Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 July 2004, 15:51   #51
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ja ik denk toch echt dat ze dik gaan winnen.
rabo heeft het uitstekend gedaan trouwens!
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 July 2004, 16:34   #52
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Armstrong zet de andere kanshebbers alweer op aardige afstand.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 July 2004, 19:58   #53
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

50 seconden.. Dat is de tijd die ik erover doe om mijn jas aan te trekken en naar de auto te lopen. Ik heb dan nog geen tijd over om de deur te openen, en de auto staat hier achterom op de parkeerplaats!!

Vroeger werd er in de bergen minuten goedgemaakt. Of verspeelt. De laatste jaren zelfs nog, tot afgelopen jaar. We moeten niet zo overdrijven met dat het nu al beslist is. We zullen wel zien, Armstrong heeft veruit de beste papieren momenteel, maar dat dacht Ullrich in 1998 ook, toen Pantani hem in de voorlaatste bergetappe op 9 minuten reed! Ik ben benieuwd naar de bergen, Ullrich heeft een goede ploeg om zich heen, van Armstrong weet ik dat zo net nog niet.

Niet minder benieuwd ben ik naar Hamilton, en naar of er zich nog, volgens traditie, een andere renner aandiend. Leipheimer misschien? Wie zal het zeggen!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 July 2004, 22:45   #54
Ancalagon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mm zolang Armstrong maar niet wint, ben ik tevreden.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2004, 00:12   #55
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mij hoor je dan ook niet beweren dat de Tour al beslist is. Er kan nog veel gebeuren (zeker in zo'n klimtijdrit naar Alp d'Huez! ) en Armstrong is in de bergen heus niet onverslaanbaar en oppermachtig. De achterstanden zijn ook geen straatlengtes en dat hoef je dus ook niet nader toe te lichten, Bart . Feit is wel dat het weer duidelijk is dat Armstrong een beresterke ploeg om zich heen heeft (vandaag en de afgelopen jaren laten toch weinig ruimte voor twijfel? ), met wat gasten die ook in de bergen erg van pas kunnen komen en defensief werk kunnen doen (al is Heras er niet meer bij). En dat terwijl de uitdagers toch flink in de aanval moeten.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2004, 00:39   #56
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Damn. Daar gaat de kans van Mayo denk ik zo.

US Postal 0wnt de rest natuurlijk weer maar dat is niet zo verwonderlijk. Nu op naar de bergetappes waar het qua tijd ieder voor zich is. (voor de rest is het niet helemaal ieder voor zich met al die knechtjes)
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2004, 11:01   #57
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
We zullen wel zien, Armstrong heeft veruit de beste papieren momenteel, maar dat dacht Ullrich in 1998 ook, toen Pantani hem in de voorlaatste bergetappe op 9 minuten reed!
En misschien hebben we daar het verschil tussen Ullrich en Armstrong, Ullrich heeft vaker slechte dagen. Ja ik weet dat Armstrong ook een keer de hongerklop had en dat Armstrong vorig jaar in de tijdrit zowat uitgedroogd was maar dat liep niet op dat 9 minuten
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2004, 13:41   #58
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

poeh het peloton doet het rustig aan vandaag

het doet me denken aan die regenachtige 8ste etappe in 2001, toen dekker won in een kopgroep die 35 minuten voor het peloton finishte. eigenlijk had heel het peloton gediskwalificeerd moeten worden maar dat deden ze toch maar niet. het is nu ongeveer dezelfde situatie, helaas zitten er dit keer geen landgenoten in de kopgroep
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2004, 16:55   #59
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

dat was een leuke finale
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2004, 22:19   #60
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickchange
En misschien hebben we daar het verschil tussen Ullrich en Armstrong, Ullrich heeft vaker slechte dagen. Ja ik weet dat Armstrong ook een keer de hongerklop had en dat Armstrong vorig jaar in de tijdrit zowat uitgedroogd was maar dat liep niet op dat 9 minuten
Zie je mij ergens het tegendeel beweren dan Ullrich heeft het meeste talent, Armstrong leeft veel meer voor zijn vak, doet het hele jaar ook niets anders. Heel anders dan vroeger, in de tijd van Eddy Merckx. Destijds was het ondenkbaar dat een renner alleen de Tour deed. Merckx reed zoals Boogerd dat nu doet, alles. Jammer, zo zie je bepaalde renners maar een klein deel in het jaar.
Daarnaast wil ik even bestrijden dat Armstrong zijn ploeg zo sterk is.. Vorig jaar legde hij het zelfs af tegen de bij elkaar geraapte zooi van Bianchi Het is een misverstand dat een team dat een goeie ploegentijdrit rijd tevens de sterkste ploeg is. Tijdrijden is een aparte discipline. Een discipline die de US Postals met afstand het beste beheersen, maar dat betekend natuurlijk níet dat je dan ook de beste ploeg hebt voor in de bergen. In 2001, etappe naar L'Alpe d'Huez zat Ullrich bijvoorbeeld nog met zijn hele ploeg van voren, terwijl Armstrong alleen was. Dat was het verhaal van de hele tour destijds. Armstrong controleert vaak de koers, maar uiteindelijk zijn het zijn ploeggenoten die vaak als eerste afhaken
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2004, 13:09   #61
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ja ja rabo zit bij de kopgroep met marc lotz
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2004, 13:30   #62
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
ja ja rabo zit bij de kopgroep met marc lotz
Wat is de voorsprong? De uitzending van NOS begint zo pas en ik ben te lui om ergens op internet of op een andere zender te kijken
  Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2004, 13:33   #63
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

moet je radio 1 luisteren!

de voorsprong is nu 3:35 maar is 3:45 geweest. hij is ontsnapt met arvesen (csc), dacruz (fdj), bertolini (alessio), flecha (fassa bortolo) en engoulvant (cofidis).
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2004, 13:39   #64
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Aha, ik hoorde net 4'12
  Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2004, 13:42   #65
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ja de voorsprong schijnt weer te groeien.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2004, 14:09   #66
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Ik haat het als van die kneusjes de gele trui hebben dat er dan voor hem op kop wordt gereden, alsof dat je plicht is als gele trui drager
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2004, 14:14   #67
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

haha ja de rest van het peloton laat die sukkels van la boulangere gewoon al het werk doen.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2004, 22:07   #68
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja, er wordt denk ik van de ploeg van de gele truidrager verwacht dat ze de koers controleren, zeker om eventuele ontsnappingen niet uit de hand te laten lopen. Maar goed, hij wil die etappes niet winnen, dus de sprintersploegen zouden het werk ook moeten doen (wat ze dan ook doen).
  Met citaat antwoorden
Oud 10 July 2004, 14:24   #69
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

erik dekker!
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 July 2004, 17:24   #70
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Toch is de eerste Tourweek tot nu toe verrassend interessant in vergelijking met voorgaande jaren vind ik. Er gebeurt veel, veel verschillende soorten etappes met verschillende aankomsten en verrassende winnaars
  Met citaat antwoorden
Oud 14 July 2004, 15:53   #71
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

dat was nog eens een overwinning van virenque! en dat op le quatorze juillet
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 July 2004, 15:56   #72
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Wat een saaie etappe

Ik hoop vrijdag en zaterdag op wat meer vuurwerk.
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 July 2004, 19:26   #73
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Armstrong
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 July 2004, 19:56   #74
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickchange
Wat een saaie etappe

Ik hoop vrijdag en zaterdag op wat meer vuurwerk.
Ik vond hem opzich wel leuk. Begin elk jaar meer respect te krijgen voor die gasten. Wat een atleten!
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 July 2004, 21:13   #75
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Prachtige etappe Mooie verdiende overwinning voor Virenque, interessant om te zien hoe Voeckler zich hield, verassend goed dus. Spectaculaire valpartijen, Rabobank dat zich maar met 2 man in de kopgroep wist te handhaven.. Ik zat op t puntje van mijn stoel, nu mag het echte kopwerk gaan losbarsten
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 July 2004, 23:29   #76
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Morgen zal dat denk ik niet gebeuren. Niks spectaculairs. 3e categorie klimmen zijn de lastigste morgen.
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 July 2004, 23:37   #77
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LexS
Morgen zal dat denk ik niet gebeuren. Niks spectaculairs. 3e categorie klimmen zijn de lastigste morgen.
Nee hoor, 1 2e cathegorie (weer een irritante fout van Smeets trouwens )
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 July 2004, 23:53   #78
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Wat een klootzak. Ik heb idd naar Smeets zitten kijken vandaar dat ik dacht dat de 3e categorie de lastigste zou zijn morgen.

De prutser.
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 July 2004, 23:58   #79
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LexS
Wat een klootzak. Ik heb idd naar Smeets zitten kijken vandaar dat ik dacht dat de 3e categorie de lastigste zou zijn morgen.

De prutser.
Hehehe, dat dacht ik al
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2004, 00:34   #80
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Ik zie het nu idd op www.letour.fr. Hij duurt 4 km dus even kijken wie daar wellicht kunnen vlammen.
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2004, 11:32   #81
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Wat vinden jullie er trouwens van dat Virenque de afspraak met Merckx niet nakwam.

Ze hadden afgesproken dat de Fransman alle bergpunten zou krijgen en dat de Virenque de Belg er niet af zou rijden maar even zou wachten. Zodat ze samen moesten sprinten voor de winst. Maar zoals jullie zagen reed Virenque, Merckx er wel af. Hij had makkelijk kunnen wachten want hij lag maar 20 seconden voor na de stijlste klim. En met 2 naar de streep gaat nog altijd sneller. En jullie zagen ook dat Merckx zich kapot reed op het vlakke om voor te blijven op het peloton.

Wederom een onsympatieke actie van de klote Fransman als je het mij vraagt.
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2004, 11:38   #82
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Tja achteraf niet zo'n heel gekke beslissing. Ik weet nog niet zo 1,2,3 of het wel verstandig was geweest om te wachten. Want zoals we zagen had Virenque nog 5 min over de streep op het peloton en Merckx liet zich vangen. Dus ik denk dat het achteraf een goede beslissing is geweest van Virenque. Het gat was op de berg 20 seconden dus als ze met z'n 2en echt sneller waren geweest waarom bleef Merckx dan niet op 20 seconden steken ipv zich laten vangen door het peloton?
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2004, 11:42   #83
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Hij bleef lang rond de 30 seconden hangen maar gaf het daarna blijkbaar mentaal gezien op.
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2004, 11:44   #84
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Dat van die punten voor de bergtrui is nieuw voor mij Als dat zo is vind ik het wél een lage streek.

Anderzijds ben ik sowieso al geen liefhebber van afspraken maken. Ik vind gewoon dat je goed moet samenwerken totdat een andere coureur niet meer kan volgen. Dat gebeurde, en Virenque reed niet eens echt bewust weg maar reed in zijn eigen tempo naar boven. Merckx had Virenque nooit kunnen volgen tot de streep, dan waren ze samen gepakt. Dus ja, als je het zo bekijkt dan snap ik het wel weer. Maar dan had hij die afspraak dus gewoon niet moeten maken. Sprint dan om de punten, dan hadie ook wel de meeste punten gewonnen denk ik.

Of Virenque sympathiek of niet is; daar lopen de meningen ernstig over uiteen. Ik heb altijd een zwak gehad voor de man die in 1997 de enige concurrent was voor mijn favo renner; Der Jan. Verguist is hij, maar heeft altijd oog gehad voor zijn fans. Hij blijft mateloos populair in Frankrijk, misschien wel populairder dan Jaja. Daarnaast gaat een zeer groot gedeelte van zijn inkomen naar goede doelen. Dat hij doping heeft gebruikt zegt mij niet zoveel. Als je t mij vraagt gebruikt 90% van het peleton en ze komen er bijna allemaal mee weg..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2004, 11:48   #85
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Axel Merckx was in St. Flour niet erg te spreken over Richard Virenque, met wie hij in de eerste bergrit van deze Tour 140 kilometer aan de leiding had gereden.

"Hij hield zich niet aan zijn woord", zo mopperde de Belg. "We hadden afgesproken dat hij de bergpunten mocht pakken en we samen zouden blijven tot aan de meet en daar om de zege zouden strijden." Het liep echter anders. Op de Col du Pas de Peyrol, de eerste serieuze klim deze Tour, moest Merckx lossen.

Dit tot groot ongenoegen van Merckx. "Ik had verwacht dat hij na de Puy Mary op me zou wachten", aldus de renner uit de Lotto-Domo-ploeg, die uiteindelijk als 71ste finishte op 7.18 van Virenque.

"Ik kan me indenken dat hij baalt, maar ik moest van mijn ploegleiding tempo blijven maken omdat de voorsprong slonk", vergoeilijkte Virenque zijn optreden.

Radio Tour de France
Studio Sportzomer
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2004, 11:52   #86
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Tja, daar zit wat in. Hoewel hij natuurlijk wel kloten had getoond als hij toch gewacht had..

Al met al denk ik niet dat ze het sámen ook gehaald zouden hebben. Bovendien heeft Virenque nu ineens alle kansen op een goed klassement.

Wat denken jullie trouwens van onze vriend Voeckler?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2004, 12:23   #87
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Ik denkt dat hij hem wint. En dat meen ik serieus ook. Op de een of andere manier heb ik een gevoel dat dit de Tour van de verassingen gaat worden met Voeckler als winnaar.

Wel jammer want ik had Armstrong graag nog een keer zien winnen. Hoewel het een Amerikaan is heb ik sympathie voor deze man. Vind het ook echt geweldig hoe hij kanker overwon en twee jaar later de Tour won. Respect.
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2004, 12:42   #88
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Tja, daar zit wat in. Hoewel hij natuurlijk wel kloten had getoond als hij toch gewacht had..

Al met al denk ik niet dat ze het sámen ook gehaald zouden hebben. Bovendien heeft Virenque nu ineens alle kansen op een goed klassement.

Wat denken jullie trouwens van onze vriend Voeckler?
echt uitstekend hoe hij gisteren reed! petje af voor die ploeg hoor.. dit had ik nooit verwacht. of ze het vol gaan houden in de zwaardere etappes is de vraag, maar hij doet het vooralsnog goed.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2004, 12:52   #89
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Red face

Nou, ik denk wel datie na de Plateau de Beille nog wel geel heeft. Ik vrees voor de klimtijdrit.. Maar hij maakt meer kans dan Simon en Kivilev 2 jaar geleden!! Simon reed toen voor Bonjour trouwens, toen nog een heeeel klein ploegje, dat later La Boulangière zou worden
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2004, 16:11   #90
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Er was vandaag weer helemaal geen zak aan. En is er morgen net een leuke etappe moet ik werken.
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2004, 16:14   #91
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Wel mooi dat die Fransman Moncoutié uiteindelijk toch won. Die Spanjaarden leken het even op een accoordje te gooien maar uiteindelijk maakten ze elkaar af
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2004, 18:02   #92
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Paar dagen helaas niet op TV kunnen volgen Alhoewel ik in Antwerpen nog wel wat meegekregen heb. De etappe van Virenque gisteren had ik wel graag willen zien.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LexS
Er was vandaag weer helemaal geen zak aan. En is er morgen net een leuke etappe moet ik werken.
Ja, matig, dat probleem heb ik dus ook. Ik moet om 17.00 beginnen met werken, dus zo rond of in de finale moet ik weg Gelukkig is er nog Studio Sportzomer.

Over Virenque: ik heb het niet kunnen zien, maar er was op de radio vandaag ook een discussie hierover gaande. Men was het er daar wel over eens dat Merckx eraf gereden werd en dat Virenque dus niet bewust demareerde en 'de afspraak' schond. Daarnaast was het al een best gaatje geworden en is het niet bepaald verstandig om bergop en in de rest van een etappe in plaats van je eigen tempo te rijden je aan te passen aan een ander om maar keurig netjes saampjes aan te komen Volgens mij is Merckx gewoon gefrustreerd en ik betwijfel wat zo'n 'afspraak' nou helemaal waard is. Waarschijnlijk hebben ze het gehad over een ideaal scenario waarbij ze beiden belang hadden, maar de koers kan nu eenmaal anders lopen.

Vind die ontwikkeling van Voeckler die in het geel gewoon goed meekomt wel aardig, al moet het echte hooggebergte natuurlijk nog komen. Hij kan er een keertje afgereden worden, als hij de schade beperkt weet te houden. Een uitstekend klassement zit er in ieder geval in. Voor een Tourzege vrees ik dat hij nog te jong en onervaren is, beter moet worden in de 'Tour-bergen en tijdritten' en een sterkere ploeg nodig heeft (hoewel die jonge ploeg wel met ziel en zaligheid strijdt voor iemand uit het eigen midden ).
  Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2004, 22:52   #93
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Wisten jullie dat Joseba Beloki eigenlijk ook nog deel had moeten uitmaaken van Brioches La Boulangière? Zo'n lelijk ploegie is het dus niet!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2004, 22:54   #94
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

de bakkers
  Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2004, 23:22   #95
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Wisten jullie dat Joseba Beloki eigenlijk ook nog deel had moeten uitmaaken van Brioches La Boulangière? Zo'n lelijk ploegie is het dus niet!
Maar ik heb gelezen dat Beloki-Brioches La Boulangère op zn zachtst gezegd geen succesverhaal was. Beloki paste totaal niet in dat team en de groep accepteerde hem niet.

Ik heb het artikel in de Volkskrant van maandag er even bijgepakt: "De laatste dagen werd de naam van Beloki veelvuldig door het Franse slijk gehaald. De Spanjaard koos na vorig seizoen voor een lucratief contract bij Brioches La Boulangère, dat van hem de op twee na best betaalde renner ter wereld maakte. Maar zaterdag zei manager Jean-René Bernaudeau in de Franse sportkrant L'Equipe dat het aantrekken van Beloki een 'casting error' was. Zijn renners dachten er net zo over. Op een winteravond hadden ze gesproken over hun droom om in de Tour als ploeg te rijden zoals de blauwe trein van Armstrong. Allemaal op kop en voor een trotse geletruidrager, die naar de naam Beloki luisterde. De droom van de bakkersploeg is de afgelopen dagen nog mooier geworden. Want het is niet Beloki voor wie de jonkies werken maar voor één van hen, Thomas Voeckler. 'Joseba heeft nooit iets voor onze ploeg betekend', zei Jerôme Pineau. De Spanjaard, die in 2000, 2001 en 2002 in Parijs op het podium stond, slaagde er dit seizoen nauwelijks in een koers te voltooien. Hij stapte vroegtijdig af, raakte betrokken bij valpartijen en maakte ruzie met ploegdokter Dominique Brossard, die Beloki verbood het middel Pulmicord te gebruiken. Het medicijn tegen astma zou cortisonen bevatten en staat daardoor, overigens alleen in Frankrijk, op de lijst van verboden middelen. Brossard beweerde dat Beloki een leugenaar was en dat de renner geen astma had, maar last van een allergie. De medicijnen had hij dus helemaal niet nodig gehad. Het contract tussen beide partijen werd daarop ontbonden. Beloki mocht bij Brioches vertrokken onder voorwaarde dat hij niet aan de Tour zou deelnemen."

Dat was dus gewoon een stunt van een rijke sponsor, maar niet echt een doordachte aankoop Jammer voor de Tour, want daarin hoort gewoon Beloki te rijden als uitdager van Armstrong. Hopelijk vindt hij voor volgend jaar een goede ploeg.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2004, 23:28   #96
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Smile

Maar het tekent wel dat het dus geen kinderachtig ploegje meer is als in de tijd van Bonjour. Iedereen doet nogal kinderachtig over ze, maar geld hebben ze dus blijkbaar wel
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2004, 10:46   #97
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Die R.A.G.T. ploeg is pas om te huilen

O ja ik heb een Mart Smeets avatar genomen
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2004, 10:52   #98
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickchange
Die R.A.G.T. ploeg is pas om te huilen
hahaha ja dat slaat idd nergens op dat die erbij zijn. hadden ze nog beter bankgiroloterij mee kunnen laten rijden
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2004, 11:05   #99
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat dacht je van Kelme Hele ploeg eruit gelaten, net als dat enkele renners er al uit gemikt zijn, zonder echte bewijzen voor dopinggebruik maar voor een verdachtmaking in een andere ronde in 2001
  Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2004, 11:49   #100
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Wat dacht je van Kelme Hele ploeg eruit gelaten, net als dat enkele renners er al uit gemikt zijn, zonder echte bewijzen voor dopinggebruik maar voor een verdachtmaking in een andere ronde in 2001
En het Calimero-idee komt weer om de hoek kijken, want geloof maar niet dat Ullrich of Arsmtrong eruit gezet zullen worden

Kelme is overigens toch gestopt met wielrennen Wat betreft RAGT, Bonjour is ook ooit zo begonnen

@ Nickchange: die pipo die gaat wel vanavond mijn vraag beantwoorden, ik heb een vraag ingestuurd
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:54.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.