Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 1,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 8 July 2003, 14:23   #1
BestLief
Guest
 
Berichten: n/a
Question In een rolstoel, ben ik nu echt afgeschreven

Ik weet het niet goed hoe anderen er tegenover staan

OOit een ongeval gehad, hierdoor in een rolstoel terecht gekomen, ben ik voor jullie meisjes nu afgeschreven, of...

Want de eerste indruk bepaald veel en je kan er niet omheen kijken, zou je nog een gesprek aangaan?

Laatst aangepast door BestLief : 8 July 2003 om 14:33
 
Oud 8 July 2003, 14:27   #2
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

je bent niet erg duidelijk je bent een jongen?

ontopic: waarom zou je gelijk afgeschreven zijn als je in een rolstoel zit? Ik vind van niet, een handicap is voor jou mee te leven, dus voor mij dan ook om die te accepteren

Ik ken iemand die blind is, nou ik heb totaal geen medelijden met die jongen, hij heeft humor, is gewoon supertof en woont zelfs nu helemaal zelfstandig ik heb hem ook wel n beetje leuk gevonden (zie em nu ni meer)
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline  
Oud 8 July 2003, 14:31   #3
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
ik heb hem ook wel n beetje leuk gevonden (zie em nu ni meer)
hij zag jou ongetwijfeld toch niet staan
 
Oud 8 July 2003, 14:31   #4
BestLief
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
je bent niet erg duidelijk je bent een jongen?

ontopic: waarom zou je gelijk afgeschreven zijn als je in een rolstoel zit? Ik vind van niet, een handicap is voor jou mee te leven, dus voor mij dan ook om die te accepteren

Ik ken iemand die blind is, nou ik heb totaal geen medelijden met die jongen, hij heeft humor, is gewoon supertof en woont zelfs nu helemaal zelfstandig ik heb hem ook wel n beetje leuk gevonden (zie em nu ni meer)
Ja ik was misschien niet duidelijk, ik kan de leukste jongen zijn die er bestaat, maar het eerste wat men ziet is mijn rolstoel, let dit niet om het eerste contact te leggen
 
Oud 8 July 2003, 14:45   #5
inVision
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman


hij zag jou ongetwijfeld toch niet staan
 
Oud 8 July 2003, 14:47   #6
BestLief
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman


hij zag jou ongetwijfeld toch niet staan
En mij zal hij ook wel niet zien zitten,
 
Oud 8 July 2003, 20:23   #7
kreej-z
Lid
 
kreej-z's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 September 2002
Locatie: tilburg
Berichten: 3.235
Standaard

Citaat:
Originally posted by BestLief


Ja ik was misschien niet duidelijk, ik kan de leukste jongen zijn die er bestaat, maar het eerste wat men ziet is mijn rolstoel, let dit niet om het eerste contact te leggen
als ik eerlijk moet zijn is t wel lastig om in n kroeg(waar je in n roelstoel toch al niet te makkelijk komt) contact te leggen, maar daarbuiten, volgens mij is je rolstoel dan geen barricade ofzo...
als jij mij n leuke jongen leek, zou ik gewoon met je gaan praten, rolstoel of niet!
__________________
you know that thing you get
on your face when you are
happy?
kreej-z is offline  
Oud 8 July 2003, 20:37   #8
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

naja, ik ben vrij lang zelf als jongen, dus ik zou er toch even voor terugdeinzen om met een meisje in een rolstoel te praten, het is niet op ooghoogte enzo... :S
 
Oud 9 July 2003, 12:41   #9
Liekjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je moet gewoon iemand accepteren hoe die is. of ie nou blind, doof of in een rolstoel zit, het zijn allemaal gewoon mensen
 
Oud 9 July 2003, 13:06   #10
FiZz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BestLief


En mij zal hij ook wel niet zien zitten,
Ik moet zeggen, je hebt wel humor. Vond hem er perfect tussen passen
 
Oud 11 July 2003, 14:42   #11
eneri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

t hangt er voor n groot deel vanaf denk ik in hoeverre je er zelf meezit. als jij overal rondrijdt met een blik van wat schaam ik me voor mezelf en niemand vind me vast aardig enzo, dan ben je inderdaad niet aantrekkelijk. maar als je zelf gewoon normaal doet, zoals je ook zou doen als je geen rolstoel had, gewoon gesprekken aanknopen en lekker spontaan zijn, maakt t dat voor anderen ook makkelijker. Ik denk dat de reden dat mensen gehandicapten minder snel aanspreken vooral is dat ze bang zijn. Dat die persoon ook raar is, of dat die persoon gekwetst is als je per ongeluk n opmerking maakt waarbij jde handicap even vergat. Dan maar liever geen gesprek aanknopen. Dus als jij uitstraalt dat je n sterk karakter en zelfvertrouwen hebt, ondanks je handicap, ben je voor ieder ander als ieder ander, en zitten ze niet met je handicap.
 
Oud 11 July 2003, 19:54   #12
BestLief
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by eneri
t hangt er voor n groot deel vanaf denk ik in hoeverre je er zelf meezit. als jij overal rondrijdt met een blik van wat schaam ik me voor mezelf en niemand vind me vast aardig enzo, dan ben je inderdaad niet aantrekkelijk. maar als je zelf gewoon normaal doet, zoals je ook zou doen als je geen rolstoel had, gewoon gesprekken aanknopen en lekker spontaan zijn, maakt t dat voor anderen ook makkelijker. Ik denk dat de reden dat mensen gehandicapten minder snel aanspreken vooral is dat ze bang zijn. Dat die persoon ook raar is, of dat die persoon gekwetst is als je per ongeluk n opmerking maakt waarbij jde handicap even vergat. Dan maar liever geen gesprek aanknopen. Dus als jij uitstraalt dat je n sterk karakter en zelfvertrouwen hebt, ondanks je handicap, ben je voor ieder ander als ieder ander, en zitten ze niet met je handicap.
Ik heb er echt geen probleem mee hoor, ik ben meestal in een goede bui, en als dit al eens niet het geval is dan is dit gewoon omdat ik een baaldag heb, maar nooit door die rolstoel hoor, hij is er en daarmee uit, so what.... En opmerkingen die per ongeluk zouden gedaan worden, nee daar lig ik zeker niet wakker van, ik heb liever dat de mensen praten zoals altijfd en zeker niet gaan nadenken van dit kan en dit niet want het zou kunnen kwetsen, nee hoor. het feit dat mensen voorzichtig zouden zijn, dat is pas storend, want dan pas lijk je echt wel anders, wat bij mijn weten niet echt is. Op enkele wielen na dan
 
Oud 11 July 2003, 20:11   #13
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ken een meisje in een rolstoel, maar die maakt zichzelf gewoon onmogelijk.. Die klampt zich ontzettend aan je vast, wil altijd wat gaan doen, en als je een paar keer weigert komt ze aan met: das zeker omdat ik in een rolstoel zit! Kijk, zo werkt het dus niet. Als iemand heel gewoon is, net als alles en iedereen heb ik er totaal geen moeite mee.
 
Oud 11 July 2003, 20:21   #14
eneri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BestLief


Ik heb er echt geen probleem mee hoor, ik ben meestal in een goede bui, en als dit al eens niet het geval is dan is dit gewoon omdat ik een baaldag heb, maar nooit door die rolstoel hoor, hij is er en daarmee uit, so what....
nou prima toch. dan zie ik niet in waarom je minder kans zou maken.

Citaat:
En opmerkingen die per ongeluk zouden gedaan worden, nee daar lig ik zeker niet wakker van, ik heb liever dat de mensen praten zoals altijfd en zeker niet gaan nadenken van dit kan en dit niet want het zou kunnen kwetsen, nee hoor. het feit dat mensen voorzichtig zouden zijn, dat is pas storend, want dan pas lijk je echt wel anders, wat bij mijn weten niet echt is. Op enkele wielen na dan
tsja dat kan ik me goed voorstellen. maar bij de meeste mensen zit toch die angst dat ze je sneller pijn doen, lichamelijk of geestelijk. maar dat kun je (een beetje)wegnemen door gewoon veel zelfvertrouwen en kracht uit te stralen en er zelf ook normaal en open over te doen.
Maar ik zou nog best n gesprek met je aangaan hoor, ookal zit je in n rolstoel en als ik je n leuke jongen zou vinden dan ook nog wel meer. ik denk dat dat met de meeste meisjes overigens zo is.
 
Oud 11 July 2003, 20:51   #15
BestLief
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by eneri

nou prima toch. dan zie ik niet in waarom je minder kans zou maken.


tsja dat kan ik me goed voorstellen. maar bij de meeste mensen zit toch die angst dat ze je sneller pijn doen, lichamelijk of geestelijk. maar dat kun je (een beetje)wegnemen door gewoon veel zelfvertrouwen en kracht uit te stralen en er zelf ook normaal en open over te doen.
Maar ik zou nog best n gesprek met je aangaan hoor, ookal zit je in n rolstoel en als ik je n leuke jongen zou vinden dan ook nog wel meer. ik denk dat dat met de meeste meisjes overigens zo is.
We ik weet eigenlijk dat ik nog goed in de markt ligt, ik heb mijjn vraag eigenlijk bewust een beetje zwart/wit gesteld, toch voelt een mens ergens de terughoudendheid van de mensen om me aan te spreken, eens dit gebeurd is dan, straal ik het "normale" ook uit en word deze rolstoel al vlug onzichtbaar, maar ik wilde nu net te weten komen wat de oorzaak is van deze rem bij mensen, en eneri jij hebt ze voor een groot deel beantwoord, het ligt eigenlijk niet zozeer aan mij, maar aan het feit dat de mensen eerst gaan denken van kan ik wel alles zeggen, dit zal wel een groot punt zijn. thanx, intelligentie kan men jou zeker toeschrijven.
 
Oud 11 July 2003, 20:54   #16
BestLief
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ik ken een meisje in een rolstoel, maar die maakt zichzelf gewoon onmogelijk.. Die klampt zich ontzettend aan je vast, wil altijd wat gaan doen, en als je een paar keer weigert komt ze aan met: das zeker omdat ik in een rolstoel zit! Kijk, zo werkt het dus niet. Als iemand heel gewoon is, net als alles en iedereen heb ik er totaal geen moeite mee.
Ik vind dit een vorm van emotionele chantage, en ja het bstaat, spijtig genoeg, spijtig dat het soms zo moet gaan, want ze gaat er meer mensen mee afstoten dan naar zich toe trekken
 
Oud 11 July 2003, 21:05   #17
eneri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BestLief


maar ik wilde nu net te weten komen wat de oorzaak is van deze rem bij mensen, en eneri jij hebt ze voor een groot deel beantwoord, het ligt eigenlijk niet zozeer aan mij, maar aan het feit dat de mensen eerst gaan denken van kan ik wel alles zeggen, dit zal wel een groot punt zijn. thanx, intelligentie kan men jou zeker toeschrijven.

dankjewel voor dat mooie compliment!
 
Oud 14 July 2003, 09:09   #18
MarvinV
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman


hij zag jou ongetwijfeld toch niet staan
Beetje respect he

*Ontopic het in een rolstoel zitten veranderd niks aan je persoonlijkheid en je uiterlijk.... Iemand die voor je gaat zal zich echt niet storen aan je handicap dat ben jij nou eenmaal. Nemen zoals je bent.

En die rem dat geld niet voor iedereen het ligt een beetje aan je denkwijze. En de manier waarop je bent opgevoed en ook nog de eerdere ervaringen die je hebt gehad.


Laatst aangepast door MarvinV : 14 July 2003 om 09:14
 
Oud 24 July 2003, 23:03   #19
jaak_trek_haak
vol - leeg - vol - leeg
 
jaak_trek_haak's Avatar
 
Geregistreerd op: 27 August 2002
Berichten: 110
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman


hij zag jou ongetwijfeld toch niet staan

die is grof
__________________
don't tread on me !!!
jaak_trek_haak is offline  
Oud 28 July 2003, 17:37   #20
BestLief
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by jaak_trek_haak



die is grof

ach wat de kans is klein dat hier een blinde komt lezen
 
Oud 28 July 2003, 17:40   #21
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

Citaat:
Originally posted by BestLief



ach wat de kans is klein dat hier een blinde komt lezen
lol !!
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline  
Oud 28 July 2003, 20:04   #22
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman


hij zag jou ongetwijfeld toch niet staan
god,wat ben jij toch zielig...

ontopic: de meeste gaan wel wat voorzichtiger zijn,maar ikzelf zou dr geen problemen mee hebben
 
Oud 31 July 2003, 16:32   #23
Ti_Mu84
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb zelf een paar keer een tijdje in een rolstoel gezeten en het is waar dat mensen minder interesse tonen. maar het is voor jou de uitdaging om te laten zien dat je ok bent en van daaruit kan je dus mensen die je leuk vind voor je winnen.
 
Oud 5 March 2004, 16:07   #24
schorpioentje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BestLief
Ja ik was misschien niet duidelijk, ik kan de leukste jongen zijn die er bestaat, maar het eerste wat men ziet is mijn rolstoel, let dit niet om het eerste contact te leggen
ik zou me er niet aan storen, maar dit hangt natuurlijk af van persoon tot persoon
 
Oud 5 March 2004, 16:51   #25
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

niet zulke oude topics uppen joh!
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline  
Oud 5 March 2004, 17:02   #26
schorpioentje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
niet zulke oude topics uppen joh!
srr, ben nog maar juist lid, duz weet niet wat er al almaal geüpt is... xxx
 
Oud 5 March 2004, 17:11   #27
annomeisje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Een rolstoel...tja...voor de normale omgang zou het mij geen bal kunnen schelen...
 
Oud 5 March 2004, 17:20   #28
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Gelieve niet van dit soort oudere topics te uppen
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:25.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.