Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 7 June 2002, 12:05   #1
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard Discussie Over Eminem

wat vinden jullie van zijn gedrag?
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 12:10   #2
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

een kleuter
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 12:54   #3
Bloemetjeh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Eminem..:r

Hijs un *sukkel*
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 13:00   #4
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Mjah hij denkt dat ie cool is..

Laat hem zo maar denken..
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 13:12   #5
smaragdje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Vind hem stomme muziek maken en hijzelf is een sukkel
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 13:30   #6
Toto
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind m een eikel:r, maar dat laatste nummer van m vin ik wel leuk...
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 14:38   #7
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

eminem is gewoon tof.. en hij heeft leuke nummers.. ziet er niet verkeerd uit en hij heeft geld.. en hij is beroemd.. op negatieve manier en positieve manier..
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 14:43   #8
Sauron
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zijn nummers klinken wel aardig maar de inhoud slaat totaal nergens op en ik kan er ook kwaad om worden. Gewoon normale tekst op hetzelfde nummer klinkt toch even goed? Krijg je ook niet steeds van dat gezeur van mensen (waaronder ik)
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 14:46   #9
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

als je als bin laden in je video clip rond wil lopen vind ik dat wel weer een teken van moed en lef

of het beetje slim is als je denkt aan de mensen die zijn gestorven in het wtc in new york weet ik dan weer zo net nog niet


echter andere comidians maken er ook grappen over dus waarom zou hij dat dan niet mogen
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 14:52   #10
Sauron
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb het ook niet over die laatste, die vond ik al stukken beter. Het gaat meer om de oudere nummers die echt ver gingen.
Grappen over Bin Laden worden overal al weer gemaakt dus daar zit ik niet zo mee.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 17:04   #11
Chesta
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Discussie Over Eminem

Citaat:
Originally posted by Banaan
wat vinden jullie van zijn gedrag?
Kijk soms kan ik er de lol van inzien, maar over het algemeen heb ik een idee van; rot op echt met je vrouwenhaat-gedoe, I got the picture 7 videos ago!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 18:50   #12
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Mwa .. hij heeft inmiddels wel zo'n reputatie opgebouwd waarvan je echt denkt van: :r oprotten met die gozer

Maar hij is wel cool, hij heeft wel erge lyrics
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 19:27   #13
MilkyWayz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Discussie Over Eminem

Citaat:
Originally posted by Xissez


Kijk soms kan ik er de lol van inzien, maar over het algemeen heb ik een idee van; rot op echt met je vrouwenhaat-gedoe, I got the picture 7 videos ago!
vrouwenhaat-gedoe? bl@@t, dat beweert de media en jij bent ook zo'n meelopende huppel..

eminem is goed, heeft goeie lyrics en goeie liedjes.

edit: waar wil je eigenlijk heen met dit topic? is er een reden dat je em heb geplaatst? want zo niet, dan kan ik ook wel over elke zanger/zangeres/acteur/actrice/redacteur/cameraman/kabeldrager een discussie beginnen...

Laatst aangepast door MilkyWayz : 7 June 2002 om 19:32
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 19:45   #14
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Wat ik wel om te :r vind, zijn die gasten die hun haar dan ook net zo blonderen, en net doen alsof ze op eminem lijken enzo, zoeken ze ook nog een surinamer, en dat moet dr. dre voorstellen ..

van die wannabee's dus
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 22:34   #15
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Discussie Over Eminem

Citaat:
Originally posted by Banaan
wat vinden jullie van zijn gedrag?

in het begin stond hij ergens voor, dat kan je goed of slecht vinden..
tegenwoordig is het steeds meer "gangstertje spelen" zoals de meeste amerikaanse rappers.
wat zonde is.
alhoewel zijn nieuwste album weer betur schijnt te zijn (ga ik zeer binnenkort halen)
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 22:40   #16
Aristootjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Eminem rulezzz tha place!!! Altijd al mijn favoriet geweest. Hij zegt wat hij denkt en vaak moet je het niet letterlijk nemen ( zoals hij zelf ook duidelijk maakt )

Ik vind het juist heel goed van em om overal shit aan te hebben duzzz, Eminem, tha best!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 22:42   #17
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Aristootjuh
Eminem rulezzz tha place!!! Altijd al mijn favoriet geweest. Hij zegt wat hij denkt en vaak moet je het niet letterlijk nemen ( zoals hij zelf ook duidelijk maakt )

Ik vind het juist heel goed van em om overal shit aan te hebben duzzz, Eminem, tha best!
Als je overal shit aan wilt hebben luister dan us een nu-metal bandje, maar Eminem bah!
Sorry maar in zijn nieuwe single 'Without me' maakt die Moby, Limp Bizkit belachelijk, nou doe normaal zeg, je kan toch ook wel op een andere manier je agressie tonen, eminem zuigt zwaar, klote gangsta-wannabe:r
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2002, 23:21   #18
Aristootjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


Als je overal shit aan wilt hebben luister dan us een nu-metal bandje, maar Eminem bah!
Sorry maar in zijn nieuwe single 'Without me' maakt die Moby, Limp Bizkit belachelijk, nou doe normaal zeg, je kan toch ook wel op een andere manier je agressie tonen, eminem zuigt zwaar, klote gangsta-wannabe:r
Nouweuh.. ik moest er eigenlijk wel om lache moet ik zeggen.. Kom op zeg, alsof hij de enige is die iemand belachelijk maakt. Sterren zullen elkaar altijd wel afkraken, SO WHAT?! Zolang ze maar goeie muziek maken ist best, en dat doet Eminem duz.

Misschien vind je em nix, maar jah, hij heeft wel flinke hits gescoord... En metal sucks btw
  Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2002, 11:04   #19
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Aristootjuh


Nouweuh.. ik moest er eigenlijk wel om lache moet ik zeggen.. Kom op zeg, alsof hij de enige is die iemand belachelijk maakt. Sterren zullen elkaar altijd wel afkraken, SO WHAT?! Zolang ze maar goeie muziek maken ist best, en dat doet Eminem duz.

Misschien vind je em nix, maar jah, hij heeft wel flinke hits gescoord... En metal sucks btw
Ik geef je wel een vb. uit zijn nieuwe single:

worse than them little Limp Bizkit bastards,
and Moby- you can get stomped by Obie,
you 36 year old bald headed boy blow me
You don't know me, you're too old
let it go its over, nobody listens to techno

dit is toch niet meer normaal?
Dit is erger dan 1 opmerking
Maar ach als je de teksten nix boeit vooral blijven luisteren, maar in een rap vind ik tenminste is de tekst het belangrijkst..
En dat je metal slecht vind is uiteraard je eige mening..
  Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2002, 12:46   #20
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Volgens mij begrijpt bijna niemand hier dat SMAKEN VERSCHILLEN..

als iemand eminem goed vind vind die dat als iemand eminem niet goed vind dan vind die dat

BOEIUH.!!
  Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2002, 13:05   #21
Ti_Mu84
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind het wel een grappig kereltje, ik ben nou niet bepaald een fan, maar die bin laden imitatie in die clip is wel lache
  Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2002, 13:22   #22
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hij heeft wel goede nummers, vooral op zijn eerste (bekende) albums Slim Shady LP en Marshall Mathers, met die dr Dre beats. Guilty Conscience vind ik bijvoorbeeld echt een heel cool nummer.

Maar gewoon een rijtje mensen afgaan en afkraken vind ik wel makkelijk, dat kan ik ook bij wijze van spreke. En Moby maakt gewoon mooie muziek (zeker geen techno, hoe komt ie daar eigenlijk bij? )...
  Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2002, 17:51   #23
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


Als je overal shit aan wilt hebben luister dan us een nu-metal bandje, maar Eminem bah!
Sorry maar in zijn nieuwe single 'Without me' maakt die Moby, Limp Bizkit belachelijk, nou doe normaal zeg, je kan toch ook wel op een andere manier je agressie tonen, eminem zuigt zwaar, klote gangsta-wannabe:r
Wat een kut reaktie, gebaseerd op niks als hij britney dist is het ineens geen probleem ?

limp bizkit is ook een sukkel die je belachelijk moet maken, en weet je wat de grootste grap is..

de gasten die hij dist geilen daarop, dat is een groot marketingsplan.

kijk maar hoe vaak limp bizkit in een eminem clip speelt.

commercie
  Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2002, 21:50   #24
Hertog_Joost
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Eminem zelf vind ik eigenlijk een hufter, maar ik heb zelfs z'n laatste clip gedownload ( ) vanwege die moeilijk droge imitatie van Ome Bin
  Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2002, 21:56   #25
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by klootzak


Wat een kut reaktie, gebaseerd op niks als hij britney dist is het ineens geen probleem ?

limp bizkit is ook een sukkel die je belachelijk moet maken, en weet je wat de grootste grap is..

de gasten die hij dist geilen daarop, dat is een groot marketingsplan.

kijk maar hoe vaak limp bizkit in een eminem clip speelt.

commercie
Nou je mag eigenlijk ook niet Britney Spears in je muziek afkatten, weinig doen dat ook(enkele wel ja)
En ik vind Limp Bizkit ook slecht, maar dan heb je evengoed niet het recht om hun belachelijk te maken, of moby, kan die het soms niet hebben dat die man gewoon beter dan hem is?
En ja het is commercieel daarom haat ik eminem ook onder andere, de andere reden is zijn teksten..
  Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2002, 23:03   #26
forza_blondjes
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard -

eminem is gewoon lache, en iedereen die het daar niet mee eens is, is gewoon een kneus klaar
  Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2002, 00:59   #27
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


Nou je mag eigenlijk ook niet Britney Spears in je muziek afkatten, weinig doen dat ook(enkele wel ja)
En ik vind Limp Bizkit ook slecht, maar dan heb je evengoed niet het recht om hun belachelijk te maken, of moby, kan die het soms niet hebben dat die man gewoon beter dan hem is?
En ja het is commercieel daarom haat ik eminem ook onder andere, de andere reden is zijn teksten..
Eminem en bijv. krijgen betaalt om bijv. lim bizkit te dissen.
in slim shady zat limp ook.
en moby vond het ook niet erg dat eminem hem dist.
misschien kan je gewoon niet tegen rap muziek.
eminem haat je of zijn muziek als het zijn muziek is ok jouw mening, respect als je dat ook voor mijne hebt.
maar als je zijn persoon haat vind ik je toch niet helemaal helder denken. gezien jij hem niet kent.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2002, 09:03   #28
Talena
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Oke soms zijn ze clips enzo wel lollig maar hij moet echt kappen met dat homo gedoe enzo!!!!
Ik heb bij MTV de Mking The Video gezien das wel lollig op zich is ie wel oke maar ik ze clip is ie *kots*:r
  Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2002, 09:35   #29
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by klootzak


Eminem en bijv. krijgen betaalt om bijv. lim bizkit te dissen.
in slim shady zat limp ook.
en moby vond het ook niet erg dat eminem hem dist.
misschien kan je gewoon niet tegen rap muziek.
eminem haat je of zijn muziek als het zijn muziek is ok jouw mening, respect als je dat ook voor mijne hebt.
maar als je zijn persoon haat vind ik je toch niet helemaal helder denken. gezien jij hem niet kent.
Commerciel dus, een rapper moet gewoon een goeie tekst hebben, anders krijg je mij niet luisterend naar 'm..
En zijn persoon haat ik niet, zijn muziek, omdat zijn teksten gewoon nergens naar toe gaan..
Hij kan goed rappen, maar hij verklooit het geheel met die lyrics die die heeft vind ik..
Het heeft geen inhoud die nummers van hem
  Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2002, 11:04   #30
Chesta
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Discussie Over Eminem

Citaat:
Originally posted by MilkyWayz


vrouwenhaat-gedoe? bl@@t, dat beweert de media en jij bent ook zo'n meelopende huppel..

eminem is goed, heeft goeie lyrics en goeie liedjes.

edit: waar wil je eigenlijk heen met dit topic? is er een reden dat je em heb geplaatst? want zo niet, dan kan ik ook wel over elke zanger/zangeres/acteur/actrice/redacteur/cameraman/kabeldrager een discussie beginnen...
Dat beweer ik, ik luister om een of andere vreemde manier naar zijn teksten, in plaats van ze mee te bleren zonder dat ik weet waar ze op slaan.... Wie is dan de meelopende huppel?
  Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2002, 11:42   #31
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bebsy
Volgens mij begrijpt bijna niemand hier dat SMAKEN VERSCHILLEN..

als iemand eminem goed vind vind die dat als iemand eminem niet goed vind dan vind die dat

BOEIUH.!!
het ging hier om zijn gedrag en niet om zijn muziek $_s
  Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2002, 13:27   #32
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hij ziet er uit als een kleine wuzz met een nog kleinere pik
  Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2002, 14:04   #33
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

och, k heb er geen problemen mee. Vind zn laatste nummer wel leuk, maar verder vind ik het niet zo bijzonder. En zn persoonlijkheid en alles besteeds ik gewoon geen aandacht aan
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2002, 19:17   #34
Total Eclipse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Probleem van Eminem is dat hij denkt mensen te kunnen choqueren.
Wellicht lukt het hem in Amerika, maar hij moet niet denken dat hij de gekste, de meest radicale, de rebel en de man te zijn.
Typisch voorbeeld van een gefrustreerd mannetje wat zijn gevoelens niet kwijt kan.

Ik lig er eerlijk niet wakker van.
Z’n teksten weten me niet te boeien, omdat ze niet inhoudelijk zijn, simpel en verschrikkelijk eenzijdig zijn.
Haatteksten zijn veel gemakkelijker dan een realistische loftekst.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2002, 20:40   #35
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dan doet marilyn manson het toch beter als superanti-christ
  Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2002, 21:05   #36
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by klootzak


Wat een kut reaktie, gebaseerd op niks als hij britney dist is het ineens geen probleem ?

limp bizkit is ook een sukkel die je belachelijk moet maken, en weet je wat de grootste grap is..

de gasten die hij dist geilen daarop, dat is een groot marketingsplan.

kijk maar hoe vaak limp bizkit in een eminem clip speelt.

commercie
ja ik heb inmiddels limb bizkit al meer dan 10 keer ofzo en een paar clips van eminem gezien
  Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2002, 21:07   #37
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


het ging hier om zijn gedrag en niet om zijn muziek $_s
dat heeft ook iets met smaken te maken. de ene vind eminem gedrag leuk en de andere niet..
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2002, 15:09   #38
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

maar gedrag kun je veel makkelijker objectief bekijken, door bijvoorbeeld feiten te geven en daar dan je eigen mening over geven (subjectief).

Daarbij, als zijn gedrag strafbaar is (wat al vaker is gebeurd), dan kan ik behoorlijk objectief zeggen dat ie dom is (gezien de conflicten waarvoor hij bestraft is)
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2002, 22:15   #39
Aristootjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik wee nie meer wie ut zei, maar Eminem blijft overal wél nuchter onder hoor ( gezien in een intervieuw ) Hij heeft er ook hard voor moeten werken om de top te bereiken duzz

Het is en blijft gewoon een toppertjuh en die teksten boeien me nieteenz zo.. Het zijn gewoon lekkere nummerz en thats it.. ( moet er wel om lache, ík neem ze tenminste nie zo serieus )
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2002, 22:26   #40
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


Commerciel dus --> dat was geen discussie punt voor mij, dat staat vast.

een rapper moet gewoon een goeie tekst hebben, anders krijg je mij niet luisterend naar 'm..
heeft hij ook, alleen zie je die bar weinig op tv bijv.

En zijn persoon haat ik niet, zijn muziek, omdat zijn teksten gewoon nergens naar toe gaan..

-->ok jou mening

Hij kan goed rappen, maar hij verklooit het geheel met die lyrics die die heeft vind ik..
Het heeft geen inhoud die nummers van hem

--> opnieuw jou mening, die ik niet deel alhoewel ik niet alzijn nummers mesterwerken vind.

  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2002, 23:48   #41
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ff een correctie op iemand, limp bizkit is niet een persoon maar een hele groep en ff op het topic

je kan er lang of kort over discussieren maar its is marsahll mather, eminem , slim shady hij is wie hij is hij doet wat hij doet en door dit te doen zitten wij nu over hem te praten en dat is wat hij wil dat de hele wereld het over hem heeft dus door zo'n topic als dit als zal hij dat niet lezen of weten bereikt hij zijn doel


hij wil gewoon bekend zijn en doen waar hij zin in heeft
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 13:14   #42
_-SuGaBaBe-_
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

[2 woorden: The BomB
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 13:29   #43
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

tja, echt ondersteboven van zijn muziek ben ik niet, maar goed, we gaan weer ontopic:

als je naar zijn gedrag kijkt is hij niet bepaald de ideale schoonzoon, maar hij laat gewoon zien wie hij is, degene die dat niet zien zitten hebben pech gehad, want daar zal hij veel om malen, hij vind t denk ik alleen maar leuker als hij weer commentaar over zijn gedrag word gegeven, dus je kan er hoog of laag over springen, zo gauw zal hij niet veranderen en persoonlijk vinnik t wel , hij lijkt me wel een type die wat leven in de brouwerij kan brengen
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 15:44   #44
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bird Of Prey
tja, echt ondersteboven van zijn muziek ben ik niet, maar goed, we gaan weer ontopic:

als je naar zijn gedrag kijkt is hij niet bepaald de ideale schoonzoon, maar hij laat gewoon zien wie hij is, degene die dat niet zien zitten hebben pech gehad, want daar zal hij veel om malen, hij vind t denk ik alleen maar leuker als hij weer commentaar over zijn gedrag word gegeven, dus je kan er hoog of laag over springen, zo gauw zal hij niet veranderen en persoonlijk vinnik t wel , hij lijkt me wel een type die wat leven in de brouwerij kan brengen
zo zijn meer mensen.. ik vind het ook leuk als ik comentaar krijg a mensen.. weet niet kick ik gewoon op.. ach ja..
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 16:42   #45
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

commentaar is alles wat telt als je nooit commentaar krijgt doe je iets fout, als je veel aandacht wil eis je veel commentaar op en ben je er trots op
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 19:30   #46
Total Eclipse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bird of Prey, het is de vraag of Eminem laat zien wie hij is.
Populair worden door middel van de rebel uit te hangen is bijzonder makkelijk en getuigt overigens ook niet van een bepaald hoge intelligentie/EQ.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 21:56   #47
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Total Eclipse
Bird of Prey, het is de vraag of Eminem laat zien wie hij is.
Populair worden door middel van de rebel uit te hangen is bijzonder makkelijk en getuigt overigens ook niet van een bepaald hoge intelligentie/EQ.
sorry hoor maar wat jij zegt is boelshit.. ik hou ook van comentaar en hang soms wel een rebel uit omdat ik lekker geniet van me leven en ik vind het leuk als mensen mij een gek mens noemen en als ze comentaar op me hebben.. kick ik er op.. ik vind het ook leuk om mensen te horen zeiken over mij hier op het forum. en omdat ik dat leuk vind hoef ik niet meteen een lage EQ te hebben... want ik kan aardig goed leren.. heb ook een diploma op me zak.. en ben vrij goed in computers enzo..
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 22:32   #48
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Total Eclipse
Bird of Prey, het is de vraag of Eminem laat zien wie hij is.
Populair worden door middel van de rebel uit te hangen is bijzonder makkelijk en getuigt overigens ook niet van een bepaald hoge intelligentie/EQ.

tuurlijk is hij wie hij si, zo is hij beroemd geworden zo leeft hij laat hem zijn wie hij is!
  Met citaat antwoorden
Oud 11 June 2002, 23:46   #49
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Originally posted by Total Eclipse
Bird of Prey, het is de vraag of Eminem laat zien wie hij is.
Populair worden door middel van de rebel uit te hangen is bijzonder makkelijk en getuigt overigens ook niet van een bepaald hoge intelligentie/EQ.
ja en? er zijn nou eenmaal socio/psychopaten op de wereld (dat hadden we toen bij maatschappijleer gehad, alleen twijfel ik nu of je nou een sociopaat of een psychopaat bent als de mening of het kritiek van een ander je koud laat) en heb je per definititie een laag IQ om de rebel uit te hangen? dat dacht ik niet

mschien is hij als er geen camera's om hem heen draaien wel anders, maar hij schrijft wel zijn eigen teksten, dus wat hij beweert in zijn liedjes zal iig wel recht uit het hart komen, dan hoeft hij weliswaar als Marshall Mathers geen rebel te zijn, maar als Slim Shady kan hij dat dan wel zijn en leeft hij zijn kritiek op alles wat hem stoort zo veel mogelijk uit op zijn muziek
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2002, 15:13   #50
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heel veel mensen weet ook niet dat er 3 persoonlijk heden zijn en ik vraag me af hoe veel van jullie dat weten!!! dus zeg ut maar!!!!!
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:58.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.