Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 2 August 2004, 14:26   #1
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Talking De nieuwe selectie...

Vrij verrassend te noemen... De keuzes van San Marco...

"Opvallendste namen zijn die van Romeo Castelen (Feyenoord) en Jan Kromkamp (AZ). De andere nieuwe (oude) namen zijn: Dirk Kuijt, Pascal Bosschaart (Feyenoord), Denny Landzaat (AZ), Maarten Stekelenburg, Nigel de Jong (Ajax), Mark van Bommel (PSV), Robin van Persie (Arsenal) en Kevin Hofland (VfL Wolfsburg). "

Wel slim.. Cruijff (en dus vi en telegraaf) heeft hij al achter zich.. Jansma ook. Nu Adriaanse ook door het selecteren van twee van zijn oogappelen... Wie blijven over als criticasters? Toch weer de kromme? Maar die heeft al gefaald, dus kan niet veel zeggen...

Grappige selectie wel verder, maar of het een succesvol geheel gaat worden vraag ik me ten zeerste af.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2004, 15:55   #2
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

tsja maja ... de jeugd is de toekomst ... zolang hij kluivert er maar uit flikkert en makaay dr in dumpt
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2004, 18:41   #3
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dit is de frisse wind die het Nederlands Elftal nodig heeft. In de aanloop naar 2006 moet er een nieuw team opgebouwd worden en ik juich het alleen maar toe dat er zoveel mogelijk spelers uitgeprobeerd worden. Marco Van Basten is waarschijnlijk wars van conservatisme en geijkte namen en wil iedereen aan het werk zien.

Waarschijnlijk wordt het trouwens ook geen succesvol geheel, in ieder geval niet direct als er zoveel nieuwe namen zijn, maar dat is dan ook het nut van oefenwedstrijden zoals die van 18 augustus. Potentiëele internationals worden kansen en speeltijd gegund.

De naam van Castelen vind ik wel erg opvallend trouwens. De man heeft nog maar één aardig seizoen eredivisie bij ADO achter de rug en is welliswaar nog jong en kan zich dus nog volop ontwikkelen, maar voor het Oranje mag hij van mij eerst wat meer wedstrijden op een hoger niveau spelen. Laat hem eerst maar eens zien aan te passen na de stap van degradatiekandidaat naar topclub.
Stekelenburg, De Jong en Van Persie zijn voor de toekomst logische namen en hun selectie vind ik uitstekend. Kuijt mag ook wel eens ruiken aan het grote werk, Van Nistelrooy is immers geschorst en ik weet niet of Van Hooijdonk als extra spits nog meekan tot 2006.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2004, 01:17   #4
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Castelen is simpelweg de minst slechte optie als rechtsbuiten, Arthur. Weet jij een betere? AVan der Meijde, verder? Je selecteert niet de 23 beste spelers, maar voor elke positie de 2 beste..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2004, 14:02   #5
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Leest Marco soms hier ook al mee?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Misschien een rare gedachtengang.. Maar Meijde is al een heel jaar lang rampzalig. Zou een talent als Castelen het dan slechter doen? Die jongen is niet rijp voor Oranje, maar zou wel blanco kunnen aantreden en heeft onmiskenbaar talent.

Als je dan toch zo nodig 433 wilt spelen en je hebt maar 1 rechtsvoor die hopeloos uit vorm is.. waarom dan neit een jong talent eens mee laten trainen, eventueel eens laten spelen in de voorbereiding?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2004, 17:27   #6
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Leest Marco soms hier ook al mee?
Ja, hij heeft mijn pass ..

Edit: ownee, dat heeft hij helemaal niet nodig om het te lezen
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2004, 12:04   #7
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Van Basten roept zes Oranje-debutanten op

12/8/2004__12:11

De eerste Oranje-selectie van bondscoach Marco van Basten staat bol van de nieuwelingen en debutanten. De meest opvallende namen zijn wellicht die van Dave van den Bergh (FC Utrecht) en Collins John (Fulham). De belangrijkste afvallers de Feyenoorders Pascal Bosschaart en Dirk Kuijt.

Een opvallende selectie, zeker ook gezien de voorselectie van Van Basten enkele weken geleden. Van den Bergh (met FC Utrecht tegen Ajax) en John (Met Fulham tegen Feyenoord) maakten kennelijk veel indruk op de nieuwe bondscoach. Dirk Kuijt, die twee keer scoorde, en Bosschaart vielen evenwel buiten de boot. Romeo Castelen overleefde de schifting wel.

In totaal herbergt het keurkorps voor de oefeninterland met Zweden zes nieuwe namen. Behalve Collins John, Dave van den Bergh en Romeo Castelen, zijn dat die van Robin van Persie (Arsenal), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Jan Kromkamp (AZ). Terug van weggeweest zijn Denny Landzaat (AZ), Kevin Hofland (VfL Wolfsburg) en Nigel de Jong (Ajax). Landzaat speelde op 19 mei 2002 in en tegen de VS zijn laatste Oranje-interland (0-2).

Andere opvallende afwezigen zijn Ruud van Nistelrooy (schorsing van twee duels), Arjen Robben (voetbalblessure), Clarence Seedorf (bovenbeenblessure) en Phillip Cocu (knieblessure). Ook Patrick Kluivert, die met Newcastle United een nieuwe club vond, kreeg van Marco van Basten geen uitnodiging, net zo min als Andy van der Meyde (Inter) en Boudewijn Zenden (Middlesbrough).





_ De complete Oranje-selectie voor de oefeninterland met Zweden







Edwin van der Sar
_
Fulham (Eng)

Maarten Stekelenburg
_
Ajax

Wilfred Bouma
_
PSV

Giovanni van Bronckhorst
_
Barcelona (Spa)

John Heitinga
_
Ajax

Kevin Hofland
_
VfL Wolfsburg (Dui)

Nigel de Jong
_
Ajax

Jan Kromkamp
_
AZ

Mark van Bommel
_
PSV

Edgar Davids
_
Internazionale (Ita)

Denny Landzaat
_
AZ

Wesley Sneijder
_
Ajax

Rafael van der Vaart
_
Ajax

Dave van den Bergh
_
FC Utrecht

Romeo Castelen
_
Feyenoord

Pierre van Hooijdonk
_
Fenerbahçe (Tur)

Collins John
_
Fulham (Eng)

Roy Makaay
_
Bayern München (Dui)

Robin van Persie
_
Arsenal (Eng)
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2004, 12:16   #8
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik had Kuijt ook wel een kans gegund eigenlijk.
En verder vind ik het nogmaals prima dat er een hoop spelers uitgeprobeerd worden, nu is daar de uitgelezen mogelijkheid voor.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2004, 09:57   #9
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

ff een schopje
ik lees net op voetbalzone dat Boulahrouz en Zoetebier in de voorselectie zitten

hij selecteert in ieder geval veel spelers uit de eigen competitie, dat vind ik wel mooi
alleen denk ik dat Boularouz kwaliteit tekort komt
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2004, 10:00   #10
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Red face

Als je vervolgens bedenkt dat die competitie op de top 3 en wat subtoppers vrij weinig voorstelt dan is het zorgwekkend Iedere subtopper heeft wel 3, 4 toppers erbij, maar om nu die állemaal bijna te selecteren gaat me wat ver. Boulahrouz ofzo vind ik toch echt tekort komen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2004, 12:21   #11
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zie de keuze voor Zoetebier ook niet echt. Met Stekelenburg, Van der Sar en Westerveld (nu met nieuwe club Real Mallorca) hebben we toch voldoende keepers?
Tegen Liechtenstein mag je van mij van alles proberen, maar iets meer kiezen voor ervaring en spelers van de topclubs en de clubs uit topcompetities tegen Tsjechië kan geen kwaad denk ik. En aangezien die wedstrijden kort na elkaar zijn en de selectie dus hetzelfde is, begrijp ik de experimentele keuze voor iemand als Boulahrouz niet. Nog steeds vind ik het wel uitstekend dat Van Basten niet kijkt naar reputaties, verleden, media of wat dan ook, maar gewoon volop uitprobeert en kiest naar zijn aanvallende plannen.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2004, 00:54   #12
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

De keuze voor Zoetebier snap ik ook niet direct..
Aan de andere kant... Waterreus en Westerveld speelden tot nu toe ook helemaal niets. Stekelenburg heeft nog veel te bewijzen.. en verder is het ook niet veel...

Boulahrouz vind ik trouwens niet bepaald een hoogvlieger. Maar aan de andere kant is het een van de weinig centrale verdedigers met enigzins niveau... Over een paar maanden is Brouwers dus aan de beurt?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2004, 09:50   #13
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Over een paar maanden is Brouwers dus aan de beurt?

nee, ramon zomer.. .srry
  Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2004, 10:06   #14
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Straks gaan we Bot nog selecteren omdat we niet veel rechtsbacks hebben
  Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2004, 10:08   #15
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Straks gaan we Bot nog selecteren omdat we niet veel rechtsbacks hebben
Die is iig geval goed voor minimaal één (eigen) goal
  Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2004, 14:26   #16
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Over een paar maanden is Brouwers dus aan de beurt?
Wiljan maakt een topper van m
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2004, 16:32   #17
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Van Basten selecteert wel steeds de spelers die gescoord hebben
  Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2004, 16:38   #18
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Van Basten selecteert wel steeds de spelers die gescoord hebben
Belachelijk dan dat Brouwers niet wordt opgeroepen Die RKC'er scoorde niet van t weekend, en Roel maakte zelfs de winnende Of zou het komen datie aan de andere 3 tegengoals schuldig was?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2004, 10:54   #19
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Vinnet wel een beetje raar dat Marco bij het bekijken van NEC niet eens heeft opgemerkt dat daar gewoon de beste keeper rondloopt.
maargoed, toch wel leuk dat Denneboom en Boutahar in de voorselectie zitten.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:43.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.