Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 2 April 2007, 18:00   #1
Saint
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Leuke en intelligente studente gezocht

Beste Studentes,

Ik ben een internet entrepreneur van 24 jaar en ben bezig met het realiseren van een website op het domein forest .com.

Een van de concepten is de ontwikkeling van een professioneel Nature Mapping Systeem dat wetenschappers, natuur liefhebbers en kinderen/scholen de mogelijkheid moet bieden om bij te dragen aan een internationaal natuur indexerings programma om zo meer te leren over (het belang van) de natuur/bossen in alle delen van de wereld.

Het systeem zal gebruikers de mogelijkheid bieden om zowel foto's, videos, informatie als verhalen (onderzoeks rapportages) te delen met anderen. Het systeem zal in vrijwel alle talen ter wereld beschikbaar zijn.

Ik ben op zoek naar een vrouwelijke studente die intresse heeft om de PR (public relations) met belangrijke instanties zoals bijvoorbeeld universiteiten, United Nations maar ook scholen in Nederland en evt. engels sprekende landen te verzorgen.

Indien het je leuk lijkt om aan het project te werken dan kun je me bereiken op janjaap@forest.com.

Groetjes,
Jan Jaap
  Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2007, 22:54   #2
Saint
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

p.s. naast PR zijn er ook tal van andere mogelijkheden, bijvoorbeeld helpen bij het ontwikkelen van het natuur indexerings systeem, ideeën inbrengen, scholen bezoeken, opzetten school educatie pakketten/programma's etc.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2007, 23:49   #3
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Hoe vaak ga je dit nog posten?
Hoezo moet het perse een vrouwlijke student zijn?
En sorry hoor maar geloof je echt dat de geschatte waarde van het domein 250000 USD is en dat je echt 2x per week een aanbod krijgt van 100000+?
En denk je echt dat er mensen zijn die 50000 euro investeren voor een website waar ze nu absoluut helemaal niets van kunnen zien?

Oh ja, hoe kan het dat je met een 50000 euro investering 50% van het domein in handen hebt terwijl de geschatte waarde op 250000USD ligt én je 2x per week een aanbod krijgt van 100000 euro?
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2007, 00:09   #4
Saint
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoi!

Er zijn op het internet verschillende "appraisal" bedrijven die de waarde van een domein kunnen taxeren, de waarde van Forest.com is getaxeerd op 250.000 USD maar dat wil niet zeggen dat je het domein ook voor die prijs kunt verkopen. Het hoogste bod tot nu toe is 100.000 euro.

Ter vergelijking, Farm.com is onlangs verkocht voor 300.000 USD.

Er zijn al verschillende investeerders geïnteresseerd, dus ik verwacht dat we over enkele dagen kunnen starten met de ontwikkeling van de website.

De reden dat we op zoek zijn naar een vrouwelijke studente, is omdat we op zoek zijn naar het beste. Vrouwen zijn vaak beter in staat om succesvol contact te leggen met nieuwe klanten/relaties dan mannen, vooral wanneer het (basis)scholen en organisaties zoals de United Nations betreft.

Groetjes,
Jan Jaap
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2007, 09:24   #5
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Saint Bekijk Bericht
Hoi!

De reden dat we op zoek zijn naar een vrouwelijke studente, is omdat we op zoek zijn naar het beste. Vrouwen zijn vaak beter in staat om succesvol contact te leggen met nieuwe klanten/relaties dan mannen, vooral wanneer het (basis)scholen en organisaties zoals de United Nations betreft.
Zuiver vooroordeel lieverd. Er zijn genoeg mannen die het kunnen. dus dit slaat he-le-maal nergens op. Je wil de beste? zet dat er dan neer en niet "vrouwlijke" want dit is gelul van de bovenste plank.
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2007, 10:30   #6
Kwak
Lid
 
Kwak's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2003
Locatie: Waar je woont
Berichten: 1.445
Standaard

Citaat:
The required investment is 50.000 euro, which will make you 50% owner of the domain and website.
Citaat:
...we receive aprox. 2 offers per week of up to 100.000 euro.
Waarom verkoop je het niet meteen dan, de ontwikkelingskosten voor een website zoals jij wil zijn vele malen duurder dan het geld dat je terugkrijgt als je de website op zijn piekprijs zou verkopen.

Laten we zeggen dat je hem na ontwikkeling voor 250.000 euro verkoopt, gedeeld door die andere, dus je houd zelf 125.000 euro over. Dat betekend dat je maar 25.000 euro meer krijgt dan dat je kreeg als je hem nu zou verkopen voor je hoogste bod. Je houd dus 50.000 euro over(samen met die andere investeerder) om uit te geven aan de ontwikkelingskosten, en dat is dan nog áls je je website voor 250.000 weet te verkopen(wat ik never-nooit zie gebeuren trouwens). En je denkt toch niet dat die 'superstudente' je gaat helpen voor niks?

Dus waarom verkoop je het nu niet meteen en bespaar je jezelf een hoop moeite, tijd en geld.
__________________
I gave up drugs, sex and alcohol.... Those were the worst 15 minutes of my life
Kwak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2007, 16:31   #7
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

Eerst zoek je een vrouw voor contact en om elkaar te motiveren, en nu zoek je een vrouw om het vuile werk voor je op te knappen?

Weet wat je wilt....
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2007, 17:26   #8
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2007, 19:07   #9
Saint
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Forest.com is niet alleen bedoeld om geld mee te verdienen maar op de eerste plaats om het behoud, ontwikkeling en belang van bossen wereldwijd te promoten. Zoals je wellicht weet wordt het voor bedrijven en de wereld steeds duidelijker hoe belangrijk bossen zijn voor de omgeving en het klimaat. De bosbouw industrie wereldwijd is een industrie met meer als 950 miljard omzet.

In veel continenten zijn regels op komst die de uitstoot van broeikasgassen tegen moeten gaan. In Europa is er reeds een regelement van kracht genaamd het Kyoto-protocol. Om de doelstellingen van het Kyoto-protocol te kunnen halen, voorziet de Europese Unie bedrijven van "toelatingen" die hen toestaan om een bepaalde hoeveelheid broeikasgassen uit te stoten. Indien een bedrijf meer uitstoot dan is toegestaan, zal het toelatingen van andere bedrijven moeten kopen via een markt. Bedrijven kunnen credits verdienen met bijvoorbeeld het investeren in bossen of andere projecten die het broeikas effect tegengaan. De credits zijn vervolgens in te wisselen voor extra toelatingen.

Je kunt je voorstellen dat het domein in de toekomst erg veel waard zal worden, daar bossen erg belangrijk zijn voor het klimaat.

Meer informatie over het klimaat in relatie tot bossen is te vinden op http://www.rcfa-cfan.org/english/issues.13.html

Verder willen mensen tegenwoordig steeds gezonder leven en ook gezonder (groen) investeren. In de afgelopen jaren is er in Nederland alleen al meer als 100 miljoen euro geïnvesteerd in Teak bossen.

Groetjes,
Jan Jaap

Laatst aangepast door Saint : 3 April 2007 om 19:10
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2007, 21:31   #10
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

ik vraag me serieus af of er mensen achterlijk genoeg zijn 50.000 euro te steken in een onbekende site waar je niks van te zien krijgt.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2007, 21:45   #11
Saint
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het domein opzich (zonder website) wordt 100.000 euro voor geboden, dus het is een zeer veilige investering. Het domein wordt alleen maar meer waard. De prijzen van topdomeinen stijgen per jaar gemiddeld met 60%.

http://dnjournal.com/archive/domains...harts-2006.htm
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2007, 22:17   #12
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

dat zeg jij. maar zijn mensen zo gek om dat te geloven
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2007, 23:12   #13
hegje
boooooooooooooooooooring
 
hegje's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 May 2003
Locatie: almeloooooo
Berichten: 1.098
Stuur een bericht via MSN naar hegje
Thumbs up

Citaat:
Origineel gepost door Saint Bekijk Bericht
maar op de eerste plaats om het behoud, ontwikkeling en belang van bossen wereldwijd te promoten. Zoals je wellicht weet wordt het voor bedrijven en de wereld steeds duidelijker hoe belangrijk bossen zijn voor de omgeving en het klimaat. De bosbouw industrie wereldwijd is een industrie met meer als 950 miljard omzet.
hebben we wereld natuur fonds http://www.wnf.nl/
en
greenpeace http://www.greenpeace.nl/
toch al voor ???
hegje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2007, 20:39   #14
Saint
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Forest.com is geen goed doel maar een website om mensen meer bewust te maken van het belang van bossen en hun omgeving.

Voor mij persoonlijk is het een studie project om te leren hoe de beste websites op te zetten zijn en daarbij houdt ik mij bezig met projecten ten dienste van de wereld.

Forest.com zal op het hoogste niveau ontwikkeld worden gebruik makend van de allernieuwste internet technologieën.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2007, 21:36   #15
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Saint Bekijk Bericht
Forest.com is geen goed doel maar een website om mensen meer bewust te maken van het belang van bossen en hun omgeving.
tuurlijk joh, en hoe wou je dat doen met een site die voor niemand toegankelijk is.
Citaat:
Origineel gepost door Saint Bekijk Bericht
Forest.com zal op het hoogste niveau ontwikkeld worden gebruik makend van de allernieuwste internet technologieën.
Er zijn dus wss weinig mensen die iets van je site kunnen zien want echt niet iedereen heeft de "allernieuwste internet technologieën"
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2007, 03:10   #16
Wiz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Saint Bekijk Bericht
Hoi!

Er zijn op het internet verschillende "appraisal" bedrijven die de waarde van een domein kunnen taxeren, de waarde van Forest.com is getaxeerd op 250.000 USD maar dat wil niet zeggen dat je het domein ook voor die prijs kunt verkopen. Het hoogste bod tot nu toe is 100.000 euro.

Ter vergelijking, Farm.com is onlangs verkocht voor 300.000 USD.

Groetjes,
Jan Jaap
Noem die bedrijven is ff dan..
Ik wil wel weten hoeveel mijn domeinen waard zijn..

Ik wil ook wel mijn insearchforsex.com domein voor een miljoentje of meer verkopen
  Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2007, 03:12   #17
Wiz
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

Citaat:
Origineel gepost door Kwak Bekijk Bericht
Waarom verkoop je het niet meteen dan, de ontwikkelingskosten voor een website zoals jij wil zijn vele malen duurder dan het geld dat je terugkrijgt als je de website op zijn piekprijs zou verkopen.

Laten we zeggen dat je hem na ontwikkeling voor 250.000 euro verkoopt, gedeeld door die andere, dus je houd zelf 125.000 euro over. Dat betekend dat je maar 25.000 euro meer krijgt dan dat je kreeg als je hem nu zou verkopen voor je hoogste bod. Je houd dus 50.000 euro over(samen met die andere investeerder) om uit te geven aan de ontwikkelingskosten, en dat is dan nog áls je je website voor 250.000 weet te verkopen(wat ik never-nooit zie gebeuren trouwens). En je denkt toch niet dat die 'superstudente' je gaat helpen voor niks?

Dus waarom verkoop je het nu niet meteen en bespaar je jezelf een hoop moeite, tijd en geld.
Goed punt.

Tja, waarom niet heel erg duur verkopen en dan voor 6 dollar een ander domein aanschaffen.
Immers het gaat toch om de site, en niet om het domein

Dan heb je het geld zo bij elkaar.

TreeMapping.com zal vast nog wel vrij zijn..
  Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2007, 03:16   #18
Wiz
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

Wat mij ook niet helemaal duidelijk is waarom je hier een PR dame zoekt.. op een leerlingen forum.. lijkt me dat je meer zou hebben aan een studenten forum.. hoger opgeleid, hogere leeftijd..

lalalalala

Ben benieuwd naar je reacties.
Enne laat me ff weten hoeveel dat domein van mij waard is en aan wie ik het dan kan verkopen als het zoveel waard zou zijn.

Sex.com is ook paar jaar geleden voor weet ik veel hoeveel miljoen verkocht dus..
  Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2007, 03:30   #19
Saint
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoi!

Sex.com is vorig jaar voor 14 miljoen dollar verkocht.

insearchforsex.com is een erg mooi domein, maar verkopen van dit soort domeinen is vaak moeilijk. Wellicht dat je het voor 1000/2000 euro zou kunnen verkopen op www.sedo.com of www.moniker.com.

Groetjes,
Jan Jaap
  Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2007, 20:22   #20
Wiz
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation

Citaat:
Origineel gepost door Saint Bekijk Bericht
Hoi!

Sex.com is vorig jaar voor 14 miljoen dollar verkocht.

insearchforsex.com is een erg mooi domein, maar verkopen van dit soort domeinen is vaak moeilijk. Wellicht dat je het voor 1000/2000 euro zou kunnen verkopen op www.sedo.com of www.moniker.com.

Groetjes,
Jan Jaap
Thanks.. maar ik ga toch echt voor meer dan 1000 euro :S
Ik heb al is een veel mindere naam voor een hoger bedrag dan dat verkocht dus een topnaam als dat mag wel minstens boven een ton komen

Kan ik ook is het huis uit
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:53.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.