Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 14 April 2003, 09:35   #151
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

de Bloem van Oss is op TV.
 
Oud 14 April 2003, 11:29   #152
RandyJC
Lid
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Zwolle
Berichten: 3.569
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard

Citaat:
Originally posted by thePhit
de Bloem van Oss is op TV.
waah?
__________________
skeflau!
RandyJC is offline  
Oud 14 April 2003, 14:59   #153
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
ik zie nu pas deze thread omdat ik niet al te vaak in aan de bar te vinden ben. Ik ga niet meedoen aan deze discussie omdat ik dalijk iemand quote om iet te verduidelijken en direct er onder iemand de reply zet.

"ja maar dat was alleen voor de grap en is niet serieus bedoeld het staat toch in aan de bar joh "


Hier pas ik dus voor, overigens is een nieuw topic openen in feedback best zinloos omdat het een kansloze discussie is. Het is geprobeert met zeker wel regels en een opzet van we proberen het en het ging zoals te verwachten was gruwelijk fout. Einde klaar slush.
Als je hem nu pas ziet heb je hem ongetwijfeld niet goed doorgenomen, aangezien Nightwolf een paar posts naar boven nog beweert dat er géén regels waren.... En dat híj er eindverantwoordelijk voor was..
 
Oud 14 April 2003, 15:41   #154
DarkSilence
Lid
 
DarkSilence's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 May 2002
Locatie: Hilversum
Berichten: 553
Standaard

Ik wordt een beetje ziek van deze discussie, alles is wel gezegd nu. Kvind et ook een beetje slap dat de fb's geen duidelijkheid geven, bespreek het met elkaar hak de knoop door en mocht er geen mannen forum meer komen zeg dan iig dat het geen zin heeft om de discussie aan te gaan. Roep dan gewoon, wat je ook probeert het komt er niet. PUNT!
Misschien houdt dan de rest ook z'n kop!
__________________
When it's Dark and Silent: Be aware!!!

http://seawars.cjb.net <-- Check it out!
DarkSilence is offline  
Oud 14 April 2003, 15:41   #155
JennyMindTricks
...
 
JennyMindTricks's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 November 2002
Locatie: Sgravenzande
Berichten: 10.406
Stuur een bericht via MSN naar JennyMindTricks
Standaard

Ik vind het best dat der weer een jongensforum komt hoor!!
Want wij hebben ook een meidenforum, dus dan zou het wel eerlijk zijn als der ook een jongensforum komt!!

Maar wat jullie nu doen is zooooooooooo FUCKING TRIEST komop zeg stelletjes kindjes... ja wij hebben geen forum dus zorgen we ervoor dat wij al de meiden hun geheimen weten.
Oke, der is 1 iemand bij jullie in het forum geweest.
Maar moeten wij daar nu ALLEMAAL de dupe van worden ofzo??
Dát slaat helemaal nerges op hoor!!
Ik weet niet of jullie het zelf door hebben maar ik heb in sommige stukken tekst van jullie gelezen dat het de schuld van alle meiden is.
Ja hoor...
Al zit der 1 iemand in de klas te irriteren wordt toch ook niet gelijk de hele klas deruitgestuurd...
DENK NA!!

Laat eerst ons ff in onze waarde en misschien krijgen jullie dan je forum nog wel weer... (hoop ik voor jullie) Want hier schieten jullie echt niks mee op hoor!! Net alsof je als je in het meidenforum alles loopt te weten en aan iedereen doorlult je eigen forum weer terugkrijgt dacht het niet!!
JennyMindTricks is offline  
Oud 14 April 2003, 15:45   #156
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by ChildOfTheNight
Maar wat jullie nu doen is zooooooooooo FUCKING TRIEST komop zeg stelletjes kindjes... ja wij hebben geen forum dus zorgen we ervoor dat wij al de meiden hun geheimen weten.
Oke, der is 1 iemand bij jullie in het forum geweest.
Maar moeten wij daar nu ALLEMAAL de dupe van worden ofzo??
Dát slaat helemaal nerges op hoor!!
en waarom moeten WIJ allemaal de dupe worden van de fout van loeloe en antikezman?! ons forum is weggehaald, die van jullie toch niet?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline  
Oud 14 April 2003, 15:47   #157
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

1.- welke mongool zet zijn grootste geheimen nu op internet-
2.- Wat boiet mij het eigenlijk
3.- ik wil ook wel een mannenforum
 
Oud 14 April 2003, 15:49   #158
JennyMindTricks
...
 
JennyMindTricks's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 November 2002
Locatie: Sgravenzande
Berichten: 10.406
Stuur een bericht via MSN naar JennyMindTricks
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie

en waarom moeten WIJ allemaal de dupe worden van de fout van loeloe en antikezman?! ons forum is weggehaald, die van jullie toch niet?
LEZEN AUB!!
Ik zeg toch niet dat ik het goed vind dat der iemand in jullie forum is geweest maar dan hoeven jullie het nog niet allemaal terug te doen!!
Oke LoeLoe is bij jullie in het forum geweest, dat was niet goed van haar... maar wat jullie doen is helemaal niks, want jullie nemen 'wraak' op ons allemaal...
JennyMindTricks is offline  
Oud 14 April 2003, 15:49   #159
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP

2.- Wat boiet mij het eigenlijk
3.- ik wil ook wel een mannenforum
nu spreek je jezelf wel erg tegen he, als het je nix boeit hoef je ook geen mannenforum en hoef je ook niet te reageren.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline  
Oud 14 April 2003, 15:51   #160
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
nu spreek je jezelf wel erg tegen he, als het je nix boeit hoef je ook geen mannenforum en hoef je ook niet te reageren.
hun problemen en geheimen boeien me niets
 
Oud 14 April 2003, 15:53   #161
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by DarkSilence
Ik wordt een beetje ziek van deze discussie, alles is wel gezegd nu. Kvind et ook een beetje slap dat de fb's geen duidelijkheid geven, bespreek het met elkaar hak de knoop door en mocht er geen mannen forum meer komen zeg dan iig dat het geen zin heeft om de discussie aan te gaan. Roep dan gewoon, wat je ook probeert het komt er niet. PUNT!
Misschien houdt dan de rest ook z'n kop!
Dat is al lang gedaan, hoor.. Punt alleen is is dat er nooit een argumentatie achteraan komt. Waarom? Omdat ik denk dat die er niet is. Men heeft gewoon geen zin in een mannen-forum. Men vindt het teveel moeite, en heeft het vorige expiriment welhaast extra laten mislukken. Dan krijgt men ook nog wat bijval, van wat leden, en dan is het bijna onbegonnen werk om ertegenin te gaan.
En dat terwijl het, nam mijn mening (wat herhaal ik dat vaak ) niet zo heel veel werk is. Bovendien ben je dan ook van een hoop gezeur af (let wel, dat mag nooit een doorslaggevend argument zijn! Als ik zeur, wil dat niet altijd zeggen dat ik gelijk heb, en hoef ik ook net per se mijn zin te hebben), wat ook niet slecht uitkomt. Dat 'gezeur' gaat er trouwens over iets dat ronduit leeft onder de leden. Men wil graag een mannenforum. Dan moet je daar toch op zijn minst nar luisteren, en dat met fatsoenlijke argumenten weerleggen?!
Wat betref COTN, het was niet één persoon die in het mannenforum kwam, maar een heleboel, hoor .. Dat praat ons gedrag inderdaad totaal niet goed, maarja.. Ik moet ook persoonlijk toegeven dat ik er ooit in gekomen ben op een moment dat ik kwaad was. Dat ik er vervolgens incidenteel gebruik van heb gemaakt, is ronduit fout, heb je helemaal gelijk in.. .. Rest mij alleen nog te zeggen dat je niet te hoog moet denken over de meiden, die hebben óók in het mannenforum zitten kijken, heur..
 
Oud 14 April 2003, 15:54   #162
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by ChildOfTheNight


LEZEN AUB!!
Ik zeg toch niet dat ik het goed vind dat der iemand in jullie forum is geweest maar dan hoeven jullie het nog niet allemaal terug te doen!!
Oke LoeLoe is bij jullie in het forum geweest, dat was niet goed van haar... maar wat jullie doen is helemaal niks, want jullie nemen 'wraak' op ons allemaal...
dat 'wraak nemen' verdedig ik toch ook helemaal niet
maar wij zijn eerder al de dupe geworden van de fout van anderen terwijl niemand van de jongens iets had misdaan. ik vind het ook niet nodig om jullie forum weg te halen. dus pleit ook meteen voor een jongensforum. want jullie meidenforum zal niet zo snel weggehaald worden als het jongens, de fb's zullen ook wel inzien dat dat helemaal niet nodig is.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline  
Oud 14 April 2003, 15:55   #163
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
nu spreek je jezelf wel erg tegen he, als het je nix boeit hoef je ook geen mannenforum en hoef je ook niet te reageren.
Hehehe, dacht ie m tuk te hebben .. Maargoed, PFP, er zijn mensen die er wél behoefte aan hebben.. Enne, die behoefte gun ik hen bij deze ook.. Mij boeit het inderdaad ook niet wat hun geheimen zijn.. Iedereen tevreden, huh?
 
Oud 14 April 2003, 15:56   #164
JennyMindTricks
...
 
JennyMindTricks's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 November 2002
Locatie: Sgravenzande
Berichten: 10.406
Stuur een bericht via MSN naar JennyMindTricks
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518

Wat betref COTN, het was niet één persoon die in het mannenforum kwam, maar een heleboel, hoor .. Dat praat ons gedrag inderdaad totaal niet goed, maarja.. Ik moet ook persoonlijk toegeven dat ik er ooit in gekomen ben op een moment dat ik kwaad was. Dat ik er vervolgens incidenteel gebruik van heb gemaakt, is ronduit fout, heb je helemaal gelijk in.. .. Rest mij alleen nog te zeggen dat je niet te hoog moet denken over de meiden, die hebben óók in het mannenforum zitten kijken, heur..
Sorry wist ik niet!!
Ben der natuurlijk niet bijgeweest,
Maar hoorde veel mensen zeggen dat het maar 1 iemand was vandaar...
Maar dan is het natuurlijk ook niet goed nee!!
Oftewel: De jongens én meiden hebben foutgezeten, maar we moeten nieuwe kansen krijgen... dus... nieuw jongensforum en meidenforum en nu blijven de jongens uit het meidenforum en andersom!! Dát zou eerlijk zijn!!
JennyMindTricks is offline  
Oud 14 April 2003, 15:59   #165
JennyMindTricks
...
 
JennyMindTricks's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 November 2002
Locatie: Sgravenzande
Berichten: 10.406
Stuur een bericht via MSN naar JennyMindTricks
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie

dat 'wraak nemen' verdedig ik toch ook helemaal niet
maar wij zijn eerder al de dupe geworden van de fout van anderen terwijl niemand van de jongens iets had misdaan. ik vind het ook niet nodig om jullie forum weg te halen. dus pleit ook meteen voor een jongensforum. want jullie meidenforum zal niet zo snel weggehaald worden als het jongens, de fb's zullen ook wel inzien dat dat helemaal niet nodig is.
Ja ik snap dat jullie het niet eerlijk vonden dat der mensen in jullie forum zijn geweest terwijl jullie niks hebben gedaan maar dit is toch ook weer niet eerlijk he... Ik vind het ook niet nodig om ons forum weg te halen maar het was vast ook niet nodig geweest dat jullie forum is weggehaald (weet niet meer precies waarom die nou weg is maar ok) Maar hoezo zouden jullie geen 2de kans krijgen toch?!
JennyMindTricks is offline  
Oud 14 April 2003, 16:03   #166
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ChildOfTheNight


Ja ik snap dat jullie het niet eerlijk vonden dat der mensen in jullie forum zijn geweest terwijl jullie niks hebben gedaan maar dit is toch ook weer niet eerlijk he... Ik vind het ook niet nodig om ons forum weg te halen maar het was vast ook niet nodig geweest dat jullie forum is weggehaald (weet niet meer precies waarom die nou weg is maar ok) Maar hoezo zouden jullie geen 2de kans krijgen toch?!
Dat woord '2e kans', dat is al een paar keer aangehaald, en zit me dwars. Het klinkt alsof we een zielig hoopje personen zijn dat door een gul persoon een 2e kans gegeven wordt..
Probleem is alleen dat ik niet zeker weet of ik dit wel goed zeg. Ik wéét namelijk de reden niet waaróm het weggehaald is. Ik ben er namelijk de laatste weken niet meer geweest (ik vond óók dat het te weinig inhoud had). Ik weet niet precies of er op het einde nog veel is misgegaan. Daarom zou ik zo graag horen waaróm het weggehaald is, en hoe het beter kan een volgende keer. Want zoals ik zal zei, er kán best iets van gemaakt worden, mits het op een goede manier gebeurt..
 
Oud 14 April 2003, 16:09   #167
JennyMindTricks
...
 
JennyMindTricks's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 November 2002
Locatie: Sgravenzande
Berichten: 10.406
Stuur een bericht via MSN naar JennyMindTricks
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Dat woord '2e kans', dat is al een paar keer aangehaald, en zit me dwars. Het klinkt alsof we een zielig hoopje personen zijn dat door een gul persoon een 2e kans gegeven wordt..
Probleem is alleen dat ik niet zeker weet of ik dit wel goed zeg. Ik wéét namelijk de reden niet waaróm het weggehaald is. Ik ben er namelijk de laatste weken niet meer geweest (ik vond óók dat het te weinig inhoud had). Ik weet niet precies of er op het einde nog veel is misgegaan. Daarom zou ik zo graag horen waaróm het weggehaald is, en hoe het beter kan een volgende keer. Want zoals ik zal zei, er kán best iets van gemaakt worden, mits het op een goede manier gebeurt..
Ja weet niet hoe ik het anders moet zeggen, verzin zelf maar ander woord dan IPV 2de kans
Maar ik weet dus ook niet waarom het is weggehaald, zou ook wel ff de reden willen weten...!
Hoe het beter kan worden?? Gewoon niet meer op het meidenforum komen (geld voor alle jongens hoor!! Niet dat je denkt dat ik hetalleen tegen jouw heb ofzo...) Dan zullen wij het vast ook niet bij jullie doen!!
IIG ik zou het nooit doen, als we nou de afspraak maken dat we niet meer op elkaars forum komen, als het jongensforum der dan weer is he... dan moet het vast wel goed gaan!!
JennyMindTricks is offline  
Oud 14 April 2003, 16:12   #168
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ChildOfTheNight


Ja weet niet hoe ik het anders moet zeggen, verzin zelf maar ander woord dan IPV 2de kans
Maar ik weet dus ook niet waarom het is weggehaald, zou ook wel ff de reden willen weten...!
Hoe het beter kan worden?? Gewoon niet meer op het meidenforum komen (geld voor alle jongens hoor!! Niet dat je denkt dat ik hetalleen tegen jouw heb ofzo...) Dan zullen wij het vast ook niet bij jullie doen!!
IIG ik zou het nooit doen, als we nou de afspraak maken dat we niet meer op elkaars forum komen, als het jongensforum der dan weer is he... dan moet het vast wel goed gaan!!
Als als als.. Ik wil dat best beloven.. Maar heb je er zoveel vertrouwen in dat iedereen net als ik is? Denk dat je toch houdt dat mensen te nieuwsgierig blijken te zijn.. Maarja, als je dat kunt beperken tot weinig personen ben ik ook al heel tevreden..
 
Oud 14 April 2003, 16:17   #169
JennyMindTricks
...
 
JennyMindTricks's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 November 2002
Locatie: Sgravenzande
Berichten: 10.406
Stuur een bericht via MSN naar JennyMindTricks
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Als als als.. Ik wil dat best beloven.. Maar heb je er zoveel vertrouwen in dat iedereen net als ik is? Denk dat je toch houdt dat mensen te nieuwsgierig blijken te zijn.. Maarja, als je dat kunt beperken tot weinig personen ben ik ook al heel tevreden..
Ja weet ik...
Waarom zijn mensen nou toch ook zo nieuwsgierig??
Oh ik zeg niks dat ben ik zelf ook
Maar ik bedoel met dit soort dingen, oke... nieuwsgierig zijn dat mag!! Maar dan moet je niet zomaar in een forum gaan.
Maarja wat kennen we der nu nog aan doen
Kennen we niet stemmen van wie der wel/niet het jongensforum weer wel. Of is dat al gedaan. Of helpt het gewoon niks?? Ja ik weet niet hoor!!
JennyMindTricks is offline  
Oud 14 April 2003, 16:21   #170
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ChildOfTheNight


Ja weet ik...
Waarom zijn mensen nou toch ook zo nieuwsgierig??
Oh ik zeg niks dat ben ik zelf ook
Maar ik bedoel met dit soort dingen, oke... nieuwsgierig zijn dat mag!! Maar dan moet je niet zomaar in een forum gaan.
Maarja wat kennen we der nu nog aan doen
Kennen we niet stemmen van wie der wel/niet het jongensforum weer wel. Of is dat al gedaan. Of helpt het gewoon niks?? Ja ik weet niet hoor!!
Ik stel voor: Iedereen die wilt toegang geven, en ze verwijderen bij misdragingen. Dat lijkt mij het beste, anders krijg je discussies van: maar ik kan me wel gedragen..

*oei, nu ga ik ervanuit dát het er komt.. *
 
Oud 14 April 2003, 16:26   #171
JennyMindTricks
...
 
JennyMindTricks's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 November 2002
Locatie: Sgravenzande
Berichten: 10.406
Stuur een bericht via MSN naar JennyMindTricks
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Ik stel voor: Iedereen die wilt toegang geven, en ze verwijderen bij misdragingen. Dat lijkt mij het beste, anders krijg je discussies van: maar ik kan me wel gedragen..

*oei, nu ga ik ervanuit dát het er komt.. *
Ja ieder1 die zich misdraag op het forum verwijderen en de meiden die op het jongensforum komen die bannen, en de regel geld dan ook andersom de meiden die zich misdragen op het meidenforum verwijderen en de jongens op het meidenforum bannen, zo, punt!!
JennyMindTricks is offline  
Oud 14 April 2003, 16:27   #172
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ChildOfTheNight


Ja ieder1 die zich misdraag op het forum verwijderen en de meiden die op het jongensforum komen die bannen, en de regel geld dan ook andersom de meiden die zich misdragen op het meidenforum verwijderen en de jongens op het meidenforum bannen, zo, punt!!
Nu alleen nog beheerders overtuigen.. Das slechts een kleinigheid joh
 
Oud 14 April 2003, 16:30   #173
JennyMindTricks
...
 
JennyMindTricks's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 November 2002
Locatie: Sgravenzande
Berichten: 10.406
Stuur een bericht via MSN naar JennyMindTricks
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Nu alleen nog beheerders overtuigen.. Das slechts een kleinigheid joh
Jajoh zo gedaan!!
Maar toch wel goeie voorwaarden hebben we nu toch, alvast een begin!!
En verder met punt 2...
JennyMindTricks is offline  
Oud 14 April 2003, 16:35   #174
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

als er een punt 2 is zou ik met de regels beginnen

bijv

- Geen Naakte shit, want meiden zien ook alleen het bovenstuk en wat benen
- Niet indenken hoe et zal zijn of iemand neukable is
- Geen onzin topics
- Niks vrijgeven zonder toestemming
- Alleen mannenproblemen bespreken
- Niet met een lol reageren
- Geen meisjes toelaten

Niet dat et iemand boeit Maar als je deze regels inzet(en wat andere wat onze lieve adminno's willen) heb je een begin, en kan je alle mensne verrot schelden(wou je toch mocro?) en verwijderen en zonodig een ban geven

Maar ik heb zo een gevoel dat youssef me uitlacht alsie dit leest, net als alle users Want ik denk nie dattie trug komt
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline  
Oud 14 April 2003, 16:36   #175
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Als je hem nu pas ziet heb je hem ongetwijfeld niet goed doorgenomen, aangezien Nightwolf een paar posts naar boven nog beweert dat er géén regels waren.... En dat híj er eindverantwoordelijk voor was..
nou laat ik t zo zeggen, er waren geen specifieke regels voor het forum. wel de standaard regels dus (geen rascisme, niet schelden, etc.)
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 14 April 2003, 16:41   #176
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Jongens ik ben dit gezeik nu echt spuug en spuug zat weten jullie dat? Er is al honderdtwintigduizend keer gezegd dat er geen jongnsforum komt..nou het zij zo.

Ik stuur dit topic niet door naar feedback omdat ik anders Youssef weer op me dak krijg dat het een 'blaattopic' is, dus ik gooi er een slotje op.

Als iemand nog wat zinnigs te melden heb over dat jongensforum, dan begint die persoon maar een noramal topic op feedback.

Dank u allen voor de aandacht
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 14 April 2003, 16:41   #177
DarkSilence
Lid
 
DarkSilence's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 May 2002
Locatie: Hilversum
Berichten: 553
Standaard

Citaat:
Originally posted by Sick-Dude
als er een punt 2 is zou ik met de regels beginnen

bijv

- Geen Naakte shit, want meiden zien ook alleen het bovenstuk en wat benen
- Niet indenken hoe et zal zijn of iemand neukable is
- Geen onzin topics
- Niks vrijgeven zonder toestemming
- Alleen mannenproblemen bespreken
- Niet met een lol reageren
- Geen meisjes toelaten

Niet dat et iemand boeit Maar als je deze regels inzet(en wat andere wat onze lieve adminno's willen) heb je een begin, en kan je alle mensne verrot schelden(wou je toch mocro?) en verwijderen en zonodig een ban geven

Maar ik heb zo een gevoel dat youssef me uitlacht alsie dit leest, net als alle users Want ik denk nie dattie trug komt
kvinnut zowiezo een beetje triest dat et zonder die regels nie goed gaat, iedereen heeft toch gezond verstand... Ik heb de algemene regels maar eens door gelezen, maar kvinnut zo vanzelfsprekend wat daar in staat. En over Ruffryder tsja er is ook zoiets als respect. Kweenie over wat voor foto's et gaat, maar kdenk dat je best had kunnen weten dat ze niet voor dit doeleinde bedoelt waren.

Ik stem voor '2e kans'. Maar t feit blijft dat weinig fb's zin hebben om zo'n forum in de hand te houden en geef ze eens ongelijk.
__________________
When it's Dark and Silent: Be aware!!!

http://seawars.cjb.net <-- Check it out!
DarkSilence is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:09.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.