Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Games
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2?

Bekijk resultaten enquête: Welke next-gen console ga jij aanschaffen?
Playstation 3 3 21,43%
Xbox 360 4 28,57%
Revolution 3 21,43%
Geen 4 28,57%
Meerkeuze Enquête Stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 30 August 2005, 00:55   #1
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard welke console?

de volgende golf next-gen consoles staan er aan te komen: Playstation 3, Xbox 360 en Revolution. voor welke ga jij en waarom? of waarom ga je juist geen next-gen console aanschaffen?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2005, 12:58   #2
Google
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ook al weet ik er nog maar vrij weinig van af ga ik toch voor de Revolution. Heb wel vertrouwen in Nintendo.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2005, 14:22   #3
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...
 
Suepahfly's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 September 2002
Locatie: Belgie
Berichten: 3.784
Standaard

deze keer weet ik het helemaal niet


Ik zie het zo

Ik heb me een ps2 gekocht in het begin,geen spijt van gehad,goede games enzo

Maar ik wou natuurlijk ook Zelda en Mario en die shit spelen,dus kocht ik een GC.Voor de rest vind ik de GC qua aanbod wat teleurstellen,zonder Nintendo's "basis" titels stelt hij niet zoveel voor vind ik

Een XBOX heb ik van een vriend geleend,en die games en graphics enzo zijn ook wel vet goed.

Nu komt de PS3 en de XBOX360 ongeveer op dezelfde moment uit,en niet de xbox een jaar of meer later,dus grafisch zullen ze volgens mij ongeveer even hoog staan.
De Revolution heeft volgens mij wel de kracht ook(wsl wel) maar bij de GC heb ik die ook maar ZELDEN te boven zien komen,maar ze is er wel,kijk naar Resident Evil 4. Wat me dan wel aanspreekt bij Nintendo is ALLE games trug te kunnen spelen.
Veel games van PS kwamen ook op Xbox dus denk dat het dit keer weer zo gaat zijn(natuurlijk zijn er ook de exclusives) en daar gaat xbox volgens mij weer beter zijn(ookal is het maar een klein beetje)

Ik ga me zeker niet baseren op de ligging van de controller in de hand,en het uiterlijk van de console,want aan een controller wen je altijd na een paar uur,en wat maakt het uiterlijk nu,op het gebied van games...

Meestal ga ik voor een console,als die een titel heeft die nergens anders voor beschikbaar is,en echt de moeite waard is

KORTOM...

ik weet het niet
__________________
I'm THE Bomb Disposal Expert

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2005, 15:30   #4
Google
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

GC heeft mij in zekere zin ook wel teleurgesteld. De spelletjes van Nintendo zelf zijn geweldig, Zelda, Mario en Metroid. Ook 3rd party waren er ook wel een paar pareltjes: Resident Evil 4 en Tales Of Symphonia. Maar het ontbrak een beetje aan een constante stroom van dat soort titels. Dit heeft de Ps2 wel en de Xbox heeft zijn puike onlineservice mee.
  Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2005, 23:42   #5
Denden 100 piek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

De Gamecube stelde zeker niet teleur. Ik heb inmiddels 28 games waarvan een hoop third-party games. Ze zijn allemaal goed en ik heb meer lol met mijn Cube dan ik heb gehad met de psx daarvoor. Dus ik ga vrijwel zeker een Revolution kopen, het is alleen nog even afwachten hoe die controller eruit gaat zien. Voor mij is de ligging van de controller in de handen en de button lay-out namelijk wel belangrijk. De Gamecube-controller was het gewoon voor mij, een stuk beter dan die playstation controller vond ik. Dus ik hoop dat de Revolution-controller ook weer een mooie gaat worden.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2005, 07:41   #6
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Ik wacht zowiezo een jaar (of 2) om te kijken welke console het het beste doet kwa spellen enzo. Als ik geen geld heb of vind dat al die consoles op mogen rotten omdat ik betere dingen te doen heb koop ik er geen
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2005, 09:48   #7
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

xbox 360,
puur en alleen al omdat de hardware ongeveer het 5voudige waard is voor wat die machine over de toonbank gaat.
als de xbox 360 de zelfde potenties heeft als die zijn voorganger heeft.....damn
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2005, 15:20   #8
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

wacht je dan niet eerst tot er genoeg leuke games ervoor uit zijn?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
Alleen heb ik als arme student geen 300+ euro voor een console over .
een jaar na de eerste verkoopdag zal elke console vast wel weer rond de 200 euro liggen


zelf kijk ik t een jaartje aan. zie ik wat leuke games die alleen voor 1 console te verkrijgen zijn, dan koop ik die ene. waarschijnlijk zal t de Playstation 3 worden omdat voor de PSX en PS2 alle Final Fantasy spellen voor uit zijn gekomen en nog meer leuke RPG's. die van de andere consoles sprak me niet zoveel aan en ik vermoed dat t bij de volgende generatie consoles weer net zo zal vergaan. maar voor mij staat dus niks vast.

de controllers spelen voor mij trouwens geen al te grote rol, maar ik moet wel zeggen dat de controller voor de PS3 in eerste instantie misschien onhandig eruit ziet, dan heeft die van de Xbox 360 wel een pluspuntje.


edit: misschien was de optie "Ik wacht nog even af" ook wel zo handig geweest
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2005, 15:23   #9
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
wacht je dan niet eerst tot er genoeg leuke games ervoor uit zijn?
je gebruikt een xbox360 toch niet enkel om te gamen? het is een entertainment console.
(en juist, zoals ik al zei als het dezelfde potenties heeft als de xbox, is hij leuk te modden en kun je er custom software op draaien, wat in 1 klap de xbox360 nóg aantrekkelijker maakt.)
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2005, 17:21   #10
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

persoonlijk gebruik ik daar wel een console voor. opzich is t wel handig, al die multimediafuncties in 1, maar als ik een film wil zien bijvoorbeeld, dan gebruik ik gewoon m'n dvd speler.

wat voor custom software kan je er trouwens op draaien? ik hoor nu pas voor t eerst iets over t modden van de Xbox 360
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2005, 22:35   #11
tieky
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

De Playstation 3...De eerste console die zonder scrypts gaat werken maar met formules.
Dus alles word 100x zo echt... Ben echt benieuwd wat dat gaat worden...Ik zal iig nog ff w88 met mn xbox eerst kijken wat Sony er van bakt, ben sowieso geen Mircosoft-fan :s
  Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2005, 06:59   #12
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
wat voor custom software kan je er trouwens op draaien? ik hoor nu pas voor t eerst iets over t modden van de Xbox 360
zover is het nog niet.
maar een xbox bijvoorbeeld kan alle software draaien die ook op een pc draait. simpelweg omdat het gewoon een pc is.
een xbox360 is ook niet veel meer dan een (erg) aangepaste computer gebaseerd op PPC architectuur.

@ tieky, kun je dat van formules uitleggen, en dat van scripts? want ik heb werkelijk waar geen idee waar je het over hebt.

overigens, ik ben ook geen microsoft fan, maar de xbox vind ik gewoon veruit de beste console die er is en ik denk dat de xbox360 dat ruimschoots kan evenaren.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2005, 11:19   #13
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tieky
De Playstation 3...De eerste console die zonder scrypts gaat werken maar met formules.
Dus alles word 100x zo echt... Ben echt benieuwd wat dat gaat worden...Ik zal iig nog ff w88 met mn xbox eerst kijken wat Sony er van bakt, ben sowieso geen Mircosoft-fan :s
PHP Code:
<?
function pythagoras($a$b)
{
    return 
sqrt( ( pow($a2) + pow($b2) ) );
}

function 
pythagoras3D($x$y$z)
{
    return 
sqrt( ( powsqrt( ( pow($x2) + pow($y2) ) ), 2) + pow($z2) ) );
}
?>
Dit is ook een script maar ook formules en volgens mij werken heel voor engines al met formules in scripts hoor. Dat heeft vrij weinig met de console te maken
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2005, 23:11   #14
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Ik gebruik mijn hele leven al Nintendo, dus die keuze heb ik snel gemaakt
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2005, 15:26   #15
Den Bosch boy13
Guest
 
Berichten: n/a
Post

Als ik dan moet kiezen pak ik toch de playstation 3. De spellen die daarop uitkomen spreken mij toch het meest aan (hoewel er veel dezelvde games ook uitkomen op de xbox 360). Toch verw8 ik ook van de 360 wel wat. Maarja ik koop toch pas een next gen als de prijs daalt
  Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2005, 18:48   #16
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zelf ga voor de Playstation 3 omdat ik zelf gewoon een fan ben van de PS3 en de games die daarop uitkomen enzo.
Ik ga hem niet kopen maar als ik 1 van de 3 ging kopen was het die geweest.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2005, 19:40   #17
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Revolution komt toch pas in 2007?
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:28.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.