Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 22 June 2004, 00:27   #1
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs down Imago 'kabel'

Het moge duidelijk zijn: de 'donkere' spelers Patrick Kluivert, Clarence Seedorf en Edgar Davids zullen nooit de populairste spelers worden van het Nederlands Elftal. Vandaag hebben we weer eens ouderwets kunnen zien waarom dat ook alweer is. Edgar Davids weigert ook maar iets te zeggen en komt wederom over als een akelig verwend, over het paard getild mannetje.. Hoe komt het toch dat dit soort jongens zulke lange tenen hebben en nergens tegen kunnen?!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2004, 01:40   #2
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Niet dat ik racistisch wil overkomen, maar wat ik uit eigen ervaring heb kunnen concluderen, is dat negers zich over het algemeen gauw op hun pik getrapt voelen.

Waarom dat zo is, ik heb geen flauw benul. Zal nou eenmaal in hun aard zitten denk ik...
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2004, 09:40   #3
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

beetje jammer inderdaad van Davids dat ie nog denkt aan een incidentje van 8 jaar terug , toch is hij in mijn ogen één van de beste spelers van Nederland, zoniet de meest technische begaafde voetballer. En Seedorf staat bekend om zijn overschieten alhoewel dat de laatste tijd steeds minder voorkomt

En trouwens, Davids weigerde iets tegen die langharige journalist van de NOS te zeggen. Verder heeft ie enkel frits Barend geirriteerd wat ik niet eens zo vreemd vind .
  Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2004, 09:46   #4
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jongens, wat een onzin. Laten we alsjeblieft niet vervallen in goedkope vooroordelen en het hebben over 'die negers' en 'de kabel' als het hier gaat om Davids die zich kansloos gedraagt. Seedorf en Kluivert staan hier buiten. Seedorf staat altijd netjes de pers te woord met een heldere mening die hout snijdt en Kluivert heb ik ook nog nooit op zulk gedrag als Davids nu kunnen betrappen.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2004, 09:46   #5
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Bertje is niet echt een vriendje van het Nederlandse elftal... En Davids is nou eenmaal iemand die daar lang mee blijft zitten..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2004, 09:50   #6
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
Bertje is niet echt een vriendje van het Nederlandse elftal... En Davids is nou eenmaal iemand die daar lang mee blijft zitten..
Bertje als in Bert Maalderink neem ik aan? Tja, dat kan wel zo zijn, die man is kritisch, maar doet verder gewoon zijn werk zonder onredelijk te zijn. Als Davids Maalderink niet mag en hem niet te woord wil staan is dat vreemd, maar nog enigzins begrijpelijk. Maar als je weigert iets zinnigs te zeggen en ook maar één journalist fatsoenlijk te antwoorden, ga dan niet op een persconferentie zitten. Trouwens, die x mensen die de KNVB mbt communicatie in dienst heeft, kunnen ook net zo goed naar huis, want zulke situaties voorkomen en goed contact houden met de spelers en media is toch ook de taak van gasten als Salazar en Brouwers?
  Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2004, 10:20   #7
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Question

wat bedoelen ze met de 'kabel' eigenlijk? dat heb ik nooit echt begrepen
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2004, 10:25   #8
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
wat bedoelen ze met de 'kabel' eigenlijk? dat heb ik nooit echt begrepen
De donkere spelers in het Nederlands Elftal zouden een aparte groep vormen binnen de selectie en zich zo opstellen. Een term die bedacht is door op sensatie beluste media en iets dat dus totaal niet van toepassing is op waar het hier over gaat, namelijk de wanvertoning van Ed.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2004, 10:36   #9
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Bertje als in Bert Maalderink neem ik aan? Tja, dat kan wel zo zijn, die man is kritisch, maar doet verder gewoon zijn werk zonder onredelijk te zijn. Als Davids Maalderink niet mag en hem niet te woord wil staan is dat vreemd, maar nog enigzins begrijpelijk. Maar als je weigert iets zinnigs te zeggen en ook maar één journalist fatsoenlijk te antwoorden, ga dan niet op een persconferentie zitten. Trouwens, die x mensen die de KNVB mbt communicatie in dienst heeft, kunnen ook net zo goed naar huis, want zulke situaties voorkomen en goed contact houden met de spelers en media is toch ook de taak van gasten als Salazar en Brouwers?
Nou ja.. Bert Maalderink niet onredelijk? Hij heeft toch heel wat rare uitspraken staan hoor richting het NL-elftal en de bondscoach..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2004, 16:22   #10
TN20
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bird Of Prey
, is dat negers zich over het algemeen gauw op hun pik getrapt voelen.

Waarom dat zo is, ik heb geen flauw benul.
Nee dat komt omdat ze van nature een langere leuter hebben!

(Hmm is die TN20 na maanden weer eens hier, komt 'ie met zo'n flauw grapje aanzetten...)

Die Davids is altijd al een beetje een flapdrol geweest, dat heeft niks met de kabel te maken. Zoals Arthur al zei, Seedorf en Kluivert doen dat zelden tot nooit en die behoren ook tot de 'kabel'.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2004, 16:29   #11
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Waar hoort Bouma eigenlijk bij?
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2004, 18:19   #12
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickchange
Waar hoort Bouma eigenlijk bij?
de tot verdedigers omgedoopte linkeraanvallers-gang
  Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2004, 18:31   #13
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mozzel
de tot verdedigers omgedoopte linkeraanvallers-gang
samen met zenden
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2004, 18:46   #14
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Bert Maalderink stelt anders altijd journalistiek relevante vragen.

En Arthur, hoe verklaar jij dan dat Patrick Kluivert en Clarence Seedorf ook geen al te best imago hebben? Als je goed leest zie je dat dat ook mijn stelling is. Deze heren staan weliswaar de pers te woord, maar schijnen dit altijd te moeten doen op een geïriteerde toon zodra er ook maar enigzins kritiek op hun presteren wordt geuit. Waarom kunnen zijn niet net als Frank de Boer, of zelfs Rafael van der Vaart ruiterlijk toegeven dat het weer eens 'bagger' was?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2004, 19:07   #15
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
samen met zenden
en van bronckhorst
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2004, 19:56   #16
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
En Arthur, hoe verklaar jij dan dat Patrick Kluivert en Clarence Seedorf ook geen al te best imago hebben? Als je goed leest zie je dat dat ook mijn stelling is.
Ik zou het eerlijk gezegd niet zo goed weten, want ik ben het er niet mee eens. Waarschijnlijk door vooroordelen, zaken buiten het veld, voetbalprestaties. Maar ik vind dat je op geen enkele manier niet dat je Seedorf en Kluivert met de buiten het veld wereldvreemd en arrogant overkomende Davids kunt vergelijken.

Citaat:
Deze heren staan weliswaar de pers te woord, maar schijnen dit altijd te moeten doen op een geïriteerde toon zodra er ook maar enigzins kritiek op hun presteren wordt geuit. Waarom kunnen zijn niet net als Frank de Boer, of zelfs Rafael van der Vaart ruiterlijk toegeven dat het weer eens 'bagger' was?
Ik vind dat reuze meevallen en zie dit helemaal niet bij ieder intervieuw gebeuren. Met name Seedorf krijgt altijd bergen shit en zuur van zowel media als volk over zich heen, maar neemt altijd tijd voor de media en heeft gewoon een goed verhaal waarin hij eerlijk is. Zonder daarbij 'altijd op geïrriteerde toon' te spreken. Ik snap echt niet hoe je daar bij komt
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2004, 13:27   #17
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Seedorf is een hele nette jongen.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2004, 14:13   #18
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
Seedorf is een hele nette jongen.
sinds wanneer?
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2004, 16:26   #19
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
[b]Ik zou het eerlijk gezegd niet zo goed weten, want ik ben het er niet mee eens. Waarschijnlijk door vooroordelen, zaken buiten het veld, voetbalprestaties. Maar ik vind dat je op geen enkele manier niet dat je Seedorf en Kluivert met de buiten het veld wereldvreemd en arrogant overkomende Davids kunt vergelijken.



Ik vind dat reuze meevallen en zie dit helemaal niet bij ieder intervieuw gebeuren. Met name Seedorf krijgt altijd bergen shit en zuur van zowel media als volk over zich heen, maar neemt altijd tijd voor de media en heeft gewoon een goed verhaal waarin hij eerlijk is. Zonder daarbij 'altijd op geïrriteerde toon' te spreken. Ik snap echt niet hoe je daar bij komt
Ken uw historie zou ik willen zeggen Zo weigerde dhr. Snuivert rondom de interland tegen Oostenrijk vorig jaar de pers te woord te staan. Hij vond dat de media hem een groot onrecht hadden aangedaan. Hij heeft op 27-jarige leeftjd reeds een vermogen van ruim 50 miljoen euro bij elkaar gevoetbald, en dan durven een paar journalisten zijn voetbalprestaties ter discussie te stellen! Kluivert wil geen kritische analyse. Respect betekend in zijn ogen gefêteerd worden. Hij wil veren in zijn kont, en pluimen op zijn hoed. Superlatieven en adoratie vindt hij de juiste benadering voor een voetballer met zijn status. Zodra er een kritische noot gekraakt wordt begint hij geïriteerd te kijken en vraagt waar de journalist naartoe wilt.
Voor Seedorf geldt dit in mindere mate, ware het niet dat hij voor voortdurende onrust in de spelersgroep zorgt. Hij vindt dat een voetballer met zijn status mag eisen dat hij achter de spits speelt, rechts is te min voor hem.

Arthur, vind jij dan dat deze 'kabel' in Nederland een net zo'n goed imago heeft als Van Nistelrooij, Robben, Makaay, Zenden of Cocu? Denk jij serieus dat zij net zo lekker liggen bij het volk? Die zaak Kluivert die ik bedoel ging bijvoorbeeld over een onderzoek van Bureau NIPO. Meer dan de helft van de Nederlanders zag hem liever niet in Oranje..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2004, 16:43   #20
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Voor Seedorf geldt dit in mindere mate, ware het niet dat hij voor voortdurende onrust in de spelersgroep zorgt. Hij vindt dat een voetballer met zijn status mag eisen dat hij achter de spits speelt, rechts is te min voor hem.
Ben ik het niet mee eens, hij vindt zichzelf helemaal niet zo'n goede voetballer op rechts, en heeft aangegeven dat ie het best tot zn recht komt in het centrum. Waarop advocaat zegt, is goed jonge, maar dan is een basisplek krijgen wel een stuk moeilijkert.
Kijk, als hij vindt dat ie knudde speelt op rechts, mag ie dat toch vinden?
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2004, 16:47   #21
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
Ben ik het niet mee eens, hij vindt zichzelf helemaal niet zo'n goede voetballer op rechts, en heeft aangegeven dat ie het best tot zn recht komt in het centrum. Waarop advocaat zegt, is goed jonge, maar dan is een basisplek krijgen wel een stuk moeilijkert.
Kijk, als hij vindt dat ie knudde speelt op rechts, mag ie dat toch vinden?
Alleen is het onzin vind ik. In het belang van het team hoor je gewoon rechts te spelen als de trainer dat van je verlangt, maar meneer speelde gewoon voortdurend zijn eigen wedstrijd en beschadigde daarmee het teambelang
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2004, 18:07   #22
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
en van bronckhorst
en reiziger
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2004, 18:57   #23
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
en reiziger
en cocu
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:50.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.