Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 20 April 2004, 15:30   #1
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Saartje en koelkast

Nu het is uitgelekt dat hun iets hebben (ze hebben mijn zegen), wil ik weten hoe het nu zit met de betrouwbaarheid van deze mensen. Aangezien in denk dat ze nu regelmatig bij elkaar over de vloer komen neem ik aan dat er geen enkel risico kan worden genomen op het gebied van de Mfora. Aangezien in het verleden er ook al werd gefraudeerd door bepaalde staffleden op dit gebied.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 15:31   #2
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Ik wil ook weer terug in het Meidenforum
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 15:32   #3
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Unhappy

Ik vind dat een van de twee afstand moet nemen van het forum om vriendjespolitiek te voorkomen
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 15:34   #4
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

vind ik serieus ja, dan wel het mannen of meiden forum
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 16:15   #5
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

en dan kicken we dextor en amby er ook maar ineens uit?

Ik heb vroeger de paswoorden van bartje en phitje gekregen, en ik heb daar NOOIT gebruik van gemaakt. Het interesseerd me gewoon niet, sorry dat ik jullie moet telleurstellen daarin.

Zou gek zijn dat het me ineens nu WEL zou gaan interesseren. Koelkast daarbij is beheerder. Die kan ik alle fora in. Daarvoor heeft ie mijn account niet nodig

Stomme argumenten lijkt me
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 16:18   #6
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
en dan kicken we dextor en amby er ook maar ineens uit?

Ik heb vroeger de paswoorden van bartje en phitje gekregen, en ik heb daar NOOIT gebruik van gemaakt. Het interesseerd me gewoon niet, sorry dat ik jullie moet telleurstellen daarin.

Zou gek zijn dat het me ineens nu WEL zou gaan interesseren. Koelkast daarbij is beheerder. Die kan ik alle fora in. Daarvoor heeft ie mijn account niet nodig

Stomme argumenten lijkt me
Sorry maar chica wordt ook niet op haar woord gelooft.


en zak weg met je smiles
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 16:19   #7
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Sorry maar chica wordt ook niet op haar woord gelooft.


en zak weg met je smiles
en amber en dextor dan?

Beetje idioot dat je mij daarop gaat aanvallen

Nice try
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 16:22   #8
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Gezien ik de status heb van beheerder heb ik zo en zo al toegang tot het meidenforum. Het zou volstrekt onlogisch zijn om als ik dan zo nodig in het meidenforum zou willen kijken dit te doen via iemand anders haar account. in mijn geval die van Saartje.

Kijken of rondhangen in het meidenforum deed ik al nooit. simpel uit respect voor privacy. hoogstens dat ik er een keer beland ben door het klikken van een link in active topics of iets dergelijks.

Verder ben ik als beheerder goed bewust van de waarde van mijn account. ik heb daardoor de verantwoording dit te beschermen tegen anderen en te waarborgen dat ik alleen mijn account gebruik. Gezien de IT infrastructuur bij mij in huis is het voor een ander zo en zo niet mogelijk om een computer uberhaupt te gebruiken.

Ik ben verantwoordelijk voor mijn account en kan er heus wel zorg voor dragen dat alleen ik gebruik maak van dit account. dit is me al gelukt sinds de dag dat ik me op dit forum heb aangemeld. dus ik denk niet dat het nu opeens anders zal zijn.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 16:23   #9
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

maar goed om weer ontopic te gaan:

Leden worden geweerd om de meest vage insinuaties terwijl de staff ermee kan doorgaan...
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 16:25   #10
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Ach loop niet zo te zeuren man

Echt ik word dat miereneuken van sommige mensen echt helmeaal zat
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 16:26   #11
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast
Gezien ik de status heb van beheerder heb ik zo en zo al toegang tot het meidenforum. Het zou volstrekt onlogisch zijn om als ik dan zo nodig in het meidenforum zou willen kijken dit te doen via iemand anders haar account. in mijn geval die van Saartje.
Het zou ook andersom kunnen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast

Kijken of rondhangen in het meidenforum deed ik al nooit. simpel uit respect voor privacy. hoogstens dat ik er een keer beland ben door het klikken van een link in active topics of iets dergelijks.
Dat mag ik hopen ja, maar mensen worden hier niet op slechts hun woord gelooft

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast

Verder ben ik als beheerder goed bewust van de waarde van mijn account. ik heb daardoor de verantwoording dit te beschermen tegen anderen en te waarborgen dat ik alleen mijn account gebruik. Gezien de IT infrastructuur bij mij in huis is het voor een ander zo en zo niet mogelijk om een computer uberhaupt te gebruiken.
Jah, daar kan niemand iets mee, je zou ergens anders kunnen inloggen of whatever. Het gevaar blijft bestaan!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast

Ik ben verantwoordelijk voor mijn account en kan er heus wel zorg voor dragen dat alleen ik gebruik maak van dit account. dit is me al gelukt sinds de dag dat ik me op dit forum heb aangemeld. dus ik denk niet dat het nu opeens anders zal zijn.
Ik wil je best geloven, maar waarom moeten de ongeruste users dat blind aannemen
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 16:27   #12
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LoeLoe
Ach loop niet zo te zeuren man

Echt ik word dat miereneuken van sommige mensen echt helmeaal zat
Jij bent wel de laaaaaaaaaaaaaaaaaaaatste die recht van spreken heeft. Fouten als jij moeten worden vermeden op fora
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 16:28   #13
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Saartje, je had mijn wachtwoord toen er geen mannenforum was (rodakerk). Sinds het er is weet niemand m hoor, lijkt me een fundamenteel verschil
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 16:29   #14
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
maar goed om weer ontopic te gaan:

Leden worden geweerd om de meest vage insinuaties terwijl de staff ermee kan doorgaan...
Geef eerder eens commentaar op het feit dat ik als ik wou er al lang ingezeten kon hebben, en het niet deed met een account van een andere user?

Beetje vrij hard uit de lucht gegrepen om nu ineens te gaan gooien met de woorden dat ik bij Wesley thuis even het mannenforum zou gaan checken.

Kan me geen zier schelen joh. Trouwens ga ik naar Wesley om HEM te zien. Forummen kan ik thuis ook. Als ik daar ben word ik nog het liefst gerustgelaten met al die zever. Hij woont al ver genoeg, ik benut mijn tijd dan liever gezellig met hem... Als we dan toch de persoonlijke richting inslaan.
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 16:30   #15
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LoeLoe
Ach loop niet zo te zeuren man

Echt ik word dat miereneuken van sommige mensen echt helmeaal zat
Jij kan anders weer gewoon in meiden. Wanneer net zo onschuldige mensen als Chica dat proberen dan worden ze om de meest debiele redenen geweerd.

Ontopic: Als Saartje en Koelkast niet samen zouden mogen zijn, dan geldt dat ook voor Dextor en AmbyPur. En aangezien daar nooit iemand over gezeurt heeft lijkt het me in deze dus ook niet nodig
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 16:30   #16
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Saartje, je had mijn wachtwoord toen er geen mannenforum was (rodakerk). Sinds het er is weet niemand m hoor, lijkt me een fundamenteel verschil
LOL
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 16:30   #17
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Saartje, je had mijn wachtwoord toen er geen mannenforum was (rodakerk). Sinds het er is weet niemand m hoor, lijkt me een fundamenteel verschil
Het mannenforum was er toen wel.
Oktober-november... Toen was het mannenforum er al wel
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 16:31   #18
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Het mannenforum was er toen wel.
Oktober-november... Toen was het mannenforum er al wel
Maar toen had ik Rodakerk niet meer Ik heb bij het ontstaan van het mannenforum mijn wachtwoord gewijzigd, en dat weet niemand, jij dus ook niet
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 16:33   #19
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
En aangezien daar nooit iemand over gezeurt heeft lijkt het me in deze dus ook niet nodig
De enige die daar over zeurt ben jij met je vriendjes, omdat jij hem (en mij liefst er bij) persoonlijk wil aanpakken.

Dit topic kan gesloten worden.
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 16:33   #20
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mijn punt is dus dat sommige mensen wel meteen op hun worrd worden geloofd, terwijl ze minstens net zo betrouwbaar (of onbetrouwbaar) zijn als mensen die worden gemeden.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 16:34   #21
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
De enige die daar over zeurt ben jij met je vriendjes, omdat jij hem (en mij liefst er bij) persoonlijk wil aanpakken.

Dit topic kan gesloten worden.
Wat zegt ie nou net? Dat hij juist NIET vindt dat we hierover moeten zeuren.
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 16:34   #22
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Je moet niet zo uit je nek lopen lullen want ik kan helemaal niet in het meidenforum (voor de 20duizendste keer)

Leer eens lezen ofzo!
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 16:35   #23
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Mijn punt is dus dat sommige mensen wel meteen op hun worrd worden geloofd, terwijl ze minstens net zo betrouwbaar (of onbetrouwbaar) zijn als mensen die worden gemeden.
En welk argument zou ik hebben dat ik ineens onbetrouwbaar zou zijn? Koelkast? Wtf???
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 16:36   #24
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
De enige die daar over zeurt ben jij met je vriendjes, omdat jij hem (en mij liefst er bij) persoonlijk wil aanpakken.

Dit topic kan gesloten worden.
Als jij die vooringenomenheid nu eens aan de kant zou zetten dan zul je zien dat ik het met je eens was Maargoed, objectief oordelen is natuurlijk een kunst, een kunst die jij niet verstaat blijkbaar
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 16:36   #25
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Deze discussie graag niet op loeloe richten maar gewoon over de betrouwbaarheid
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 16:37   #26
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Als jij die vooringenomenheid nu eens aan de kant zou zetten dan zul je zien dat ik het met je eens was Maargoed, objectief oordelen is natuurlijk een kunst, een kunst die jij niet verstaat blijkbaar
Euh... oké ... *schaapt diep*

Ik had het woordje "niet" vergeten te lezen

*mijn OPENBARE excuses aan bartje*
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 16:39   #27
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Euh... oké ... *schaapt diep*

Ik had het woordje "niet" vergeten te lezen

*mijn OPENBARE excuses aan bartje*
vooruit dan maar
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2004, 16:39   #28
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Als beheerder kun je simpel weg nooit bewijzen dat je de topics op het meiden forum niet leest. hier is nooit een bewijs voor aan te dragen. Dit is niet iets wat ik niet kan bewijzen dit is iets wat geen enkele beheerder kan bewijzen.

Een ieder moet zijn eigen account beschermen. en hoe waardevoller je account hoe meer je hem zult moeten beschermen gezien er meer kwaadwillenden op uit zijn om hem te "kraken" en bezig zijn met het in bezig krijgen hiervan.

Ik denk dat de security maatregelen omtrend mijn eigen account afdoende zijn. juist om redenen van veiligheid kan ik niet noemen hoe ik mijn wachtwoorden beheer, bescherm en of onderhoud en hier mee om ga.

Verder is dit een kromme nieuwe poging om ofwel een nieuwe rel te starten, of wederom een poging om chica binnen het meiden forum te geraken. vooral bart zit dit heel hoog en hij heeft in een PM netjes ontvangen hoe het in elkaar steekt en dat er dus geen reden tot klagen en of huilen is.

Als mensen zig echt nog zorgen maken om de veiligheid van mijn account mogen ze uitleggen waarom mijn account nog nooit gestolen of misbruikt is.

verder kan dit topic wel toe.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:48.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.