Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 6 May 2004, 09:12   #1
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation Porto - Monaco

jippie
Zaten we daar nou op te wachten?
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2004, 09:40   #2
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja, ik zit ook niet te wachten op een Champions League die seizoen op seizoen gedomineerd wordt door Real Madrid, AC Milan en Arsenal. En daarnaast wordt goed beleid beloond en is het niet automatisch zo dat de allerrijksten kampioen worden, dat is ook wel eens aardig..
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2004, 09:56   #3
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb het vooral niet op een Monaco, een club dat het zelf nooit zal kunnen redden met een pietluttig stadionnetje en een relatief kleine aanhang, als de geldkraan van de rijken aldaar op stop wordt gezet. En dat zou Chelsea dus makkelijk wel kunnen.
En een Porto, tja is gewoon geen mooie club vinnik . Als het Depor - Chelsea geweest zou zijn had ik er gewoon een veel beter gevoel bij. Porto speelde gewoon ontzettend irritant laf tegen depor en Monaco was over 2 wedstrijden gezien in mijn ogen gewoon echt minder aantrekkelijk dan Chelsea.
Achja, voetbal is een spelletje over 90 minuten en uiteindelijk winnen de Duitsers
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2004, 09:58   #4
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Elke ploeg heeft rijke mensen nodig en vooral Chelsea hoor.
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2004, 11:58   #5
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Inderdaad.. Zonder die Rus zou Chelsea nooit of te nimmer die halve finale hebben bereikt.. Sterker nog, dan zouden al die nieuwelingen niet bij Chelsea hebben gespeeld en zouden de toppers uit de oude spelersgroep ook hebben moeten vertrekken... Als er een club afhankelijk is van een van een externe geldstroom is het Chelsea.

Overigens zit Monaco financieel trouwens erg slecht.. Grote schulden hebben ze, dus deze zomer zal er een leegloop plaatsvinden verwacht ik... Dus van die rijken in dat mini-staatje krijgen ze erg weinig geld..

Ik vind het spel van Monaco persoonlijk geweldig om te zien.. Veel kansen, inzet en geweldige spelers als Rothen en Morientes.
Een finale Porto - Monaco vind ik dan ook helemaal niet zo erg, beter dan het waarschijnlijke gebrei en achteruitloopvoetbal van een topclub.
__________________
"Groetjes terug."

Laatst aangepast door Tyskie : 6 May 2004 om 12:15
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2004, 16:51   #6
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Monaco heeft het geweldig gedaan natuurlijk. Vooralsnog maakt de ploeg op mij een verpletterende indruk. Porto is vooral degelijk, niet bijster boeiend om naar te kijken. Monaco is echter een geweldige ploeg samen, veel dynamiek, veel aanvalsdrang, en een ploeg die een speler heeft die een voorzet kan geven.

Namen zeggen mij helemaal niets. Ik heb de laatste jaren meer dan genoeg Figo, Roberto Carlos, Beckham, Zidane, Ronaldo en Sjevtstjenko gezien. Mijn nieuwe sterren zijn Rothen, Roma, Morientes, Giuly, bernardi, Prso en Evra. Ik kijk niet naar namen, maar naar het soort voetbal dat gespeeld wordt. Real Madrid heeft mij tegen Bayern bijvoorbeeld 180 minuten lang stierlijk verveeld. Monaco daarentegen nog nauwelijks een minuut.

Chelsea is een bij elkaar geraapt zooitje. Depor heeft wel een paar leuke wedstrijden gespeeld, en na de 8-3 tegen Monaco had ik hen graag nog eens tegen elkaar willen zien spelen. Nu ben ik dus eenzijdig voor ASM, mijn nieuwe helden?!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2004, 00:49   #7
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Ik gun het ook Monaco, al is het maar omdat ik het Porto niet gun en omdat dat de zoete wraak van Morientes richting Madrid zou zijn.
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2004, 17:35   #8
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind nou niet dat we Monaco overdreven moeten ophemelen en te laatdunkend over Porto moeten zijn. Monaco heeft een aantal leuke wedstrijden gespeeld dit seizoen, maar in de wedstrijden tegen PSV bijvoorbeeld vond ik ze allerminst overtuigend. Op de counter wonnen ze geniepig in Eindhoven en in Monaco werd het een moeizame 1-1. Uit de eerste ronde waren eigenlijk alleen de 8-3 tegen Deportivo en de 4-0 tegen het al uitgespeelde en bijzonder matige AEK echt goed. In de achtste finale werd Monaco zelfs compleet weggespeeld door Lokomotive in Moskou en scoorden ze met geluk een belangrijk doelpuntje. Lokomotive had toen met ruime cijfers moeten winnen en daarna in Monaco werd het benadeeld door een zeer dubieuze rode kaart. De uitschakeling van Madrid in eigen huis was natuurlijk super, maar in Madrid hadden ze weinig in te brengen. Ik wil maar zeggen dat het geen wonderploeg is.

Porto oogt misschien erg degelijk, saai zelfs misschien, maar ik vind het best een aardige ploeg. Verdedigend sterk en niets weggevend, creativiteit op het middenveld en voorin klassespitsen. In alle Europese uitwedstrijden werd gescoord. Real Madrid werd in Madrid op 1-1 gehouden (maar thuis verloren ze). Porto was met attractief voetbal tegen Manchester thuis beter, verdiende meer en maakte het in Engeland knap af. Ook Lyon werd overklast, uit en thuis. De duels met Deportivo waren inderdaad dodelijk saai en het voetbal niet om aan te zien, maar dat lag niet alleen aan Porto. Ik vond het in ieder geval niet tekenend voor de rest van de Europese wedstrijden.
Ik vind Porto wel degelijk boeiend om naar te kijken eigenlijk

Laatst aangepast door Ar-Tuur : 10 May 2004 om 18:08
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2004, 12:27   #9
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik wil Porto ook niets te kort doen, hoor.. Maar het is gewoon niet bijster spectaculair, een beetje Italiaans. Maar zonder meer een goede ploeg.

Monaco heeft zeker mindere wedstrijden gespeeld, maar overall gezien was men wél de best voetballende ploeg in deze CL-campagne. Thuis tegen PSV vond ik ze overigens beter dan de Eindhovenaren, al was ik toen zeer tevreden met het punt dat PSV pakte. Daardoor vergat ik eigenlijk dat ze tot de 60e minuut nauwelijks iets in te brengen hadden.

Ook thuis tegen Chelsea heb ik een super-wedstrijd gezien, waarin ik me geen moment verveeld heb. Het is natuurlijk ook een beetje sympathie hebben voor de underdog, maar voor Monaco geldt zelfs dat niet echt. De ploeg steekt prima in elkaar, en heeft eigenlijk nauwelijks zwakke schakels.

En datzelfde geldt ook voor FC Porto, en ik denk ook dat die ploeg vanuit de underdog de finale best wel eens zou kunnen gaan winnen. Real Madrid heeft een prima voorhoede en middenveld, maar achterin is het vaak een drama, en steunt men op keeper Casillas. AC Milan staat achterin wel weer goed, maar scoort weinig, of is afhankelijk van Sjevtsjenko. Arsenal heeft achterin de snelheid van een wijngaardslak.

Kort resumerend: terechte finalisten, en ik hoop op een zege voor Monaco
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2004, 19:40   #10
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Thumbs up

Ik ben er waarschijnlijk bij, met dank aan PlayStation.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2004, 16:50   #11
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mooie zaak Tijs Hoe krijg je dat voor elkaar? een of andere prijsvraag?
  Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2004, 17:05   #12
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik hoop op porto geen id waarom
  Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2004, 17:22   #13
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Mooie zaak Tijs Hoe krijg je dat voor elkaar? een of andere prijsvraag?
Jep.. Met een team moest je twee weken lang elke dag drie doodsimpele vragen beantwoorden en de top 6 mag naar Gelsenkirchen... Ongelooflijk simpel, maar schitterend dat we nu met 16 man naar die finale mogen.. En onderweg schnitzels eten.

www.metplaystationnaardefinale.nl
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2004, 17:34   #14
Tom1985
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Vind het iig es leuk dat het geen ouderwetse finale wordt tussen 2 toppers

Alleen jammer dat Anderlecht het niet gehaald heeft
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:11.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.