Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Games
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2?

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 1 February 2003, 13:03   #1
Beatrice
Kawaii
 
Beatrice's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 July 2002
Locatie: Den Bosch
Berichten: 75
Stuur een bericht via MSN naar Beatrice
Standaard Vertel je Multimedia ervaring XD

Mijn Consoles:

Pong system, Atari, Sega Master System, gewone Nintendo, Gameboy Classic, Sega Megadrive, Lynx, Super Nintendo, Gameboy Pocket, Playstation, Gameboy Color, Nintendo 64, Sega Dreamcast, Playstation 2, Gameboy Advance, Xbox, Gamecube.

Ik ga m'n games niet opnoemen hoor dan ben ik uren mee bezig >.< Heb er zoiets van 300 videogames waarvan 20% kopietjes zijn. Ik koop alleen spellen als ze de moeite waard zijn.

Mijn PC ----> AMD Atlon 1800+, Geforce 4, 256 mb geheugen, 40 gig, Creative Soundblaster Card! Ondere andere spellen ---> Never winter nights, Diablo2, HalfLife, Age of Empires Mythology, Ragnarok Online.

Mijn Merchandism:

Ling Xiaoyu pop, Cerberus van FF8, alle Soundtracks van FF series, Squall Wallscroll, Pokemon kaarten eerste set 1rst edition $_$, Cloud Strife Key Hanger, Pikachu Knuffel

O_______o;; XD
__________________
()==}:::::::::::> Manga-Girl
Beatrice is offline  
Oud 1 February 2003, 16:49   #2
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

uh nie veel

n64: mariokart was de enige die indruk op me maakte, wcw/nwo die moetje gewoon hebben en MOET ONLINE KOMEN!!!!!!!!!! verder hebbik killer instinct gold, goldeneye, damn kweenie hoor

pc: black and white, a2 racer, the sims(hot date uitbreiding ook ) syberia, theme park world ach week veel

kga denkik anti-games worden want downloaden is leuker
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline  
Oud 1 February 2003, 17:51   #3
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Consoles: Playstation, Playstation 2, X-box, Gamecube, Gameboy Advance, Gameboy Color, Gameboy Classic, Sega Dreamcast.

Spellen: teveel om op te noemen.. misschien maak ik wel een keer een foto

PC: Celeron(R) CPU 1.70 Ghz, kan dat toevallig?
256 MB geheugen
Geforce 4 geloof ik ook

Boeit me allemaal niet zoveel, ik hou me meer bezig met Divx, DVD films enzo
heb in totaal wel iets van 500 films ofzo (Divx, DVD, Video etc. bij elkaar opgeteld)
Headliner is offline  
Oud 1 February 2003, 18:18   #4
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

consoles:gamecube,gba

spellen:322 pc spellen.30% copies cube spellen:ssbm,star wars clone wars,resident evil,pikmin ,dave mirra2,time splitters 2
gba:advance wars,gt advance,fifa 2003

pc pentium 4 1.7 geforce 2 mx
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline  
Oud 1 February 2003, 23:55   #5
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Gameboy, Nintendo, Super Nintendo, Playstation, Megadrive, Playstation 2, Nintendo 64

ik heb ook veel te veel spellen om op noemen

m'n pc ---> geen zin om dat nou op te noemen....doe ik nog wel een keer
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 2 February 2003, 09:26   #6
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wtf is 'XD'
 
Oud 2 February 2003, 09:53   #7
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Smiley . X zijn de ogen en D is de mond
 
Oud 2 February 2003, 09:57   #8
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Originally posted by lou
Smiley . X zijn de ogen en D is de mond
lijkt wel een southpark smilie dan, bij cartman bijv. als hij boos is XD
Headliner is offline  
Oud 2 February 2003, 12:33   #9
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind het eerder een anime smiley ofzo ( rare theorie ofzo :S )

anywayz nu maak ik maar zo'n lijstje, aangezien ik me toch verveel

Mijn consoles: Nes ,Snes , Gameboy, Gameboy Color, Gameboy Advance , Playstation , Sega Saturn , Nintendo 64 ,Sega Dreamcast ,Playstation 2, Xbox en Gamecube .

Noem alleen de games van mijn NGC ,Xbox en PS2
PS2: Silent Hill 2 ,Metal Gear Solid 2 , Guilty Gear X ,SSX Tricky ,Tony Hawk Pro Skater 3,Zone of The Enders , Devil May Cry , Resident Evil :Code Veronica X ,REZ , ICO en Onimusha warlords

NGC : Luigi's Mansio , Pikmin , Super Smash Bros Melee,Sonic Adventure 2: battle ,Eternal Darkness , Mario Sunshine , Resident Evil , Starfox Adventures en Super Monkeyball

Xbox : Halo , Splinter cell , Jet Set Radio Future, Sega GT 2002 , Silent Hill 2 : inner fears en Gun Valkyrie


Specs van mijn PC weet eigenlijk niet .Het is iig niet het allernieuwste

Merchandising: Het enige wat ik eigenlijk heb zijn verschrikkelijk veel Pokémon kaarten ,Met als hoogtepunt Japanse Lugia ^_^
 
Oud 2 February 2003, 14:44   #10
urban-tiger
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nah ik heb alleen een PC (van mn vader) een XBOX XD en een GBA. Tja ik mocht als kind geen console of handheld, want er gaat tog niets beters dan een gewoon PC. de specs v/d PC ken ik nie, en de spelle zijn teveel, maar met niuwste (en meest gespeelde) zijn dat AOM (dankje kerstman, maar multi player werkt nie ), Dungeon Siege (me broer heeft het op zn eige comp bezet gehoude, is er nu mee aan het spele), en UT (geen 2003 , Kom maar tege mij CTF spele, je zult zien hoe slecht ik ben!)
voor de XBOX, niet veel : SSX Tricky ( ben goed me Psymon, lijkt op mij lol, en PJ, stomme fransman), DOA3 (nie zo lang meer gespeeld, ben t verleerd), HALO (easy uitgespeeld, ben bezig met medium, legendary lukt me nie, zou graag de man ontmoete die dat heeft uit kunne spele, in zn eentje, zonder cheats) , Spider-man, the movie(leuk vooral als je als the Green Goblin speelt) , X-Men: Next Dimension (jammer dat t nie zo mooi is).
GBA : Pokemon Chrystal, Tony Hawk Pro Skater 2, Super Mario Advance (1), PinoBee (kut-spel, mog toen geen vechtspelle van mn moeder, dus kreeg ik dit), Guilty Gear X (super ,maar tog wel moeilijk alle moves uit te vinde), Legend Of Zelda: Oracle of Seasons (de eerste Zelda die ik ooit speelde, dus is nog raar en moeilijk voor me, lol), Megaman Battle Network (ben volgens mij nie ver, bij die 'blackout' en k zit vast, denk ik, en k heb geen zin om overnieuw te spele) en natuurlijk, mijn lieveling, Golden Sun (prachtig....... kan geen woorden vinden, behalve prachtig), da's t.
en ja ik denkt wel dat ik een beetje te vel van die ( en ) heb gbruikt.

en aan merchandise heb ik alleen pokemon kaarte (met als hoogte punt een Japanse Typhloisn, hoe je het ook spelt) en een minotaur figuurtje van AOM. (en Street Fighter Alpha op DVD als dat telt)

Laatst aangepast door urban-tiger : 2 February 2003 om 14:47
 
Oud 2 February 2003, 15:07   #11
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

LoL, ik ken genoeg mensen die Halo op Legendary hebben uitgespeeld. Maar mij lukt het niet iig. Alleen het eerste level heb ik op legendary kunnen uitspelen .Halo vind ik trouwens niet zo super . Het werd de wel de hemel in geprezen. (zelfs door EDGE o_0 ) Maar bij de latere levels is het allemaal zo afgeraffeld . Vooral ''The Library' omg 1 van de saaiste levels ooit. Steeds door dezelfde soort kamers heen lopen totdat je bij een lift komt. en dat 4 fucking verdiepingen.....
 
Oud 2 February 2003, 16:12   #12
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

Nintendo, SNES, gameboy

PC:
Anthlon TB 1.2 met GF3 64mb, 100GB HD, 512 MB ram 19" monitor, optische muis.
TheGroovMaster is offline  
Oud 13 June 2003, 16:10   #13
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Headliner
ik hou me meer bezig met Divx, DVD films enzo
heb in totaal wel iets van 500 films ofzo (Divx, DVD, Video etc. bij elkaar opgeteld)

goed bezig!!!!


heb net ff the recruit gedownload. leuk filmpie trouwens
 
Oud 13 June 2003, 16:36   #14
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar



goed bezig!!!!


heb net ff the recruit gedownload. leuk filmpie trouwens
laat ik maar weer de bitch uithangen en zeggen dat je geen posts mag uppen





bekend bekend
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline  
Oud 13 June 2003, 17:21   #15
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:13.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.