Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 December 2008, 18:19   #51
qds
Lid
 
qds's Avatar
 
Geregistreerd op: 27 September 2008
Locatie: Maastricht- Zuid Limburg
Berichten: 45
Stuur een bericht via MSN naar qds
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door mofo Bekijk Bericht
Dan zou ik bij ten tweede nog even nadenken dat als zij je blokkeert en negeert jij alsnog langsgaat. Dan lok je zulke reacties uit. Net zo simpel als een hond zijn territorium afbakent door tegen een paal aan te zeiken en dat jij daar heel vrolijk onuitgenodigd tussenin gaat zitten.
Ik snap wat je bedoelt...nadat ze mij blokkeerde heb ik 2 weken gewacht...er kwam niks van haar...ze bleef door krabbelen met hyves naar anderen...enzovoort...

Dus heb ik besloten eens langs te gaan, en gewoon beleefd te vragen wat er toch mis is? Want...ze was mijn beste vriendin, en ... als je zoiets doet in zo'n vriendschap, laat je toch wel 'iets' weten?
Dus na 2 weken kon ik het niet meer houden, en ik ging langs....maar wat ze deed...ze stuurde haar schoonvader voor de deur...en beleefd genoeg accepteerde ik dat hij me wegstuurde...hoewel ik aangaf dat ik het maar niet kon begrijpen....ik ging ook gewoon netjes weg want ik ben geen stalker...

Het punt is...ze wou me gewoon niks meer zeggen, vanzelfsprekend heeft het me gebroken en ik huilde het zielig genoeg midden op straat uit voor haar deur nogwel...logisch misschien...

Ik vind het toch maar grof, hoe zij onze vriendschap beeindigd heeft...noch dankzij mijn menselijke fout...maar niet eentje om zo heftig aan te pakken...
__________________
''If You Love Something Set It Free''
''If It Comes Back, It Was And Always Will Be Yours.''
''If It Never Returns, It Was Never Yours To Begin With.''
qds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2008, 18:21   #52
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Vermoord haar, dan hoef je ook niet meer je best te doen om het goed te maken, en heeft ze straf van haar domme fout gehad.
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2008, 18:21   #53
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door qds Bekijk Bericht
Ik snap wat je bedoelt...nadat ze mij blokkeerde heb ik 2 weken gewacht...er kwam niks van haar...ze bleef door krabbelen met hyves naar anderen...enzovoort...

Dus heb ik besloten eens langs te gaan, en gewoon beleefd te vragen wat er toch mis is? Want...ze was mijn beste vriendin, en ... als je zoiets doet in zo'n vriendschap, laat je toch wel 'iets' weten?
Dus na 2 weken kon ik het niet meer houden, en ik ging langs....maar wat ze deed...ze stuurde haar schoonvader voor de deur...en beleefd genoeg accepteerde ik dat hij me wegstuurde...hoewel ik aangaf dat ik het maar niet kon begrijpen....ik ging ook gewoon netjes weg want ik ben geen stalker...

Het punt is...ze wou me gewoon niks meer zeggen, vanzelfsprekend heeft het me gebroken en ik huilde het zielig genoeg midden op straat uit voor haar deur nogwel...logisch misschien...

Ik vind het toch maar grof, hoe zij onze vriendschap beeindigd heeft...noch dankzij mijn menselijke fout...maar niet eentje om zo heftig aan te pakken...
Tah- dah
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2008, 18:27   #54
qds
Lid
 
qds's Avatar
 
Geregistreerd op: 27 September 2008
Locatie: Maastricht- Zuid Limburg
Berichten: 45
Stuur een bericht via MSN naar qds
Standaard

Ja, maar dat ze me niks wou zeggen, moest ik dus horen via haar schoonvader die voor de deur kwam....en pas toen wist ik wat er nou wel of niet gaande was... en wat daarna kwam was maandenlang stilte....1 bericht met excuses....waar niet gereageert werd....en nu dus...tja...stilte voor altijd...ik heb er genoeg van.
__________________
''If You Love Something Set It Free''
''If It Comes Back, It Was And Always Will Be Yours.''
''If It Never Returns, It Was Never Yours To Begin With.''
qds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2008, 18:29   #55
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Groot gelijk!
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2008, 18:33   #56
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door qds Bekijk Bericht
Ja, maar dat ze me niks wou zeggen, moest ik dus horen via haar schoonvader die voor de deur kwam....en pas toen wist ik wat er nou wel of niet gaande was... en wat daarna kwam was maandenlang stilte....1 bericht met excuses....waar niet gereageert werd....en nu dus...tja...stilte voor altijd...ik heb er genoeg van.
Spreekt boekdelen.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2008, 18:36   #57
qds
Lid
 
qds's Avatar
 
Geregistreerd op: 27 September 2008
Locatie: Maastricht- Zuid Limburg
Berichten: 45
Stuur een bericht via MSN naar qds
Standaard

help me even deegbal, mofo doet vaag
__________________
''If You Love Something Set It Free''
''If It Comes Back, It Was And Always Will Be Yours.''
''If It Never Returns, It Was Never Yours To Begin With.''
qds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2008, 18:36   #58
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Ik doe de waarheid zeggen die niet doet doordringen.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2008, 18:44   #59
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door qds Bekijk Bericht
help me even deegbal, mofo doet vaag
Doettie wel vaker
Niet teveel van aantrekken
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2008, 20:05   #60
Dien
Lid
 
Geregistreerd op: 24 June 2008
Locatie: Den Haag!
Berichten: 10
Stuur een bericht via MSN naar Dien
Standaard

Ik snap je aangezien ik dit ook gehad heb, alleen was ik het meisje...

Het ging bij mij zo:
Hij was mijn beste vriend, en op een gegeven moment werd hij verliefd. Had hij in een mail gezet. Ik mail terug dat ik hem neit leuk vind maar wel gewoon als beste vriend wilde houden. Nou dat ging dus goed als vrienden.

Een jaar later vond ik een jongen die hij ook kende leuk en we kregen wat. Hij mailt dat hij het neit vindt kunnen dat ik met hem heb terwijl ik een jaar geleden niks met hem wilde enzo.

Dus ik terug mailen dat ik hem toen niet leuk vond en degene met wie ik op dat moment had wel. Toen reageerde die niet. Toen liet ik hem een beetje links liggen maar niet totaal negeren ofzo.

Kreeg ik later weer een mailtje waarin die weer zijn hele hart uitstortte en dat hij het niet goed vond en het was ook eigenlijk een beetje opdringerig. Toen heb ik hem meer links laten liggen aangezien het echt wel dingen met me deed. Het was mn beste vriend maar ook telkens als ik het hem probeerde uit te leggen reageerde hij raar. Heb hem ook meerdere malen gezegd dat ik hem niet leuk vond maar hij ging maar door.

Toen heb ik dus contact verbroken en dat bleef ook wel een tijd zo. Een jaar nadat ik contact verbroken had, zijn we weer langzaamaan vrienden geworden en nu zijn we weer gewoon goede vrienden



Soort van advies: gewoon zoals je al gedaan hebt van je af zetten, en na een lange tijd kun je denk ik wel weer langzaamaan contact zoeken. Wij hebben het nu weer heel gezellig samen en we zijn weer gewoon als voorheen. Ik vond het zelf heel vervelend dat onze vriendschap voorbij was (uiteindelijk dus tijdelijk) maar het leek me toch het beste. iig totdat zijn gevoelens zeker weten over waren. Hoop dat je der wat aan hebt?
Dien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2008, 20:40   #61
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Nu weet je het ook van de andere kant
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2008, 06:08   #62
qds
Lid
 
qds's Avatar
 
Geregistreerd op: 27 September 2008
Locatie: Maastricht- Zuid Limburg
Berichten: 45
Stuur een bericht via MSN naar qds
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Dien Bekijk Bericht
Ik snap je aangezien ik dit ook gehad heb, alleen was ik het meisje...

Het ging bij mij zo:
Hij was mijn beste vriend, en op een gegeven moment werd hij verliefd. Had hij in een mail gezet. Ik mail terug dat ik hem neit leuk vind maar wel gewoon als beste vriend wilde houden. Nou dat ging dus goed als vrienden.

Een jaar later vond ik een jongen die hij ook kende leuk en we kregen wat. Hij mailt dat hij het neit vindt kunnen dat ik met hem heb terwijl ik een jaar geleden niks met hem wilde enzo.

Dus ik terug mailen dat ik hem toen niet leuk vond en degene met wie ik op dat moment had wel. Toen reageerde die niet. Toen liet ik hem een beetje links liggen maar niet totaal negeren ofzo.

Kreeg ik later weer een mailtje waarin die weer zijn hele hart uitstortte en dat hij het niet goed vond en het was ook eigenlijk een beetje opdringerig. Toen heb ik hem meer links laten liggen aangezien het echt wel dingen met me deed. Het was mn beste vriend maar ook telkens als ik het hem probeerde uit te leggen reageerde hij raar. Heb hem ook meerdere malen gezegd dat ik hem niet leuk vond maar hij ging maar door.

Toen heb ik dus contact verbroken en dat bleef ook wel een tijd zo. Een jaar nadat ik contact verbroken had, zijn we weer langzaamaan vrienden geworden en nu zijn we weer gewoon goede vrienden



Soort van advies: gewoon zoals je al gedaan hebt van je af zetten, en na een lange tijd kun je denk ik wel weer langzaamaan contact zoeken. Wij hebben het nu weer heel gezellig samen en we zijn weer gewoon als voorheen. Ik vond het zelf heel vervelend dat onze vriendschap voorbij was (uiteindelijk dus tijdelijk) maar het leek me toch het beste. iig totdat zijn gevoelens zeker weten over waren. Hoop dat je der wat aan hebt?

Hej...vind ik wel n rotte ervaring voor je om mee te maken maar ben blij dat het weer goed kwam!

Ja tja....kijk....jij had teminste nog het fatsoen terug te mailen dat je die ander niet leuk vond en dat ie moest stoppen enz....ikzelf kreeg gewoon geen kans van haar...om mezelf uit te leggen....want die emails wat ik stuurde bedoelde ik alleen maar goed...maar zij wilt het gewoon niet weten....

Over langzame tijd contact zoeken...na die pijn wat ze me bezorgd heeft? Ik heb alles gedaan wat ik kon, alles.... en er kwam gewoon niks uit haar, geen woord....ze heeft me keihard links laten liggen, en geloof me, dat doet veel meer pijn dan wat jij had gedaan.

Om naar haar toe te komen koste me ruim 2 en een half uur, en als je dan bij haar vriendje dr huis moet gaan aanbellen (want daar woont ze praktisch al bij) en dan die schoonvader op je neus krijgt.....ik denk dat dat wel duidelijk was voor me....

Ik brak gewoon in 100000 stukjes op diezelfde dag, ik was speciaal daar heen gekomen, die 2 en n half uur, en zij...kon me niet eens onder ogen komen....ze wou me geen woord zeggen, en heeft me nog steeds geen woord gezegd...en dat gaat ze ook niet doen.

En dan kunnen we lekker gezellig zitten kwebbelen over dat t na n jaar misschien weer kan... vergeet het maar, ik heb daar geen zin meer in... als zij die vriendschap terug wilt, mag ze eerst eens een behoorlijke grote excuses gaan aanbieden voor deze onacceptabele, groffe en onvolwassen reactie van haar...want dit heb ik niet verdiend....ik ben hier extreem gevoelig voor en zij wist dat...

Tussendoor: Wat n watjes die jongens bij jou hahaha durven ze het alleen in mail te zetten? haha nee is niet dat ze dan watjes zijn, tis erg moeilijk echt wel....maar soms moet je zoiets gewoon persoonlijk bespreken dat is duidelijker voor elkaar.
__________________
''If You Love Something Set It Free''
''If It Comes Back, It Was And Always Will Be Yours.''
''If It Never Returns, It Was Never Yours To Begin With.''

Laatst aangepast door qds : 8 December 2008 om 06:14
qds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2008, 06:18   #63
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Goedzo, je snapt het!
Het is nu van haar kant, en niet meer van de jouwe!
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2008, 06:20   #64
qds
Lid
 
qds's Avatar
 
Geregistreerd op: 27 September 2008
Locatie: Maastricht- Zuid Limburg
Berichten: 45
Stuur een bericht via MSN naar qds
Standaard

Nee maar Deegbal, ik heb hier al maanden aan zitten lijden....en op n gegeven moment houd dat gewoon op dan ben je t helemaal zat... haar reactie is gewoon overdreven grof...en zoiets doe je niet als je weet dat je beste vriend gevoeliger is dan anderen...
__________________
''If You Love Something Set It Free''
''If It Comes Back, It Was And Always Will Be Yours.''
''If It Never Returns, It Was Never Yours To Begin With.''
qds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2008, 06:21   #65
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Daarom, ze kan vannaf nu de pot op
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2008, 06:25   #66
qds
Lid
 
qds's Avatar
 
Geregistreerd op: 27 September 2008
Locatie: Maastricht- Zuid Limburg
Berichten: 45
Stuur een bericht via MSN naar qds
Standaard

Ja precies, maar het was moeilijk voor mij om zo te beginnen te denken, want ze heeft me wel t hele jaar door constant geholpen toen ik t nodig had...
En deze andere kant van haar zag ik totaal niet aankomen... want op school en bij mij was ze altijd positief, en dat straalde ze elke dag weer uit, zelfs de leraren waren aan het babbelen hoe wij vrienden waren enzo..

Dus het is gewoon moeilijk om zelfs door zo'n actie, gewoon boos op haar te zijn en al....maar misschien hoef ik ook niet boos te zijn, maar goed zoiezo ligt de bal bij haar...haar keuze, schijnbaar geeft ze die bal niet meer terug.

Ik heb er teminste nog van kunnen leren...
__________________
''If You Love Something Set It Free''
''If It Comes Back, It Was And Always Will Be Yours.''
''If It Never Returns, It Was Never Yours To Begin With.''
qds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2008, 12:48   #67
microsoftman
bleach is da shizz xD
 
microsoftman's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 November 2008
Locatie: aalst
Berichten: 609
Standaard

das waar van zo iets leer je
__________________
*Hier is normaal een signature te zien*
microsoftman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 December 2008, 20:46   #68
Fiekje
Lid
 
Geregistreerd op: 1 May 2008
Berichten: 60
Standaard

sommige mensen vinden het honden..
Fiekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 December 2008, 21:04   #69
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door qds Bekijk Bericht
Ik heb er teminste nog van kunnen leren...
Iig nog iets positiefs
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2008, 18:43   #70
DKVTTZWN
Fail God's Lawyer
 
Geregistreerd op: 24 November 2008
Berichten: 997
Standaard

Misschien is 't ook eens tijd om uit die slachtoffer-rol te kruipen, op te houden met jezelf zielig te vinden en gewoon op zoek naar een lieve leuke meid? Just an idea...

Niet vervelend bedoeld overigens
DKVTTZWN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 December 2008, 20:28   #71
Hopeless
Grammaton Cleric
 
Hopeless's Avatar
 
Geregistreerd op: 26 November 2008
Locatie: In een doos
Berichten: 314
Stuur een bericht via MSN naar Hopeless
Standaard

^ dat
__________________
You all are gonna DIE!
You can't unprove that.
Hopeless is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 December 2008, 08:45   #72
qds
Lid
 
qds's Avatar
 
Geregistreerd op: 27 September 2008
Locatie: Maastricht- Zuid Limburg
Berichten: 45
Stuur een bericht via MSN naar qds
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door DKVTTZWN Bekijk Bericht
Misschien is 't ook eens tijd om uit die slachtoffer-rol te kruipen, op te houden met jezelf zielig te vinden en gewoon op zoek naar een lieve leuke meid? Just an idea...

Niet vervelend bedoeld overigens

Ik zit niet meer echt in de slachtoffer-rol of dat ik me zielig vind. Ik heb al een lieve leuke meid gevonden maar of het iets word kan ik nog niet zeggen.

Het gaat me erom dat ik best wel gevoelig ben en deze situatie mij nog dwars ligt, niet meer zo kwa innerlijke pijn maar gewoon...vervelend...als je begrijpt wat ik bedoel. Naja...wie wil dan ook een vriendschap op zo'n manier afsluiten.
__________________
''If You Love Something Set It Free''
''If It Comes Back, It Was And Always Will Be Yours.''
''If It Never Returns, It Was Never Yours To Begin With.''
qds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 December 2008, 12:33   #73
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

veel praten.
veel schrijven.
misschien veel huilen.
uiteindelijk vermindert het kutgevoel.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 December 2008, 14:52   #74
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Heel veel succes, en denk gewoon maar meer aan dat nieuwe meisje, en vergeet die ouwe
__________________
Luxus ductus a curiu crato.

Laatst aangepast door blabla1993 : 24 December 2008 om 15:22 Reden: moest dat nou weer voorstellen?
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2008, 15:18   #75
qds
Lid
 
qds's Avatar
 
Geregistreerd op: 27 September 2008
Locatie: Maastricht- Zuid Limburg
Berichten: 45
Stuur een bericht via MSN naar qds
Standaard

Jah dat ga ik ook doen... dankjewel deegbal
__________________
''If You Love Something Set It Free''
''If It Comes Back, It Was And Always Will Be Yours.''
''If It Never Returns, It Was Never Yours To Begin With.''
qds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2008, 16:02   #76
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door qds Bekijk Bericht
dankjewel deegbal
Geen probleem
__________________
Luxus ductus a curiu crato.
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2008, 16:07   #77
Denathy
Lid
 
Geregistreerd op: 7 April 2007
Berichten: 277
Standaard

ok mijn advies:

gewoon uit je kop zetten die meid... wordt niks en zo te horen lukt het jou ook niet echt om haar niet leuk te vinden. Terwijl je juist afstand moest nemen stuurde je 5 mails (tip: val nooit vrouwen lastig uit enthousiasme dat jaagt ze weg). Ze zal wel gedacht hebben flikker op joh en stel je niet aan get over it! Zou het me wel kunnen voorstellen ze heeft vast gedacht van nou zit ie nog steeds achter me aan laat ik nu nog maar duidelijker zijn.

Het is zoals je zei nooit leuk om zo een vriendschap af te sluiten. Maar als zij een vriendschap zo afsluit is ze het niet waard... echte vrienden zijn er altijd voor je. Zij niet. Ik denk dat het beter is dat jullie geen vrienden meer zijn.... vriendschap had voor jou niet gewerkt had je je jezelf nog meer pijn gedaan.
Niet meer mee zitten en lekker doorleven , lekker met vrienden op stap gaan leuke dingen doen en de meid komt vanzelf wel!!
Denathy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:04.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.