Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

 
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 23 September 2007, 22:44   #1
leet_aapje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Help

ik heb even een zwaar probleem.

Een paar jaar geleden ben ik me beste vriend verloren door een ongeluk.
sinds dien lijkt het leven alleen maar tegen te zitte veel tegenslagen gehad op school uiteindelijk gestopt met school en gaan werken.
nu zit ik al een tijd thuis om dat ik continu ziek ben en ik word er alleen maar gekker van.
ik heb me vroeger al vaak me armen gesneden als uitvlucht voor alles en ben op het randje om het weer te gaan doen aangezien ik same woon niet aan het werk kom door continu ziek geen uitkeering krijg helemaal niks.
elke maand het zelfde verhaal krap krap krap maar bij me ouders terug te gaan wonen is geen optie nou heb ik de laatste tijd heel veel last van zelfmoordneigingen ik ben bij een psygoloog ofzo gezeten wat me eigenlijk geen steek verder heeft geholpen ik weet niet meer wat ik moet doen en ben ten einde raad ik.
ik weet dat zelfmoord de makelijkste weg er uit is en dat ik meer mensen er mee pijn doen familie vrienden vriendin maar op dit moment zie ik het allemaal echt niet meer zitten en heb ik het gevoel "ik moet maar is aan me zelf gaan denken" en dan komen die neigingen.
ik zoek een oplossing zelf maar ik kom er niet als iemand me kan helpen graag.
  Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:19.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.