Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 November 2004, 22:36   #1
Jochemmm
jocking
 
Jochemmm's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 March 2002
Locatie: EnschedeHengelo
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via ICQ naar Jochemmm Stuur een bericht via AIM naar Jochemmm
Standaard Nederlanders zijn vaag

Citaat:
Fortuyn verkozen tot Grootste Nederlander

bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/48369#1699890


uhm, waarom?
__________________
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
Jochemmm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2004, 23:07   #2
Eelcotje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jaah DOH! ik had het gezien op TV.

Domme nederlanders.. die mensen verkiezen Pim als grootste nederlander, die eigenlijk aan zijn carriere aan het werken was, maar helaas neergeschoten werd.

Niet erg groots naar mijn idee.

Ik vind iemand als de Michiel de Ruyter toch wel wat groter
  Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2004, 23:08   #3
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je had die zure kop van die linkse aap Wouter moeten zien, alleen daarom zou ik al op fortuyn stemmen
  Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2004, 23:13   #4
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking

op discussie een topic, met wat serieuzer inslag
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 07:04   #5
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Pim Fortuin ligt nog vers in het geheugen, voor een aantal mensen zegt hij meer dan een Vincent van Gogh omdat ze daadwerkelijk hebben gemerkt wat hij in hun visie allemaal voor Nederland heeft gedaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 07:53   #6
silverchair
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
Pim Fortuin ligt nog vers in het geheugen, voor een aantal mensen zegt hij meer dan een Vincent van Gogh omdat ze daadwerkelijk hebben gemerkt wat hij in hun visie allemaal voor Nederland heeft gedaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 09:52   #7
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Nederlanders zijn vaag

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jochemmm


uhm, waarom?
Jah, echt zo dom.. WTF heeft die vent voor de Nederlander betekent? Hij kwam alleen met ideeen, hij heeft (door omstandigheden, oke) niet eens iets veranderd!! Zijn schuld of niet, maar die vent heeft gewoon niks betekent voor onze samenleving. Hij verdient die titel echt niet.
Hij was wel de laatste op de lijst die hem verdiende! (op
Anne Frank na, maar die was niet eens Nederlander).
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 10:43   #8
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
Pim Fortuin ligt nog vers in het geheugen, voor een aantal mensen zegt hij meer dan een Vincent van Gogh omdat ze daadwerkelijk hebben gemerkt wat hij in hun visie allemaal voor Nederland heeft gedaan.
Het ging echter niet om vers in het geheugen, maar grootste NL'er aller tijden We kunnen slechts constateren dat Nederlanders onstellend dom zijn. Let wel: gemiddelde Nederlanders; dus de mensen die zich bij zulke gelegenheden graag voor een vermogen laten afzetten en de telefoon ter hand nemen..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 10:44   #9
wocky
Storend Lid
 
wocky's Avatar
 
Geregistreerd op: 5 August 2002
Locatie: Purmerend
Berichten: 922
Standaard

Fortuyn heeft alleen iets betekend voor de OV-kaart in Nederland voor studenten, verder heeft hij voor Nederland niet zo veel betekend, maar ja das mijn mening
__________________
..........flexheid kent geen tijd.........
wocky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 11:10   #10
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het blijf een charismatische man volgens vele en hij blijft vele aanhangers hebben
misschien dat als die dood geschoten was dat hij de titel grootste nederlander mocht hebben, maar nu niet
ik vind willem van oranje toch een grotere nederlander, die zou mijn stem hebben gekregen

maar misschien komt het ook omdat je hier voor moest bellen en dat doen alleen domme mensen, dus stemt men massaal op pim
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 12:12   #11
Lindey
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

volgens mijn lerares geschiedenis waren het vooral domme mensen die ook werkelijk stemden. En ik denk dat Pim F de enige is waar ze zich iets bij voor kunnen stellen.. dus ja.. het was niet mijn keuze geweest, om het maar eens netjes te zeggen.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 12:33   #12
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

ja iedereen is dom behalve ik he
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 13:06   #13
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Je had die zure kop van die linkse aap Wouter moeten zien, alleen daarom zou ik al op fortuyn stemmen
Die reageerde heel sportief, itt dat vrouwmens die Willem van Oranje moest vertegenwoordigen.. Maar Woutertje Kaboutertje kon natuurlijk ook niet zijn mening over het domme klootjesvolk geven, aangezien dat net zo hard op hem stemt om zijn lekkere kontje.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 14:53   #14
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Het ging echter niet om vers in het geheugen, maar grootste NL'er aller tijden We kunnen slechts constateren dat Nederlanders onstellend dom zijn. Let wel: gemiddelde Nederlanders; dus de mensen die zich bij zulke gelegenheden graag voor een vermogen laten afzetten en de telefoon ter hand nemen..
Kijk, dit is waarom ik denk dat PF de grootste nederlander allertijden is geworden. Maar dat is absoluut niet mijn mening !

En ik ga niet oordelen over de rest van Nederland want die ken ik allemaal niet.. Er waren trouwens maar 130.000 mensen die op hem gestemd hadden..

Laatst aangepast door appelshampoo : 16 November 2004 om 19:11
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 17:24   #15
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Je had die zure kop van die linkse aap Wouter moeten zien, alleen daarom zou ik al op fortuyn stemmen
Wat een rotkop idd
Maar toch verdient pim het niet
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 18:32   #16
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

LOL

het is toch nog Willem van Oranje geworden Door technische storingen waren een aantal inzendingen niet tijdens de uitzending binnengekomen en die moesten er nog bij komen

wat een schijnvertoning
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 18:45   #17
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Die reageerde heel sportief, itt dat vrouwmens die Willem van Oranje moest vertegenwoordigen.. Maar Woutertje Kaboutertje kon natuurlijk ook niet zijn mening over het domme klootjesvolk geven, aangezien dat net zo hard op hem stemt om zijn lekkere kontje.
En waarom denk jij dat je anders zou zijn dan dat klootjesvolk, laat me niet lachen. Datzelfde volkje wilde ook dat Kerry de verkiezingen won en dat zelfde volk hangt ieder weekend voor de buis om voetbal te kijken, als ze al niet honderden euro's over de balk hebben gesmeten voor een seizoenskaart om vervolgens met zn alle op het museumplein te gaan demonstreren tegen het kabinet. Hetzelfde kabinet dat ze nog niet zo gek lang geleden zelf hebben gekozen...
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 19:07   #18
wocky
Storend Lid
 
wocky's Avatar
 
Geregistreerd op: 5 August 2002
Locatie: Purmerend
Berichten: 922
Standaard

Pim is toch kleiner dan Willem



AMSTERDAM, 16-11-2004 - Volgens de reglementen is hij de Grootste Nederlander geworden, maar eigenlijk heeft Pim Fortuyn geen recht op deze titel. Dat blijkt dinsdag uit een persbericht van de KRO. Nadat alle stemmen -ver na het slot van de rechtstreeks op televisie uitgezonden finale- waren geteld, bleek dat Willem van Oranje liefst 31 duizend stemmen meer heeft gekregen dan de vermoorde politicus.

De finale-uitzending van de verkiezing van de meest prominente Nederlander aller tijden was maandagavond op Nederland 1 te zien. Gedurende het programma hebben zich twee keer problemen voorgedaan met het verwerken van de stemmen, zegt de KRO. Tijdens de show werd besloten dat mensen ook per sms een stem mochten uitbrengen, om de overvolle telefoonlijnen te ontlasten. Als gevolg hiervan ontstond echter een nieuwe vertraging in het verwerkingssysteem, waardoor Fortuyn aan kop stond op het moment dat de officiële telling sloot.

KRO-woordvoerder Shanti Haas zegt dat er geen enkele aanleiding was de gang van zaken stil te houden. "Waarom zou je? Dit gaat om feiten." Dinsdagmiddag is in overleg met de notaris besloten de eerste uitslag te handhaven, waardoor Fortuyn formeel de boeken ingaat als de 'grootste'.

Voor de goede orde: Pim Fortuyn heeft 130 duizend stemmen gekregen; Willem van Oranje 161 duizend.

In een peiling van onderzoeker Maurice de Hond werd de 'vader des vaderlands' eveneens de Grootste Nederlander, met 31 procent van de stemmen. Fortuyn werd tweede, met veertien procent.




© Zon/Novum
__________________
..........flexheid kent geen tijd.........
wocky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 19:24   #19
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
LOL

het is toch nog Willem van Oranje geworden Door technische storingen waren een aantal inzendingen niet tijdens de uitzending binnengekomen en die moesten er nog bij komen

wat een schijnvertoning
Update dinsdag 16 november 16:30:
Als ook alle stemmen zouden worden meegeteld die nog na de uitzending van “De grootste Nederlander” zijn binnengekomen dan zou Willem van Oranje de uiteindelijke winnaar zijn geworden.

Volgens de stemprocedure die aan de notaris is voorgelegd, gelden alleen de stemmen die tijdens de uitzending werden ontvangen. Volgens die procedure blijft Pim Fortuyn de winnaar van de finale, die maandagavond op de televisie werd uitgezonden. Het probleem van de uiteenlopende cijfers is veroorzaakt door computers, die na de uitzending nog nieuwe gegevens produceerden. Toen de uitzending volgens plan werd afgesloten stond Pim Fortuyn aan kop en werd hij onder het toeziend oog van de notaris als winnaar aangewezen.
Telling van de stemmen na de uitzending geeft aan dat Pim Fortuyn 130.000 stemmen heeft en Willem van Oranje 161.000.

Bron:Fok

Edit: Wocky was me voor
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 19:53   #20
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
En waarom denk jij dat je anders zou zijn dan dat klootjesvolk, laat me niet lachen. Datzelfde volkje wilde ook dat Kerry de verkiezingen won en dat zelfde volk hangt ieder weekend voor de buis om voetbal te kijken, als ze al niet honderden euro's over de balk hebben gesmeten voor een seizoenskaart om vervolgens met zn alle op het museumplein te gaan demonstreren tegen het kabinet. Hetzelfde kabinet dat ze nog niet zo gek lang geleden zelf hebben gekozen...
Tegen zoveel onnozelheid kan ik echt niet op

Wel of niet van een wereldwijde volkssport houden staat volkomen los van het feit of Pim wel of niet bij de 100 grootste Nederlanders zou moeten horen. Straks ga je nog zeggen dat hij het echt is joh..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 21:07   #21
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Tegen zoveel onnozelheid kan ik echt niet op

Wel of niet van een wereldwijde volkssport houden staat volkomen los van het feit of Pim wel of niet bij de 100 grootste Nederlanders zou moeten horen. Straks ga je nog zeggen dat hij het echt is joh..
Ik bevestig je zogenaamde "stelling" alleen maar. Ik kan er niet tegen als mensen gaan janken over een tv programma
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 21:13   #22
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Zie jij iemand hier huilen dan? Waar moet je dan over discusiëren wanneer je het niet over TV mag hebben? Daarnaast ging het natuurlijk om die mensen voor de TV hé. Die mensen die daar zitten, en dan vooral zij die de telefoon ter hand nemen en op iemand stemmen die niets gepresteerd heeft, díe zijn onnozel.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 22:31   #23
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Zie jij iemand hier huilen dan? Waar moet je dan over discusiëren wanneer je het niet over TV mag hebben? Daarnaast ging het natuurlijk om die mensen voor de TV hé. Die mensen die daar zitten, en dan vooral zij die de telefoon ter hand nemen en op iemand stemmen die niets gepresteerd heeft, díe zijn onnozel.
Ik zie jou huilen
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 22:40   #24
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Ik zie jou huilen
Je begon er zelf mee
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 22:51   #25
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Ik zie jou huilen
Je wordt hoe langer hoe triester..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 November 2004, 08:52   #26
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

het is volgens mij de eerste keer maar ik ben het aardig met pfp eens
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 November 2004, 15:51   #27
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
het is volgens mij de eerste keer maar ik ben het aardig met pfp eens
Leg uit?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:20.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.