Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 19 July 2005, 18:27   #1
kurobu
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard aanleiding tot rasisme ?

hallo .. ben net aan het kijken naar het nieuwe en er word terug gesproken over aanslagen in europa ... waaronder nederland en belgie ook zijn spanje , italie , denemarken etc .. bedrijgd hiervoor . ik denk nu dat er meer racisme zal opkomen hierdoor .
zijn er mensen die hier zelfde overdenken of iets anders kwijt willen hierover post het hier ...
mvg
  Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2005, 18:57   #2
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Ik denk niet dat het meer rascisme zal uitlokken, eerder onderdanigheid t.o.v. de moslims: als de troepen worden teruggetrokken, dan merken ze dat ze macht hebben over ons. Als de troepen er blijven, gaan ze sowieso meer aanslagen plegen.

Je post staat trouwens vol met spellingsfouten.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2005, 20:03   #3
kurobu
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

sorry heb nogal veel problemen met schrijven ... mijn excuzes hiervoor .
  Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2005, 20:36   #4
kurobu
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

idd ... ik denk echt dat er meer van bv belgen naar moslims ( waaronder veel jongers onmidelijk iedere vremdeling zullen uitschelden ) toe veel meer spanningen zullen komen en dit niet enkel bij ons maar in alle landen ...

het gaat er gewoon om .. ze gaan nu iedereen over de zelfde kam scheren en denkn iet dat onderdanigheid daar ieks mee te maken heeft maar dat het puur op rassenhaat zal beginnen neerkomen .. en er zo terug meer gelweld zal ontstaan onder de bovolking .
  Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2005, 21:16   #5
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
tsktsktsk thaliaaglaja moetje wel tenminste racisme juist schrijven
De topicstarter bracht me in de war.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
Trouwens ik vind "onderdanigheid" maar een vreemde woordkeuze. Snap niet goed in welke context je dit ziet. Bedoel je onderdanigheid van de regeringen of van de bevolking zelf? De bedoeling van de topicstarter gaat volgens mij meer over dat laatste.
Ik doelde voornamelijk op de regeringen. De bevolking zal eerder bang zijn dan racistisch volgens mij. Ik denk zelfs dat ze misschien net meer met andere huidskleuren gaan omgaan uit vrees zelf betrokken te worden bij zo'n aanval, want "de Marokaan uit de pittazaak om de hoek zou wel eens een terrorist kunnen zijn"...
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:16.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.