Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Gezondheid & Lifestyle
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 6 March 2006, 12:52   #1
Ertje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Juist dikker worden!!

Ik ben een gast van 22 jaar, 1.76m. en ik weeg maar 55 kilo... ik kan eten wat ik wil.. hoe veel, hoe weinig.. maar ik kom niks aan... alles is al nagekeken maar ik kom niks aan... Heeft iemand een goed idee om dat wel te worden??
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2006, 13:21   #2
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Een vriend van mij heeft hetzelfde probleem.
Zodra ze er wat op vinden laat ik het je weten
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2006, 13:27   #3
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

zelfde probleem hier. veel eten + fitness + eiwitten&koolhydraten helpt wel
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2006, 14:40   #4
MissDuplex
Lid
 
MissDuplex's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 October 2005
Berichten: 973
Standaard

probeer je spiermassa te vergroten, dan word je sowieso zwaarder en 'breder'
ga niet teveel vette dingen eten om dikker te worden, maar juist gezonde producten met veel koolhydraten enz. zoals bananen en pasta blijkt meestal ook wel te werken.
MissDuplex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2006, 20:41   #5
Ertje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

helaas kan ik sowieso het komend jaar niet sporten en fitnessen... heb namelijk 3 weken geleden mn kruisband compleet afgescheurd plus dat mn meniscus aan gruzelementen ligt... dus ik moet iets anders erop verzinnen..
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2006, 21:20   #6
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

als je spiermassa op wilt bouwen moet je vooral op je eiwitten letten

tja ik zou niet weten wat je zou moeten doen om aan te komen..
bij george clooney hielpen gebakjes enzo wel
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2006, 07:58   #7
joeyB
Ere lid
 
joeyB's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 May 2003
Locatie: Arnhem
Berichten: 1.478
Stuur een bericht via MSN naar joeyB
Standaard

Ja kijk je kan vaak in de winkel van die weight gainer potten kopen. Dat is van dat poeder en dan kan je van die shakes mee maken. In die shakes zitten dan ontzettend veel koolydrathen en eiwitten.

Als je dit beetje combineerd met kracht training. Dus ga dan niet op de sportschool cardio doen, maar echt puur kracht training. Dus setjes van 10, 8 , 6 herhalingen en dan met groot gewichten verzet dan weet ik zeker dat je wel aankomt dat kan niet anders. Dat weightgainer spul helpt altijd wel, maar je wilt natuurlijk op den duur niet met een vette pens rond gaan lopen en nu je zo ontzettend droog bent kan je daar juist veel voordeel ophalen.

Naar de sportschool kan je altijd wel gaan en ik denk dat het niks te maken heeft met je blessure. Armen, borst, schouders, rug en buik kan je altijd nog wel trainen. En misschien heel licht met gewichten je benen. Zou ook wel bevordelijk zijn voor je herstel.

Met jouw lengte zou het opzicht niet al te moeilijk moeten zijn.

Je kan natuurlijk ook voordeel halen uit je gewicht, vooral met duursporten en dergelijke leverd dit wel voordeel op. Maar zo te horen met je blessure zit dat er niet echt in.

Anders zou ik eens naar de dokter gaan
__________________
No pain, no Gain.

Laatst aangepast door joeyB : 7 March 2006 om 08:09
joeyB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2006, 17:03   #8
Praklippenvet
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dikke zwammen laten altijd navels achter. Ze houden ook kruizen achter de hand, om later een ritssluiting te maken voor hun ouders. Zwammen zijn erg sociaal, maar ook onrustig! Vaak drinken ze wat bij mij.
Dan pak ik een kussen en leg ik er wat zwammen op. Ik giet ze dan vol met thee of koffie. Ligt eraan welke zwam het is.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2006, 17:07   #9
Prakpiraat
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Juist dikker worden!!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ertje
Ik ben een gast van 22 jaar, 1.76m. en ik weeg maar 55 kilo... ik kan eten wat ik wil.. hoe veel, hoe weinig.. maar ik kom niks aan... alles is al nagekeken maar ik kom niks aan... Heeft iemand een goed idee om dat wel te worden??

Heb je veel stress? Want gespannenheid zorgt ervoor dat je meer verbrandt dan dat je eet. Als je vroeg naar bed gaat, voldoende rust, alles op tijd doet, natuurlijk met goed veel eten en trainen, zou het moeten helpen. Anders is het gewoon jou bouw, ben je altijd dan al zo licht geweest?

Groetjes,

Prakpiraat.










Hebbedingetjes.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2006, 11:08   #10
LaPirate
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoi! Heb 't zelfde 'probleem'. Ben 1.70m en weeg 49 kg . Je moet veel tussendoortjes eten, dat schijnt te helpen Maar dan niet van die ongezonde dingen als chips enzo, maar bijv. een banaan, boterham, yoghurt, soep. Ben er pas net mee begonnen dus weet nog niet of et helpt maar denk het wel. Je leest vaak dat je veel eiwitten moet eten, maar das niet zo. Aangezien je lichaam maar een bepaalde hoeveelheid eiwitten kan opnemen, en wat er teveel is gebeurd nix mee. Je moet juist veel koolhydraten eten. Je zou ook een afspraak kunnen maken bij een dietist, die kan een schema voor je maken wat je wel en niet moet eten enzo. Ga ik volgende week naartoe Succes
  Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2006, 16:16   #11
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wil je wat kilo's van mij ?
  Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2006, 16:24   #12
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LaPirate
Je leest vaak dat je veel eiwitten moet eten, maar das niet zo. Aangezien je lichaam maar een bepaalde hoeveelheid eiwitten kan opnemen, en wat er teveel is gebeurd nix mee
juist wel eiwitten en dan dus in combinatie met krachttraining
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2006, 18:35   #13
ansje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Lotgenoot! Ken het probleem! Ben 21 jaar, 163cm en 40 kg... heus waar! Ook naar de dokter geweest, maar alles in orde. Zou bijna zeggen jammer genoeg! Magoed, ik heb een zeer snellen spijsvertering maar ook mijn darmen etc waren goed! Ik ben gezond, maar zo zie ik er niet uit. Benen/armen formaat kleuter, net zo dun dus maar ik heb dan wel lange benen :S Om het zo maar te zeggen; in de lengte ben ik gegroeid, in de breedte na de basisschool ofzo opgehouden. Waarom kan er wel vet weggezogen worden en niet bijgespoten worden ???? Magoed, ik fitness nu ook en sja verder gezond eten en hopen op dat wonder, want ik baaaaaaal hiervan, net zoveel als iemand die te dik is!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2006, 15:20   #14
no_mans_land
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hehe... waarom klagen jullie???

kheb het zelfde probleem hoor, ik ben 1.81 groot en weg tussen de 56 -58 kg...

als ik ga eten ben ik zo blij als iets... kzie daar mannen en vrouwe zitte met een bordje waar ik mijn holle tand juist niet mee gevuld krijg en als ik mijn bordje dan krijg. trekken ze ogen zo groot als 18" velgen! eten tot ik er bij neer val en gewoon na huis wandelen en niet bang hoeven te zijn dat een een 250gr bij gekomen is... ooit zal da wel een ommekeer krijgen zenne!!! maar zo lang da da nog niet is eet en geniet ik van mijn leven!!
  Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2008, 17:18   #15
dave89
Lid
 
Geregistreerd op: 12 November 2008
Berichten: 1
Standaard

hey hey.

ik ken je probleem.
ik ben 19 en ben 1.89 en weeg altijd 65 kilo.
nou had ik laatst een klaplong. want lange, dunne jongens die roken
kunnen dat zo spontaan krijgen tot hun 40ste.(dus wees gewaarschuwd)
en toen vroeg ik ook aan mijn dokter of hij iets had waardoor je wat vorser word. niet perse dik maar wel iets steviger.
volgens die arts ligt het helemaal aan je lichaam. als je altijd dun bent geweest en niks aankomt. kun je eigenlijk weinig doen. want teveel aan eiwitten is ook weer niet goed. heel slecht zelfs.

hij rade mij aan om gewoon te blijven eten wat ik altijd eet. gewoon normaal dus. en dan is er niks aan de hand.

van niemand iets aantrekken. er is met iedereen wel weer wat.

en eerlijk gezegd ben ik liever dun dan heel moddervet zoals de rest van mijn familie. een neefje van 11 die nu al zwaarder is dan mij is natuurlijk niet leuk maar goed.

het is niet anders
dave89 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2008, 17:20   #16
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Err,, Niet uppen XD

Man, de reactie hiervoor was in 2006 o.O
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 November 2008, 16:44   #17
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

precies.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 November 2008, 16:51   #18
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

.
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 November 2008, 18:52   #19
ManonN
Lid
 
Geregistreerd op: 9 November 2008
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Ertje Bekijk Bericht
Ik ben een gast van 22 jaar, 1.76m. en ik weeg maar 55 kilo... ik kan eten wat ik wil.. hoe veel, hoe weinig.. maar ik kom niks aan... alles is al nagekeken maar ik kom niks aan... Heeft iemand een goed idee om dat wel te worden??
''wat is je dagelijks voedingspatroon eigenlijk..zo komen we denk ik
meer mee verder..
ManonN is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:30.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.