Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 1 March 2011, 16:29   #1
Merel
Lid
 
Geregistreerd op: 1 March 2011
Berichten: 3
Standaard Advies gevraagd!

Hey, (:

Ik moet je even een voorgeschiedenis vertellen. Ik ben een meisje van veertien en had ongeveer een jaar geleden een relatie met een ander meisje. Ze is mooi op haar eigen manier, heeft iets sexy en uitdagend en de mooiste glimlach ooit. Sorry voor de overbodige details.
We hadden een "vurige" relatie had je gerust kunnen zeggen. Op school waren het enkel kleine flirterige dingetjes, maar na school, bij haar thuis, werd alle opgekropte hartstocht de vrije loop gelaten.
Onze relatie is vaag geëindigd.. vlak voor de zomervakantie begon ze afstandelijk te doen op school en na school was ze ook niet al te enthousiast. De zomervakantie kwam eraan en contact houden was moeilijk, er kwam bij haar altijd iets tussen.
Na een maand of twee ben ik erover geraakt. Op school kunnen we terug praten tegen elkaar en klikt het soms zelfs beter als voorheen, maar er blijft een onbespreekbaar onderwerp tussen ons hangen.

Nu de reden van dit bericht: Ik heb nog altijd de zotste fantasieën over haar en droom er soms van om haar mee in een toiletkotje te sleuren en haar ns goed binnen te draaien. Sorry voor mijn taalgebruik ;p. Ik dacht dat al die fantasieën na een poos ook wel over zouden gaan, maar dat is nu al enkele maanden aan de gang.
Ik vraag me af, (want sorry, ja dat van dat toiletkotje hebben we al eens gedaan) of dat nogsteeds mogelijk is? Of dat ik gewoon eens de harde waarheid moet weten en dat er geen enkele mogelijkheid is om haar ooit nog 'terug te winnen'.
Ik ben bang dat zolang er niets tussen ons is uitgepraat dat ik nooit op iemand anders kan verliefd worden..
Mijn vriendinnen zelf weten ook niet goed wat ik moet doen, vandaar deze laatste poging om hopelijk door dit forum wat advies te krijgen..

Gelieve enkel te antwoorden als je me wilt helpen...

Heeft er iemand hier eigenlijk ook ooit al in zo'n situatie gezeten?.. Wat is er gebeurd?
Merel is offline   Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:08.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.