Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 25 December 2011, 23:12   #1
lisa14
Lid
 
Geregistreerd op: 25 December 2011
Berichten: 1
Standaard schoolarts

ik was laatst bij de schoolarts en normaal gesproken moeten wij niet naakt maar ik wel omdat ik pijn had in mijn kutje wou de schoolarts er even naar kijken. maar omdat ik de enige was die naakt moest waren er geen gordijnen en waren we die vergeten op te hangen. dus iedereen kon meekijken. toen ze klaar was mocht ik me weer aankleden en gaan. ik wist niet dat sommige me nu naakt hadden gezien maar daar kwam ik snel achter toe ik de rest van de dag uitgelachen en gepest werd. de volgende dag hingen er overal naaktfoto's van mij die ze stiekem hadden gemaakt. en om me nog even te pesten trokken ze steeds mijn broek uit want waarom mocht de schoolarts het wel zien en zij niet. aan het eind van de dag hadden ze al mijn kleren afgepakt en liep ik helemaal naakt. en ik werd toen vreselijk gepest. dit ging zo een paar dagen door totdat twee van mijn vriendinnen toen mijn kleren weer eens werden afgepakt voor mij opkwamen en ook gewoon naakt gingen staan. de rest van de dag waren we met z'n drieën naakt. bij het begin werden we nog een beetje gepest en uitgelachen totdat er steeds meer van mijn vriendinnen naakt ging lopen. aan het eind van de dag waren we alle zes naakt en hadden we afgesproken om altijd naakt te zijn zodat ik niet meer werd gepest en het werkt. nu wil de school na de vakantie ook een nieuwe regel instellen, dat je verplicht naakt moet gymmen zodat dit gepest niet vaker voorkomt want dan is naakt normaal. en tijdens de rest van de lessen mag je ook naakt zijn als je dat wil.

ps. het is trouwens wel grappig om die bobbel in de broek van een jongen groter te zien worden al hij langs ons groepje loopt.

groetjes lisa 14 jaar
lisa14 is offline  
 

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:08.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.