Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 November 2003, 18:03   #1
Rensje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Te jong?

Het komt eigenlijk goed uit dat ik hier gejoind ben, kan ik meteen een vraag stellen die me al weken op de lippen brand. Okay, zo zit het: ik heb een vriendin (waar ik geen verkering/ relatie mee heb) en zij is stapelverliefd op mij. Zo verliefd zelfs dat ze me heeft gevraagd met haar naar bed te gaan. Ik wil op zich wel ingaan op haar verzoek, gewoon omdat ik het graag doe voor haar, ik niet te bang ben omdat ik haar ken en vertrouw en het me gewoon een mooie ervaring lijkt. Mijn vraag is nu alleen, ben ik niet gewoon te jong? Zij is al bijna zeventien maar ik ben pas een half jaartje vijftien.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 November 2003, 18:07   #2
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

of je te jong bent, kan jij alleen zeggen, m.a.w. ben je er wel klaar voor?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 November 2003, 18:12   #3
Rensje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Physiek wel, daar zit het probleem niet. Mentaal ben ik er op zich ook wel klaar voor, naar mijn bescheiden mening ben ik geestelijk volwassen voor een jongen van mijn leeftijd. Toch is seks een grote stap, en daarom hoor ik graag jullie mening.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 November 2003, 18:15   #4
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Rensje
Physiek wel, daar zit het probleem niet. Mentaal ben ik er op zich ook wel klaar voor, naar mijn bescheiden mening ben ik geestelijk volwassen voor een jongen van mijn leeftijd. Toch is seks een grote stap, en daarom hoor ik graag jullie mening.
je moet hetzelf weten, maar ik vind de reden waarom een beetje dom. Het moet niet betekenen dat sex het belangrijkste is. iig belangrijker dan dus jullie vriendschap
  Met citaat antwoorden
Oud 17 November 2003, 18:21   #5
Rensje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja, daar heb je wel gelijk in. We zijn wel heel close, en we kennen elkaar al ons hele leven. Ik houd ook gewoon heel veel van haar, dus het zou niet alleen voor de seks op zich zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 November 2003, 18:26   #6
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard Re: Te jong?

Citaat:
Originally posted by Rensje
Ik wil op zich wel ingaan op haar verzoek, gewoon omdat ik het graag doe voor haar,
dit vind ik sowieso al een slechte reden je kan het wel doen natuurlijk. loop je wel het risico dat je vriendschap met haar eraan gaat
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 November 2003, 18:27   #7
Rensje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Good point. Maar waarom, ze wil het nochtans zelf.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 November 2003, 18:47   #8
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

sex is iets aparts. niet zomaar iets. sta daar eens bij stil
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 November 2003, 18:59   #9
Rensje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bedankt jongens.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 November 2003, 18:59   #10
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

Citaat:
Originally posted by Rensje
Good point. Maar waarom, ze wil het nochtans zelf.
kijk.... als jullie vriendschap zo goed is..... begin zeker geen relatie als je er niet zeker over bent!
Bedenk wel dat sex gevolgen heeft voor jullie relatie! zij zal zeker meer willen!

als het me allerbeste vriendin was en ik zou niet voor haar voelen.... geen id of ik het zou doen, denk het wel maar zou er achteraf spijt van hebben.

denk er serieus heeeeel goed overna.

leeftijd boeit niet zo! als je jezelf klaar voelt
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 November 2003, 20:19   #11
Helenaa
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als zoenen al een vriendschap kan verneuken, dan kan sex dat denk ik helemaal.. En omdat zij zo verlieft op jou is, zal ze gaan denken dat jij tog ook iets voor haar voelt.. En ik weet niet of het je eerste x is als je met haar naar bed zou gaan, maar ik denk dat dat tog leuker/fijner is met iemand waar je zelf ook heel erg verlieft op bent, en niet alleen maar als gewone vriendin van houd..
  Met citaat antwoorden
Oud 17 November 2003, 20:43   #12
anoesjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Helenaa
als zoenen al een vriendschap kan verneuken, dan kan sex dat denk ik helemaal.. En omdat zij zo verlieft op jou is, zal ze gaan denken dat jij tog ook iets voor haar voelt.. En ik weet niet of het je eerste x is als je met haar naar bed zou gaan, maar ik denk dat dat tog leuker/fijner is met iemand waar je zelf ook heel erg verlieft op bent, en niet alleen maar als gewone vriendin van houd..
sluit zich daar bij aan
bovendien vind ik dat als het je 1e keer is t gewoon speciaal moet zijn en niet met een vriendin maar met je vriendin mjah zo kijk ik er tegen aan
  Met citaat antwoorden
Oud 18 November 2003, 09:57   #13
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

en ik had een vriendin van 20 toen ik er 15 was
wat maakt het allemaal uit?
moet je allemaal zelf beslissen
fuck the rest
maar daar moet ik ook bijzeggen
sex kan idd veel om zeep helpen
vriendschap enzo
als ik jouw was zou ik het hier niet op het forum posten maar er gewoon eens persoonlijk met haar gaan praten
zien wat de afspraken zijn
gewoon keertje sex en voor de rest even goei vrienden, of worden jullie een koppel
want als je gewoon sex wilt hebben en ze voelt echt iets voor je
dan kan dat wel eens redelijk zeik uitdraaien

Laatst aangepast door BlackMystery : 18 November 2003 om 10:29
  Met citaat antwoorden
Oud 18 November 2003, 11:45   #14
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Dat je zelf aangeeft dat je twijfelt of je er wel aan toe bent geeft denk ik al wel een beetje aan dat je dat dus waarschijnlijk nog niet bent, zeker niet op deze manier. Sex met een goede vriend(in) hoeft niet slecht te zijn, maar jij bent nu nog maagd, en een eerste keer is een bijzondere ervaring die je beter kan delen met iemand waar je een relatie mee hebt. Dan is er meer gevoel, meer diepte, gewoon specialer

Bovendien: die vriendin van jou is verliefd, dus dat gaat zich zeker alleen maar verdiepen als je met haar naar bed gaat. En zij kan dan ook meer voor jou gaan betekenen, en dan moet je voor jezelf uitmaken of je dat ook wilt. Op deze manier lijkt me dat echter niet de beste keuze...
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 November 2003, 14:08   #15
gewoongek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Te jong?

Citaat:
Originally posted by Rensje
Het komt eigenlijk goed uit dat ik hier gejoind ben, kan ik meteen een vraag stellen die me al weken op de lippen brand. Okay, zo zit het: ik heb een vriendin (waar ik geen verkering/ relatie mee heb) en zij is stapelverliefd op mij. Zo verliefd zelfs dat ze me heeft gevraagd met haar naar bed te gaan. Ik wil op zich wel ingaan op haar verzoek, gewoon omdat ik het graag doe voor haar, ik niet te bang ben omdat ik haar ken en vertrouw en het me gewoon een mooie ervaring lijkt. Mijn vraag is nu alleen, ben ik niet gewoon te jong? Zij is al bijna zeventien maar ik ben pas een half jaartje vijftien.
Gewoon doen kereltje..
Wat wil je nog meer..
Je mag haar, zij mag jouw, nou ik had het wel geweten..
Gewoon droog zonder spuug. hoppaa
  Met citaat antwoorden
Oud 18 November 2003, 17:06   #16
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk dat je het met iemand moet doen op wie je verliefd bent. Ik heb ook met 2 mensen sex gehad op wie ik niet HELEMAAL verliefd was en met mijn huidige vriendje ( waar ik me leven mee wil delen ) is het ZOOO anders en zo intens!

Verder sluit ik me aan bij de mening dat je er klaar voor moet zijn , EN dat het echt je vriendschap kapot kan maken.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2003, 14:04   #17
Slashdot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je maagd bent zou ik het niet doen, maar anders wel
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:19.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.