Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 25 April 2008, 21:16   #1
ngon-ting
Lid
 
Geregistreerd op: 25 April 2008
Berichten: 1
Standaard Moeilijke vraag (MBO)...

Hallo dames en heren,

ik ben een student die MBO ICTniv 4 studeerd op een ROC school... nou ben ik een tijdje aan het zoeken naar site waar ik mijn vraag kon stellen en kwam ik alleen dit tegen.. dus probeer ik het hier even, want nooit geschoten is altijd mis zeg ik maar altijd.. dat is namelijk...

Als een school zegt dat ik een contract moet tekenen, dan begin ik een beetje te twijfelen of het daadwerkelijk moet... want als het goed is ben ik het niet verplicht om te tekenen...

Dat contract gaat over dat mijn mentor vind dat ik te laat afwezig ben, dat ben ik ook 97 uur om precies te zijn, maar daar heb ik zo mijn redenen voor en ik weet zeker dat jullie mij wel zullen begrijpen als jullie het wisten, maar goed mijn resultaten zijn uitstekend, al zeg ik het zelf, want ik heb de meeste certificaten van mijn klas en klassen die hetzelfde traject volgen. In dat contract staat als ik nog maar 1 keer te laat of afwezig ben dat ik dan van school word gestuurd...

Nou krijg ik zo mijn twijfels aan dit hele gevalletje, ik heb zo'n gevoel dat dit of een keiharde bluf is of ik dit gewoon niet moet en hoef te tekenen..

heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand waar ik wel terecht kan met dit soort vragen?

Alvast bedankt!!

Groet
ngon-ting is offline   Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:21.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.