Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 18 April 2004, 18:59   #1
w00t
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard kampie is over de schreef gegaan.

kampie wenst mij dood en geeft me een ongefundeerde OW terwijl hij emotioneel zwaar in de knoop zit.

dit gaat zelfs mij iets te ver.

ik doel natuurlijk op dit topic.
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=45528

ik eis dan ook dat kampie onmiddelijk die OW intrekt en zijn excuses aanbiedt!
 
Oud 18 April 2004, 19:07   #2
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

PM :

Citaat:
w00t schreef op 18-04-2004 19:48:
beste saartje,

kampie heeft mij zojuist een ow gegeven, volkomen onterrecht.
volgens hem heb ik dat topic wat jij zojuist gesloten hebt verziekt en heb ik staffaanwijzingen genegeerd.
naar mijn mening hebben kampie en zijn tegenspeelster dat topic juist verziek, en staffaanwijzingen heb ik nooit gezien of ontvangen. :S

ook heeft kampie mij met de dood bedreigd.
nadat ik hem vroeg wie hij was om te bepalen wat een leven was, antwoordde hij ongeveer zo:
''als iemand zo bot is om een vriend, die nodig zijn verhaal kwijt moet, af te slaan, en dan vervolgens wel verwacht dat die vriend luistert naar zijn problemen, dan heb je geen leven. zeker niet als het probleem met de dood te maken heeft. als jij vind dat dat wel door de beugel kan, dan wens ik jou de dood toe.''

dit was niet letterlijk was ie zei, maar het omvat wel de kern.
zn post waar het in stond heeft ie verwijderd, maar als je verhaal bij hem vraagt zal ie zich vast wel in het bovenstaande monoloog herkennen.

mijn ow is mijns inziens volkomen onterrecht en ik wil dit aanvechten!
kampie en electricity zouden juist ow's moeten krijgen voor het misbruiken van een deelforum.

ik hoop dat jij weet wat ik hier verder mee aanmoet.


gegroet,

w00t!
W00tje,

Naah, ik moet je telleurstellen. Die OW blijft gewoon gelden. Ik heb een half uurtje geleden eerst JOU posts uit het topic moeten verwijderen. Zo lief waren ze ook niet hoor. Ik heb zelfs kampie nog gevraagd of die OW die net in staff vermeld werd, ééntje was uit dat topic. Had kampie die OW niet gegeven, had je ze van mij wel gekregen.

Het gedrag dat jij in dat topic had, was ook uit den boze. Verder was het erg dom van Kampie om een privé-kwestie, wat het in mijn ogen wel was, op het forum te plaatsen. Hij gaat hierin niet zozeer mee in fout, maar het was wel dom van hem aangezien hij kon verwachten dat hier enig rumoer ging rond omstaan. Het was dan ook enorm dom van jou om hierin op te gaan.

Wanneer je in de toekomst nog zo'n topics ziet, is het beter om gewoon even een forumbaas te contacteren en te zeggen dat zulke topics niet horen. Deze zal het topic dan wel sluiten of zelfs verwijderen. Het heeft helemaal géén zin om hierop loze antwoorden te gaan geven.

Kampie krijgt bij deze geen OW. Het zal hem dan ook nu wel duidelijk gezegd worden om liefst géén privé-dingen op forum uit te vechten. Wanneer dit in de toekomst wéér het is. gebeurt kunnen we dan nog zien, maar voorlopig blijft alles zoals dit. Electricity heeft ondertussen haar OW ontvangen.

Voor meer informatie hierom kan je steeds een beheerder raadplegen. Dit is enkel mijn visie hierop. Dextor en koelkast zullen je hierbij graag tewoord staan lijkt me

Groetjes
Saartje

Laatst aangepast door WishfulDreaming : 18 April 2004 om 22:12
WishfulDreaming is offline  
Oud 18 April 2004, 19:08   #3
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Ik denk niet dat de leden hiermee iets kunnen oplossen.

Ofwel PM je Kampie hier over.
Ofwel spreek je een beheerder aan over zijn mening.

Mijn mening heb je ik al 2x gegeven nu.

Vergeet niet dat ik al je posts letterlijk gedelete heb, omdat ze nogal *ontoepasselijk* en *niet vredelievend* waren...
WishfulDreaming is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:29.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.