Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 1 May 2005, 11:19   #1
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard "I am a desperate house-wife."

Ik hoorde dit net op het radionieuws, maar heb er nog geen document van gevonden.

Laura Bush, the First Lady van de VSA, stak de draak met haar man en zijn familie tijdens een speech van haar. Het publiek wist naar het schijnt op een gegeven moment niet meer of het serieus bedoeld was of dat ze er werkelijk mee mochten lachen.

Zoiets hoort toch helemaal niet? Als vrouw van zo'n belangrijk man is het de bedoeling dat je achter je man staat en niet dat je hem belachelijk gaat maken.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2005, 11:49   #2
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Uiteraard, maar we moeten niet vergeten dat Hillary Clinton, of hoe je haar voornaam dan ook schrijven mag, ook wel een eigen mening had. Sterker nog; ze wordt genoemd als eventueel nieuwe president na Bush (!). Ik vind een eigen visie niet erg, maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat je op elk gebied dwars tegen hem ingaat..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2005, 13:47   #3
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Laura Bush steelt de show
12:57:17

BRUSSEL - Tijdens een etentje in Washington kreeg First Lady Laura Bush de lachers op haar hand, toen ze een komisch verrassingsoptreden gaf waarin ze haar echtgenoot een veeg uit de pan gaf.
,,Niet weer die grap'', onderbrak Laura Bush een speech van haar echtgenoot. ,,Ik woon al jaren zulke etentjes bij en altijd heb ik braaf geluisterd. Maar ik wil ook wel een en ander zeggen.''

Nadat de president ging zitten, ging de First Lady verder: de president zit tegen 21 uur meestal in bed. ,,Ik zei hem onlangs nog: 'als je echt de wereld wil verbeteren, zal je langer moeten opblijven.''' Ze schetste een beeld van de gemiddelde avond ten huize Bush: ,,Negen uur: meneer Opwinding ligt vast te slapen en ik kijk naar de televisieseries Desperate Housewives. Dames en heren, ik ben een Wanhopige Huisvrouw!''

01/05/2005 - guardian - llc
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2005, 18:36   #4
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Verrassingsoptreden?? Nee joh, in de puntjes uitgewerkt zoiets..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2005, 20:53   #5
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zie het als goedkoop scoren
  Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2005, 21:27   #6
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik vind dat ze Bush anders bepaald niet goed neerzet, dus de meerwaarde hiervan zie ik niet zo in?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2005, 09:33   #7
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik ook niet Leg uit, 'goedkoop scoren'?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2005, 20:30   #8
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Zelfspot scoort doorgaans goed..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2005, 18:08   #9
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard uhu

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Zelfspot scoort doorgaans goed..
iemand een gedacht van wat ze hiermee trachte duidelijk te maken ? of met welk doel ? een lachertje ?
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2005, 12:02   #10
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ik vind dat ze Bush anders bepaald niet goed neerzet, dus de meerwaarde hiervan zie ik niet zo in?
Nou, wat Theo Tank al zegt, zelfspot scoort. En de meerwaarde is zelfs uitgedrukt in cijfers, gezien haar gestegen populariteitscijfers. Het op deze manier tonen van trekjes van menselijkheid, gevoel voor humor en zelfspot, dat doet het goed bij het grote publiek en is zeker ook niet ongunstig voor de president. In de republikeinse campagne werd het gezinsleven en de rol van de first lady ook ingezet als wapen en voor de beeldvorming.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2005, 23:06   #11
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Maar in hoeverre heb je een gezinsleven als je man een drukbezette baan heeft en 's avonds al om 9 uur in bed ligt te snurken?

Het levert inderdaad publiciteit op en dat is erg vaak goed voor je, maar in dit geval lijkt het me met name goed voor mevrouw Bush. En zelfspot is altijd goed, maar dit is geen zelfspot toch? Het gaat naar mijn idee slechts deels over haar zelf, maar vooral ten koste van haar man.

Ik denk eerder dat het een opzetje is om aan te tonen dat ook mevrouw Bush een sterke persoonlijkheid heeft en haar mannetje staat en niet slechts een ondergeschikte rol speelt in huis.
Een beetje in navolging van de enorme populariteit van de Clintons.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2005, 15:09   #12
antoinette
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

In het interview vertelde ze dat het een grap was. Het was een bijeenkomst voor journalisten, waarin de president altijd grappen maakt. In dit geval vonden ze het leuk, dat zij de grappen maakte.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2005, 15:10   #13
antoinette
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Maar in hoeverre heb je een gezinsleven als je man een drukbezette baan heeft en 's avonds al om 9 uur in bed ligt te snurken?

Het levert inderdaad publiciteit op en dat is erg vaak goed voor je, maar in dit geval lijkt het me met name goed voor mevrouw Bush. En zelfspot is altijd goed, maar dit is geen zelfspot toch? Het gaat naar mijn idee slechts deels over haar zelf, maar vooral ten koste van haar man.

Ik denk eerder dat het een opzetje is om aan te tonen dat ook mevrouw Bush een sterke persoonlijkheid heeft en haar mannetje staat en niet slechts een ondergeschikte rol speelt in huis.
Een beetje in navolging van de enorme populariteit van de Clintons.
Haar man was op de hoogte van deze move.
Dat vertelde ze erbij.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2005, 15:11   #14
antoinette
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik ook niet Leg uit, 'goedkoop scoren'?

Als ze ernstig was geweest, had je waarschijnlijk gezegt, kon het niet wat vrolijker.
Altijd wat te mauwen..........nooit goed.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:23.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.