Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 1 May 2008, 14:04   #1
Fiekje
Lid
 
Geregistreerd op: 1 May 2008
Berichten: 60
Standaard Verliefd op ander??

Hey,
Ik ben een meisje van 16 jaar. Ik heb al een aantal maanden een vriend, maar ben bang dat ik verliefd aan het worden ben op een goede vriend van mij... Ik heb nog niet gezoend ofzo, maar we hebben elkaar wel al vaak aangeraakt, en dan krijg ik toch wel een verliefdheidsgevoel.. Maar die krijg ik niet als ik hem aankijk ofzo, maar moet wel de hele dag nu denken aan hem.. Ik weet echt gewoon niet meer wat ik moet doen. Tussen mijn vriend en mij loopt het niet altijd even lekker, maar lijkt me toch raar om zonder hem te leven.. ik weet dus niet of ik nou gewoon tegenaan moet gaan met mjin vriend of kijken of het met die goede vriend van me iets kan worden..
Kan iemand mij helpen of heeft tips?
Fiekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 15:50   #2
hegje
boooooooooooooooooooring
 
hegje's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 May 2003
Locatie: almeloooooo
Berichten: 1.098
Stuur een bericht via MSN naar hegje
Standaard

je bent nog jong, doe gewoon wat je het beste lijkt, wij kunnen niet over jou problemen oordelen
__________________
Just Swallow, and it will all be over
hegje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2008, 16:03   #3
Fiekje
Lid
 
Geregistreerd op: 1 May 2008
Berichten: 60
Standaard

snap ik, maar wilde graag gewoon jullie mening horen
Fiekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2008, 11:46   #4
hegje
boooooooooooooooooooring
 
hegje's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 May 2003
Locatie: almeloooooo
Berichten: 1.098
Stuur een bericht via MSN naar hegje
Standaard

probeer ze gewoon beide, en dan beslissen wie de beste is
__________________
Just Swallow, and it will all be over
hegje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2008, 18:27   #5
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja lekker makkelijk hegje

Je zit nu in zo'n leeftijd dat je met een 'relatie' begint en dan ga je onbewust afwegen wat nou het beste voor je is. Heb je wel de goede keuze gemaakt? Wil ik eigenlijk wel een relatie? Wil ik misschien liever toch nog even verder kijken? It's completely normal
Als je zegt dat je je geen voorstelling van kunt maken om verder te gaan zonder je vriend, zou ik het nog niet uitmaken en praten met hem over wat er nou eigenlijk misgaat.

Doordat het niet helemaal lekker loopt, vallen andere jongens sowieso meer op en denk je dat hij die bepaalde kwaliteiten wel heeft. Gok er niet op.

Als jullie er goed over hebben gepraat zal het je opvallen dat je een stuk minder vlinders in je buik hebt als je aan die goede vriend denkt
  Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2008, 21:28   #6
Fiekje
Lid
 
Geregistreerd op: 1 May 2008
Berichten: 60
Standaard

Thx, hier heb ik tenminste wat aan Ik was sowieso al van plan om met mijn vriend over te praten.. ik weet nog niet of daarmee verholpen is, maar ga het wel proberen Maarja, ik ben nog jong, dus eigenlijk als het niet word met deze vriend moet ik daar niet zo mee zitten denk ik.. Het is wat anders als ik al 25 was geweest ofzo.. Maar ga wel met hem praten, kijken of dat de zaak doet veranderen
Fiekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2008, 23:45   #7
hegje
boooooooooooooooooooring
 
hegje's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 May 2003
Locatie: almeloooooo
Berichten: 1.098
Stuur een bericht via MSN naar hegje
Standaard

ga je tegen hem zeggen dat je een ander leuk vindt, niet de beste keuze lijkt me. wedden dat het dan uit gaat als je die ander nog een keer ziet. en het is een goede vriend van je zei je
__________________
Just Swallow, and it will all be over
hegje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2008, 15:05   #8
Fiekje
Lid
 
Geregistreerd op: 1 May 2008
Berichten: 60
Standaard

Ik was niet van plan om dat tegen mijn vriend te gaan zeggen.. ik moet sowieso met hem praten omdat het minder lekker gaat tussen ons, maar ga het daar niet over hebben denk ik..
Nou is het eigenlijk beetje ingewikkelder geworden, want die goede vriend van mij vind mij ook leuk..
Fiekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2008, 18:04   #9
Moi et Toi
Lid
 
Geregistreerd op: 20 October 2007
Berichten: 170
Standaard

daarom is het niet ingewikkelder geworden! Er zullen altijd mensen zijn die jou ook leuk vinden! Het is alleen maar wat jij wilt! Praat eerst met je vriend, kijk dan hoe je je voelt bij je vriend en bij die goede vriend. En als je denkt dat je toch meer gevoelens hebt bij die goede vriend dan moet je mss overwegen om het uit te maken.
Moi et Toi is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:18.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.