Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 3 May 2002, 19:42   #1
Mariekjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation K*twijven!

Een paar van die meisjes bij me uit de buurt lopen me de hele tijd voor rijkeluiskind uit te schelden omdat me ouders zo'n VVD poster hebben hangen. Ik vind dat echt zo onterecht he! Ik bedoel: ik krijg heus niet alles wat ik wil of zo, ben niet verwend... Ken wel janken
  Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2002, 19:57   #2
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

laat ze lekker, ze weten nie beter en zijn het egt niet waard om je zorgen over te maken hoor
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2002, 20:11   #3
dark-annetje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AmbyPur
laat ze lekker, ze weten nie beter en zijn het egt niet waard om je zorgen over te maken hoor
natuurlijk is het kut als zo'n wijven over je gaan oordelen en zo'n dinge tegen je zeggen, maar ze kennen je nie eens en dus.....
don't worry about it, het is het niet waard!
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2002, 19:10   #4
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

een klein beetje hebben ze wel gelijk :-/
Maar dan ben jij maar een doorgeefluik naar je ouders toe...
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2002, 07:56   #5
Mariekjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoezo ze hebben een beetje gelijk? Je mag toch stemmen op wie je wil zonder dat je daar op wordt afgerekend? Ok, VVD is misschien een partij voor de mensen die wat meer te besteden hebben maar dat vind ik nog geen reden om mij er mee te pesten. Misschien dak 't mis heb hoor, maat het is me mening...
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2002, 11:07   #6
boertje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

joh, het zijn gwoon onzekere kut snollen die het stoer vinden dat ze met ze alle iemand kunnen pakken die anders dan hun denkt.


:r
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2002, 11:47   #7
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

als hun zo rond kreisen, zijn ze dan zo jaloers op je omdat zij straat arm zijn en jij gewoon lekker je leventje kan lijden.
nee laat ze lekker, als jij weet dat jij niet teveel verwend word door je ouders dan is dat ok. ik bedoel mijn ouders hebben ook aardig wat geld maar daar krijg ik nix van hoor, zij mogen dan wel stemmen voor de VVD maar ik moet voor me eigen geld toch hard werken.
Jij hebt nix te maken met je ouders!!! laat ze lekker lullen. en trouwens als die poster aan jullie raam hangt heet dat toch niet dat jij VVD'er bent!! of niet soms.
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2002, 12:27   #8
Mariekjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Precies! Dank je!
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2002, 16:49   #9
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Mariekjuh
Hoezo ze hebben een beetje gelijk? Je mag toch stemmen op wie je wil zonder dat je daar op wordt afgerekend? Ok, VVD is misschien een partij voor de mensen die wat meer te besteden hebben maar dat vind ik nog geen reden om mij er mee te pesten. Misschien dak 't mis heb hoor, maat het is me mening...
Tuurlijk mag je stemmen op wie je wilt, maar dat zegt iets over je houding. Bijvoorbeeld hoe het met je eigen financien staat en hoe je tegenover die van mensen met wat minder grote portomonnee staat.

Mensen zoals groovmaster, die alleen maar aan 'ikke ikke ikke' denken zullen zoiets niet zien natuurlijk


Ik zei niet voor niet voor niets een klein beetje. Wat natuurlijk de grootste en domste fout (maar toch logisch is), is dat ze jou als 'vertegenwoordiger' zien van je familie...
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2002, 17:12   #10
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
een klein beetje hebben ze wel gelijk :-/
Maar dan ben jij maar een doorgeefluik naar je ouders toe...
indeed
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2002, 17:50   #11
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat slaat natuurlijk weer nergens op... Het zullen vast van die blonde dozen zijn die Rosemuller aanbidden en gewoon stomweg op GL gaan stemmen.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2002, 18:28   #12
boertje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik stem Groenlinks pikkie, dat jij nou zo'n stom kansloos persoon bent die niet eens weet wat stemmen is, of wat politieke partijen zijn, kan ik nix aan doen.



loser
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2002, 18:40   #13
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by the Phit
Dat slaat natuurlijk weer nergens op... Het zullen vast van die blonde dozen zijn die Rosemuller aanbidden en gewoon stomweg op GL gaan stemmen.
sorry hoor, maar rosenmuller is de enige met een beetje hersens in de politiek !
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2002, 19:41   #14
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by annestacia
sorry hoor, maar rosenmuller is de enige met een beetje hersens in de politiek !
whaaaa haaa haaa haaa

die rosemuller kan alleen maar zeiken op pim fortuyn daar is ie dan ook heel goed in alleen verweit ie pim der dan van dat ie alleen maar problemen schets en geen oplossingen bied wat doet die zelf dan ? pim zwart maken en nergens zelf een inhoudelijke oplossing voor geven

Ik vind VVD ook wel een goede partij
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2002, 07:16   #15
Mariekjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by annestacia
sorry hoor, maar rosenmuller is de enige met een beetje hersens in de politiek !
Dank jullie voor de reacties. Ik wou alleen ff op de bovenstaande uitspraak reageren. Ik vind Rosenmulle eigenlijk een beetje een krijserd....
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:50.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.