Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 9 August 2005, 17:16   #1
Joeltja
just myself
 
Joeltja's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 October 2004
Locatie: Lunteren
Berichten: 632
Standaard te snel?!

kzit met een klein probleempje waar ik me ff nie helemaal lekker bij voel..

ik heb een paar weken geleden op een verjaardag een meisje leren kennen, klikte meteen heel erg goed..
we zijn samen naar de bios geweest, was echt heel erg gezellig, leuke sfeer enz. kheb der thuisgebracht, daar nog een half uur met haar gekletst enzo, we hebben gezoend en toen ben ik naar huis gegaan..

daarna ging ze op vakantie naar Polen en hebben we 2 weken lang heel veel ge-smst.
toen ze terug was is ze een paar dagen later bij mij thuis een filmpje komen kijken, (afgelopen donderdag) en ook dat was echt heel erg gezellig, weer fijne sfeer enz, geknuffeld, gezoend enzovoort...

nu heb ik haar gister een smsje gestuurd (ze is weer een week op vakantie) dat ik eigenlijk wel hoopte dat het misschien wat kan worden tussen ons..

kreeg ik vandaag een smsje terug, dat ze het nog niet zo goed weet tussen ons, maar me heel erg aardig vind, maar verder weet ze het nog niet zo goed..

en nu mijn vraag, ga ik te snel voor der, of wat zal het zijn?!
__________________
If you could be everything you want to be...
Would you complain that it came to you to easy?
Joeltja is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 August 2005, 19:16   #2
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nee hoor, volgens mij niet Ik bedoel, jullie hebben al een paar daagjes met elkaar opgetrokken, en dat is de ultieme basis voor iets wat tot iets moois kan bloeien!

Ik zou als ik jou was, haar niet meer smssen hierover anders voelt ze zich misschien een beetje opgejut. Als ze echt gek op je is, zal ze jou dat echt wel laten weten !
  Met citaat antwoorden
Oud 9 August 2005, 19:32   #3
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

ik vind het niet te snel, je laat blijken dat je het wel ziet zitten met haar voor haar gaat het misschien wel te snel, maar misschien zijn daar omstandigheden voor, heeft ze een relatie achter de rug ofzo....

haar niet meer sms'en erover klinkt wel heel abrubt vind ik, maar ik zou haar niet pushen nee. geef haar de tijd
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 August 2005, 11:49   #4
Kathleen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mai, zit ook in zo'n situatie pff, ni tof hé!
Gewoon blijven smssen en afspreken, ge zult dan wel zien hoe het uitdraait zeker...
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:27.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.