Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 25 April 2004, 21:18   #1
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Beste ll.com staff

Ik wilde het graag hebben over het OW beleid van diot forum ten aanzien van mij persoonlijk. Ik krijg het idee dat er systematisch wordt geprobeert om mij van dit forum weg te pesten, zeg me als ik verkeerd zit.

Ik heb onlangs in 1 dag 2 OWs gekregen voor 2 opmerkingen

1e was in dit topic

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=45614

Citaat:
Jij bent wel de laaaaaaaaaaaaaaaaaaaatste die recht van spreken heeft. Fouten als jij moeten worden vermeden op fora
Het ging om deze opmerking waar ik op de agressieve toen van loeloe reageer. Ik kreeg werkelijk meteen een ow van ambypur met een zeer gebrekkige motivatie namelijk: het uitlokken van een flame. Het ging over het doorgeven van passwords en ik maak loeloe duidelijk dat we niet weer een 2e loeloe crisis willen hebben. Maar dat had ik natuurlijk nooit mogen zeggen.

2e was in dit topic

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...0&pagenumber=2

Citaat:
volgens mij heb jij een IQ van 60
Deze opmerking kreeg ik een ow van 2-d wegens het beledigen van andere forum leden. Je moet de opmerking in de context lezen en als ik er een had achtergezet was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest.

OW:
Citaat:
Beste PFP ,

Hierbij ontvang je een Officiële Waarschuwing voor het flamen
in onder andere de volgende topic(s): wat windt jou op?

Dit is trouwens jouw 2e OW. De derde zal, zoals je waarschijnlijk weet, resulteren in een ban.

mvg 2-D (Forumbaas Foto & Plaatjes)

__________________

Ow's voor dit soort knullige opmerkingen zijn alleen te rechtvaardigen als er een vast beleid wordt gevoerd, maar dit is niet het geval. Ik kan hier zo een lijst van 100 recente gelijkwaardige opmerkingen posten (sommige van staff leden zelf) waarvoor geen ows zijn gegeven.
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=45264

Erg flauw krijg het idee dat ik gewoon wordt weggepest, had ook al gezien dat er een topic over mij was geopend in staff.

Hier nog eens bovenop kon ik tijdens mijn ban geen beheerders aanspreken en kk noemde mij zelfs nog een leugenaar toen ik in dit topic onder een andere account zei dat ik hem had toegevoegd

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...0&pagenumber=4

toen ik hem om uitleg vroeg na mijn ban periode kreeg ik dit antwoord:

Citaat:
ik heb geen toevoeg bevestiging aan staan daardoor zou iedereen mij vrij kunnen moeten toevoegen. echter kansloze mensen die mij irriteren over msn klik ik op block en delete en dan kunnen ze mij wel opnieuw toevoegen maar dan gebeurd er niets.

Hier kan ik ook verder niet veel aan doen.
terwijl ik hem nog nooit in mijn msn heb gehad....

Kort samengevat ik krijg het idee dat er nu alles op alles wordt gezet om mij de derde ow aan te smeren en misschien krijg hem wel door dit topic. Forummen op dit forum is hierdoor voor mij vergalt en mensen die mij weg willen hebben zijn daarin geslaagd want ik zal hier niet meer vaak komen posten.

Toch vraag ik nog om rechtvaardigheid en wil ik graag de mening van andere leden horen.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2004, 21:27   #2
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Tja, ik heb het gevoel dat je wel eens gelijk kan hebben, maar dat men dat ook niet zal ontkennen.

Waarom?
Omdat men naar mijn vermoeden jou het welbekende stempel 'troll' of 'relluser' heeft opgeplakt. En men heeft de overtuiging dat dat soort mensen wegpesten het forum alleen maar leuker kan maken. Men wil werkelijk toe naar een forum waarop wij elkander alleen maar gaan toeroepen hoe leuk/knap we wel niet zijn enzovoorts. Tja, als dat je beleid is, dan zij het zo.

Als je daar werkelijk OW's voor hebt gekregen is dat natuurlijk belachelijk. Maar aangezien men niet meer wil dat elke OW wordt aangevochten post je dit op een nogal ongelukkig moment. Ik ben bang dat er niet erg serieus op ingegaan gaat worden
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2004, 21:38   #3
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

-verwijderd-

Indien je je niet kan inhouden en direct moet generaliseren, en mensen persoonlijk moet aanvallen zonder werkenlijk iets toe te voegen aan een serieuse vraag / opmerking / feedback wil ik u verzoeken dan niet te posten. Bij voorbaat dank

-verwijderd-
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2004, 21:45   #4
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

Ik begin het steeds meer eens te worden met PFP. In dat andere topic (wat volgens mij ook van PFP was) over het beleid enzo, maakte ik een opmerking tegen stapper waar heel veel mensen hier een OW voor zouden hebben gekregen. En ik ging er ook van uit een OW voor te krijgen, ik heb zelf report post to a moddereter gedaan... Heb geen OW gekregen niets
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2004, 21:51   #5
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

mja, ik vind het hier ook niet meer aangenaam, want alles wat gezegd wordt, wordt hier blijkbaar bestraft. als dit zo verdergaat, mag je mij van de ledenlijst schrappen.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2004, 22:05   #6
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

-verwijderd-

spelen gaarne op aan de bar niet hier.
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2004, 22:06   #7
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

De een mag een ander dood wensen door hem een trein-tijden boekje te geven, de ander krijgt al een OW voor het corrigeren van spelfouten
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2004, 22:30   #8
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Staff heeft een schromelijk gebrek aan zelfkritiek. Door de zwarte piet keer op keer eenzijdig bij een bepaalde groep leden neer te leggen (de zogeheten 'trollen' of 'rellusers') krijg je nu eenmaal dat steeds meer mensen zich afkeren van je, ook de mensen die je eerder niet bedoeld. En nu heb ik begrepen dat men het beleid alleen maar nog strenger wil maken. Men heeft het dus nog steeds niet begrepen en lijk überhaupt niet te weten wat er onder de leden leeft (want leden bepalen niet het beleid )Je zit hier toch voor de leden vraag ik me dan af
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2004, 22:40   #9
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DarkAngel
Ik begin het steeds meer eens te worden met PFP. In dat andere topic (wat volgens mij ook van PFP was) over het beleid enzo, maakte ik een opmerking tegen stapper waar heel veel mensen hier een OW voor zouden hebben gekregen. En ik ging er ook van uit een OW voor te krijgen, ik heb zelf report post to a moddereter gedaan... Heb geen OW gekregen niets
dat vind ik dan weer raar

maar ik ben het met pfp eens, ik zit hier toch al 2 jaar en ik kreeg in 1 week opeens 2 ow's terwijl ik gewoon hetzelfde doe als voorheen

en dan vinden ze het gek dat de sfeer zo ver te zoeken is hiero, het verbaasd me zelfs dat er nog geen mensen uit zich zelf zoiets hebben van, ik ga weg hier
ik heb dat wel gedeeltelijk, maar omdat ik toch geen leven heb blijf ik hier nog steeds hangen, gelukkig dat mijn game site begint te draaien, dus daar ben ik al weer een tijdje mee bezig

voor de rest denk ik echt dat de crew sommige mensen hier liever kwijt is dan rijk
  Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2004, 22:52   #10
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Dat laatste is ook zo. Dat is hun goed recht natuurlijk, maar het is de vraag of dat het probleem echt oplost. Ik denk het niet. Leerlingen.com is nooit een heel groot forum geweest, en daarom denk ik (als bijna marketeer zijnde ) dat je beter je huidige leden kunt proberen te behouden. Ik kom niet zoveel op adb, dus kan niet echt oordelen of daar echt mensen weggepest worden. Maar als dat zo is, geef de daders dan een OW. Desnoods 2 OW's, dan zijn ze zo weg..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2004, 23:00   #11
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard Re: Beste ll.com staff

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Hier nog eens bovenop kon ik tijdens mijn ban geen beheerders aanspreken en kk noemde mij zelfs nog een leugenaar toen ik in dit topic onder een andere account zei dat ik hem had toegevoegd

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...0&pagenumber=4

toen ik hem om uitleg vroeg na mijn ban periode kreeg ik dit antwoord:

terwijl ik hem nog nooit in mijn msn heb gehad....
Ik heb de rest van je post even weggehaald omdat ik er momenteel nog weinig zinnigs over kan zeggen. ik heb de Ow's niet gegeven en weet er daarom halve ook niet zo heel veel vanaf ik zal me hier in moeten verdiepen dit kost tijd en energie. ik kom daar later op terug.

Op het stuk omtrend dat ik je een leugenaar noem wel ik vind dit terecht. je claimt geen contact met me te kunnen opnemen terwijl je achteraf gezien me wel een PM kon verzenden. je toen je contact wilde geen email hebt verzonden naar me en me niet hebt toegevoegd op msn.

Mijn msn staat werkenlijk ingesteld dat ik standaard iedereen toe laat voegen aan mijn account en zodoende kan iedereen vrij toevoegen. echter als mensen mij vervelen blockeer ik ze en gooi ze weg om deze reden zouden ze mij niet wederom kunnen toevoegen en mij aan kunnen spreken. Zodoende kan ik dat als enige optie bedenken waarom je me niet zou kunnen toevoegen.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2004, 23:03   #12
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Tja, ik heb het gevoel dat je wel eens gelijk kan hebben, maar dat men dat ook niet zal ontkennen.

Waarom?
Omdat men naar mijn vermoeden jou het welbekende stempel 'troll' of 'relluser' heeft opgeplakt. En men heeft de overtuiging dat dat soort mensen wegpesten het forum alleen maar leuker kan maken. Men wil werkelijk toe naar een forum waarop wij elkander alleen maar gaan toeroepen hoe leuk/knap we wel niet zijn enzovoorts. Tja, als dat je beleid is, dan zij het zo.

Als je daar werkelijk OW's voor hebt gekregen is dat natuurlijk belachelijk. Maar aangezien men niet meer wil dat elke OW wordt aangevochten post je dit op een nogal ongelukkig moment. Ik ben bang dat er niet erg serieus op ingegaan gaat worden

dit is wel heel goedkoop, jij bent nu degene die aan komt met het stempeltje trol user en reluser en niet iemand van de staff. dus zodoende slaat het als een tang op een varken om daar over te zagen.

Er is te zien om welke zaken de Ow's verkregen zijn en nergens staat dat je oe en a moet roepen als iemand een bordje omhoog houd.

Juist door bijvoorbaad al aan te geven dat mensen van de crew er wel niet serieus op in zullen gaan als mede te claimen dat je al weer weet hoe of wat het in elkaar steekt wekt bij leden van de staff de moeite niet echt op om er werkenlijk in te duiken omdat ze door jou naar aanleiding van je taalgebruik alsnog niet gegloofd zullen worden.

Misschien moet je je meer open stellen oplossingen en of zaken?
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2004, 23:09   #13
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DarkAngel
Ik begin het steeds meer eens te worden met PFP. In dat andere topic (wat volgens mij ook van PFP was) over het beleid enzo, maakte ik een opmerking tegen stapper waar heel veel mensen hier een OW voor zouden hebben gekregen. En ik ging er ook van uit een OW voor te krijgen, ik heb zelf report post to a moddereter gedaan... Heb geen OW gekregen niets
Misschien handig om te melden om welke opmerking het ging in welk forum en waar en wanneer. Soms is het zo dat crew leden rekening houden met de achtergrond en omstandigheden en daarom express beslissen niet op een post in te gaan en een waarschuwing niet te geven.

Ik kan niet beoordelen of dat het geval is geweest maar het zou een mogelijke uitleg kunnen zijn voor waarom je niets ontvangen hebt.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2004, 23:10   #14
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Als iemand zich opensteld voor vernieuwing en dergelijke ben ik het wel Zoals je zelf maar al te vaak zegt is een mening geen feit. En ik vermoede dat enkel, en dat was dus mijn mening, en is geen feit derhalve. Je kunt ermee doen wat je wilt natuurlijk, het beste zou mijns inziens zijn PFP zijn OW's (als hij terecht klaagt heet dat) dan opnieuw onder de loep te nemen. Maar aangezien ik je in een ander topic zag klagen over dat elke OW aangevochten werd vermoedde ik dat dit niet echt zou bijdragen tot motivatie om het nog eens na te kijken
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2004, 23:10   #15
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Is het niet beter om dit in staff eens onderling te bespreken ipv op elke reactie persoonlijk gaan reageren?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2004, 23:10   #16
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niemand
De een mag een ander dood wensen door hem een trein-tijden boekje te geven, de ander krijgt al een OW voor het corrigeren van spelfouten
dit is volgens mij nog nooit gebeurd, althans niet wat ik me kan herrineren dus volgens mij zit je hier onwaarheden te beweren. indien dit niet zo is dan had een linkje wel handig geweest.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2004, 23:13   #17
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Staff heeft een schromelijk gebrek aan zelfkritiek. Door de zwarte piet keer op keer eenzijdig bij een bepaalde groep leden neer te leggen (de zogeheten 'trollen' of 'rellusers') krijg je nu eenmaal dat steeds meer mensen zich afkeren van je, ook de mensen die je eerder niet bedoeld. En nu heb ik begrepen dat men het beleid alleen maar nog strenger wil maken. Men heeft het dus nog steeds niet begrepen en lijk überhaupt niet te weten wat er onder de leden leeft (want leden bepalen niet het beleid )Je zit hier toch voor de leden vraag ik me dan af

Dit dwaald wel heel erg af van de zaak waarom het ging. het ging pfp om het ontrerecht krijgen van OW's en het niet contact op kunnen nemen met beheerders.

deze post hoort eerder in een ander topic hier te vinden op feedback. ik zie niet zozeer in wat de relevantie is met pfp zijn vraagstelling.

Ook toont de mening jou mening over de gang van zaken. het is minder storend voor anderen als je die niet zou neerzetten als een onweerlegbaar feit. iets wat het namelijk niet is. het is en blijft jou mening.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2004, 23:17   #18
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Dat laatste is ook zo. Dat is hun goed recht natuurlijk, maar het is de vraag of dat het probleem echt oplost. Ik denk het niet. Leerlingen.com is nooit een heel groot forum geweest, en daarom denk ik (als bijna marketeer zijnde ) dat je beter je huidige leden kunt proberen te behouden. Ik kom niet zoveel op adb, dus kan niet echt oordelen of daar echt mensen weggepest worden. Maar als dat zo is, geef de daders dan een OW. Desnoods 2 OW's, dan zijn ze zo weg..
misschien moet je proberen jou studie die naar mijn idee bedoeld is voor het marketten van enorme campagnes en bedrijven is niet toepassen op een forum waar het operationeel beheer in handen is van voornamelijk mensen die er niet proffesioneel mee bezig zijn. en waar hen persoonlijke belang niet ligt bij het behalen van een hogere omzet en meer winst.

Ik snap dat je trots bent op je studie maar ook ik houd mijn geleerde zaken bij management en organisatie voor me omdat ze niet toepasbaar zijn omdat niemand onder mij werkt of ik echt kan managen.

Vreemd vind ik het dat je nu opeens voor pleit om mensen snel een ow uit te schrijven iets waar juist de topic starter mensen van de crew van beschuldigd en waar je in eerste instantie tegen was.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2004, 23:17   #19
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Dat zeg ik toch ook
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2004, 23:19   #20
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Als iemand zich opensteld voor vernieuwing en dergelijke ben ik het wel Zoals je zelf maar al te vaak zegt is een mening geen feit. En ik vermoede dat enkel, en dat was dus mijn mening, en is geen feit derhalve. Je kunt ermee doen wat je wilt natuurlijk, het beste zou mijns inziens zijn PFP zijn OW's (als hij terecht klaagt heet dat) dan opnieuw onder de loep te nemen. Maar aangezien ik je in een ander topic zag klagen over dat elke OW aangevochten werd vermoedde ik dat dit niet echt zou bijdragen tot motivatie om het nog eens na te kijken
Correct dat juist de staff bedolven wordt onder mensen die werkenlijk elke OW nakijken. ik wil het daarom wel doen maar het kost tijd en energie. en het heeft in mijn ogen niet echt veel prioriteit. zodoende kan de uitslag van het "onderzoek" nog wel even op zig laten wachten.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2004, 23:22   #21
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Is het niet beter om dit in staff eens onderling te bespreken ipv op elke reactie persoonlijk gaan reageren?
Ik ben nu verbaasd, in een ander topic hier op feedback wordt mij aangeraden dat ik eens op een ieder in zou moeten gaan. omdat anders mensen zig totaal gepasseerd voelen. echter nu mag dit weer niet omdat ik op iedereen zijn zegje in zou gaan.

In dit geval is het echt het een of het ander hoor.

Ik kan me overigens voorstellen en ik hoop jij zelf ook dat dit soort tegenstrijdige opmerkingen frustrerend werken tegenover crew leden.

overigens heeft dit weer totaal niets met de vraag van de topic starter te maken zodoende is het offtopic en wil je daaorm vragen dat niet meer te doen. gezien het anders een zootje wordt.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2004, 23:22   #22
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast
misschien moet je proberen jou studie die naar mijn idee bedoeld is voor het marketten van enorme campagnes en bedrijven is niet toepassen op een forum waar het operationeel beheer in handen is van voornamelijk mensen die er niet proffesioneel mee bezig zijn. en waar hen persoonlijke belang niet ligt bij het behalen van een hogere omzet en meer winst.

Ik snap dat je trots bent op je studie maar ook ik houd mijn geleerde zaken bij management en organisatie voor me omdat ze niet toepasbaar zijn omdat niemand onder mij werkt of ik echt kan managen.
Wel kun je doelstellingen formuleren. Op die manier voorkom je ook misverstanden omtrent OW's. Ik heb de indruk dat dit forum willekeurig wordt geleid, zoals ik ook al eerder aangaf in een ander topic. Maargoed, je hebt gelijk erin dat we dan afdwalen van het onderwerp.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast

Vreemd vind ik het dat je nu opeens voor pleit om mensen snel een ow uit te schrijven iets waar juist de topic starter mensen van de crew van beschuldigd en waar je in eerste instantie tegen was.
Als het werkelijk zo is dat mensen weggaan omdat ze weggepest worden dan dient dat aangepakt te worden. Ik vond de OW's voor PFP echter goedkoop gegeven. Das een essentieel verschil. Ik weet niet of PFP nieuwe leden wegpest. In dat geval dient hij OW's te krijgen, mijns inziens niet OW's die hij krijgt voor de links die hij hier geeft (nogmaals: ik weet niet of hij die daadwerkelijk hoervoor gekregen heeft)
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 00:19   #23
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

ik vind af en toe ook dat er te snel OW's wordt gegeven. ook al wordt dat consequent gevonden, het is niet goed voor de algemene moraliteit die uitstraalt naar de leden van dit forum
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 10:38   #24
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast
dit is volgens mij nog nooit gebeurd, althans niet wat ik me kan herrineren dus volgens mij zit je hier onwaarheden te beweren. indien dit niet zo is dan had een linkje wel handig geweest.
dit was figuurlijk bdoeld.. Darkangel zei dat stapper (dacht ik) zich voor de trein mocht gooien en krijgt niks.. en een der zwarte schapen hoeft maar een klein dingetje fout te doen en het is al een OWaard... (bij wijs van spreken he..)
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 12:35   #25
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je voor dit soort zaken OW's gaat geven en dat consequent zou gaan doen, dan zal het halve forum binnen no time gebanned zijn, inclusief enkele leden van de staff.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 12:43   #26
2-D
The Consultant
 
2-D's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.927
Standaard

Is het hier nu de bedoeling dat ik mijn OW ga verdedigen? Sjonge-jonge.

Als een lid van het forum, wie het ook moge wezen (pieter, jan, klaas of willem), dan kan je een OW verwachten. In dit geval is t PFP die er boos over word omdat hij het z'n 2e is, en in zijn eigen ogen denkt hij dat hij correct is omdat hij het minimale overtredinkjes vind.

Maar iemand een IQ van 60 aanmeten is wel degelijk een OW, want daarmee noem je iemand praktisch een mongool. Nou snap jij dit misschien niet PFP maar dat is wel degelijk een Flame. Je bent er alleen boos over omdat je denkt dat je bent uitgeroepen tot pispaal van de week. Dit is niks persoonlijks en dat weet je. Ik zou m bij ieder ander ook hebben gegeven.

En ik geef gvd nooit een OW. Ik denk dat ik de meest milde FB ben die er rondloopt op ll.com .

Laatst aangepast door 2-D : 26 April 2004 om 12:48
2-D is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 12:50   #27
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

*doet vreugdesdansje voor iedereen, maar het meest voor erik omdat hij zich natuurlijk echt zwaar genaait voelt ofzo*

__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 14:34   #28
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Setragasj
*doet vreugdesdansje voor iedereen, maar het meest voor erik omdat hij zich natuurlijk echt zwaar genaait voelt ofzo*

__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 14:44   #29
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Ik vind dat de sfeer op dit forum gezellig hoort te zijn. Vandaaruit vind ik dat iedere serieus bedoelde poging om iemand anders de grond in te boren gestraf dient te worden.

Dat meer of minder OW's uitdelen of consequent zijn "niet goed is voor de algemene moraliteit die uitstraalt naar de leden van dit forum" (nw) vind ik onzin. Als je consequent handelt, draag je een duidelijk beleid uit, als je samenwerkt straal je ook duidelijkheid uit. En ik denk dat iedereen behoefte heeft aan duidelijkheid.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 14:59   #30
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Dan moet je echter wel consequent zijn..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 15:04   #31
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Dan moet je echter wel consequent zijn..
heb je het tegen mij of tegen staff..?
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 15:07   #32
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Tegen staff natuurlijk
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 15:09   #33
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast
misschien moet je proberen jou studie die naar mijn idee bedoeld is voor het marketten van enorme campagnes en bedrijven is niet toepassen op een forum waar het operationeel beheer in handen is van voornamelijk mensen die er niet proffesioneel mee bezig zijn. en waar hen persoonlijke belang niet ligt bij het behalen van een hogere omzet en meer winst.

Ik snap dat je trots bent op je studie maar ook ik houd mijn geleerde zaken bij management en organisatie voor me omdat ze niet toepasbaar zijn omdat niemand onder mij werkt of ik echt kan managen.
Ff tussendoor, verder bemoei ik me er even niet mee:
die studies zijn ook gericht op non-profitorganisaties hoor
Dus het is wel degelijk hier toepasbaar.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 15:14   #34
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Tegen staff natuurlijk
ok. dan heb je gelijk
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 15:26   #35
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2-D
Is het hier nu de bedoeling dat ik mijn OW ga verdedigen? Sjonge-jonge.

Als een lid van het forum, wie het ook moge wezen (pieter, jan, klaas of willem), dan kan je een OW verwachten. In dit geval is t PFP die er boos over word omdat hij het z'n 2e is, en in zijn eigen ogen denkt hij dat hij correct is omdat hij het minimale overtredinkjes vind.

Maar iemand een IQ van 60 aanmeten is wel degelijk een OW, want daarmee noem je iemand praktisch een mongool. Nou snap jij dit misschien niet PFP maar dat is wel degelijk een Flame. Je bent er alleen boos over omdat je denkt dat je bent uitgeroepen tot pispaal van de week. Dit is niks persoonlijks en dat weet je. Ik zou m bij ieder ander ook hebben gegeven.
Ik heb nog niemand gehoort die vind dat zo'n ow echt verdiend is... en tja als ik op zo'n manier wordt afgeschilderd dan vind ik dat wel persoonlijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 15:27   #36
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2-D

Maar iemand een IQ van 60 aanmeten is wel degelijk een OW, want daarmee noem je iemand praktisch een mongool.
Neen:
debiel (IQ: 50-80).
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 15:40   #37
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
Dat meer of minder OW's uitdelen of consequent zijn "niet goed is voor de algemene moraliteit die uitstraalt naar de leden van dit forum" (nw) vind ik onzin. Als je consequent handelt, draag je een duidelijk beleid uit, als je samenwerkt straal je ook duidelijkheid uit. En ik denk dat iedereen behoefte heeft aan duidelijkheid.
kijk eens waar dat t forum heeft heengebracht
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 15:43   #38
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

kijk, wat ik verwacht is dat op een dag (wellicht niet lang meer als de leden zo ontevreden blijven) iedereen massaal vertrekt. al is het maar omdat ze zo hun punt duidelijk kunnen maken. waar gaan de forumbazen dan staan met hun "leiding"?
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 15:44   #39
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
kijk eens waar dat t forum heeft heengebracht
dat? wat? consequent beleid? volgens mij is dat er nooit geweest
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 16:15   #40
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
dat? wat? consequent beleid? volgens mij is dat er nooit geweest

De laatste weken wel toch? De gevolgen zijn duidelijk; steeds meer leden hebben commentaar...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 16:22   #41
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

de staffleden moeten toch zelf ook wel toegeven dat er een hoop ontevredenheid is op het forum de laatste paar weken en ik snap niet dat ze dat niet aan het twijfelen maakt over het beleid dat er nu wordt gevoerd
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 16:23   #42
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Tegen staff natuurlijk
Van mij kan je zeggen wat je wil, maar niet dat ik niet consequent ben...
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 16:57   #43
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
ik probeer positieve dingen uit te stralen over dit forum
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 17:40   #44
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
Neen:
debiel (IQ: 50-80).


0-70
  Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 17:51   #45
Underworld
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

lijkt mij verstandig dat het hoofd ('baas') van dit forum maar is een paar moder-'etters' screend, en hun postst bekijkt volgens mij deugen er een heleboel niet als ik het zo allemaal lees en hoor.

+ vindt ik dat jullie eigenlijk net als bij het fokforum de post telling er niet meer bij moeten zetten in verband met spam, wat ik ook zo vaak zie zowel members als moder-etters
  Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 18:08   #46
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny


0-70
0-30 : idiotie
30-50 : imbeciliteit
50-80 : debiliteit
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 18:29   #47
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Underworld
lijkt mij verstandig dat het hoofd ('baas') van dit forum maar is een paar moder-'etters' screend, en hun postst bekijkt volgens mij deugen er een heleboel niet als ik het zo allemaal lees en hoor.

+ vindt ik dat jullie eigenlijk net als bij het fokforum de post telling er niet meer bij moeten zetten in verband met spam, wat ik ook zo vaak zie zowel members als moder-etters


Het gaat toch niet om posts? Het gaat om het uitdelen van Officiele waarschuwingen om "wangedrag" van leden?
Wat zou er mis zijn met de posts van de forumbazen/beheerders?

En het probleem van spam hebben wij toch ook niet?
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 19:08   #48
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
0-30 : idiotie
30-50 : imbeciliteit
50-80 : debiliteit
Geef dan tenminste de VOLLEDIGE informatie :

Very Superior
130 and above

Superior
120-129

High Average
110-119

Average
90-109

Low Average
80-89

Borderline
70-79

Extremely Low
69 and below
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 19:10   #49
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

het gaat hier niet om IQ waarden, laten we het bij die discussie houden aub
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 19:11   #50
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
het gaat hier niet om IQ waarden, laten we het bij die discussie houden aub
De discussie is... JA het is een flame, iemand uit te maken voor iemand met een IQ gelijk aan 60.
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:38.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.