Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 January 2006, 15:55   #1
HelloHappyFolkz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Verwerken

Hoi!
Hoe verwerken jullie dingen?
Bv als er iemand sterft
of ook als iemand bv zegt dat je lelijk bentx
xx
  Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2006, 16:41   #2
RtCgabber
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

of ook als iemand bv zegt dat je lelijk bent


dat is een mening geen feit.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2006, 18:34   #3
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
En als het gewoon bot gezegd wordt tja...geen reactie waard.
Als meisje ga je je dat net wel aantrekken. (Het kan zijn dat ik veralgemeen, maar ik betwijfel het.)
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2006, 19:48   #4
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

gewoon even een paar borrels nemen in de kroeg
  Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2006, 20:54   #5
meis
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thali
Als meisje ga je je dat net wel aantrekken. (Het kan zijn dat ik veralgemeen, maar ik betwijfel het.)
misschien ben ik een uitzondering, ik weet het niet, maar ik trek me dat niet echt aan...

Nu toch niet meer allesinds, vroeger wel. Behoorlijk fel zelfs.. Maar er zullen altijd mensen zijn die je lelijk vinden, en mensen die je juist heel mooi vinden. Smaken verschillen weet je..
Sommige mensen vinden een 'panlat' sexy, andere hebben graag een beetje vlees! sommigen vinden een bril enorm knap (waaronder ik! ), anderen noemen dat dan weer lelijk. Sommigen vinden hele grote meisjes het toppunt van schoonheid, anderen vinden klein dat weer het van het! en zo kan je blijven doorgaan..

Weet je, als sommige mensen je niet mooi vinden, dan is dat heel spijtig voor hun.. maar niet voor jou!
En er zijn dan nog van die mensen die zo stom zijn van te denken dat ze 'stoer' zijn als ze je lelijk beginnen noemen.. Wetende dat ze je daarmee pijn doen.. Sorry, maar die mensen zijn gewoon niet heel intelligent vrees ik!




Achja, zoals ik al zei: er zullen altijd mensen zijn die jou supermooi gaan vinden.. geloof mij!
Ik heb daar ooit ook niet in gelooft, ik kreeg vaak opmerkingen van: 'zie die haar kont', 'die haar beentjes komen nog niet tot aan mijn knieen', 'zie hoe dik die is', en ga zo maar verder.. (mm, om een beeld van mij te krijgen: ik ben klein, 1.60, heb korte beentjes en een dikke poep, en ik ben niet van de smalste, enja, vergeet de 'lovehandles' niet.). En ik geloofde die stuk voor stuk, en ik trok me dat heel fel aan, voelde me lelijk..

Tot ik een jongen (ex-vriendje ondertussen)heb leren kennen die me mooi vond. ECHT mooi vond! Ik geloofde hem eerst niet, dacht dat hij één of andere weddenschap had afgesloten met zijn vrienden ofzo (je moet weten, 't is een beetje een knapperd, zo de jongen waar iedereen naar kijkt van: WOW, die wil ik. Weetje.. Ik had hem!). Maar uiteindelijk, na heel lang volhouden van hem, heb ik hem wel moeten geloven.. hij heeft me mijn zelfvertrouwen terug doen vinden (nu ben ik zelfs fier op mijn dikke poep, ik eis respect voor mijn poep!). En na 2 jaar is hij eigelijk nog steeds mijn beste vriend.


moraal van het verhaal: iedereen is mooi. Maar niet iedereen vind iedereen mooi.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2006, 21:47   #6
Sjanoow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meis
knipped by appel, niet te lange teksten quoten
Amen..

Laatst aangepast door appelshampoo : 8 January 2006 om 16:54
  Met citaat antwoorden
Oud 13 January 2006, 23:41   #7
Lila88
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bij het overlijden van mijn oma (waar ik een best goede band mee had) heb ik een ring voor mij en m'n oma gemaakt. In haar grafkist gelegt en ik heb er zelf 1 op een speciale plek bewaard.. als ik haar mis haal ik die ring te voorschijn.. Ik heb toch et gevoel dat er nog iets van haar bij me is..

X
  Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2006, 12:23   #8
prinskoekje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zonder me in begin nogal af...

Maar na een duur kun je dat niet volhouden en dan begin je met mensen te praten die je denkt dat ze te vertrouwen zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2006, 13:08   #9
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meis
nu ben ik zelfs fier op mijn dikke poep, ik eis respect voor mijn poep!


Ontopic: Ik zou het waarschijnlijk opkroppen en inspiratie van krijgen om nieuwe liedjes te schrijven
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2006, 20:39   #10
luie-donder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als er iemand doodgaat, paar uur lekker huilen (ik zeg maar wat) maar dan gewoon doorgaan met leven, er is meer in je leven, soms klote-dingen, zoals dit, maar er is ook veel leuks, en dat 2e gewoon negeren!
  Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2006, 15:41   #11
jenny16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hey, ik ken ook moeiilijk problme verwerke, krijg nogal veel na muh hoofd geslingerd, en ik ga r kapott venn.. iemand tiips hoe ik da kenn verwerke?
  Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2006, 18:22   #12
Lila88
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door jenny16
hey, ik ken ook moeiilijk problme verwerke, krijg nogal veel na muh hoofd geslingerd, en ik ga r kapott venn.. iemand tiips hoe ik da kenn verwerke?
bij mij helpt opschrijven, praten.. met iemand die je vertrouwd of iemand van ggz of een andere instantie.. (je kunt een 1-malig gesprek of meerdermalig gesprek aanvragen..) en anders kun je brieven/gedichten/liedjes schrijven, aan iemand laten lezen, bewaren of verbranden... ligt er aan wat een opluchtend gevoel het bij jou bheeft!!

succes!
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2006, 12:36   #13
Prestige
Lid
 
Prestige's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2006
Locatie: Haarlem
Berichten: 1.954
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door HelloHappyFolkz
Hoi!
Hoe verwerken jullie dingen?
Bv als er iemand sterft
of ook als iemand bv zegt dat je lelijk bent
xx
Ik zou me opsluiten in een kamer en er nooit meer uitkomen.

Prestige is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:31.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.