Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 5 July 2006, 09:50   #1
patriesje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Vriendschaps ringen

Hey allemaal,

Ik wil jullie iets vragen mn vriend en ik hebben sinds gister 5 maanden en nu heb ik vriendschaps ringen gekocht.
Dat is natuurlijk heel lief en zo maar nu wil ik weten of het niet te snel is......ik vind van niet maar ja ik zou het tog graag willen weten.

En nu kan je wel denken maar als jij het niet te snel vind is er tog niets aan de hand?
Daar heb je gelijk in maar ik zou het wel willen weten en we zijn al zo ver dat we het al over een bruiloft hebben
Niet dat ik dat erg vind want fantaseren is alleen maar leuk maar volgens mij meent hij het echt allemaal...
Hij zei ook al tegen mij als ik 18 ben dan vraag ik je tenhuwelijk maar ja ik vind dat best wel snel gaan want we hebben nu 5 maanden en als hij 18 is hebben we dan wel 1.5 jaar maar toch....goed volgens mij vertel ik nou allemaal dingen die niet zo veel met de vriendschapsringen te maken heeft maar ik dacht zo van misschien is het dan wel wat makkelijker om te reageren

Ik hoor het van jullie en ik hoop ook dat er serieus op geantwoord word anders heb ik er niet zo veel aan

groetjes Patriesje
  Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:04.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.