Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 August 2004, 23:02   #1
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Feyenoord vs Ajax

Na Feyenoord gezien te hebben, tijdens de Salzburg-Cup en een wedstrijdje tegen Tottenham, vond ik Feyenoord een leuk ploegje hebben. Vooral aanvallend, met Kuyt als ware vedette , lieten ze mooie aanvallen zien.

Vorig jaar was al tijdens de laatste wedstrijden te zien dat Feyenoord spelers heeft om geinig voetbal te spelen. Combinaties met Smolarek, Buffel en Kuyt waren rijkelijk te zien. Met nieuwe 'aanwinsten' als Goor Babos en Bosschaart, moet het elftal ook van achteren uit wat meer kwaliteiten krijgen, al komt dat er tot nu toe nog niet echt uit. Voeg daarbij een Castelen, die ik tot vanmiddag niet echt hoog had zitten, en een Ghali die redelijk doorbreekt en er is een Feyenoord met best wel wat toekomstperspectief.

Vandaag won Feyenoord met gemak van De Graafschap. Een overduidelijke 6-1. Ik weet nog dat Ajax ook met zo n score van 'De Graafschap' won, maar in het seizoen 02/03 is Ajax ook geen kampioen geworden. Oftewel zo n uitslag zegt niets, maar het neemt niet weg dat Feyenoord mij vandaag wel even écht heeft doen verbazen. Ook nu heb ik aanvallend erg mooi voetbal gezien. Afwisselend, en wat in Studio Sport al gezegd werd, vooral fris voetbal. Eerlijk gezegd denneboom fris in vergelijking met het spel van Ajax.

Echt lekker loopt het bij Ajax niet. Er zijn spelers die klagen op het veld, over anderen, maar ook scheldend naar zichzelf. Een Sneijder die loopt te fucken naar de trainer en een Zlatan die een reclamebord zowat kapot trapt, na te zijn gewisseld. Op zich heb ik daar niet eens zo n probleem mee hoor, maar dan alleen niet als er ondertussen gewoon mooi voetbal gespeeld wordt.

Bij vlagen tegen Utrecht, en in de 1e helft tegen Twente, lieten ze mooi voetbal zien. Maar echt sprankelend, zoals Feyenoord liet zien, was het in de verste verte niet. En moet Ajax, de club die dit seizoen potten wil breken in de CL, Twente en Utrecht niet totaal van de mat vegen.

Wat is jullie mening over dit Feyenoord. Zijn ze klaar om het kampioenschap binnen te halen? Of trekt Ajax volgens jullie wel weer bij, of moet Feyenoord nog echt getest worden op hun toch best wat matige verdediging. Ik vrees namelijk, ondanks dat ik vind dat ze minder kwaliteit hebben, dat dit jonge Feyenoord, met deze gemotiveerde Gullit, wel iets grappigs kan gaan uithalen.

Laatst aangepast door maupstar : 15 August 2004 om 23:07
  Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2004, 23:23   #2
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik denk dat Ajax in de breedte veel meer kwaliteit heeft dan Feyenoord. Als Ajax gaat draaien dan kan geen enkele ploeg in Nederland er op dit moment tegenop. Maar dat is als, aangezien Ajax al een heel jaar niet draait. Alleen in dat geval liggen er kansen voor PSV of Feyenoord; en dat schaal ik PSV trouwens nog hoger in dan Feyenoord.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2004, 23:28   #3
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Feyenoord maakt wel een kans, maar ik denk dat Ajax toch nog een te sterk team heeft
En wat ze bij de studio sport hadden over het frisse gezicht enzo vond ik allemaal gezwam, omdat ze dit al op gaan maken na een thuiswedstrijd tegen de Graafschap terwijl Ajax toch in mijn ogen een sterkerder Twente in Enschede voor de kiezen kreeg.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2004, 23:28   #4
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben ook best optimistich over de titelkansen van Feyenoord, ben het ook met je eens dat er een heel aardig team kan ontstaan. Vandaag lieten ze leuke dingen zien, Gullit heeft veel mogelijkheden en een heel talentvolle groep. Maar de kanttekening is dat De Graafschap zoals ze vandaag voor de dag kwamen weinig tegenstand biedt en Twente duidelijk hoger aan te slaan is. De 'problemen' van Ajax moet je daarnaast ook niet groter maken dan ze zijn. het competitiebegin is, zeker qua spel, nu al klassen beter dan vorig seizoen. Die 'problemen' zijn daarnaast vooral luxeproblemen van een brede, sterke selectie. Ik zie dat wel loslopen. Er is verder nog vrij weinig van te zeggen, over een langere periode wedstrijden weet je simpelweg meer. Maar potentie in dit Feyenoord is er denk ik zeker. En ik hoop op een spannende titelstrijd.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2004, 23:55   #5
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik verwacht idd ook al langer dat het bij Ajax erg onrustig gaat worden, hetgeen zijn weerslag gaat hebben op de prestaties..

Erg mooi voetbal heeft dit Ajax nog niet laten zien, ook vorig seizoen niet.. Zitten veel egootjes daar, hetgeen zich regelmatig uit in onrust.. Maakt niet uit, zolang Ajax bovenaan staat en wint.. Maar gezien het matige spel kan dat ook misgaan. Zeker nu spelers en 'mannetjes' als Sneijders buiten de ploeg worden gelaten, terwijl het voor zijn carriere belangrijk is nu te spelen..

Feyenoord daarentegen heeft een op het oog zeer hechte groep, die onder aanvoering van Gullit de goede lijn van vorig jaar (tweede seizoenshelft) makkelijk doorzet met enkele zeer goede, gerichte aankopen (Castelen, Bosschaert, Babos, Saidi)..
Waar bij het Feyenoord van vorig jaar nog een aantal zwakke schakels speelden, hebben ze voor al die posities goede tot zeer goede spelers aangetrokken. Verder is bron van onrust, Robin van Persie weg, scheelt ook heel wat.

Ajax heeft nog altijd wel op Feyenoord voor dat ze een stuk bredere selectie hebben... Maar het is bij Feyenoord gewoon een stuk rustiger. Daarom zie ik het ook zonnig in voor die club... Maar het kan uiteindelijk dus weer net zo goed totaal anders zijn. Op basis van kwaliteiten van de selectie moet Ajax gewoon kampioen worden, maar Feyenoord heeft een nieuwe gretig team, met een zeer goede teamspirit. En dat is ook zeer veel waard.

Over PSV is nog steeds niet veel te zeggen denk ik, maar ik heb nog steeds neit het gevoel dat daar nu een team staat wat mee kan doen om de eerste plek.


En zoals Tuur ook zegt.. Je moet er wel rekening mee houden dat de Graafschap echt met afstand het zwakste team heeft van jaren HCE... Zelfs Volendam en Zwolle waren in mijn ogen vorig jaar nog een stuk sterker.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2004, 00:02   #6
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Overigens.. Als minkukels als Bossen blijven fluiten, moet het kampioenschap geen probleem zijn voor ajax..

Wat een flapdrol zeg.. Dat je zo'n handsbal mist is op zich al ernstig, maar vervolgens je grensrechter helemaal negeren.. dan ben je dus ongeschikt.. En helemaal lachwekkend wordt het als hij aangeeft dat het door de hektiek kwam.. Drama.. drama..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2004, 13:58   #7
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie


En zoals Tuur ook zegt.. Je moet er wel rekening mee houden dat de Graafschap echt met afstand het zwakste team heeft van jaren HCE... Zelfs Volendam en Zwolle waren in mijn ogen vorig jaar nog een stuk sterker.
Zwolle? Nee joh, daar wonnen we 7-1 van!

Feyenoord loopt nu goed te voetballen, maar de problemen ontstaan denk ik wanneer de ploeg ook moet verdedigen. Paauwe en Song (en ook Mtiliga) zijn zwakke schakels. Saidi heb ik te weinig zien voetballen, maar die trok tenminste niet z'n poten terug, dus daar heb ik wel vertrouwen in. Ghaly in potentie een goede voetballer, maar moet nog veel leren. Komt vaak nog nonchalant over, dat kon gisteren in de wedstrijd wel maar in de toppers mag je niet verzwakken.

Voor de rest ben ik wel positief, en kijk ik al uit naar de confrontaties met eindhoven, en amsterdam
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2004, 14:13   #8
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
En zoals Tuur ook zegt.. Je moet er wel rekening mee houden dat de Graafschap echt met afstand het zwakste team heeft van jaren HCE... Zelfs Volendam en Zwolle waren in mijn ogen vorig jaar nog een stuk sterker.
Enige trots heb ik ook nog wel, dus ondanks de matige vertoning gisteren wacht ik nog even met een harde conclusie zoals die van jou. Maar dat het met deze selectie een hels karwei zal gaan worden om er in te blijven, is zeker. Maar ik denk dat het Zwolle en Volendam van vorig seizoen echt niet veel sterker waren, Volendam in de nacompetitie was misschien geen schim meer van het elftal in de eerste seizoenshelft en Zwolle heeft ook aardige periodes gekend vorig jaar, maar ook zij waren kansloos tegen de topclubs, zeker uit. Aankomende zondag en in wedstrijden tegen de onderste ploegen zullen betere graadmeters zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2004, 14:53   #9
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Misschien valt het inderdaad wel mee, maar voorlopig vind ik de Graafschap echt zeer mager in vergelijking met andere ploegen...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2004, 14:58   #10
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

den bosch heeft ook niet echt een dream team. ik schat de graafschap zeker niet veel lager in hoor. het wordt spannend zondag op de vijverberg.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2004, 15:08   #11
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Mwa.. ik vind Den Bosch toch niet onaardig.
Verdediging die wel staat met routine in het centrum en echte talenten aan de zijkanten..
In de aanval een geweldig wapen in de vorm van Biekman. Ervaring met Cas en Cales... Verder nog een Powell en een groot talent met Van der Laak...
Alleen van het middenveld ben ik niet zo onder de indruk..

Dat moet clubs als De Graafschap toch wel aankunnen en met Ado en RBC ofzo strijden tegen nacompetitie..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2004, 15:15   #12
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking

Alles valt of staat met een goede start in de competitie. Vorig jaar kwam Zwolle wel even terug, maar het was uiteindelijk toch te weinig. Overigens verloren zijn met 7-1 in de kuip.. Het jaar ervoor begon de Graafschap met 3 punten uit ik meen 9 of 10 wedstrijden, en kwam er óók niet meer overheen. Daarvoor was het Fortuna Sittard dat slechts 5 punten haalde uit de eerste 11 wedstrijden, en degradeerde ook met vlag en wimpel, om maar te zwijgen over RBC in haar eerste jaar eredivisie..

Het moge duidelijk zijn dat ik een liefhebber ben van de cultclub uit Doetinchem Een echte Traditionsverein, en dat zijn clubs waar ik graag naar toe ga. De wens is dan ook misschien vader van de gedachte, maar ik gok op een 17e plek
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2004, 15:20   #13
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Mwa.. ik vind Den Bosch toch niet onaardig.
Verdediging die wel staat met routine in het centrum en echte talenten aan de zijkanten..
In de aanval een geweldig wapen in de vorm van Biekman. Ervaring met Cas en Cales... Verder nog een Powell en een groot talent met Van der Laak...
Alleen van het middenveld ben ik niet zo onder de indruk..

Dat moet clubs als De Graafschap toch wel aankunnen en met Ado en RBC ofzo strijden tegen nacompetitie..
de verdediging staat er gewoon, in ieder geval tegen de concurrenten. gisteren was volmer dan geblesseerd, maar normaal speelt beekmans dan op het middenveld samen met v/d ouweland (uitstekend talent) en vd laak (bekend he) of biyadat. het middenveld stond gisteren ook goed, alleen voorin ging het minder. cas viel tegen, schulp maakte teveel fouten en biekman kon niks beginnen. als den bosch v/d eede terug zou kunnen halen zou dat helemaal geweldig zijn, zo'n balvaste spits hebben ze nog nodig.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2004, 15:56   #14
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Daar tegenover staat dat bij de Graafschap Berck Beelenkamp en Kalezic op de been bleven, Carrilho en Bot tekort kwamen tegen goede spitsen en vooral mbv onbeholpen lompheid tegenstanders af probeerden te stoppen, Van Dijk gemist wordt, Bakens ook, Loval weer veel verprutste en eigenlijk alleen De Graef en Van Beukering zekerheidjes zijn. Haklander is een talent, maar nog wel erg wisselvallig. Als er iemand naast Van Beukering bij komt en het middenveld wat versterkt wordt, heb ik er al meer vertrouwen in.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2004, 16:03   #15
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Wanneer iedereen fit is bij De Graafschap, dan staat er best een eredivisie-waardig elftal als ik de seizoengids erbij pak.

Van Dijk is een prima doelman. Pakt niet echt punten maar verspeeld er ook geen. Klak is naar verluid echter niet eredivisiewaardig.
Bot is de slechtste rechtsback van de Eredivisie, absoluut niet eredivisiewaardig.
Van der Kruis, blijft bij mij vooral hangen als matennaaier, maar kan het niveau redelijkerwijs aan. Wanneer Karnebeek ooit weer fit wordt zou een duo Karnebeek/Bakens voor mij de beste oplossing zijn. Ik weet niet trouwens waar Kalezic hoort te spelen? Maar als hij linksback zou kunnen spelen zou ik m daar dan neerzetten, of eigenlijk liefst rechtsback, op de plek van Bot, want die is nog slechter dan Carrilho. Maar die laatste blijft tegen een club die zonder echte rechtsbuiten speelt nog wel op de been.

Een middenveld met Kooijman/De Graef en Van Leerdam is middenmootwaardig zelfs. Daarachter staat nog Duits, maar voor de rest is de spoeling vrij dun.

Voorin Ax/Van Beukhering en dan stopt het. Valeev en Mihci komen te kort, Haklander is nog erg jong. Wat Arthur al zei moet er eigenlijk nog in elke linie een eredivisiewaardige speler bij. Met name voorin en op het middenveld..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2004, 17:05   #16
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Ajax heeft een sterk team, naar wat is met Ajax, is dat de meeste spelers allemaal individuen zijn, die vooral individueel voetbal spelen, met slechts af en toe combinaties, en dat het grootste gedeelte van de spelers ook nog eens enorm egoistisch is. En dan hebben ze nog een aanvoerder a la Van Der Vaart, ook een vrij individualistische voetballer die dan het hele zooitje moet aansturen ... ik heb mijn twijfels.

Feyenoord daaintegen oogt veel meer als een teamverband ... dus zou ik mijn geld toch inzetten op Feyenoord
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2004, 20:21   #17
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

Men is nog wakker

Citaat:
Tukker: ruimte voor versterkingen

Trainer Gert Kruys heeft maandagmiddag met de directie van De Graafschap opnieuw gesproken over de noodzaak van versterkingen.

Volgens algemeen directeur Johan Tukker is er "intensief" gepraat. "Wij willen natuurlijk zo snel mogelijk, maar je hebt ook te maken met de andere partij. Er is in elk geval nog de ruimte om een of twee spelers aan te trekken." De Graafschap zoekt nog een spits, maar sprak ook al met PSV-coach Guus Hiddink over het huren van Arvid Smit of Jasar Takak. "Ik reageer niet op namen, maar we kijken zeker ook naar een speler die goed om Van Beukering heen kan spelen."
Bron: Omroep Gelderland
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2004, 21:04   #18
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Wink

Wil jij eens even ontopic blijven jongeman
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2004, 00:50   #19
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phitje

En wat ze bij de studio sport hadden over het frisse gezicht enzo vond ik allemaal gezwam, omdat ze dit al op gaan maken na een thuiswedstrijd tegen de Graafschap terwijl Ajax toch in mijn ogen een sterkerder Twente in Enschede voor de kiezen kreeg.
Het is volgens mij lastiger zo fris te spelen tegen een simpel degradatieclubje dan bv uit bij Twente.

Tegen Tottenham was het trouwens ook al een beetje te zien, dat is toch ook niet een club van het kaliber De Graafschap? Oftewel, het lijkt erop dat Feyenoord die gedrevenheid heeft tegen de wat grotere clubs, maar ook tegen de kleintjes als De Graafschap. Dit baart me trouwens nog meer zorgen, aangezien ik het liever andersom had gezien. Dat ze wat relaxter zouden spelen tegen de wat kleinere clubjes. Maar goed, het was natuurlijk de openingswedstrijd, wat misschien ook daarvan de reden had kunnen zijn. Dus ook wat dat betreft is het even afwachten, hoe zich dat verder ontwikkelt, of ze dit straks ook laten zien tegen andere kleine clubjes.

Ik begrijp dat het een behoorlijke speculatie is, aangezien dít Feyenoord ook gewoon een incident kan zijn, maar ik zie dit jonge, gretige Feyenoord met deze nieuwe, vrolijke Gullit met veel aanzien, wel wat bereiken. Tis maar gebaseerd op een paar wedstrijdjes, dat weet ik, maar het is 'maar' de HCE. De HCE is al snel te min voor veel spelers. Hoe je het went of keert, maar dit Ajax heeft het kampioenschap al een keer binnen gehaald. Veel van deze spelers zullen straks niet voor de volle 100%, qua inzet, de wedstrijd spelen/beleven, aangezien midweeks belangrijkere wedstrijden te spelen zijn.

Deze Feyenoord spelers hebben nog niets bereikt en dus nog alles te bereiken en bewijzen. Dat is ook een beetje waar ik op doelde. Hun instelling is gewoon anders dan die van ajax, wat hedendaags toch al snel de doorslag kan geven.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2004, 18:01   #20
cruisader
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als belg zal ik een proberen he


ik ben voor Sonck dus Ajax en euh jah das ook alles
  Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2004, 20:46   #21
HugoBoss
klopt
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: R'dam/Hengelo
Berichten: 1.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cruisader
als belg zal ik een proberen he


ik ben voor Sonck dus Ajax en euh jah das ook alles

tabee en gij zijt gegroet
__________________
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:|
HugoBoss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2004, 21:44   #22
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

En Bartje Goor en Thomas de Buffelt dan?
  Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2004, 21:53   #23
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

en krisje mampaey, vincent euvrard en robbie haemhouts dan?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2004, 12:05   #24
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

Garry (rare naam, rare jongens die belgen ) de Graef
Een van de weinige goede aankopen de laatste jaren.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2004, 12:13   #25
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

En Lucky Luc Nilis dan?

Of Jan Wuytens?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2004, 12:16   #26
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bart van den Eede
  Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2004, 16:19   #27
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Bart van den Eede
niks tegen hem he! bart-je superbelg!!!
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2004, 16:54   #28
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Wat te denken van Stéphane Van der Heijden, Jan Pieter Martens, Peter van Houdt, Maarten Schops, Pino Canale, Bob Peeters, Gregory Delwarte, Tom Soetaers, Kevin van Dessel, Ken Leemans, Sven Vandenbroeck, Predrag Filipovic, Kevin Begois, Georges Leekens enz enz enz.. dan?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2004, 16:57   #29
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

En Sukse en Wiske?
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2004, 17:05   #30
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Predrag Filipovic
sinds wanneer is hij belg?
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2004, 18:16   #31
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
sinds wanneer is hij belg?
Genaturaliseerd Kostie net ff wat minder vanwege EU-regeling
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2004, 22:50   #32
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat hebben al die koekwauzen die jullie noemen met Feyenoord of Ajax te maken???


Verziek het maar weer hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2004, 23:28   #33
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Question

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red_Scorpion
Wat hebben al die koekwauzen die jullie noemen met Feyenoord of Ajax te maken???


Verziek het maar weer hoor
Wat interesseert ons Fey of Ajax nog joh?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2004, 09:49   #34
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Wat interesseert ons Fey of Ajax nog joh?
ey niks over feyenoord he
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2004, 10:58   #35
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Sinds wanneer zijn Sukse en Wiske koekwauzen?
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2004, 12:01   #36
HugoBoss
klopt
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: R'dam/Hengelo
Berichten: 1.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Sinds wanneer zijn Sukse en Wiske koekwauzen?
kijk, dat zijn nou de vragen waar t om draait
__________________
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:|
HugoBoss is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:03.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.