Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 18 September 2005, 16:55   #1
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Ik ga denk ik maar stoppen met de opleiding

Normaal zeggen mensen van zichzelf dat ze niet kunnen zingen om het tegenovergestelde uit de medemens te halen, maar ik heb zojuist objectief geluisterd naar de opnames van de drie bands binnen mijn jaar.

Het niveau van de andere vocalisten zijn veel beter, ik zit echt vet onder de toon,kan geen rust erin krijgen,en er zit geen gevoel bij.
Haal ook lagere cijfers dan alle anderen

Een paar dagen geleden hoorde ik via via dat een van onze docenten zei, dat ze geen les wou geven aan mensen die toch niks zullen bereiken, hoogstens twee ( waarvan eentje bekend, maar die heeft al een platencontract ).

Volgens de docenten heb ik geen techniek ( 5 ), zing ik zonder gevoel, klinkt mijn stem nog pril en nihil....

ik kan net zo goed stoppen als het geen zin meer heeft.
Wat kan ik nou in hemelsnaam nog dit jaar leren als ik precies hetzelfde krijg als vorig jaar?
  Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2005, 17:34   #2
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

En als je stukje bij beetje probeert die dingen te verbeteren?

Ik bedoel, je bent er wel om te leren, als je alles al zou kunnen zou je er niet hoeven te zijn

Dat je zowiezo bent toegelaten op die school zegt al genoeg want ik ken genoeg muzikanten van hoog niveau die niet zijn toegelaten (wat ik stiekem altijd grappig vind )
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2005, 17:47   #3
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

Hoe weet je zeker dat het geen zin heeft om dit jaar te doen? Voor hetzelfde geld komt er wel een verbetering tot stand. Als je stopt zal je het nooit weten....

En wat Markje al zegt, je bent niet voor niets toegelaten
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2005, 17:50   #4
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als de docent dat zegt, moet je vragen of het uberhaupt wel zin heeft om verder te gaan. lijkt me niet als ik dit zo lees
  Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2005, 19:21   #5
nevaeh1987
Lid
 
nevaeh1987's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Berichten: 1.881
Standaard

Ik zou een eerlijk advies vragen aan je leraren.. zij hebben er toch wel verstand van.
nevaeh1987 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2005, 20:12   #6
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nevaeh1987
Ik zou een eerlijk advies vragen aan je leraren.. zij hebben er toch wel verstand van.
ja en ook vragen hoe je die punten kunt verbeteren, misschien moet je er alleen harder voor werken dan anderen.
inderdaad, je bent niet voor niets toegelaten dus je hebt echt wel potential
  Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2005, 20:13   #7
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Niet te snel opgeven Miel!
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2005, 21:01   #8
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

via via verhalen heb je niets aan, vraag je docenten om een eerlijke uitleg en/of mening.
je moet ook bedenken wat je zelf écht wil en wat de stappen zijn die je kunt nemen om zaken te verbeteren als dat echt nodig is.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2005, 21:44   #9
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Ik denk dat het ook belangrijk is dat je laat zien dat je niet te stoppen bent en dat je het echt heel graag wil.
Vecht voor je plekkie meid! Als je doorgaat in de muziek zul je nog wel vaker negatieve dingen horen, maar dat moet je dan gewoon kunnen negeren.
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2005, 22:47   #10
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Inderdaad, zoals Dext al zegt: gewoon eerlijk aan je docenten vragen. Het is prachtig als je iets op het gebied kunt bereiken wat je bijzonder interesseert en wat je leuk vind om te doen. Maar als het er niet inzit, dan is het, hoe hard het ook klinkt, beter om er snel achter te komen en wat anders te gaan doen. Je leven is te kort om je tijd te verdoen aan dingen die je niet kunt bereiken! Succes!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2005, 10:31   #11
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb het nog eens met mijn zangdocent over gehad, en hij zei dat praktisch 80 % van de vocalisten zo over hun stem denkt.
En hij stelde me gerust, dat als ik niet tijdens mijn studie erachterkom hoe ik gebouwd ben met mijn stem of hoe het moet werken, dat het zeker na mijn studie wel zal gebeuren.
En het genieten van muziek komt later wel weer terug, hij had precies hetzelfde toen hij ging studeren.
Punt was dat zij mij wel vooruit hebben zien gaan en ze zijn ervan verzekerd dat ik een goed eindexamen zal neerzetten.

Geruststellend of niet ?
  Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2005, 11:47   #12
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
Ik heb het nog eens met mijn zangdocent over gehad, en hij zei dat praktisch 80 % van de vocalisten zo over hun stem denkt.
En hij stelde me gerust, dat als ik niet tijdens mijn studie erachterkom hoe ik gebouwd ben met mijn stem of hoe het moet werken, dat het zeker na mijn studie wel zal gebeuren.
En het genieten van muziek komt later wel weer terug, hij had precies hetzelfde toen hij ging studeren.
Punt was dat zij mij wel vooruit hebben zien gaan en ze zijn ervan verzekerd dat ik een goed eindexamen zal neerzetten.

Geruststellend of niet ?
Ja! Gewoon doorzetten dus
  Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2005, 13:15   #13
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

K zei toch dat je niet voor niks was toegelaten
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2005, 13:38   #14
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

nooit opgeven
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2005, 16:31   #15
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Smile

Dat is geruststellen, vooral voor jou, Jamiel! Ik neem tenminste aan dat je eigen vertrouwen nu ook terug is?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2005, 19:18   #16
eniT
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ga er voor meid!
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:40.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.