Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 July 2003, 11:05   #1
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Angry Sommige mensen vragen er om...

Ik haat het, ik haat het, ik haat het....

IK haat mensen die je toevoegen aan MSN, die je totaal niet kent, en die dan als openingszin hebben *ben je heet*
Die heb ik al geblokkeerd...

Ik haat het als mensen uren liggen aandacht te trekken op MSN, zonder dat er maar één zinnig woord uitkomt. Gesprekken met alleen smiley's boeien me ook niet. Ik negeer ze. Als ze dan nog eens irri gaan doen... Blokkeer ik ze ook maar...

Ik haat het als mensen op forum hier stom tegen me doen, en dan gaan lief doen op MSN....

Ik haat het als mensen UREN zitten te zagen om te cammen, hoewel ik na de eerste keer wel duidelijk maak, DAT IK ER ECHT GEEN ZIN IN HEB... Ik blokkeer ze dan ook maar...

Resultaat... Ondertussen zijn er al 16mensen geblokkeerd
Zucht... Wrom kunnen ze nu nooit eens normaal doen
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 12:21   #2
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

dat zijn er wat verder alles goed?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 12:43   #3
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

er zijn natuurlijk uitzonderingen
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 12:43   #4
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

lol,same here... heb ondertussen zowat mn hele klas geblockt... buiten mn echte vriendinnen daar dan...

wou ook nog een topic openen,zit me nog altijd te ergeren aan een kind uit mn klas... ze heeft zowat de domste uitspraak gedaan die ik ooit gehoord heb, namelijk: 'als een kind verkracht wordt door haar vader is het haar eigen schuld,ze moet zich maar verweren'. ik heb nog altijd de neiging om dat kind met haar hoofd tegen de muur te slaan...
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 12:53   #5
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

jah dat haat ik ook, heb een paar weken geleden in 1 week 50 mensen geblockt
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 12:58   #6
Jennifer1203
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sommige mensen vragen er om...

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Ik haat het, ik haat het, ik haat het....

IK haat mensen die je toevoegen aan MSN, die je totaal niet kent, en die dan als openingszin hebben *ben je heet*
Die heb ik al geblokkeerd...

Ik haat het als mensen uren liggen aandacht te trekken op MSN, zonder dat er maar één zinnig woord uitkomt. Gesprekken met alleen smiley's boeien me ook niet. Ik negeer ze. Als ze dan nog eens irri gaan doen... Blokkeer ik ze ook maar...

Ik haat het als mensen op forum hier stom tegen me doen, en dan gaan lief doen op MSN....

Ik haat het als mensen UREN zitten te zagen om te cammen, hoewel ik na de eerste keer wel duidelijk maak, DAT IK ER ECHT GEEN ZIN IN HEB... Ik blokkeer ze dan ook maar...

Resultaat... Ondertussen zijn er al 16mensen geblokkeerd
Zucht... Wrom kunnen ze nu nooit eens normaal doen
vooral als ze gaan zeuren "mag je cam aan" " aaah toe " " doe het voor mij"
dan zeg je dat je al aan het cammen bent
zeuren ze nog
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 13:14   #7
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
dat zijn er wat verder alles goed?
Ach... Ik geraak tegenwoordig zo hard gestresserd door die MSN huh. Op sommige momenten (meestal tussen 21-22u) heb ik soms 12privé's tegelijk. Als ze dan nog eens gaan beginnen zagen over het feit dat ik niet snel genoeg antwoord, óf beginnen te zagen over die webcam, word ik ambetant jah...
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 13:14   #8
EternalShadow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

, krijg je als je je msn adres publiekelijk ergens neerzet
zijn slechts een paar mensen die de mijne weten, zo wordt ik dus niet gestoord door numbskulls e.d.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 13:16   #9
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard Re: Sommige mensen vragen er om...

Citaat:
Originally posted by Saartje18


IK haat mensen die je toevoegen aan MSN, die je totaal niet kent, en die dan als openingszin hebben *ben je heet*
Die heb ik al geblokkeerd...

Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 13:17   #10
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
lol,same here... heb ondertussen zowat mn hele klas geblockt... buiten mn echte vriendinnen daar dan...

wou ook nog een topic openen,zit me nog altijd te ergeren aan een kind uit mn klas... ze heeft zowat de domste uitspraak gedaan die ik ooit gehoord heb, namelijk: 'als een kind verkracht wordt door haar vader is het haar eigen schuld,ze moet zich maar verweren'. ik heb nog altijd de neiging om dat kind met haar hoofd tegen de muur te slaan...
Zo'n mensen zouden ze echt moeten pijn doen.
Blokeer ze liefie
Ik heb ook wel zo'n mensen in mijn msn staan, waarvan ik soms denk dat ze mentaal 4jaar zijn ofzo... Echt verschrikkelijk...
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 13:22   #11
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18


Zo'n mensen zouden ze echt moeten pijn doen.
Blokeer ze liefie
Ik heb ook wel zo'n mensen in mijn msn staan, waarvan ik soms denk dat ze mentaal 4jaar zijn ofzo... Echt verschrikkelijk...
ik zit al twee jaar met dat kind in de klas en heb dr nog niet opgeslagen...maar dr komt nog een jaar hé
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 13:23   #12
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18


Ach... Ik geraak tegenwoordig zo hard gestresserd door die MSN huh. Op sommige momenten (meestal tussen 21-22u) heb ik soms 12privé's tegelijk. Als ze dan nog eens gaan beginnen zagen over het feit dat ik niet snel genoeg antwoord, óf beginnen te zagen over die webcam, word ik ambetant jah...
oke
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 13:35   #13
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny


ik zit al twee jaar met dat kind in de klas en heb dr nog niet opgeslagen...maar dr komt nog een jaar hé
LoL, ik heb vorig jaar een vuilbak over een klasgenootje haar hoofd gepleurd
Ik kende haar toen welgeteld drie dagen *grin*



Ik zit nu echt bij belachelijke kutwijven in de klas.
Drie... zo'n apart hoopje.

Tine die is gewoon zo dom als 't achterste van een varken. Die loopt alles achterna. Juist alsof ze ni zelfstandig kan nadenken.
Kim denkt dat ze speciaal is, beter dan de rest, en dat ze meer kan doen omdat ze cupmaat AAA heeft Haar vriendje is ook van een *hogere* stand zegt ze, want die kijkt niet naar meisjes met dikke borsten
Brenda, het meisje met de vuilnisbak. Die roddelt kei hard, en die denkt dat ze omdat ze oranje haar heeft, meer kan permiteren dan de rest. Ik, Nicky en Evy hebben haar al duidelijk gemaakt het afgelopen schooljaar dat het niet zo is
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 13:40   #14
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18

Ik zit nu echt bij belachelijke kutwijven in de klas.
Drie... zo'n apart hoopje.

Tine die is gewoon zo dom als 't achterste van een varken. Die loopt alles achterna. Juist alsof ze ni zelfstandig kan nadenken.
Kim denkt dat ze speciaal is, beter dan de rest, en dat ze meer kan doen omdat ze cupmaat AAA heeft Haar vriendje is ook van een *hogere* stand zegt ze, want die kijkt niet naar meisjes met dikke borsten
Brenda, het meisje met de vuilnisbak. Die roddelt kei hard, en die denkt dat ze omdat ze oranje haar heeft, meer kan permiteren dan de rest. Ik, Nicky en Evy hebben haar al duidelijk gemaakt het afgelopen schooljaar dat het niet zo is

dolle pret daarzo op jou school joh

en waarom zou je beter zijn met cupmaat AAA dat mis ik dan weer ff
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 15:11   #15
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by L_angeldc
dolle pret daarzo op jou school joh

en waarom zou je beter zijn met cupmaat AAA dat mis ik dan weer ff
Ik zit op een school waar 78% vrouwelijk is.
Als die ruzie hebben, en die vechten, is het echt grappig.
Beginnen ze elkaar te stampen en aan elkaar haar te trekken en te spugen naar elkaar... Echt lache


Da's gewoon Kim haar excuus voor alles.
Ik snap haar redeneringen ook niet
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 16:19   #16
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
namelijk: 'als een kind verkracht wordt door haar vader is het haar eigen schuld,ze moet zich maar verweren'. ik heb nog altijd de neiging om dat kind met haar hoofd tegen de muur te slaan...
hhmm...eig verdient zo'n type t juist om verkracht te worden...dan piept ze wel anders...

maja...ik heb denk ik relatief met andere leden gezien vrij weinig mensen van LL in me msn staan
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 16:29   #17
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18


LoL, ik heb vorig jaar een vuilbak over een klasgenootje haar hoofd gepleurd
Ik kende haar toen welgeteld drie dagen *grin*



Ik zit nu echt bij belachelijke kutwijven in de klas.
Drie... zo'n apart hoopje.

Tine die is gewoon zo dom als 't achterste van een varken. Die loopt alles achterna. Juist alsof ze ni zelfstandig kan nadenken.
Kim denkt dat ze speciaal is, beter dan de rest, en dat ze meer kan doen omdat ze cupmaat AAA heeft Haar vriendje is ook van een *hogere* stand zegt ze, want die kijkt niet naar meisjes met dikke borsten
Brenda, het meisje met de vuilnisbak. Die roddelt kei hard, en die denkt dat ze omdat ze oranje haar heeft, meer kan permiteren dan de rest. Ik, Nicky en Evy hebben haar al duidelijk gemaakt het afgelopen schooljaar dat het niet zo is
keej,zal ik ff beginnen

*S.: het meisje van die domme uitspraak. haar beste verweer dit jaar was: as ge ni zwijgt steek ik uw poes in brand
*J: haar beste vriendin,even dom,dubbelt haar jaar al,en is er zo trots op dat ze sex heeft gehad dat gans de school het weet
*K: wordt 20,maar gedraagd zich al 5. weegt minstens 90 maar beweert dat ze 50 weegt
*L: strever van de klas,schrijft zodanig veel dat haar tafel gewoon meebeweegt,ziet dr onschuldig uit maar roddelt zwaar... en ze stinkt dat het niet normaal is...
*J: voelt zich beter dan de rest omdat ze altijd met gasten verkeert die halverwege de twintig zijn,en dat maakt haar zoveel 'volwassener'. heeft 'altijd gelijk'. doet me denken aan bart518
*M: heeft altijd en overal zoveel pijn,maar die zie je 5 minuten erna gewoon rondhuppelen
*E: 18 jaar,woont al samen met haar vriend. is een scheet hoog,maar heeft een mond van hier tot in chiwawa. zaagt zo hard dat ze al een gans jaar alleen zit

mja,dees zijn de ergste zowat dr zijn dr dan nog 10
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 16:30   #18
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bird Of Prey


hhmm...eig verdient zo'n type t juist om verkracht te worden...dan piept ze wel anders...

maja...ik heb denk ik relatief met andere leden gezien vrij weinig mensen van LL in me msn staan
ze is al verkracht geweest. juist zoals ze haar broer al 5x van de verdrinkingsdood heeft gered,haar beste vriend van anorexia heeft afgeholpen,3 mensenlevens heeft gered,word geslagen door haar moeder,gisteren bijna is verdronken...
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 16:34   #19
EternalShadow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny


ze is al verkracht geweest. juist zoals ze haar broer al 5x van de verdrinkingsdood heeft gered,haar beste vriend van anorexia heeft afgeholpen,3 mensenlevens heeft gered,word geslagen door haar moeder,gisteren bijna is verdronken...
nogal krom :\ zoek de onmogelijkheden in dit plaatje
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 16:36   #20
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by EternalShadow


nogal krom :\ zoek de onmogelijkheden in dit plaatje
zoek het sarcasme
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 19:55   #21
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny

keej,zal ik ff beginnen

TEKST

mja,dees zijn de ergste zowat dr zijn dr dan nog 10
Mijn klas is nog erger

Evi : Weegt 95kg maar beweert er 60 te wegen... Draagt spannende broeken, korte topjes en strings tot onder haar oksels
Evy : Koel meisje, kan ik goed mee overweg. Praat alleen tegen de mensen die ze kan uitstaan. Meer als *hod u bakkes* komt er niet uit
Michiam : 100% Skater, kamt één keer per maand zen haar. Draagt zen broeken onder zen lul en zen boxers tot onder zen armen. Voor de rest superkerel wel..
Joris 1 : Is dit jaar 20j geworden. Denkt dat hij stoer is omdat hij met voetbal in de krant gestaan heeft. Hij denkt ook dat hij mij mag pesten. Hij doet mij altijd na in de klas *grrrrr*
Joris 2 : Supergrappige kerel. Laat kei hard met zen voeten spelen. Kan je alles wijsmaken en is supernaïef
Valerie : Word elke keer razend als iemand iets verkeerd zegt, gaat dan huilen en loopt meestal nog eens weg ook...
Eva : Maakt altijd ruzie met valerie. Als valerie huilend weggelopen is, loopt zij altijd huilend achterna
Niki : Het meisje met de koele uitspraken *Je kust toch niemand op een fuif als je er niet samen mee bent* en *ik wil pas seks als ik met mijn vriendje 3j samen ben*
Hanne : Lief meisje, raar karakter. Kan wel op niemand boos worden. Soms nogal erm... mannelijke uitlatingen... maar verder oke
Suzy : vriendelijk meisje, houd van kleedjes en rokjes, heeft alleen moeite om met benen toe in de klas te zitten Heeft ook alle kleuren van strings, hebben we dit schooljaar gezien...
Lien : Heeft beetje weg van barbie, superblond haar, mooie kleren aan, én elke dag andere schoenen...


Snap je nu waarom wij ipv 5Handel, 5Marginaal genoemd werden?
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 20:06   #22
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18


Mijn klas is nog erger

KNIP

Snap je nu waarom wij ipv 5Handel, 5Marginaal genoemd werden?
en waar pas jij erin?
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2003, 10:58   #23
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by L_angeldc


en waar pas jij erin?
Ik ben associaal, arrogant, ik doe steeds men zin, en krijg ik ze niet ga ik huilen?
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2003, 12:59   #24
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hehe, ik ken het Niet ben je heet ofzo Maar wel irritante mensen, maar ik blokeer bijna nooit iemand. Ik verwijder ze, aangezien ik het lullig vind mensen te blokkeren. Tenzij iemand echt te triest is, dan doe ik blokken en deleten.. Dat zijn er inmiddels ook heel wat trouwens
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2003, 14:53   #25
MarkNMGN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sommige mensen vragen er om...

Citaat:
Originally posted by Saartje18
IK haat mensen die je toevoegen aan MSN, die je totaal niet kent, en die dan als openingszin hebben *ben je heet*
Die heb ik al geblokkeerd...
Sorry
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2003, 16:01   #26
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard Re: Re: Sommige mensen vragen er om...

Citaat:
Originally posted by MarkNMGN

Sorry

Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2003, 18:13   #27
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Hehe, ik ken het Niet ben je heet ofzo Maar wel irritante mensen, maar ik blokeer bijna nooit iemand. Ik verwijder ze, aangezien ik het lullig vind mensen te blokkeren. Tenzij iemand echt te triest is, dan doe ik blokken en deleten.. Dat zijn er inmiddels ook heel wat trouwens
en dan zien zij jou nog steeds online zodat je nog niet van ze af bent...
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2003, 10:53   #28
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by L_angeldc


en dan zien zij jou nog steeds online zodat je nog niet van ze af bent...
Idd... Blokken en verwijderen er mee
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2003, 11:41   #29
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb dat echt werkelijk nooit
  Met citaat antwoorden
Oud 7 July 2003, 19:06   #30
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Originally posted by biffyclyro
jah dat haat ik ook, heb een paar weken geleden in 1 week 50 mensen geblockt
ik vroeg me al af waarom je nooit online kwam
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 July 2003, 23:13   #31
anoesjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny


ze is al verkracht geweest. juist zoals ze haar broer al 5x van de verdrinkingsdood heeft gered,haar beste vriend van anorexia heeft afgeholpen,3 mensenlevens heeft gered,word geslagen door haar moeder,gisteren bijna is verdronken...
niet te geloven gewoon zo'n mens had ik ook in m'n klas zitten vreselijk!!!
Zo iemand is gewoon ziek
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2003, 09:37   #32
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
ze is al verkracht geweest. juist zoals ze haar broer al 5x van de verdrinkingsdood heeft gered,haar beste vriend van anorexia heeft afgeholpen,3 mensenlevens heeft gered,word geslagen door haar moeder,gisteren bijna is verdronken...
hhmm...nogal krom, ze lijdt een leven vol tegenslagen, maar toch probeert ze haar mannetje voor anderen te staan, alleen dan toch jammer van zo'n uitspraak, want dat slaat gewoon als een lul op een drumstel
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:23.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.