Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 23 May 2004, 19:19   #1
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down gestolen amstel beker

het schijnt te zijn meegenomen door een stelletje onsportieve Utreggers
  Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2004, 19:41   #2
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Talking

Gelukkig heeft Utreg um in plaats van die tukkers.

En niks onsportief
  Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2004, 20:06   #3
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja bij nader inzien denk ik dat Heubach toch echt probeert die bal aan te nemen en niet bewust die bal over de lijn te spelen. Daarnaast had Van den Bergh ook gewoon aangepakt kunnen worden en verlies je de wedstrijd over 90 minuten.. FC Twente speelde gewoon erg matig en creëerde het geen enkele kans. FC Utrecht deed het trouwens niet veel beter. Pauper finale
  Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2004, 20:18   #4
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

k vond die scheids trouwens ook driemaal niks. een rode kaart van niks. moet je is in engeland gaan kijken. hoogstens geel. en die 1e 2 gele kaarten waren ook erg bizar in mijn ogen. helaas dat twente niet heeft mogen zegen vieren. kut utrecht
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2004, 00:02   #5
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Het is ook niet voor niets dat de trainers niet echt blij zijn met Luinge als arbiter. Zoals een oude wijze trainer ooit eens zei: "Het is de Luinge-shooooooow!"
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2004, 00:11   #6
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Tja als je hém laat fluiten vraag je er om.

Ik heb het niet gezien maar als ik het hier zo bekijk heb ik niet veel gemist. Maar goed ook want als ie spannend was geweest zou ik het erg jammer hebben gevonden...
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2004, 08:33   #7
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Luinge is een pauper, maar wat deed hij gisteren zoal fout dan? Die rode kaart was gewoon terecht.. een kansloos stomme actie van Heubach. Verder waren vrijwel alle gele kaarten ook terecht. FC Twente moet ook maar eens bij zichzelf te rade gaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2004, 09:36   #8
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Snap het gezeur van Twente niet zo.
Als ze aan de rechterkant die bal ingooien en hij scoort vanaf de linkerkant, dan zit je toch gewoon te slapen?
Of dachten ze dat ze als nog die bal terug kregen? Die gozer ging zelfs nog langs een man...

En Luinge was weer een drama, maar dat mag ook geen nieuws meer zijn.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2004, 11:44   #9
HugoBoss
klopt
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: R'dam/Hengelo
Berichten: 1.075
Standaard

kutzooi
__________________
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:|
HugoBoss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2004, 13:10   #10
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HugoBoss
kutzooi
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2004, 14:09   #11
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Luinge is een pauper, maar wat deed hij gisteren zoal fout dan? Die rode kaart was gewoon terecht.. een kansloos stomme actie van Heubach. Verder waren vrijwel alle gele kaarten ook terecht. FC Twente moet ook maar eens bij zichzelf te rade gaan.

Aaah kom op.. Een terechte rode kaart? Hij raakt die tegenstander niet eens! Ik vind het vervelender wat die Utrechter doet dan wat Heubach doet. Het zou dan een "optelsom" geweest zijn, maar dat slaat ook nergens op. Gewoon een te makkelijk getrokken rode kaart. Ik vond dat Luinge er wel vaker (in het nadeel van Twente) naast zat. Wat Theo zegt is trouwens wel volledig waar, ze hadden op het moment dat hij schoot al lang in de gaten dat ze de bal niet terug zouden krijgen. Ik vind trouwens dat je aan de beelden helemaal niet kan zien of Heubach de intentie had om de bal over de zijlijn te spelen. Hij kan ofwel de bal hebben willen aannemen om het spel gewoon te vervolgen of de bal willen aannemen om hem vervolgens alsnog over de zijlijn te tikken òf dit was een bewuste actie en hij wilde de bal dus over de zijlijn tikken. Gewoon een ongelukkige actie waardoor er een dubieuze situatie onstaat, maar om nou te zeggen dat Twente het daarmee weggegeven heeft? Je kan beter zeggen dat een zondagsschot de wedstrijd gewonnen heeft..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2004, 14:42   #12
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Aaah kom op.. Een terechte rode kaart? Hij raakt die tegenstander niet eens! Ik vind het vervelender wat die Utrechter doet dan wat Heubach doet. Het zou dan een "optelsom" geweest zijn, maar dat slaat ook nergens op. Gewoon een te makkelijk getrokken rode kaart. Ik vond dat Luinge er wel vaker (in het nadeel van Twente) naast zat. Wat Theo zegt is trouwens wel volledig waar, ze hadden op het moment dat hij schoot al lang in de gaten dat ze de bal niet terug zouden krijgen. Ik vind trouwens dat je aan de beelden helemaal niet kan zien of Heubach de intentie had om de bal over de zijlijn te spelen. Hij kan ofwel de bal hebben willen aannemen om het spel gewoon te vervolgen of de bal willen aannemen om hem vervolgens alsnog over de zijlijn te tikken òf dit was een bewuste actie en hij wilde de bal dus over de zijlijn tikken. Gewoon een ongelukkige actie waardoor er een dubieuze situatie onstaat, maar om nou te zeggen dat Twente het daarmee weggegeven heeft? Je kan beter zeggen dat een zondagsschot de wedstrijd gewonnen heeft..
Of hij hem niet helemaal, licht of half raakt, feit is dat het een doldrieste actie uit frustratie is die nergens op slaat. Kansloze lompheid zonder doel mag in mijn ogen bestraft worden. Feit is ook dat de bal niet echt duidelijk buiten werd geschoten, als dat wel het geval zou zijn, had Utrecht waarschijnlijk anders gehandeld. Twente heeft het inderdaad niet daarmee weg gegeven en daarom ben ik het met Theo eens als hij zegt dat het gezeur wat zielig en ongebegrijpelijk is. Een zondagsschot, inderdaad , en Utrecht was niet sterker of heeft niet echt verdiend gewonnen, maar Twente maakte geen moment aanspraak op de winst. Kufo was onherkenbaar matig, Ramzi en Gakhokidze heb ik niet gezien, ballen kwamen niet aan, etc. Daarmee geef je een wedstrijd weg.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2004, 15:12   #13
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

[frustratie]Vieze klote teringzooi :@[/frustratie]

ff serieus:

Voetballend stelde Twente idd niets voor, Utrecht ook niet, maar vond ik toch iets beter en iets gevaarlijker dan Twente. Luinge was erg slecht, dubieuze beslissingen. Allemaal in het nadeel van Twente. Die rode kaart vond ik ook niet terecht. Heubach geeft hem een duw en dan zie je Heubach direct bukken om de bal op te rapen voor een vrije trap. Overigens lijkt mij die duw gewoon uit frustratie.. Of Heubach bewust of onbewust over de lijn heeft gespeeld is onduidelijk. Heel veel mensen van Utrecht zeiden dat Twente de bal terug zou krijgen, wat vervolgens niet gebeurt. Dat uit de volgende aanval gescoord word is gewoon pech, voor hetzelfde geld was de bal over of naast gegaan, en tenslotte was de bal ook al aan de andere kant van het veld geweest zoals hierboven ook al vermeld is.

Al bij al was het een hele zwakke finale, waarbij er veel dubieuze beslissingen waren. Toch vond ik Utrecht voetballend beter en hebben ze mijn inziens wel verdiend gewonnen. (al ben ik er niet blij mee )
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2004, 17:16   #14
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Naar verluid had Jp De Jong al láng rood moeten hebben, arthur!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2004, 19:47   #15
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

En onze grote vriend Hans van der Haar ook..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2004, 19:55   #16
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Volgens Hansie zelf ging hij per ongeluk op de teen van Pothuizen staan
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2004, 20:11   #17
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

maar theo wat denk je dat er met de man gebeurd die eerst gedekt werd door die geblesseerde speler? die loopt vrij. die moet dus door een andere twente-speler aangepakty worden, en zo schuift het boeltje dus op, waardoor er wel degelijk meer ruimte ontstaat op rechts.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2004, 20:16   #18
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mij zie je dan ook niet ontkennen dat van der Haar bijvoorbeeld ook rood had verdiend.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2004, 20:26   #19
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Mij zie je dan ook niet ontkennen dat van der Haar bijvoorbeeld ook rood had verdiend.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur

Luinge is een pauper, maar wat deed hij gisteren zoal fout dan?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2004, 20:34   #20
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het was gewoon een kutwedstrijd dat is waar en ik betwijfel of utrecht wel zou hebben gewonnen als die bal ZOALS BELOOFD terug gegeven was geworden...

maar goed al met al was het een gezellige dag al kan ik geen rotterdam of kuip meer zien dit jaar
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2004, 20:38   #21
HugoBoss
klopt
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: R'dam/Hengelo
Berichten: 1.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HugoBoss
kutzooi
hier ben ik het wel mee eens
__________________
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:|
HugoBoss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2004, 20:39   #22
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mozzel
ZOALS BELOOFD terug gegeven was geworden...
Ach flikker op, het is een finale en geen potje voetbal op het strand.

En dan lees je later in de krant ook nog van die "Heubach Hooligan" dat ie op deze manier niet zou willen winnen. Schei toch uit man, beetje jammer vind ik dat dan weer.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2004, 21:43   #23
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Dat jij Tukkers niet mag dat wisten we al Arie Er zijn nu eenmaal code's, ongeschreven wetten. Volgens de regeltjes mag het inderdaad zo gaan, maar een volwassen prof geeft die bal gewoon terug. Typisch FC Utrecht vind ik zoiets weer

Hoewel in voetval inside zojuist natuurlijk Ten Cate wel gelijk had. FC Twente is wel de laatste die mag klagen, aangezien zij zelf op net zo'n manier wonnen van Ajax 2..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2004, 22:00   #24
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Scherp, Bart Daar heb je gelijk in.. al kon Luinge de actie van Van de Haar niet zien dacht ik. Maar bij nader inzien had Luinge wat consequenter mogen zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2004, 22:43   #25
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superjood
maar theo wat denk je dat er met de man gebeurd die eerst gedekt werd door die geblesseerde speler? die loopt vrij. die moet dus door een andere twente-speler aangepakty worden, en zo schuift het boeltje dus op, waardoor er wel degelijk meer ruimte ontstaat op rechts.
Dat laat je volgens mij nog altijd eerste linksback, laatste man, voorstopper vrij en niet de linksbuiten..

Je ziet meteen dat FCT die bal niet gaat krijgen, dan is het toch niet zo moeilijk om die gasten van FCU op de nummer te zetten.
Twente was heel de wedstrijd niet alert, en nu ook weer niet.

En idd krokodillentranen bij Heubach, andersom had ie vooraan gestaan bij de polonaise. Niet zo zeuren voetbal is oorlog.


PS:
Ben nog steeds niet overtuigd van het feit dat Heubach hem express over de lijn liet gaan.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"

Laatst aangepast door theo tank : 24 May 2004 om 22:45
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2004, 09:42   #26
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Bovendien moet een speler na een blessure behandeling alsnog tijdelijk het veld verlaten en dan zou Twente dus alsnog met een man minder staan.

Of Heubach nou bewust of niet de bal over de zijlijn schiet, het blijft een dubieus moment met een goal tot gevolg .
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2004, 10:03   #27
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Dat jij Tukkers niet mag dat wisten we al Arie Er zijn nu eenmaal code's, ongeschreven wetten. Volgens de regeltjes mag het inderdaad zo gaan, maar een volwassen prof geeft die bal gewoon terug. Typisch FC Utrecht vind ik zoiets weer

Hoewel in voetval inside zojuist natuurlijk Ten Cate wel gelijk had. FC Twente is wel de laatste die mag klagen, aangezien zij zelf op net zo'n manier wonnen van Ajax 2..
het geval Ajax2 is wel wat anders..... dat was een beslissing van de scheidsrechters waar twente ook niet wist of het juist of onjuist was...
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2004, 10:13   #28
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mozzel
het geval Ajax2 is wel wat anders..... dat was een beslissing van de scheidsrechters waar twente ook niet wist of het juist of onjuist was...
Je kunt altijd nog naderhand aangeven op zo'n manier niet te willen winnen. Ik kan me Arsenal ofzo herinneren in Engeland die gewoon de wedstrijd vanaf dat moment overspeelden.

Ik zeg niet dat Twente dat ook had moeten doen, maar nu zo gaan klagen vind ik wat dubbel..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2004, 11:08   #29
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Dat jij Tukkers niet mag dat wisten we al Arie Er
Hé hé dat is natuurlijk weer onzin hè?

Ik heb tijdens het kijken van dit gisteren zowat constant met een glimlach op mn gezicht gezeten

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams...sb.maandag.asf

bij 30 seconden begint het!!
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2004, 13:43   #30
Witkop
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik snap niet dat de mensen in Twente kunnen zeuren over die goal van Utrecht. Immers die Heubach is zo lomp dat ie de bal niet kan aannemen: dus gewoon ingooi voor Utrecht. Bovendien was die speler niet echt geblesseerd. Als ik geblesseerd was zou ik nooit zo snel van het veld kunnen strompelen(lopen!!).

Dat ze in Twente klagen over Luinge kan ik wel begrijpen. Bij die vent zitten namelijk in elke wedstrijd wel minstens tien dubieuze situaties!

Beide ploegen hebben slecht gespeeld, maar Utrecht was net iets minder slecht en heeft dus verdiend gewonnen.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2004, 14:45   #31
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witkop
Bovendien was die speler niet echt geblesseerd. Als ik geblesseerd was zou ik nooit zo snel van het veld kunnen strompelen(lopen!!).

we stonden achter dus misschien had hij een beetje haast....
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2004, 15:51   #32
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mozzel
we stonden achter dus misschien had hij een beetje haast....
Toen nog niet hoor
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2004, 17:38   #33
HugoBoss
klopt
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: R'dam/Hengelo
Berichten: 1.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mozzel
we stonden achter dus misschien had hij een beetje haast....
dat was voorafgaand aan t doelpunt remember?
__________________
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:|
HugoBoss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2004, 19:50   #34
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HugoBoss
dat was voorafgaand aan t doelpunt remember?



eeehm juist.... dat bedoel ik dus

hij had haast
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:25.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.