Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 July 2004, 22:17   #151
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Nog een aantal echte Herbert Dijkstra uitgooiers:

"WAT een finale"
"WAT een etappe"
"WAT een finale toch weer, geweldig"
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 22:36   #152
jarno109
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb egt geen idee
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 22:42   #153
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Ow.. en natuurlijk niet te vergeten "de nieuwe benen van Voeckler"
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 23:04   #154
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ze kregen tijdens de ploegentijdrit ook maar geen genoeg van de enkele of dubbele waaiers.. Toen heeft die gozert echt 10x uitgelegd dat je de dubbele waaier alleen kon rijden wanneer je die techniek beheerste.

Ik had wel kunnen zitten op de plek van Krabee vanavond. Die vatte even precies samen hoe ik dacht over Armstrong. Hij is geen atleet; hij is geen sporter. Geen wielrenner isie. Hij behoort, net als Indrurain trouwens, tot de cathegorie Laurent Fignon. Goede ronderenners, de beste uit hun tijd, maar geen helden. Hij zal alleen 'op papier' de geschiedenis ingaan, maar over 10 jaar zijn wij hem weer vergeten. Zijn prestatie is niet historisch, en daarmee bagetaliseer ik het niet. Hij is goed, maar geen groot wielrenner
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2004, 23:05   #155
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
Ow.. en natuurlijk niet te vergeten "de nieuwe benen van Voeckler"
Die had ie gekocht!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..

Laatst aangepast door bartje518 : 18 July 2004 om 12:00
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2004, 03:10   #156
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar hij had inderdaad wel courage
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2004, 13:35   #157
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Dat komt omdat Merckx gewoon veel meer sporter was. Die zag je een heel jaar lang, overal, won bijna alles. Terwijl ik voor Armstrong gewoon geen respect kan hebben. Iemand die niets doet dan 3 weekjes per jaar een ronde fietsen, en in de aanloop een koersje om in vorm te komen. Dan ben je geen wielrenner vind ik. Hetzelfde geldt trouwens voor Ullrich hoor, maar die man is gewoon oneindig sympathiek, en heeft trouwens ook de Vuelte gewonnen.

Armstrong gaat niet eens naar de spelen!! Hij wil bij zijn vrouw en kinderen zijn. Ben je dan een sportman? Als je Olympisch kampioen kunt worden!! Ongelofelijk vind ik dat. En dan heb je mensen die dan zijn werklust roemen..
Maar de tijden van Merckx en Armstrong zijn gewoon niet te vergelijken. Als je tegenwoordig de Tour wilt winnen, moet je daar je jaar op afstemmen. Ik denk niet dat een renner nog een heel jaar alles kan rijden en winnen. Het is wel zo dat Armstrong zich in wel erg extreme mate concentreert op de Tour. Maar zoals je nu over hem spreekt is wel erg deningrerend en je doet afbreuk aan de prestatie om 5 of 6 keer achter elkaar de Tour te winnen. 3 Weekjes per jaar een ronde fietsen, maar wel het hele jaar hard werken en vervolgens de zwaarste en grootste ronde van de wereld winnen.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2004, 13:43   #158
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

- "Op het kantje rijden (of gereden worden)"
- "Valpartij zonder erg"
- "Een jas uitdoen"

Laatst aangepast door Ar-Tuur : 18 July 2004 om 14:12
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2004, 14:29   #159
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Kom op Marc Lotz! (het is een Limburger, toch Bart?) En als hij niet kan winnen, dan ben ik voor de Euskaltel renners
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2004, 15:00   #160
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Maar de tijden van Merckx en Armstrong zijn gewoon niet te vergelijken. Als je tegenwoordig de Tour wilt winnen, moet je daar je jaar op afstemmen. Ik denk niet dat een renner nog een heel jaar alles kan rijden en winnen. Het is wel zo dat Armstrong zich in wel erg extreme mate concentreert op de Tour. Maar zoals je nu over hem spreekt is wel erg deningrerend en je doet afbreuk aan de prestatie om 5 of 6 keer achter elkaar de Tour te winnen. 3 Weekjes per jaar een ronde fietsen, maar wel het hele jaar hard werken en vervolgens de zwaarste en grootste ronde van de wereld winnen.
Dat is onzin, Arthur. Pantani kon in 1998 toch ook de Giro erbij rijden? Bjarne Riis reed in 1996 zelfs vrijwel alles, won ook de Amstel Goldrace. Het is zo'n cliché dat dat niet samen gaat.. De enige reden dát hij het wint ís inderdaad omdat hij niets anders doet. Maar is dat de essentie van wielrennen?

Wat moet Armstrong opgeven als werk? Wielrenner? Of Tour de France-renner? Want meer doet hij simpelweg niet! Merckx, Hinault, LeMond. Die mannen herinneren we ons nu nog steeds om al die grote overwinningen die zij behaalden. Armstrong en Indurain zullen nooit als wielrenner in dat straatje komen.

De zwaarste en grootste ronde? Misschien wel, maar dat is ook het enige dat hij uitvoert. Een voetbalclub die de CL wil winnen zal eerst kampioen moeten worden. Er is geen club die zich maar op 1 competitie richt. Je speelt als club met een beetje geluk Europees, maar je doet altijd mee aan de competitie (= te vergelijken met de wereldbekerwedstrijden). Dat is je beroep als voetballer. Armstrong zou wielrenner moeten zijn, maar richt zich laf op 1 wedstrijd. En dat is niet denigrerend maar dat is een feit

Lotz is overigens op en top Valkenburger ja. Maar ik vrees niet datie kans maakt als het op een sprint aankomt..

Ik had er nog een paar opgeschreven, maar die post ik straks want ik turf erbij hoevaak ze gezegd zijn
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2004, 22:08   #161
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het lijkt wel of je nu in Studio Sportzomer aan het praten bent, Bart, maar het is Achterhoeker Lubberding.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2004, 22:32   #162
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518


Wat moet Armstrong opgeven als werk? Wielrenner? Of Tour de France-renner? Want meer doet hij simpelweg niet! Merckx, Hinault, LeMond. Die mannen herinneren we ons nu nog steeds om al die grote overwinningen die zij behaalden. Armstrong en Indurain zullen nooit als wielrenner in dat straatje komen.
Dat is wel een beetje waar ja, maar aan de andere kant zullen Indurain en Armstrong wèl weer herinnerd worden als de grootste renners die de Tour de France ooit had. Een ronde die door velen als belangrijkste ronde van de wereld wordt. Tja, het is maar waardoor je herinnerd wilt worden!
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2004, 22:37   #163
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Dat is wel een beetje waar ja, maar aan de andere kant zullen Indurain en Armstrong wèl weer herinnerd worden als de grootste renners die de Tour de France ooit had. Een ronde die door velen als belangrijkste ronde van de wereld wordt. Tja, het is maar waardoor je herinnerd wilt worden!
En dát is nu net het trieste. Het massavolk zal zometeen kortzichtig constateren dat Armstrong DUS de grootste is, terwijl hij met zijn minimale bezigheden nog niet de schoenen mag poetsen van de échte grootheden. Jammer dat je je niet moet plaatsen voor de Tour, want dan mocht hij nooit meedoen.

Ik was het uiteraard net als gisteren met Krabée roerend eens met Lubberding.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2004, 22:41   #164
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Op zich denk ik dat Armstrong dan best wel weer zijn uiterste best zou doen om zich wèl te plaatsen voor de tour! D'r zal dan vast wel een mogelijkheid zijn voor hem om dat voor elkaar te krijgen.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2004, 22:49   #165
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Op zich denk ik dat Armstrong dan best wel weer zijn uiterste best zou doen om zich wèl te plaatsen voor de tour! D'r zal dan vast wel een mogelijkheid zijn voor hem om dat voor elkaar te krijgen.
Dan rijdt ie tenminste wat meer wedstrijden.. Zien we hem ook eens in klassiekers en loopt ie niet als in februari 100x de tijdrit te rijden..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2004, 23:02   #166
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

- Geeft er een hengst aan
- Sprinters zitten in de piepzak
- Het dun loopt door de broek

(uiteraard naast het gebruikelijke linkeballen, harken, snokken en ondersteboven op de fiets hangen)
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2004, 23:27   #167
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Ik hoorde deze klasieker ook nog:

"Parijs is nog ver!"

Maar vandaag heerlijk naar Jacques Chapel geluisterd
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2004, 12:15   #168
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Dat idee begon bij mij zo langzamerhand ook op de spelen; gewoon radio luisteren.

Volgens Dijkstra gisteren was dit toch wel de tour van Voeckler! Eerste tour en dan meteen het Franse record breken van dagen in het geel rijden..
Ik zou zweren dat Voeckler dit jaar zijn 2e tour rijdt, Dijkstra!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2004, 12:42   #169
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Kan trouwens iets of iemand Armstrong nog van zijn 6e afhouden? Basso valt af. Die kan Armstrong in de bergen nog wel aanvallen, maar verliest dan weer alles in de laatste tijdrit. Voeckler heeft teveel verloren en de rest staat op te grote afstand of is afgestapt. Vrij hopeloos allemaal
  Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2004, 12:57   #170
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

maar mart smeets, jean nelissen, IEDEREEN zei of zegt eigenlijk: er zit een magische barrière tussen de 5de en de 6de tourzege.

ik citeer maarten ducrot in zijn column van vandaag in het brabants dagblad:

"Wie had er ooit gedacht dat Eddy Merckx, in het geel, een klap voor zijn lever zou krijgen op de Puy-de-Dôme en later in de Alpen uren zou verliezen? Wie kon bedenken dat Hinault zichzelf zou opblazen in een poging Lemond te flikken? Hij ontsnapte namelijk, in het geel gehuld, aan het peloton. Succes van die vlucht zou betekenen dat Lemond voor hem zou moeten werken. Maar die opzet mislukte door zijn totale ineenstorting in de Pyreneëen volkomen. Wie had er ooit rekening mee gehouden dat ene Riis Indurain op weg naar zijn geboorteplaats zou rijden? (...) Ik wil alleen maar aangeven dat de zesde keer de Tour winnen om onverklaarbare redenen steeds niet lukt. Het Noodlot fietst altijd mee in de Tour en dat maakt het juist ook weer zo mooi. (...) Volgens mij slaat het noodlot toe, verovert Basso in Besançon de gele trui en tijdt hij volgend jaar in dienst van Rabobank."

okee ik hoop dat hij gelijk krijgt, maar het zal wel niet. basso heeft idd geen tijdrit en gaf in Luik ook al een seconde of 25 toe op armstrong. maarja... HET NOODLOT fietst mee. misschien valt armstrong wel op de Alpe d'Huez? misschien demarreert Basso wel richting Villard-de-Lans en rijdt hij Armstrong op 10 minuten? wie weet...
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2004, 13:45   #171
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik geloof niet in Basso. Talentvolle renner maar ik hoor nu alweer verhalen over dat hij Armstrong niet zou durven aanvallen enzovoorts
Tijdrijden kan hij trouwens best redelijk, hoor. Eerste tijdrit verloor hij nog 4 minuten ruim op Armstrong vorig jaar (6 op Ullrich), maar in de 2e slechts 2 minuten. Meestal stijgen renners in een laatste tijdrit boven zichzelf uit.

Armstrong is zo'n ontzettende regelneef en wil alles tot in de puntjes geregeld hebben en neemt geen onverantwoorde risico's. Die wint de 6e x de tour, maar dat zegt mij helemaal niets..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2004, 13:48   #172
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Armstrong is zo'n ontzettende regelneef en wil alles tot in de puntjes geregeld hebben en neemt geen onverantwoorde risico's. Die wint de 6e x de tour, maar dat zegt mij helemaal niets..
Hmm.. Zelfs niet dat het een groot tour-renner is? Waar niet iedereen even blij mee is, maar toch zeker wel noemenswaardig?
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2004, 13:50   #173
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Hmm.. Zelfs niet dat het een groot tour-renner is? Waar niet iedereen even blij mee is, maar toch zeker wel noemenswaardig?
Vooruit, noemenswaardig Hoger ga ik niet
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2004, 17:20   #174
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Kan trouwens iets of iemand Armstrong nog van zijn 6e afhouden? Basso valt af. Die kan Armstrong in de bergen nog wel aanvallen, maar verliest dan weer alles in de laatste tijdrit. Voeckler heeft teveel verloren en de rest staat op te grote afstand of is afgestapt. Vrij hopeloos allemaal

Wat ik jammer vind dat uit het peleton helemaal niets ondernomen wordt om die US Postals kapot te rijden. Geen bondgenootschappen, geen achterkamertjesoverleggen om die Amerikaan uit het (toekomstig) geel te krijgen.
Ook in het peleton zou toch iets moeten leven, om met z'n alle Armstrong af te willen houden van de magische 6e.

Hoeveel serieuze aanvallen hebben we nu eigenlijk gezien? Iedereen wacht tot hij er afgereden wordt..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"

Laatst aangepast door theo tank : 19 July 2004 om 17:35
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2004, 17:27   #175
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Dat is onzin, Arthur. Pantani kon in 1998 toch ook de Giro erbij rijden? Bjarne Riis reed in 1996 zelfs vrijwel alles, won ook de Amstel Goldrace. Het is zo'n cliché dat dat niet samen gaat.. De enige reden dát hij het wint ís inderdaad omdat hij niets anders doet. Maar is dat de essentie van wielrennen?

Wat moet Armstrong opgeven als werk? Wielrenner? Of Tour de France-renner? Want meer doet hij simpelweg niet! Merckx, Hinault, LeMond. Die mannen herinneren we ons nu nog steeds om al die grote overwinningen die zij behaalden. Armstrong en Indurain zullen nooit als wielrenner in dat straatje komen.

De zwaarste en grootste ronde? Misschien wel, maar dat is ook het enige dat hij uitvoert. Een voetbalclub die de CL wil winnen zal eerst kampioen moeten worden. Er is geen club die zich maar op 1 competitie richt. Je speelt als club met een beetje geluk Europees, maar je doet altijd mee aan de competitie (= te vergelijken met de wereldbekerwedstrijden). Dat is je beroep als voetballer. Armstrong zou wielrenner moeten zijn, maar richt zich laf op 1 wedstrijd. En dat is niet denigrerend maar dat is een feit

Lotz is overigens op en top Valkenburger ja. Maar ik vrees niet datie kans maakt als het op een sprint aankomt..

Ik had er nog een paar opgeschreven, maar die post ik straks want ik turf erbij hoevaak ze gezegd zijn

Hier ben ik het dus wel mee eens. Door de benadering van de ''grote jongens" zegt het voor- en het naseizoen niks meer. Je kan de Giro en de Vuelta winnen, maar als je in de tour faalt heb je voor het gros afgedaan. Als Boogerd dadelijk een goed naseizoen rijdt, zal je toch horen dat het een mager seizoen was. Steeds meer wordt het wielrennen gespitst op die ene wedstrijd, en als je daar niks hebt laten zien, heb je afgedaan.

Maar of het echt mogelijk is om zowel een goed voor-, midden-, en naseizoen te draaien vraag ik me af. Dus helemaal gek is een dergelijk benadering niet van de grote jongens. Op zich klinkt zo'n plaatsing/kwalificatie idee ook helemaal niet slecht als je het mij vraagt. Maar aangezien er in de tour toch 180 renners aan de start moeten verschijnen, komen de grote jongens er toch makkelijk doorheen.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2004, 18:29   #176
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Wat ik jammer vind dat uit het peleton helemaal niets ondernomen wordt om die US Postals kapot te rijden. Geen bondgenootschappen, geen achterkamertjesoverleggen om die Amerikaan uit het (toekomstig) geel te krijgen.
Ook in het peleton zou toch iets moeten leven, om met z'n alle Armstrong af te willen houden van de magische 6e.

Hoeveel serieuze aanvallen hebben we nu eigenlijk gezien? Iedereen wacht tot hij er afgereden wordt..
Spijtig inderdaad. Maar er moeten wel mensen zijn die in staat zijn een serieuze aanval in te zetten. De grote mannen zijn of geblesseerd afgestapt, of hebben slechte benen, of hebben pech gehad in de eerste week, of zijn al blij als ze kunnen volgen. Daarnaast heeft Armstrong simpelweg een enorm sterke ploeg die in de bergen tot het laatst Armstrong begeleidt en in staat is aanvallen te pareren. Men komt gewoon niet weg en dus zit er niets anders op dan met uiterste krachtsinspanningen te volgen als je er al niet afgereden bent. Het is lastig aanvallen tegen US Postal.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2004, 00:32   #177
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Om er eens een cliché tegenaan te gooien: als je niet aanvalt zwak je ze nooit af.

Ik heb gehoord dat de US Postals met grote tempowisselingen op kop rijden. De oorzaak daarvan laat zich eenvoudig raden: Ullrich kan daar slecht tegen. Door af en toe flink tempo te maken vliegen al snel veel renners ervanaf. Het enige dat je kunt doen is zelf aanvallen, zelf demareren. Dan moeten zíj reageren, en als je maar met genoeg mensen dat vaak genoeg doet zullen zíj eraf moeten of in ieder geval moe worden.
Zie vorig jaar naar Alpe D'huez. Beloki demareerde, Vinokourov demareerde, Mayo demareerde, en dán put je Armstrong uit. Als je hem zijn gang laat gaan speelt ie met jou, en zul je hem nooit verslaan.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2004, 00:48   #178
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Het grote probleem van Ullrich is dat hij niet kan demareren.. als hij een tempo blijft rijden zal hij Armstrong niet kwijtraken, want Armstrong houdt hem bijna altijd bij in dat ene tempo.
Daarentegen kan Armstrong wel wegrijden bij Ullrich.

Zolang Armstrong meerijdt zal Ullrich dus niet winnen. Tenzij zij ook de methode van Armstrong gaan toepassen.. Allemaal keihard omhoog rijden en een vast tempo bepalen en als laatste Ullrich laten doortrekken, terwijl dan waarschijnlijk alleen Armstrong nog over is. Dan zou Ullrich Armstrong kunnen verslaan denk ik.
Maar in de huidige situatie bepaalt Armstrong alles.. Ullrich kan alleen volgen en als Armstrong dan demarreert is hij weg.

De overige concurrenten zijn verder momenteel niet bij machte om Armstrong echt te bedreigen.. Basso staat in de top bij de gratie van Armstrong en de rest faalt hard...

Wel jammer voor de wielersport dit. Want heroïsche, aanvallende figuren als Pantani maken de sport mooi. Het rekenen en regiseren van Armstrong niet.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2004, 09:24   #179
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Vorig jaar kon Armstrong dat tempo anders een paar keer níet volgen. Net als Pantani (aanvaller bij uitstek), Virenque, Jimenez en andere goede klimmers Ullrich in zijn goede jaar 1997 ook niet konden volgen. Als Ullrich écht in vorm is dan fietst hij ze allemaal wel uit het wiel.

Daarom moet hij zijn stijl ook niet veranderen. Je moet niet kopiëeren van een ander, dat lukt je niet. Het heeft geen zin voor Ullrich om lichter te gaan trappen en in meerdere tempo's, dat kan hij nooit zo goed als Armstrong. Hij kan hem wél verslaan als hij professioneler voor zijn sport gaat leven..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2004, 11:29   #180
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

- terug wapperen
- maximum vermogen
  Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2004, 11:47   #181
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur

- maximum vermogen
zeker al 3x binnen een half uur vandaag

Edit:

Een jasje uitdoen was al genoemd zie ik

De rabo ploeg is trouwens grappig vandaag die rijden hun hele team op achterstand

Laatst aangepast door Nickchange : 20 July 2004 om 12:04
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2004, 12:45   #182
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickchange
De rabo ploeg is trouwens grappig vandaag die rijden hun hele team op achterstand
Tja, dat maakt ze toch niets uit? Zo lang Leipheimer in het voorste peloton met de klassementsrijders mee zit en Rasmussen met de kopgroep, dan is het doel bereikt.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2004, 14:45   #183
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Mag ik hier op CSC kotsen, klote 2de plek rijders
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2004, 15:50   #184
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb zo'n vermoeden dat CSC een dochteronderneming is van US Postal
  Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2004, 16:13   #185
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Tja het was iets té sportief wat ze deden leek het wel. US Postal niet alleen op kop laten rijden ofzo.

Hallo 2 van de 3 daar zijn knechten waarvan eentje (Azevedo) redelijk kan meekomen in het klassement. Dus ik snapte ook niet helemaal waarom ze die Landis niet de hele tijd op kop hebben laten rijden. Had hem zichzelf echt lekker helemaal naar de klote laten rijden denk ik dan.

Toch wel een leuke etappe met een kansloos begin moet ik zeggen. Echt cool dat de échte mannen op het eind over bleven.

Overigens respect voor wat Basso, Voeckler en Rasmussen tot nu toe laten zien.
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2004, 16:14   #186
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik ben benieuwd wat Arthur hier weer voor positiefs uit weet te halen

CSC
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2004, 17:41   #187
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik ben benieuwd wat Arthur hier weer voor positiefs uit weet te halen
Ik vind dit net zo frustrerend als iedereen hoor, ik weet niet waar je het over hebt. Ullrich had een geweldige demarrage en op zn minst kwam hem de etappeoverwinning toe. Een serieuze bedreiging voor Amrstrong zou hij alleen niet gaan worden denk ik, want Armstrong had ook nog genoeg ploeggenoten bij zich. Ik snap alleen niet waarvoor CSC nu aan het rijden is. Het minste wat je dan met Sastre en Basso kunt doen is Basso op gang brengen om aan te vallen. In de tijdrit gaat hij dan tekort komen, maar je rijdt toch om te winnen lijkt me, op zn minst voor de etappe en een goed klassement. Van dit defensieve rijden en bekonkelen wordt de Tour niet boeiender al gebeurde er vandaag weer genoeg.
Was Ullrich maar wat beter in de Pyreneën. Als hij daar alleen had kunnen volgen, dan waren er nu nog gekke dingen gebeurd want hij lijkt nu op stoom. In de tijdritten en de bergrit die nog volgen had hij dan nog ver kunnen komen.
Een ander puntje om even te noemen is trouwens het afstappen van Mayo Dat zat er al aan te komen maar is natuurlijk erg balen. Had gehoopt op meer van hem en zijn ploeg
  Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2004, 19:09   #188
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Wanvertoning van CSC! Hoop je verdomme op een collectief verzet tegen Armstrong, gaan ze hem helpen!

Nou Riis, gefeliciteerd met je Zoetemelk-trofee..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2004, 20:32   #189
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik doelde erop dat je je respect weer eens ging uitspreken voor de grote Lance ofzo In het kader van always look on zeg maar

Ullrich was denk ik toch niet vooruit gebleven, al zag hij er heel goed uit. Zo goed was hij zelfs vorig jaar niet denk ik. Hij zag eruit als de Ullrich die ik in 1997 naar Andorra heb gezien. Hij had misschien ook wel gewonnen, maar ik hoopte eigenlijk júist dat de US Postals als het gat zo'n 4 minuten was geworden waren gaan rijden. Put ze maar uit! Laat ze Ullrich dan maar terugpakken, maar je hebt dan wat gedaan! Wie weet wat er dan morgen was gebeurt; of overmorgen. Je moet die ploeg collectief aanvallen. Ullrich terug? Dan Klöden aanvallen, pakken ze die terug, hupla, Sastre en Basso weg. Je kon alles doen, maar NIET dit Wat is die Riis toch een lafbek zeg..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2004, 21:49   #190
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Dit is misschien wel de tour waarin in Armstrong het minst bedreigd is...echt hopeloos. Het aantal aanvallen zijn op één hand te tellen.
Ligt natuurlijk enerzijds aan de sterkte van de US Postals, en de zwakte van de concurrentie. Maar dit neemt toch hopeloze vormen aan..
US Postal heeft alleen maar tempo hoeven rijden op de manier zoals ze het hele jaar getraind hebben, geen intentie maar ook vanuit het peleton om die gasten kapot te willen rijden..

Zonde, héél zonde..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2004, 21:54   #191
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ja, dat krijg je met een lafhaard als Basso. Voor mij mag ie 2e worden, en de komende 6 jaar ook, als zo iemand maar nóóit de tour wint.

Weet je wat frapant is? 3 jaar terug stond Ullrich 2e rond deze tijd, 5 minuten achter. Toch was het spannend. Je wist dat Ullrich wat probeerde. Basso staat maar op 1,5 minuten!! Maar je weet dat hij toch niks doet
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2004, 22:46   #192
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Hadden we in Nederland maar zulke verslaggevers als die Belg Prachtig, die gast

Want verder was het weer húilen, húilen zoveel fouten werder er weer gemaakt Volgens Smeets waren er 2 cols 2e cathegorie vandaag, terwijl er 3 waren, en kreeg Ullrich niet meer dan 40 seconde (1 minuut 9). Er viel mij iets bijzonder storends op dat ik nu even vergeten ben.. Iemand anders gemerkt?!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2004, 14:14   #193
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ik merkte net wel dat nazon van ag2r opeens jean-pierre als voornaam heeft
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2004, 14:47   #194
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Hmm ik vond die baard van die belg anders nog smeriger dan de buik van Jack van Gelder
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2004, 14:56   #195
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik heb liever dat ze er zo uitzien en echt grappig zijn dan die gemaakt grappige van Gelder..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2004, 23:50   #196
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Overmacht mag ik nu toch wel gebruiken Bart?
Respect voor de presaties van Armstrong is dan ook op zn plaats.
EPO Lance!

Laatst aangepast door Ar-Tuur : 21 July 2004 om 23:56
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2004, 00:08   #197
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Overmacht mag ik nu toch wel gebruiken Bart?
Respect voor de presaties van Armstrong is dan ook op zn plaats.
EPO Lance!
Waarom respect hebben voor een compleet gedrogeerde idioot? Weet je voor wie ik respect heb? AARD VIERHOUTEN! Van zo'n man geloof ik nu dat hij clean rijdt, de rest vertrouw ik voor geen meter.

Dus flikker lekker een eind op met je overmacht en respect
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2004, 00:19   #198
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Waarom respect hebben voor een compleet gedrogeerde idioot? Weet je voor wie ik respect heb? AARD VIERHOUTEN! Van zo'n man geloof ik nu dat hij clean rijdt, de rest vertrouw ik voor geen meter.

Dus flikker lekker een eind op met je overmacht en respect
Beetje zielig, wederom. Het hele peleton is compleet gedrogeerd, maar Armstrong is de boosdoener! Natuurlijk heb ik ook respect voor Aart Vierhouten, maar Armstrong rijdt vandaag alwéér iedereen (alle vol EPO gespoten renners!) er compleet af en gaat zn zesde achtereenvolgende Tour met grote overmacht winnen. Het stelt natuurlijk allemaal helemaal niets voor, maar mag ik dat toch wel knap vinden?
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2004, 00:22   #199
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Ik denk trouwens dat Lance Armstrong dit jaar voor de 6e keer de Tour wint! Noem het een voorgevoel, maar wacht maar af!
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2004, 00:25   #200
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Beetje zielig, wederom. Het hele peleton is compleet gedrogeerd, maar Armstrong is de boosdoener! Natuurlijk heb ik ook respect voor Aart Vierhouten, maar Armstrong rijdt vandaag alwéér iedereen (alle vol EPO gespoten renners!) er compleet af en gaat zn zesde achtereenvolgende Tour met grote overmacht winnen. Het stelt natuurlijk allemaal helemaal niets voor, maar mag ik dat toch wel knap vinden?
Noem jij het zielig, ik heb gewoon een hekel aan die man en kan die kop van m niet meer zien. Dat moet dan Eddy Merckx doen vergeten? Mijn hemel, alsjeblieft niet!

En respect/bewondering heb ik dus ook totaal niet voor hem. Voor niemand niet uit het peleton, behalve 100% cleane renners als Vierhouten. Voeckler is ook duidelijk zo iemand. Houdt het even op zijn tandvlees vol, maar bekoopt dat ook in de rest van de tour en zit er helemaal doorheen.

Maar nee, onze wielrenner, pardon, tour de france-renner (wat in vergelijking met andere sporters inderdaad niet veel voorstelt, 3 weken arbeid in een jaar en dus ook niet knap gevonden hoeft te worden) rijdt 100% zeker níet clean; wat bijzonder frustrerend is. Daarnaast doet ie ook nog eens geen zak verder. En daarnaast kan ik absoluut niet tegen die mensen die nu met open mond gaan lopen roepen: oooh, maar dat is wel heel knap!

Vandaar vergeef mij mijn wat ongenuanceerde reacties, maar an sich lokte je het deels wel zelf uit
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:36.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.