Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 6 December 2003, 19:46   #1
joeyB
Ere lid
 
joeyB's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 May 2003
Locatie: Arnhem
Berichten: 1.478
Stuur een bericht via MSN naar joeyB
Standaard Forza is totaal onterecht gebanned

11 uur had nightwolf een nieuwe regel gemaakt "misbruik van pm wordt gestrafd"

2 uur later ben ik gebanned, wegens misbruik van pm

terwijl ik in die 2 uur niet eens op het forum zat, het ging om pm`s van weken daarvoor.


Voor de domme onder ons

als vandaag alcohol nuttigen naar 21 jaar en ouder wordt veranderd, ga je ook niet alle mensen bestraffen die gister op hun 19e een biertje hebben gedronken
__________________
No pain, no Gain.
joeyB is offline  
Oud 6 December 2003, 20:01   #2
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

dom gel*l,

iemand met een beetje verstand snapt dat ie zo en zo een systeem niet mag misbruiken. niet elke regel hoeft letterlijk te worden geschreven in de regels op dit forum.

Misrbuik is misbruik en of er nu een regel over was, is of niet is was of komt intereseerd me helemaal niets. Als mensen een systeem en of het forum misbruiken en of andere leden tot last zijn krijgen ze een waarschuwing of ban.

Als forza een echte held was geweest had ie wel een mail gezonden naar mij om over zijn ban in discussie te gaan en niet zijn kleine vriendje nodig om te gaan rellen in feedback.

Dus ga lekker een boom knuffelen en ga bier drinken doe iets met deze prachtige zaterdag nacht.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 6 December 2003, 20:01   #3
dupke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik laat me er niet over uit.. en ik heb er ook geen mening over..
waarschijnlijk doet hij dat omdat er een rede voor is...
 
Oud 6 December 2003, 20:03   #4
joeyB
Ere lid
 
joeyB's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 May 2003
Locatie: Arnhem
Berichten: 1.478
Stuur een bericht via MSN naar joeyB
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
dom gel*l,

iemand met een beetje verstand snapt dat ie zo en zo een systeem niet mag misbruiken. niet elke regel hoeft letterlijk te worden geschreven in de regels op dit forum.

Misrbuik is misbruik en of er nu een regel over was, is of niet is was of komt intereseerd me helemaal niets. Als mensen een systeem en of het forum misbruiken en of andere leden tot last zijn krijgen ze een waarschuwing of ban.

Als forza een echte held was geweest had ie wel een mail gezonden naar mij om over zijn ban in discussie te gaan en niet zijn kleine vriendje nodig om te gaan rellen in feedback.

Dus ga lekker een boom knuffelen en ga bier drinken doe iets met deze prachtige zaterdag nacht.

forza heeft een heel lang mailtje gestuurd naar de manager van spill omdat met de forumbazen hier niet te praten valt
__________________
No pain, no Gain.
joeyB is offline  
Oud 6 December 2003, 20:07   #5
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

goed dan wacht ik tot ik wat hoor over die hele lange mail van spill dat er niet met mij te praten valt. en omdat er blijkbaar niet te praten valt en dit weer een onzin topic wordt over hoe er niet te praten zou zijn gaat deze op slot.

Kijk het begon over of forza gebanned zou zijn waarom hoe terecht niet terecht maar nog geen 10 posts later zijn we al weer bij flames dat er niet met de crew te praten zou zijn.

De crew en beheerders zijn er om orde te scheppen in chaos en het zoveel mensen mogelijk naar hun zin te houden. die mensen gaan afzeiken dat er niet mee te praten valt zonder mij bijvoorbeeld ook maar een pm, mail of iets anders gezonden te hebben gaat er bij mij in je wilt helemaal niet geholpen worden.

Rellen doe je maar buiten ga een bus hokje slopen en ik mag hopen dat je gepakt wordt. ga dan maar op het bureau uitleggen dat je je naam niet wil geven want met de politie valt tog niet te praten
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:15.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.