden weten wat ze kunnen verwachten.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline  
Oud 26 August 2003, 12:26   #16
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ff iets er tussen uitpikken.. LoeLoe heeft wel eens de neiging om topics te sluiten, waar de meerheid volgens mij het niet mee eens is en om haar zin door te drijven.... Maar dat vind ik geen reden om haar FB-af te maken eigenlijk...


Wel ben ik het met Bart eens dat het eigenlijk te gek voor woorden is dat ze binnen enkele maanden al weer haar + terug heeft gekregen, maar dat heb ik al meerdere malen aangegeven..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 26 August 2003, 12:57   #17
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mss een ander forum aan haar geven ofzo? maar k vind dat ze nog deftig haar best doet,alhoewel ze mss soms te vlug een topic sluit...ipv over haar bezig te zitten,dr zijn andere fb's die hun werk veel slechter doen vindik...
 
Oud 26 August 2003, 15:29   #18
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Ik vind dat haar FB-schap helemaal niet ter discussie staat vanwege haar FB gedrag..

Het is meer vanwege het gedrag eromheen en het misbruik maken van haar FB status..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline  
Oud 26 August 2003, 15:46   #19
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Geen Mening...

Soms sluit ze idd wel snel topics, maar verder heb ik niets op haar aan te merken
WishfulDreaming is offline  
Oud 26 August 2003, 16:31   #20
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Sorry hoor Forza, maar ik heb nog nergens iets gezien waardoor de sfeer verpest word door LoeLoe ?
De sfeer word verpest door jij die er onder andere steeds weer over begint te zeiken..
 
Oud 26 August 2003, 23:13   #21
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

gewoon eerste

maar dan wel de laatste kans
ik_ben_de_man is offline  
Oud 26 August 2003, 23:21   #22
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by appelshampoo
Sorry hoor Forza, maar ik heb nog nergens iets gezien waardoor de sfeer verpest word door LoeLoe ?
De sfeer word verpest door jij die er onder andere steeds weer over begint te zeiken..
Lieve schat, met alleen al het mannenforum heeft ze de sfeer destijds zo ernstig verziekt.. Daarbij is Forza een ontzettend lief kereltje
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 26 August 2003, 23:44   #23
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Nu ze heeft dus 14 stemmen voor om fb te blijven,
en 12 tegen ..
laten we dat zo houden en dit op slot gooien voordat jullie ineens iedereen gaan beoordelen ofzo
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:03.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.