Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 1 August 2002, 17:49   #1
Lightangel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Blair Witch

geloven er hier mensen in bovenmenselijke kr88 zoals in The Blair Witch Project ???

ik ben zelf Christelijk opgevoed, maar ik vind t vet vaag....
als je die film ziet enzo.....

én zou de film(Blair Witch) nep zijn, of waargebeurd???
want op de dvd zie je wel allemaal materiaal zoals dat t in t nieuws is geweest(Amerika).......

ik vind t allemaal maar vaag.........
hebben meer lui dat??

Gr33tz Lightangel
  Met citaat antwoorden
Oud 1 August 2002, 19:42   #2
Fonzie18
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nee ik geloof niet in dingen als de Blair Witch Project. Deze film heb ik zelf ook vaak gezien en inderdaad het is een creepy film. Zeker als je van tevoren die levensechte docu kijkt die bij de extra's staat op de dvd. De waarheid achter de film. Alles is verzonnen behalve de bange acteurs, die waren echt bang gemaakt in die bossen in Maryland, door de filmmakers.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2002, 13:00   #3
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 June 2001
Berichten: 653
Standaard

ik heb de film ook gezien en vond m echt heel saai. Ik geloof er ook niet echt in, wel in bijv. geesten.
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2002, 13:02   #4
X_cistenZ
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Blair Witch

Citaat:
Originally posted by Lightangel
geloven er hier mensen in bovenmenselijke kr88 zoals in The Blair Witch Project ???

ik ben zelf Christelijk opgevoed, maar ik vind t vet vaag....
als je die film ziet enzo.....

én zou de film(Blair Witch) nep zijn, of waargebeurd???
want op de dvd zie je wel allemaal materiaal zoals dat t in t nieuws is geweest(Amerika).......

ik vind t allemaal maar vaag.........
hebben meer lui dat??

Gr33tz Lightangel
De film blair witch is iig nep...
Maar ik geloof zeker wel in andere krachten, welke krachten dat zijn weet ik niet precies. Misschien onze eigen krachten die we nog niet ontdekt hebben.. Ik ben nu vaag aan het doen he?
Maar ja, laat ik maar zeggen dat er dingen zijn die niet wetenschappelijk bewezen kunnen worden..
  Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2002, 15:06   #5
Mr.Master
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Blair Witch

Citaat:
Originally posted by X_cistenZ



Maar ja, laat ik maar zeggen dat er dingen zijn die niet wetenschappelijk bewezen kunnen worden..
Helemaal mee eens!
  Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2002, 15:22   #6
aarsch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Blair Witch

Citaat:
Originally posted by X_cistenZ


De film blair witch is iig nep...
Maar ik geloof zeker wel in andere krachten, welke krachten dat zijn weet ik niet precies. Misschien onze eigen krachten die we nog niet ontdekt hebben.. Ik ben nu vaag aan het doen he?
Maar ja, laat ik maar zeggen dat er dingen zijn die niet wetenschappelijk bewezen kunnen worden..

eerst vondt ik dit ook allemaal maar vaag enzow. maar als je na gaat vroeger konden mensen bliksem en regen niet verklaren en vonden ze dit bijvennatuurlijk maar nu is het wel allemaal gewoon wetenschapelijk bewezen. dus misschien later weten we het echte verhaal er8ter
  Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2002, 15:55   #7
X_cistenZ
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Blair Witch

Citaat:
Originally posted by aarsch



eerst vondt ik dit ook allemaal maar vaag enzow. maar als je na gaat vroeger konden mensen bliksem en regen niet verklaren en vonden ze dit bijvennatuurlijk maar nu is het wel allemaal gewoon wetenschapelijk bewezen. dus misschien later weten we het echte verhaal er8ter
Misschien. Maar geesten en dergelijke zijn toch wel heel wat anders dan bliksem..
Maar misschien heb je gelijk.. alhoewel ik niet zou begrijpen hoe de wetenschap het bestaan van geesten e.d. later zou kunnen bewijzen als ze dat nu ook niet kunnen.. alhoewel.. wetenschap gaat vooruit natuurlijk.. laat maar.. dit is ook niet een onderwerp dat echt uitgelegd kan worden..
  Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2002, 17:47   #8
QQQ
krrraak
 
QQQ's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 June 2002
Locatie: Mijdrecht
Berichten: 1.122
Standaard Re: Re: Re: Re: Blair Witch

Citaat:
Originally posted by X_cistenZ

Misschien. Maar geesten en dergelijke zijn toch wel heel wat anders dan bliksem..
Nu wel, maar vroeger werd het ook als iets bovennatuurlijks gezien hoor...
QQQ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2002, 17:51   #9
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Ik denk niet dat geesten wetenschappelijk verklaard kunnen worden...
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2002, 19:46   #10
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Ik heb de film nog nooit gezien..dus ik kan er niet over meepraten..
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2002, 20:43   #11
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

Ik geloof er niet in, hoewel ik soms wel twijfel of het nou echt is, of juist niet. Die film brengt me ook in de war en vooral documentaires op discovery ofzo...
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2002, 21:33   #12
Brendovic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vond die film echt retecool maar ik had nog nie gehoord dat ie nep was, tuurlijk d8 ik het wel maar toch. ik vond hem erggg goed
  Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2002, 22:04   #13
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

ik geloof in heel veel dingen, maar ook in speciale krachten van de aarde en geesten en spirituele ding, so... just don;t ask me now, maar ik wil er best wel keer over praten ofzo, stop me dan maar op msn, want als ik heelv erhaal neer moetn zetten duur het me te lang: jo_vd_meij@hotmail.com
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 August 2002, 13:15   #14
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb de blair witch nooit gezien, maar in geesten geloof ik zekr, helemaal nadat ik zo slim ben geweest om met een vriendin geesten op te gaan roepen vorig jaar, er lopen nog steeds rillingen over mn rug als ik er aan terug denk, want ik ken der goed genoeg om te weten, dat ze niet zomaar vreemde dingen gaat doen, en als ze dan op de repitie van de musical komt en ff een pleister van der arm haalt om een ingekrasd kruis te laten zien, nee gatver dat vind ik eng, en vooral als ze dan in trance in een leeg klaslokaal dodentekens op het bord gaat liggen schrijven en we konden haar zo hard slaan als we wilden maar ze kwam er niet uit, en een deur die op slot zat terwijl die niet van buiten op slot kon, en iedereen bij elkaar stond-zat, nee ik geloof ik geesten, en of je dit wil geloven of niet, maar ik vind et doodseng en ik roep nooit meer geesten op, nee bah
  Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2002, 20:07   #15
Aristootjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

De BW was vet kewl, vooral omdat ik er wel in geloof! Nou jah, nie alles maar er is zeker 'meer'

Ik wou eerst ook wellus geesten oproepen ( leek me wel interessant ) maar na al die verhalen hoeft ut dus echt nie meer!! Niemand die mij nog kan overhalen, als je een geest oproept speel je met je leven!
  Met citaat antwoorden
Oud 9 August 2002, 12:49   #16
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Je kan je beschermgeest oproepen, das wel veilig denk ik.
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2002, 00:23   #17
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anouk
Je kan je beschermgeest oproepen, das wel veilig denk ik.
is dat te regelen dan, volgens roep je ene geest op, en dan moet je maar hopen op en goeie geest, maar ach je kunt natuurlijk ook ene kwade hebben au!
  Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2002, 01:42   #18
Lu-Cky
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hahah

al die dinge zijn gewoon voor Mooie of Spannende Verhalen...

verder volgens mij gewoon Slim Camera gebruik enz...
  Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2002, 11:24   #19
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Nou ik heb hem vannacht dus met stom toeval gezien hiero en in het begin vond ik hem geen reet aan maar dat laatste half uur was doodeng. Vooral toen ze in het huis waren en je al die kindehandjes zag en dan dat geluid! Dat gegil! Echt doodeng gewoon..daar kan ik gewoon niet tegen.

Van te voren werd er wel gezegd dat er een kern van waarheid in de film zat ofzo..nou jah het zal allemaal wel.

Toen ze me vroegen of ik daarna ook nog mee het bos in wou heb ik maar nee gezegd....
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2002, 12:27   #20
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

move --> discussie
  Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2002, 13:49   #21
Cheryl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

keb ze alle 2 gezien, 1 vont ik bes wel eng,heb geen flauw idee of het ook echt gebeurd is, maar 2 was egt geen hol aan,die was egt sooo nep

ik geloof er wel een beetje in..in die natuurlijke bovenkrachten.. wil t ook wel is uitproberen om een geest op te roepen...
  Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2002, 20:16   #22
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat mensen geloven in zo'n hollywood hype....
  Met citaat antwoorden
Oud 11 August 2002, 22:39   #23
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
dat mensen geloven in zo'n hollywood hype....
niet in een hollywood hype in et onderwerp van de film
  Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2002, 18:45   #24
Toto
Guest
 
Berichten: n/a
Angry Re: Re: Re: Blair Witch

Citaat:
Originally posted by Mr.Master


Helemaal mee eens!
Ik ook...Ik vind het heel irri als mensen ergens niet in geloven aleen omdat het njiet wetenschappelijk bewezen is...!
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2002, 17:40   #25
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vond Blair Witch 2 wel tof.
Van deel 1 wist ik via via hoe het zou gaan. Maar bij deel 2 ging het echt allemaal onvoorspelbaar.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2002, 09:55   #26
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anouk
Je kan je beschermgeest oproepen, das wel veilig denk ik.

ik geloof in geesten maar geesten oproepen is zoiezo gevaarlijk ookal is het je beschermgeest....je speelt met duistere machten die je niet kent en dat kan gevaarlijk zijn.....weet ik jammer genoeg uit ervaring;ik was dus geesten aan het oproepen en voelde een warme galm door me heen en ik d8 echt zvan woooowwww......nou dus ik ga verder en ik vroeg ga ik dood?....en ik hoor hem keihard schreeuwen YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES ik was bang!!! ik heb m´n vriendin gebelt die ook met dat soort dingen bezig was en ze wou me wel dood maken omdat ze aleens tegenme gezegt had dat ik NOOIT maar dan ook NOOOOIT geesten mocht oproepen van haar


so be carefull
-x-x-x-
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2002, 15:29   #27
Aarsje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ieehhhhhhhh!
Nee echt, ik word al bang als ik alleen al over die dingen na ga dneken. Het jaagt me de stuipen op het lijf. Op zich geloof ik er wel in. Ik dnek dat het allemaal wel bestaat, maar wil er zelf niks van weten, en zeker niet mee in contact komen.
Een meisje dat ik ken, haar moeder is paranormaal begaafd of iets. In ieder geval die ziet geesten en praat daar ook mee. Ze zegt dat als je je daarvan afsluit je ook niet lastig gevallen wordt.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2002, 09:33   #28
Timmekeuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja vind dat ook wel ne rare film.
Met al die echte beelden.
Vind raar maar weet niet of het echt is.
Ik zal is moeten opzoeken.
Kzal wel iets laten weten dan...
  Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2002, 13:13   #29
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

die film is echt zoooo coool, voor het eerst dat ik in me stoel zat te shaken van een film.

ik wil hem nog wel een x ik het bos zien als het donker is, dan ga ik flippen..... muuhaaa wil ik echt mee maken, vette kick.... iemand die mee gaat? BWP kijken in het bos?
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2002, 19:38   #30
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fonzie18
Nee ik geloof niet in dingen als de Blair Witch Project. Deze film heb ik zelf ook vaak gezien en inderdaad het is een creepy film. Zeker als je van tevoren die levensechte docu kijkt die bij de extra's staat op de dvd. De waarheid achter de film. Alles is verzonnen behalve de bange acteurs, die waren echt bang gemaakt in die bossen in Maryland, door de filmmakers.

de acteurs (?!) waren zelf de filmmakers.... dat is wat ik begrepen heb
de acteurs hadden deze film als afstudeer project gemaakt, en het resultaat was verbluffend.


correct me if im wrong though.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2002, 23:08   #31
Forza_vitess
Guest
 
Berichten: n/a
Lightbulb -

het probleem is, dinge die niet bewezen kunnen worden, of veranderd kunne worden, zijn moeilijk te gelove, het kan zo zijn dat het zo echt lijkt, maar nog nep zijn! maar het kan ook zo nep lijke maar zo echt, geloof in je zelf, en alles eromheen
  Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2002, 18:49   #32
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

ik vind het eiglijk maar een idioot saaie film, maar tziet er wel echt uit
ik geloof er zelf niet in iig
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2002, 16:39   #33
Regen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vond beide blair witches zeer vaag, ze leken wel erg echt, en de filmmakers leken er ook álles aan te doen om voor te laten komen dat het echt gebeurd was etc. Ik weet niet hoe het zit. Ik sta wel open voor bovenmenselijke gebeurtenissen en 'krachten', maar niet zoals in BW. Geen heksengeesten die wraak nemen.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2002, 20:49   #34
amai
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mensen gebruiken gemiddeld maar 10 tot 15 percent van hun ware breinscappaciteiten, kvraag me af wat we met de rest zouden kunnen?
misschien telekinnese of zoiets(telekinnese bestaat btw echt)
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:55.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.