Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 4 June 2002, 21:18   #1
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Unhappy Ik zit er over na te denken om zelfmoord te plegen

dat is waar ik de laatste tijd serieus aan denk. na m'n vorige topic over m'n depressie was t een beetje up maar daarna weer heel down......daarna heb ik geen goeie up meer gehad....ik heb t voornamelijk over vriendschap......de laatste tijd laat iedereen die ik als een goeie '(chat)vriend(in)' beschouw me vallen als een baksteen......irl heb ik geen echte vrienden.....ik ga wel met mensen om enzo mja die willen me blijkbaar nie als een vriend hebben
en op t internet.....tja iemand heeft iemand me in een bepaalde topic op een ander forum zwart zitten maken door te zeggen dat ik bij IEDEREEN loop te slijmen terwijl ik alleen maar aardig en vriendelijk wil doen sindsdien wilt zowat niemand meer met me praten en anders zeggen ze bijna niks en sindsdien voel ik me heel erg eenzaam...sommige van jullie weten misschien nog wel dat ik verlegen ben en heel erg onzeker ik zal ook maar gelijk vertellen wrom ik dat ben

eerst, op de peuterschool zeg maar, was ik zo'n normaal mannetje......toen werd ik zomaar opeens gepest omdat t qua uiterlijk me nie helemaal zat en omdat ik toen 'zwak' was en toen 'sloot' ik mezelf maar op in t diepste van me....t liefste wat ik wilde was vriendjes hebben en nie meer gepest worden.....maar toen al (!!!) voelde ik me heel eenzaam toen kwam ik in de 1e 7 groepen......ik werd toen ook veel gepest om dezelfde redenen als op de peuterschool.....toen voelde ik me steeds eenzamer en had ik toen al t gevoel dat ik nie nodig was op de wereld....begon me sinds groep 7 af te vragen hoe t zou zijn als ik er nie meer was......heb sindsdien dan ook 1 of 2 zelfmoordpogingen gedaan die beide mislukten.....ik kon t nie opbrengen op 1 of andere manier.....maar nog steeds vraag ik me af hoe t zou zijn als ik er nie meer was. 1x heb ik t geprobeerd in de brugklas toen ik op t Nassau zat.....toen heb ik t geprobeerd met een vleesmes maar ik kon t nie opbrengen op 1 of andere manier
andere keer was toen ik een keer van een verjaardag terug kwam bijna 2 jaar terug in de zomer van m'n oude buurmeisje...toen wilde ik t kanaal inspringen van de brug af

ik vraag me soms af wrom ik er nog ben....ik bedoel....wat moet ik anders? wrom zou ik nou nog leven? ik bedoel.....geen vrienden, geen succes in liefde en dat heb ik al bijna 15 jaar waarvan t 7 jaar geleden serieus is geworden

sorry maar moest t gewoon ff kwijt
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com

Laatst aangepast door Nightwolf : 4 June 2002 om 21:23
Nightwolf is offline  
Oud 4 June 2002, 21:37   #2
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik snap je best wel, ik werd vroeger ook gepest.. ook niet zo'n klein beetje, ik sluitte me ook af, toen was ik in groep 6 depressief geworden, en in groep 7 had ik regelmatig nachtmerries en heb ook in keer in me kamer gezeten met een mes..toen had ik het lef niet ervoor..
En nu heb ik eindelijk naar lang zoeken een vriendinnetje, wat gaan me vrienden doen, haar geheel verrot pesten, ik vind het leven ook niet meer rechtvaardig..
Maar voor jouw tja, je hebt een moeilijke jeugd gehad en ik weet het eigenlijk niet, naar onze vorige topic over zelfmoord, je moet er zelf over beslissen, maar ik begrijp je geheel en suc6 ermee he, btw ik zit zelf nu ook met die gedachtes over zelfmoord
 
Oud 4 June 2002, 21:39   #3
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard Re: Ik zit er over na te denken om zelfmoord te plegen

Citaat:
Originally posted by Direwolf
wolfje's verhaal
nou, dat je gepest word door je uiterlijk vinnik best vaag, want toen ik je op dat ene fotootje zag zag ik niets vreemds aan je

ik kan het begrijpen dat je onzeker bent (geworden) omdat je vroeger gepest bent, maar merk je daar nu nog wat van? van dat gepest dan? als dat niet zo is moet je dat maar (proberen) achter je (te) laten, want mschien dat mensen dan jouw onzekerheid opmerken en dat je dan uiteindelijk een slachtoffer word van je eigen gedrag

tja...dat je verlegen bent dat ben je nou eenmaal, daarin ben je niet de enige... misschien is er iets van een (internet-)vereniging met lotgenoten, tis altijd prettig als je met iemand kan praten die (een beetje) hetzelfde probleem als jou hebt

ik denk iig nie fdat zelfmoord DE juiste oplossing is, nu zit je dan in een dal, maar je zal vast over deze voor jou nare periode heenkomen, dat mensen gewoon accepteren wie je bent, dat je ook wat succesvoller word in de liefde en dat je dus een beter (sociaal) leven krijgt, je moet iig nooit opgeven, hoe onmogelijk die wensen ook lijken

zo ken ik ook iemand die een beetje hetzelfde probleem als jou had, die gast had er ook problemen mee, totdat hij ging studeren, hij ging bewust in een stad ver van de stad vandaan waar hij woonde zodat er geen mensen waren die hem lastig konden vallen, hij schudde gewoon zijn verleden van zich af, waar hij in t begin vrij veel moeite mee had, en begon ahw een nieuw leven, daar kreeg hij wel vrienden en hij is nu geloof ik iets meer dan een jaar getrouwd (tis trouwens een achterneef van me), mschien is dat ook wel DE oplossing voor jou
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline  
Oud 4 June 2002, 21:41   #4
Denden 100 piek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

He,kop op joh!!!
Er zijn genoeg mensen die je aardig vinden,ik ben daar één van,kom op mensen,ik weet zeker dat ik niet de enige ben!!!
Daarbij kunnen we je niet missen hier,wij steunen je wel,toch iedereen???
 
Oud 4 June 2002, 21:42   #5
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Originally posted by Denden 100 piek
He,kop op joh!!!
Er zijn genoeg mensen die je aardig vinden,ik ben daar één van,kom op mensen,ik weet zeker dat ik niet de enige ben!!!
Daarbij kunnen we je niet missen hier,wij steunen je wel,toch iedereen???
ik zal je iig wel steunen jah, aangezien ik tekenen van jouw verhaal ook herken in mij
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline  
Oud 4 June 2002, 21:44   #6
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bird Of Prey


ik zal je iig wel steunen jah, aangezien ik tekenen van jouw verhaal ook herken in mij
geld ook voor mij, ik herken zijn verhaal in de mijne, en ik weet hoe moeilijk het is om te verwerken, ik heb er zelfs moeite mee, maar ik sta geheel achter je dire
 
Oud 4 June 2002, 21:55   #7
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard Re: Re: Ik zit er over na te denken om zelfmoord te plegen

Citaat:
Originally posted by Bird Of Prey


nou, dat je gepest word door je uiterlijk vinnik best vaag, want toen ik je op dat ene fotootje zag zag ik niets vreemds aan je
ik vind mezelf heel erg lelijk...hoe ik hier in Oosterhout leef.....de meeste mensen kijken alleen maar uiterlijk...letterlijk....geloof me maar dat t zo

Citaat:

ik kan het begrijpen dat je onzeker bent (geworden) omdat je vroeger gepest bent, maar merk je daar nu nog wat van? van dat gepest dan? als dat niet zo is moet je dat maar (proberen) achter je (te) laten, want mschien dat mensen dan jouw onzekerheid opmerken en dat je dan uiteindelijk een slachtoffer word van je eigen gedrag
ik merk er heel veel van......elke dag in m'n kloteleven merk ik t


Citaat:

tja...dat je verlegen bent dat ben je nou eenmaal, daarin ben je niet de enige... misschien is er iets van een (internet-)vereniging met lotgenoten, tis altijd prettig als je met iemand kan praten die (een beetje) hetzelfde probleem als jou hebt
ik ben verlegen geworden omdat ik in m'n jonge jeugd veel ben gepest zoals ik al zei ik ben ook steeds onzekerder geworden en maak daarom niet zoveel vrienden....vooral nie IRL

Citaat:

ik denk iig nie fdat zelfmoord DE juiste oplossing is, nu zit je dan in een dal, maar je zal vast over deze voor jou nare periode heenkomen, dat mensen gewoon accepteren wie je bent, dat je ook wat succesvoller word in de liefde en dat je dus een beter (sociaal) leven krijgt, je moet iig nooit opgeven, hoe onmogelijk die wensen ook lijken
sinds bijna 7 jaar geleden denk ik dus serieus er over aan t nadenken ik heb vaak zo'n van dat ik niet meer verder wil leven....allemaal sinds die tijd
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 4 June 2002, 22:03   #8
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard Re: Re: Re: Ik zit er over na te denken om zelfmoord te plegen

Citaat:
Originally posted by Direwolf
[B]

ik vind mezelf heel erg lelijk...hoe ik hier in Oosterhout leef.....de meeste mensen kijken alleen maar uiterlijk...letterlijk....geloof me maar dat t zo
ow, da's idd kut, veel meer kan ik hier nie over zeggen vrees ik...


Citaat:
ik merk er heel veel van......elke dag in m'n kloteleven merk ik t
word je nu nog steeds gepest? damn, nu begrijp ik pas heel goed dat je je zo onzeker voelt...

tja...wat ik al aangaf in me voorbeeld, mschien is vertrekken naar een plaats (redelijk) ver van Oosterhout vandaan waar niemand of zeer weinig personen jou kennen DE oplossing, zodat je je verleden zoveel mogelijk achter je kunt laten of dat iig te proberen en om dan daar een nieuw sociaal leven op te bouwen, je lost je problemen dan niet echt op, je laat ze voor een onbepaalde tijd achterwege, maar als je een beter leven kan opbouwen dan waar je je nu in bevind, wie of wat houd je dan tegen?
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.

Laatst aangepast door Bird Of Prey : 4 June 2002 om 22:05
Bird Of Prey is offline  
Oud 4 June 2002, 22:04   #9
Denden 100 piek
Guest
 
Berichten: n/a
Red face

Denk ook aan alles wat je nog over hebt,bekijk de postieve dingen.
De mensen van wie je houdt,degenen die je steunen. Wij hier op het forum zijn daar toch ook voor?
Je moet sterk zijn,je mag het gewoon niet opgeven!
 
Oud 4 June 2002, 22:05   #10
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Schouders eronder jongen..je weet het als je me nodig hebt. Mail, bel of schrijf me ofoz..doe wat met je gevoel!
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 4 June 2002, 22:29   #11
smaragdje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik herken mezelf ook in jouw verhaal.. Ik ben ook heel veel gepest en zonderde me ook overal vanaf... Ik heb maar een paar vrienden.. En ben blij dat ik ze heb..
Ik heb alleen nooit aan zelfmoord gedacht omdat ik toch verder wou om de een of andere reden... En ik heb er de lef niet voor om het te doen.. Ik probeer gewoon verder te leven ondanks alle problemen die ik heb en dat zijn er best veel...

Ik ga volgend jaar eindelijk naar een middelbare school en ben benieuwe hoe dat zal gaan en of ik vrienden krijg.. want ik ben waarschijnlijk dan de oudste van de klas omdat ik dan 20 ben... Ik merk vanzelf hoe het gaat en als ze het nodig vinden om me te pesten, zonder ik me af en luister niet naar ze... ik laat ze lekker hun gang gaan en stoor me er niet aan.. dan vinden zij het ook niet leuk meer en gaan andere dingen doen...
Zo red ik me al vanaf de 3de klas en het bevalt me prima...


Als je eens wil praten ofzo kan je me toevoegen aan je msn:mijn msn is: pandaopschool@hotmail.com

Groetjes chantal
 
Oud 4 June 2002, 22:34   #12
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard Re: Re: Re: Re: Ik zit er over na te denken om zelfmoord te plegen

Citaat:
Originally posted by Bird Of Prey

word je nu nog steeds gepest? damn, nu begrijp ik pas heel goed dat je je zo onzeker voelt...
ja maar niet zo erg als vroeger....maar die wonden zijn nog vers....elke keer als ik word gepest ga ik steeds meer een beetje dood van binnen


Citaat:

tja...wat ik al aangaf in me voorbeeld, mschien is vertrekken naar een plaats (redelijk) ver van Oosterhout vandaan waar niemand of zeer weinig personen jou kennen DE oplossing, zodat je je verleden zoveel mogelijk achter je kunt laten of dat iig te proberen en om dan daar een nieuw sociaal leven op te bouwen, je lost je problemen dan niet echt op, je laat ze voor een onbepaalde tijd achterwege, maar als je een beter leven kan opbouwen dan waar je je nu in bevind, wie of wat houd je dan tegen?
je weet wel naar wie ik t liefst naar toe zou gaan en dat is nu ook zo....ik zou t liefst naar Paula toegaan en daar blijven mja die heeft ook haar eigen zorgen dus in principe kan ik nergens heen gaan......en al zou ik t willen......ik ben daartoe niet in staat....ik heb geen geld, m'n opleiding is niet eens af

maar goed......zoals ik al in m'n 1e post van dit topic al zei, t voelt alsof een bepaald iemand m'n leven zowat kapot heeft gemaakt door 1 bepaalde post te plaatsen op dit forum....en daardoor neem ik t m heel erg kwalijk (en ik noem geen namen. diegene die alle topics een beetje bekijkt weet wie ik bedoel)
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 4 June 2002, 23:17   #13
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Ik zit er over na te denken om zelfmoord te plegen

Citaat:
Originally posted by Direwolf
wolfje's antwoord
om eerst ff op smaragdje te komen, als je gaat studeren terwijl je 20 bent, daarbij hoef je nie eens de oudste van de klas te wezen hoor, er zijn ook mensen die omgeschoold moeten worden of weer een opleiding willen gaan doen voor werk later, dat soort mensen kwam ik genoeg tegen op de open dagen die ik bezocht heb, en dat waren niet alleen maar ouders van kinderen die meegegaan waren

waarschijnlijk heb je er dan wel minder last van om gepest te worden aangezien er waarschijnlijk weinig bekenden van je naar die school zullen gaan (hoop ik dan voor je, en anders zullen ze vast nie allemaal dezelfde opleiding als jou nemen, dus je zal hoogstwaarschijnlijk wel bij veel onbekenden in de klas komen, voor mensen als jou is dat wel beter

en nu wolfje: ik weet wel wie dat ene persoon is, maar diegene zal t heus nie zo bedoelt hebben om jou zo de grond in te boren, ik hoop voor dat persoon dat die zich wel beseft wat diegene je aangedaan heeft, maar het persoon in kwestie had er vast ook niet op gerekend dat diegene jou zo de grond in zou trappen

en ja...dat je geen geld hebt is idd wel naar jah, dan kom je ook zo ver, je zou kunnen gaan werken, maar ja...met een mavo-diploma kom je tegenwoordig niet zo ver, maar er zijn nog zat mbo's mocht je de havo niet gaan halen om een 1 of andere manier...(wordt vervolgd, dit word anders een hele lange post)
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline  
Oud 4 June 2002, 23:24   #14
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

...(vervolg) ik denk niet dat me ouders t toestaan dat ik jou tijdelijk hier onderdak zou kunnen geven, zij kennen jou geen eens, dat zal dan wel de voornaamste reden zijn

ik denk dat t voorlopig t beste is dat je iets van een bijbaantje oid neemt, iets waarmee je wat geld kan verdienen zodat je iig een (redelijk) onderdak ergens anders zou kunnen betalen en eventueel een deel van de opleiding mochten je ouders dat nie (helemaal) doen

en dan kun je nog zoeken naar een eventueel baantje, zodat je je onderdak/opleiding/wat je ook moet betalen kan betalen, als je ergens gaat inwonen waar al meerdere personen wonen is dat mooi meegenomen, dan deel je de huur en heb je individueel minder kosten

de combo werken/school zal mschien zwaar zijn, maar goed...zelfmoord is ook nie alles en de situatie waarin en waar je je nu bevindt is al helemaal niet ideaal, ik zal als ik jou was iig nog goed vragen naar advies, meerdere mensen kunnen meer advies geven en misschien jouw antwoorden beter beantwoorden en je zekerder stellen met wat je te doen staat
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline  
Oud 4 June 2002, 23:49   #15
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Ik zit er over na te denken om zelfmoord te plegen

Citaat:
Originally posted by Direwolf
geknipt
voorzover ik nu lees wordt je nu niet meer gepest, het is mooi dat je ook weet dat je daardoor waarschijnlijk zo bent zoals nu.

maar als je daar steeds over blijft vallen, zal je idd alleen maar depressief blijven met alle mogelijke gevolgen.

dus doe een stapje verder alhoewel dat niet makkelijk is. chat/msn/forums de meeste mensen daar zijn niet serieus klamp je daar niet teveel op vast, het heeft geen zin.

Vrienden heb je niet nodig, ze zijn weleens handig en een extra steun is natuurlijk altijd iets waar je weleens behoefte aan hebt.
maar zij "toveren" jou gedachtenwereld niet om.
je krijgt hoogstends wat meer afleiding.

je moet dus zelf inzien dat je wat waard bent, dat ben je namelijk.

woon je in de buurt van gouda trouwens ?
 
Oud 5 June 2002, 07:48   #16
smaragdje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ga er met veel plezier heen en hoop dat het gezellig gaat worden... en het is idd wel zo dat ik weinig van mijn oude scholen tegenkom want die zijn bijna allemaal richting Rotterdam of in Dordt.. zelf gebleven omdat er hier ook mbo-scholen zijn...
Op de school waar ik nu zit zitten er ook leerlingen die ouder zijn dan ik... en das wel prettig want die denken "volwassener" hopelijk is dat in Brada ook wel zo... MAar dat zal dan vast wl als jij dat zo zeg...
 
Oud 5 June 2002, 07:57   #17
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hey drollie,

wat is dit nou?? je ben een hardtsikke coole gast man?
IRL ook! (komop we kunnen dat nu tog wel weten, het was hardstikke leuk en de volgende keer word het nog leuker ;-) ) dr is helemaal niets mis met je hoor, uiterlijk en innerlijk.iedereen is onzeker...bedoel dat ben ik zelf ook, maar als je je een klein beetje over die onzekerheid zet, word het veel beter. laat mensen maar een zien wie je bent, hallo ik ben tijn en ik leef ook nog hoor! want zodra ze je leren kennen zullen ze zien dat je echt een onwijs toffe gast ben (en dat meen ik hoor , je bent echt cool)

je bent een soort van mensen schuw geworden denk ik, en daar moet je overheen komen. ga wat vaker onder mensen, spreek klasgenootjes wat vaker aan. hoe meer "contact" jij met de buitenwereld maakt hoe meer ze je gaan respecteren.

laat het verleden voor wat hij is, je kunt het tog niet meer veranderen. begin op nieuw een nieuwe stap. maar pleeg geen zelfmoord, ten eerste ga je dr veel mensen pijn mee doen en ten tweede je heb het nog niet eens geprobeerd dus komop jongen ik weet dat je het kunt. en als je hulp nodig heb kun je me dat altijd vragen he ;-)
 
Oud 5 June 2002, 08:25   #18
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heej lievu wolf

ik weet hoe het voelt gepest te worden om je uiterlijk.
en ik weet hoe kut je je erom kan voelen.
ik weet hoe het voelt om in de steek gelaten te worden door vrienden.
maar ik weet ook dat ik nu enorm lieve vrienden heb en dat dat het resultaat is van doorzetten in donkere tijden
ik ken je nog niet zo goed
maar ik weet dat ook jij in staat bent je minder aangevallen te voelen door pesterijen. het zijn immers maar andere mensen die jou niet dierbaar zijn die een mening over je geven.
tuurlijk vergt dat heel veel tijd
en moed en zelfvertrouwen.
maar er zijn twee mogelijkheden
* er voor wegrennen en ten onder gaan
* er voor vechten en er als sterker persoon uitkomen.

het eerste is iets wat iemand doet die in de diepste put denkt te zitten en niet meer weet hoe het moet.

het tweede wordt vaak gezegd door mensen die toch nog licht zien in de situatie.

voor de eerste situatie is ook een oplossing.
kijk eens om je heen hoe mooi de wereld eigenlijk is.
wat een genoegen het is om elke dag de zon op te zien komen.
en hoe mooi de boom in de tuin eigenlijk is en hoe mooi de vogels fluiten die zich in die boom bevinden.
en de mensen om je heen die echt om je geven? je moeder, je vader.
al deze wezens leven met jou.
wees er blij mee.

misschien denk je : wat een zwevende bullshit is ze aan het vertellen.. dat is goed mogelijk. Het verband tussen die dingen en het leven lijkt vrij ver weg.
maar in feite zijn juist deze dingen in leven de dingen die jou niet beoordelen en waar je bij kan zijn zonder dat je je aangevallen hoeft te voelen.

ik heb juist door die kleine dingen (Die voor mij nu heel grote dingen zijn) leren leven en zelfvertrouwen gekregen.
ze hebben me liefde gegeven en nu ben ik klaar zelf ook liefde te geven aan de mensen die het nodig hebben.

tuurlijk kan je blijven (doodgaan) in de situatie waarin je nu
verkeerd maar het risico is dan dat je het leven, wat voor jou zo goed zou kunnen worden, achterlaat en alleen de leegte van het leven hebt gekent..
je kan zeggen dat het leven kut is en dat het nooit goed zal komen en dat je alleen maar dieper zinkt.
en dan zal het dieper zinken.

ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik probeer uit te leggen.
je moet verbonden kunnen zijn met het leven (om je heen) maar er ook los van kunnen staan. en ik denk (ik kan het helemaal mis hebben) dat dat tweede voor jou nog heel moeilijk is.
maar dat valt te leren.

ik ga je niet smeken van blijf hier enzo
want die keuze moet je zelf maken
maar ik hoop dat je even stilstaat bij het feit dat het leven ook mooi voor je kan zijn als jij dat in wil zien.

heejj je kan me altijd meelen, msnen als je daar behoefte aan hebt en je een luisterend oortje nodig hebt

dikke knuffel

~\ me /~

ps: als je het niet begrijpt wat ik probeer uit te leggen kan je ook dat altijd vragen
 
Oud 5 June 2002, 08:57   #19
Chesta
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

Hey,

kop op, ik heb ook een tijd zon periode gehad... Tot dat iemand naar me toekwam en zei: Waar maak je je druk om? Zelfs al zou maar 1% van de wereld je aardig vinden, zijn dat er nog miljoenen... Zelfs al is het 0,1 %!

Ik ben niet superpopulair, mensen blijven maar over mij praten (ik ben boeiend fzo) maar toch blijf ik positief, heb mn familie en mn vrienden... Die jij duidelijk ff moet maken, maar daar heb je echt alle tijd voor, ga gewoon op iets dat je leuk vind, sporten enzo, zoals je klinkt lijk je me superaardig, dus dat moet echt geen probleem zijn! Sommige mensen hebben duizenden "vrienden" die ze echt laten stikken als het wat slechter gaat... That's life... Het zuigt maar je moet gewoon proberen om door te gaan, doe ik ook altijd (soms met een huil, soms met een lach)

Liefs, veel succes...

XXXXXXXX

(Zet me anders maar op msn als je iemand wil hebben om iets op af te reageren)
 
Oud 5 June 2002, 09:56   #20
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

hey lieve wolf,

Ik heb nooit geweten dat je je zo voelde, en ik vindt het eng Wat ik dan van je ken, ben je een superlieve gast. Je bent ook gevoelig. Ik weet hoe het voeld om het enge gevoel terug te krijgen als het minste of geringste maar gebeurd. Dan wordt je in die sleur getrokken en denk je er nooit meer uit te kunnen. Realiseer je dat het grotendeels je eigen angst is. Mijn eigen ervaringen en emoties van het leven hou ik voor dit forum liever prive, ik vindt het wel erg goed van je dat je erover praat dat heb ik nooit gedurft. Dat is goed. Je krijgt mensen die je steunen. Waarschijnlijk woon je ver weg, anders had ik graag een dag langsgekomen. Dat is meestal fijn. Ik zou heel graag gewoon ffies met je willen praten. Je hebt m'n adres ik ben er altijd als je me nodig hebt.

Je bent niet alleen. iedereen hier steund je. Het is niet veel, maat toch een kleine gedachte dat mensen je mogen en om je denken. We kennen je allemaal, en of iemand nou lelijk of mooi is. Je echte schoonheid zit van binnen en jij bent een werkelijke kanjer!
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline  
Oud 5 June 2002, 10:46   #21
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ok, ff om het kort te hoeden, zelfmoord is het lafste wat je kunt doen
 
Oud 5 June 2002, 12:04   #22
lydia
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hej tijn... als je dat ooit doet... oww.. ik zou je killen..

nee geintje hoor... mja.. dan nog.. ik wil niet dat je dat gaat doen.. je zit nu in een dal maar daar kom je heus wel weer uit... misschien heb je wat hulp nodig.. nou ik ben er en al meer hebben zich bereid gesteld voor hulp... mja er is ook nog altijd zo iets als psychische hulp.. proffessionele hulp...

mja... misschien moet je t anders doen... weglopen.. mja dan denk je waar moet ik heen? ik kan niet zomaar bij iemand thuis gaan zitten.. nou het kan heus anders hoor...
je moet zorgen dat je volgend jaar naar t mbo gaat.. omdat je 18 bent krijg je de studiefinanciering... dan moet je dan gaan weglopen... je loopt weg en er zijn speciale opvangcentra.. die centra helpen je met òf terugkeren naar huis, òf een eigen kamer vinden. dit heeft mn zus ook gedaan.. ze zit daar.. en die mensen helpen haar een kamer te vinden... hierdoor kan ze al binnen 2 maanden ofzow op kamers als t een beetje meezit.. hier kun je niet heen als je geen inkomen hebt... want dan kun je je kamer niet bijhouden/onderhouden.. dus daarom moet je wachten op studiefinanciering dan.. mja.. je kunt in dat opvangcentrum ook psychische hulp krijgen of gewoon met een maatschappelijk werker praten.. ik denk dat dat voor jou dan best wel goed is.

als je dit zou doen kun je dat best in een vreemde stad behoorlijk ver weg van waar je nu woont doen... dan heb je van niemand meer last die je kent.. (mijn zus zit in leeuwarden..mja das voor jou wel heeeel ver weg denk ik) anywayz.. dit is een betere oplossing dan zelfmoord denk ik.. want dat is idd laf... je draait weg van je leven zonder dat je kijkt of er nog wat moois van te maken is... en de mensen die van je houden zullen ook ontzettend verdrietig zijn... misschien raakt een van hun zelfs wel in de put... en dat moet natuurlijk ook niet...

ik sta heus achter je... mja dat wat je zei over die ene die je op dit forum de grond in trapt vink echt niet fijn van je... hij heeft dat echt neit zo bedoeld... hij zet gewoon een eerlijk topic op dat ook nog best eens popi kan worden omdat iedereen ff lekker mag zeggen wie je absoluut niet mag... de enige die ik echt niet ag is de streepjescode 1120611... dat vind ik maar niks... mja hij zei gewoon eerlijk dat hij jou niet mocht.. dat is zijn MENING dat wil niet zeggen dat iedereen dat vind of dat jij je er wat van moet aantrekken.. ik bedoel der zijn heus ook wel mensen op dit forum die mij niet mogen... nou boeie dan... zolang de mensen vanwie ik graag heb dat ze me wel mogen.. zolang die me mogen is alles me best... kan t me niets schelen... zo zou jij ook moeten denken.. ipv hem nu ineens de grond in te trappen en hem een schuldgevoel te geven... als jij er wel vandoor gaat kan hij zich lekker lullig voelen.. was dat je bedoeling?? ik hoop t niet want dat zou lullig zijn.. maar haal asjeblieft die opmerking over hem terug want ik vind em niet rechtvaardig...

nja ik sta nog wel achter je...
kussies en knuff, lydje
 
Oud 5 June 2002, 13:12   #23
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ooit gehoord van vertrouwen in je zelf te krijgen.. ik weet het is moeilijk maar mij is het ook gelukt.. ik ben mijn hele leven gepest vanwege me uiterlijk en vanwege me gehandicapte broertje enzo al meer dn 14 jaar lang en ik heb heel vaak met zelfmoord rond gelopen en ik heb het ook 6 keer geprobeerd... ik werd elke dag gepest en in elkaar geslagen.. omdat ik geen type ben om hulp te zoeken konden mijn ouders het ook niet aan me zien.. tot dat ik voor het eerste keer toen ik 12 was in de ziekenhuis belande om me maag leeg te pompen omdat ik pillen heb geslikt.. mijn ouders hebben heel goed met me gepraat en ik werd minder gepest omdat ze me zielig vonden. maar toen me beste vriendin dood ging aan zelfmoord draaide ik helemaal door.. ik werd weer gepest.. en ik was verdrietig..om haar dood.. en boos ook.. en ik wou ook zelfmoord gaan plegen om bij haar te zijn.. naar drie pogingen werd ik door me ouders naar een psychaiter gestuurd.. het helpte goed.. tot dat ik naar de hogere school ging en weer gepest werd.. en toen heb ik het weer proberen te plegen.. nu 2 jaar later.. heb ik eindelijk me vertrouwen weer terug en ben voor me opgekomen de mensen die mij gepest hebben durven niet eens meer in mijn buurt te komen..
 
Oud 5 June 2002, 13:34   #24
lydia
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bebsy
*knip verhaal van bebsy*
zie je tijn.. t kan ook goed komen...
 
Oud 5 June 2002, 13:40   #25
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by lydia
zie je tijn.. t kan ook goed komen...
Natuurlijk.. als ik zo die verhalen lees dan heeft dire ook veel vrienden hier op het forum, dat is al iets moois..
Enneh ik zelf weet ook nog niet of zelfmoord voor mijn depressie het beste is, daar moet tijn ook over nadenken..
Zelfmoord is niet altijd de beste oplossing, moet je alleen doen als je er echt niet meer uitkomt..
En ik hang nu op de grens, maar weet niet hoe het voor tijn zit..
 
Oud 5 June 2002, 13:51   #26
lydia
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


Natuurlijk.. als ik zo die verhalen lees dan heeft dire ook veel vrienden hier op het forum, dat is al iets moois..
Enneh ik zelf weet ook nog niet of zelfmoord voor mijn depressie het beste is, daar moet tijn ook over nadenken..
Zelfmoord is niet altijd de beste oplossing, moet je alleen doen als je er echt niet meer uitkomt..
En ik hang nu op de grens, maar weet niet hoe het voor tijn zit..
mag ik weten waar jij bent nu dan?(niet letterlijk) maar wrom je zelfmoord wilt plegen...
 
Oud 5 June 2002, 14:17   #27
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by manderijn

je bent een soort van mensen schuw geworden denk ik

ten tweede je heb het nog niet eens geprobeerd
wat bedoel je met mensenschuw?

ik heb tot 2x toe geprobeerd zelfmoord te plegen....staat ook in m'n 1e post

Citaat:
Originally posted by lieve colafles

maar er zijn twee mogelijkheden
* er voor wegrennen en ten onder gaan
* er voor vechten en er als sterker persoon uitkomen.

tuurlijk kan je blijven (doodgaan) in de situatie waarin je nu
verkeerd maar het risico is dan dat je het leven, wat voor jou zo goed zou kunnen worden, achterlaat en alleen de leegte van het leven hebt gekent..
ik heb altijd gevochten maar steeds werd er dan harder tegen mij gevochten....de wil om te vechten is nie echt meer aanwezig

ik heb alleen maar nadelige momenten gehad in m'n leven....op 2 mensen na...die hebben me een beetje gelukkig gemaakt maar als t nie meer word voor me in me leven, dan zie ik geen andere uitweg....ik bedoel, ik zie een aantal mensen als een goeie (vriend)in maar voor t overgrote deel van de tijd (die ik dus zie als een goeie vriend(in)) lijkt t alsof t van 1 kant moet komen, mijn kant

Citaat:
Originally posted by lydia
ik sta heus achter je... mja dat wat je zei over die ene die je op dit forum de grond in trapt vink echt niet fijn van je... hij heeft dat echt neit zo bedoeld... hij zet gewoon een eerlijk topic op dat ook nog best eens popi kan worden omdat iedereen ff lekker mag zeggen wie je absoluut niet mag... de enige die ik echt niet ag is de streepjescode 1120611... dat vind ik maar niks... mja hij zei gewoon eerlijk dat hij jou niet mocht.. dat is zijn MENING dat wil niet zeggen dat iedereen dat vind of dat jij je er wat van moet aantrekken.. ik bedoel der zijn heus ook wel mensen op dit forum die mij niet mogen... nou boeie dan... zolang de mensen vanwie ik graag heb dat ze me wel mogen.. zolang die me mogen is alles me best... kan t me niets schelen... zo zou jij ook moeten denken.. ipv hem nu ineens de grond in te trappen en hem een schuldgevoel te geven... als jij er wel vandoor gaat kan hij zich lekker lullig voelen.. was dat je bedoeling?? ik hoop t niet want dat zou lullig zijn.. maar haal asjeblieft die opmerking over hem terug want ik vind em niet rechtvaardig...
maar tis wel rechtvaardig wat hij heeft gedaan zeker? zo'n klote actie is t......hij moet goed beseffen dat die zelfmoordneigingen heel veel sterker zijn geworden dankzij hem....dus nee ik haal t nie terug.....t mag dan wel zijn mening zijn maar ik vind t een klote actie dat ie t gelijk op t forum postte
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 5 June 2002, 14:19   #28
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X
En ik hang nu op de grens, maar weet niet hoe het voor tijn zit..
ik hang ook zowat op de grens dus
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 5 June 2002, 14:38   #29
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by lydia
mag ik weten waar jij bent nu dan?(niet letterlijk) maar wrom je zelfmoord wilt plegen...
Zal wel ff me verhaaltje neerzetten, ik had een mooi leventje, tot groep 5, mijn beste vriend begon me te pesten, nou ik kan slecht tegen pesten, en in groep 6 pesten me zodanig erg(niet leuk meer)dat ik depressief werd..Tevens in dat jaar kreeg ik last van nachtmerries, lag altijd s'avonds huilend in me bed, al mijn 'goede' vrienden lieten me in de steek..
Uiteindelijk ben ik ook nog us mishandelt 1x door een leraar van me in groep 6..Niet heel ernstig maar toch..
In groep 7 werd ik ook door getreitert en uiteindelijk heb ik 1x een poging tot zelfmoord gedaan, die is mislukt..
In groep 8 ging het pesten maar door..
Totdat ik in de brugklas kwam, ik d8 echt dat alle mensen me dom en lomp vonden, maar in de brugklas kwam ik eindelijk in een aardige klas, niemand treiterde me en het ging weer beter..
Nu zit ik in de 2de(bijna 3de) en beginnen ze me dom te vinden en word ik weer voor lomp uitgemaakt, en ik heb nu ook eindelijk een echt goede vriendin die me helpt
Wat gaan de mensen doen die zogenaamd me vrienden moet voorstellen, haar helemaal verrot pesten, het gaat nu ook al slecht met haar, en ze zit ook te overwegen naar zelfmoord..
En ik zelf ook, heb in jaren nix leuks meer meegemaakt, alles gaat slecht..soms zie ik het echt niet meer zitten..
 
Oud 5 June 2002, 14:39   #30
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

ik heb dat ook het zelfde...ik heb dingen gedaan die niemand weten en die bijna niemand te krijgen krijgt...gewoon volhouwe...uiterlijk maakt niks uit hoor :S ik heb een vlek op me wang en iedereen denkt dat ik gehandicapte joch ben... das ook helemaal super denkik dan...uiterlijk maakt niets uit dus...ik ben ook niet de mooiste :S
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline  
Oud 5 June 2002, 14:43   #31
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

k heb altijd gevochten maar steeds werd er dan harder tegen mij gevochten....de wil om te vechten is nie echt meer aanwezig

ik heb alleen maar nadelige momenten gehad in m'n leven....op 2 mensen na...die hebben me een beetje gelukkig gemaakt maar als t nie meer word voor me in me leven, dan zie ik geen andere uitweg....ik bedoel, ik zie een aantal mensen als een goeie (vriend)in maar voor t overgrote deel van de tijd (die ik dus zie als een goeie vriend(in)) lijkt t alsof t van 1 kant moet komen, mijn kant


-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

heej wolufje

ik weet niet wat ik je kan zeggen
ik weet niet hoe ik je zou kunnen vertellen of laten zien dat het leven iets heel moois is.
ik heb hier een tekstje van Bryan adams
en dat tekstje zegt iets en ik zat het net te luisteren en ik moest ff denken aan je omdat je je voelt

Star

"What cha wanna be - when you grow up"
"What cha gonna do - when your time is up"
"What cha gonna say - when things go wrong"
"What cha wanna do - when you're on your own"

There's a road - long and winding
The lights are blindin' - but it gets there
Don't look back - don't give up

There's a silver linin' - it's out there somewhere
Everybody wants an answer - everybody needs a friend
We all need a shinin' star on which we can depend

So tonight we're gonna wish upon a star
We never wished upon before - (gotta find what you're looking for)

There'll be times - in your life
Ya when you' be dancin' n' shit - but you ain't gettin' it
But don't get disillusioned - no, don't expect too much

Cuz if what you have is all you can get
Just keep on tryin' - it just ain't happened yet
Everybody wants ta be winner - everybody has a dream
We all need a shinin' star when things ain't what they seem

N' so tonight we're gonna wish upon a star
We never wished upon before - (gotta get where your heading for)

Everybody wants some kindness - everybody needs a break
We all need a shinin' star when things get hard to take
N' so tonight we're gonna wish upon a star
We never wished upon before


nog een knuvvol
en eenjte voor !Y!US!C!30X

ik wilde dat ik iets kon zeggen of doen waardoor ik je kon laten zien dat het ooit goedkomt
 
Oud 5 June 2002, 18:13   #32
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by lieve colafles







nog een knuvvol
en eenjte voor !Y!US!C!30X

ik wilde dat ik iets kon zeggen of doen waardoor ik je kon laten zien dat het ooit goedkomt
thx.. maar ik heb niet meer het vertrouwen erin dat het goed komt, me broer pest me zelfs nu, en dat word dus langzaam de hele klas, ik zie het al helemaal weer voor me
En wil niet nog een keer door zo'n nachtmerrie gaan
ik weet het echt niet meer..
 
Oud 5 June 2002, 19:01   #33
Denden 100 piek
Guest
 
Berichten: n/a
Red face

Jongens,jongens,jongens toch...
Niet zo depri iedere keer,er zijn altijd wel positieve dingen en mensen die van je houden of steunen?
Lucht het nou echt niet op om te zien hoeveel mensen hier op het forum jullie steunen(praat tegen Direwolf en !Y!US!C!30X)?
Cheer up!!!

 
Oud 5 June 2002, 19:23   #34
lydia
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Direwolf


wat bedoel je met mensenschuw?

ik heb tot 2x toe geprobeerd zelfmoord te plegen....staat ook in m'n 1e post

maar tis wel rechtvaardig wat hij heeft gedaan zeker? zo'n klote actie is t......hij moet goed beseffen dat die zelfmoordneigingen heel veel sterker zijn geworden dankzij hem....dus nee ik haal t nie terug.....t mag dan wel zijn mening zijn maar ik vind t een klote actie dat ie t gelijk op t forum postte
mensenschuw= je praat nauwelijks nog met mensen bang dat ze je kwetsen of zwart maken... je wordt bang voor ze en blijft uit hun buurt

maar dat van mich vink wel lullig van je hoor... dat was een normale opmerking... mja.. moet jij ook weten...

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


thx.. maar ik heb niet meer het vertrouwen erin dat het goed komt, me broer pest me zelfs nu, en dat word dus langzaam de hele klas, ik zie het al helemaal weer voor me
En wil niet nog een keer door zo'n nachtmerrie gaan
ik weet het echt niet meer..
hmm... je moet gewoon met je vriendin weer naar boven klauteren... maar plees niet zelfmoord.... das zooow zwak... ik heb er ook wel aan gedacht.. mar kzou t nie doen... omdat ik nog steeds mensen hebben die echt van me houden...


Citaat:
Originally posted by Banaan
ik heb dat ook het zelfde...ik heb dingen gedaan die niemand weten en die bijna niemand te krijgen krijgt...gewoon volhouwe...uiterlijk maakt niks uit hoor :S ik heb een vlek op me wang en iedereen denkt dat ik gehandicapte joch ben... das ook helemaal super denkik dan...uiterlijk maakt niets uit dus...ik ben ook niet de mooiste :S
je hebt t mooiste vlekje van de wereld... (zeker mooier dan die vieze pukkel van enrique iglesias:r) en je bent de mooiste jongen van t heelal
 
Oud 5 June 2002, 19:51   #35
Chesta
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Trouwens, nog 1 ding in het kort:

Work like you don't need the money
Dance like nobody's watching
Love like your heart has never been broken...

3 regels voor het leven

Dat is mijn motto en zal het ook altijd blijven...

En dat is het verschil met schijt hebben aan, want je geeft er wel degelijk wat om....
 
Oud 5 June 2002, 21:32   #36
Jolie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tijn, wij zullen je toch nooit laten vallen en met je uiterlijk is echt helemaal niks mis
Echt neem het van me aan....
Ik kan me heel goed voorstellen dat je best onzeker bent door wat er gebeurt is...stort je eens op andere dingen....kies een leuke hobbie waar je je op kan richten of zoiets dergelijks, zulke dingen helpen vaak!

Kop op Wolfie!
 
Oud 6 June 2002, 09:41   #37
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Originally posted by lydiaje hebt t mooiste vlekje van de wereld... (zeker mooier dan die vieze pukkel van enrique iglesias:r) en je bent de mooiste jongen van t heelal
!
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline  
Oud 6 June 2002, 10:54   #38
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Originally posted by Jolijntjer

Ik kan me heel goed voorstellen dat je best onzeker bent door wat er gebeurt is...stort je eens op andere dingen....kies een leuke hobbie waar je je op kan richten of zoiets dergelijks, zulke dingen helpen vaak!
Headliner is offline  
Oud 6 June 2002, 10:56   #39
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Originally posted by lydia



je hebt t mooiste vlekje van de wereld... (zeker mooier dan die vieze pukkel van enrique iglesias:r) en je bent de mooiste jongen van t heelal
hjehehehe vlekje nogwel

en enrique heeft dat ding toch al weg laten snijden, ik heb het iig nooit meer teruggezien
Headliner is offline  
Oud 6 June 2002, 11:01   #40
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

geen gechat hier plz...
 
Oud 6 June 2002, 14:37   #41
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by Jolijntjer
Tijn, wij zullen je toch nooit laten vallen en met je uiterlijk is echt helemaal niks mis
Echt neem het van me aan....
Ik kan me heel goed voorstellen dat je best onzeker bent door wat er gebeurt is...stort je eens op andere dingen....kies een leuke hobbie waar je je op kan richten of zoiets dergelijks, zulke dingen helpen vaak!

Kop op Wolfie!
mja dat heb ik ook al die jaren gedaan.....met computers werken is er 1 van en dat doe ik ook graag maar t helpt nie....heb daarvoor ook andere dingen gedaan maar dat helpt ook nie echt
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 6 June 2002, 16:56   #42
someone
1337 Lid :)
 
someone's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 July 2001
Locatie: Op mn stoel
Berichten: 142
Stuur een bericht via ICQ naar someone
Standaard

Hey Constantijn,

Ik lees dit zo en kan mijn ogen dus echt niet geloven, je bent een hardstikke toffe peer man!!
Je moet er gewoon nix van aantrekken als ze je nu nog steeds pesten ofzow, maar je moet gewoon doorlopen.
Jij moet gewoon de havo afmaken (je zat nu in de 4e of 5e of wat wasset?) of eventueel de HAVO niet afmaken, en de ICT ingaan, je kunt heel wat met MAVO doen als je iets met computers wilt gaan doen, geloof mij maar! Ik neem aan dat je MAVO op niveau 4 hebt, dan kun je iig al systeembeheerder worden, maar jij wilt dat denk ik niet, jij wou uhm, wat wasset? iets met programmeren toch? nou dan ga je naar MBO informatica, plak je daar 1 tot 1,5 jaar aan vast en dan heb je HBO informatica nadat je MBO informatica af hebt, en dan ga je werk zoeken
Moet je wel informatica of whatever ergens ver weg gaan doen, en bij allemaal onbekenden in de klas zitten, dan stel je net als hiervoor gezegd is het iig uit, voor zolang als jij wilt, doe eventueel als je dat leuk vind mee aan zo een exchange project, ga je een jaar in amerika ofzow studeren, misschien een oplossing voor jou? kun je daar gelijk je diploma en alles halen, en kun je als je weer in nederland een jaartje ergens gaan werken, geld sparen, etc etc, en daarna gaan studeren

veel suc6 verder!
__________________
Flames? Threats?
http://amishrakefight.org/gfy/
If you are still reading this far down you desperately need to get a life.
someone is offline  
Oud 6 June 2002, 16:59   #43
someone
1337 Lid :)
 
someone's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 July 2001
Locatie: Op mn stoel
Berichten: 142
Stuur een bericht via ICQ naar someone
Standaard

in het kort gezegd dus: Doe mee aan een exchange project, ik heb er veel goede dingen over gehoord , haal in het buitenland je diploma, en dan ga je hier in nederland weer naar een andere school en/of je gaat een jaartje ergens werken
__________________
Flames? Threats?
http://amishrakefight.org/gfy/
If you are still reading this far down you desperately need to get a life.
someone is offline  
Oud 6 June 2002, 17:02   #44
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

pff ik zal mijn verhalen maar in dit topic houden(nog een topic over zelfmoord is te veel.. )
Nou jongens ik weet (helaas) waar de jachtmessen van me vader ligt..
Ben vanmiddag naar zolder gelopen en zo'n 1tje gepakt..
Ikheb 'm bij m'n pols gehouden..
Ik kon het niet... ik voelde dat het nog niet zover was..
Ondanks dat was ik alweer zo klunzelig om dat ding uit me hand te laten vallen, heb nu een snee in me vinger..
Maar dat tenzijde, ik kan het gewoon nog niet, ik heb veel leid, zie geen rede om verder te leven(behalve die ene vriendin)
Maar die woont gvd ook weer ver van me weg..
Maar ik ben achter, ik kan het gewoon nog niet, ook al zie ik geen rede om door te leven..
 
Oud 6 June 2002, 17:11   #45
someone
1337 Lid :)
 
someone's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 July 2001
Locatie: Op mn stoel
Berichten: 142
Stuur een bericht via ICQ naar someone
Standaard

en dan dit nog:
PRAAT EROVER!!! praat met je ouders, met je familie, iemand die je heel erg vertrouwd, ga eventueel hulp zoeken! ja het klinkt vreemd, maar het is een hele goede oplossing, erover praten helpt echt goed!

enne, MBO Computer Interface Techniek duurt 4 jaar (zoals je net zei) dan doe je eventueel 1 van die jaren in het buitenland, en de andere 3 hier in nederland op een school waar je niemand kent?
__________________
Flames? Threats?
http://amishrakefight.org/gfy/
If you are still reading this far down you desperately need to get a life.
someone is offline  
Oud 6 June 2002, 17:16   #46
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ik praat er alleen over met IVL mensen die ik heel erg vertrouw.....met m'n ouders nie ofzo
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 6 June 2002, 17:37   #47
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb maar 1 iemand waar ik er over praat, en dat is een goede vriendin van me..
 
Oud 7 June 2002, 09:25   #48
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

ik praat er met niemand over soms wel ja...HEEEL soms
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline  
Oud 8 June 2002, 20:11   #49
Dafke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Ik zit er over na te denken om zelfmoord te plegen

Hey,
Ja ik weet hoe je je voelt, ale ik denk het toch, dat gevole te hebben om zelfmoord te plegen, zelf heb ik het ook al n paar keer geprobeerd en lap, ksta nog altij me mn beide bene op de grond, soms leef ik echt tegen mn goesting en tlijktr stom dat ik nu iemand er bovenop te helpen als ik zelf ni helemaal goe ben...
Raar, kweet het, maar probeer er met iemand over te parten, ik heb het al geprobeerd en voelde me toen beter dat iemand het wist, probeer het, een leraar kan ook goed lusitere. Een psychiater beter late tot da het echt ni meer ga, beter proberen me iemand die dicht bij u staat!!

Veel succes!!
 
Oud 8 June 2002, 20:41   #50
dromerke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Ik zit er over na te denken om zelfmoord te plegen

ik snap je redelijk me da vrienden gedoe en zo
toen het eindelijk toch wel een stuk beter ging liet een vriendin mij in de steek
der waren keiveel mense die dingens wete da ze nie moete wete
Toen was ik kwaad, verdrietig en onzeker

nu zen ik der trug bovenop

ma ik wordt nogaltij snels gekwets en niet iedereen beseft dat en begrijpt dat
 
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:28.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.