Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 December 2003, 13:57   #51
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlackMystery
ze zorgen voor overlast in de maatschappij?
maar jij vergeet dat ze door de maatschappij gemaakt zijn
denk je dat ze zo willen leven?
denk je dat ze het allemaal uit plezier doen?
zijn moeder was al op zeer jonge leeftijd gestorven aan hiv
hem werd gepest op school
had een vader die nooit naar hem omkeek
hij heeft nooit geen thuis gehad
hij moest leven van wat hij vond
of zichzelf kon toe eigenen
ik wil jouw het beter zien doen? want commentaar geven is makkelijk
hij heeft dus altijd een thuis?
maar goed, ik ben van mening dat je er zelf echt wel wat aan dat in de afgrond geraken kan doen. Er is namelijk altijd wel werk te doen, en met een beetje inzet kan je hulp gaan zoeken en een uitkering en woning krijgen. Het is niet zo moeilijk allemaal in het leven als je maar de goede instelling heb.
Ik denk dat die vriend van je daar goed zit, en hij zal nu wel de nodige hulp krijgen waar hij toendertijd niet naar gezoht heeft.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2003, 16:21   #52
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Heeft iemand niet recht op een 2e kans?
Bij een roofmoord niet.


Citaat:
Originally posted by BlackMystery

denk je dat ze zo willen leven?
denk je dat ze het allemaal uit plezier doen?
Dan mogen ze van mij voor 1 keer een flinke overdosis krijgen, en dan hebben hun geen last meer van zichzelf, en wij van hun.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2003, 17:21   #53
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

een spuitje is idd ook goed
  Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2003, 17:22   #54
supergirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zeg alleen ow ow ow Arie...denk is effe na.....want jij hebt nooit fouten gemaakt zeker misschien minder erge fouten als een roofmoord maar heb je er eens bij stil gestaan dat het een schreeuw om aandacht is geweest....niet dat ik het goedkeur maar als iemand ervoor gestraft is vind ik niet dat je iemand zijn hele leven ervoor kan blijven veroordelen..
  Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2003, 17:28   #55
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by supergirl
ik zeg alleen ow ow ow Arie...denk is effe na.....want jij hebt nooit fouten gemaakt zeker misschien minder erge fouten als een roofmoord maar heb je er eens bij stil gestaan dat het een schreeuw om aandacht is geweest....niet dat ik het goedkeur maar als iemand ervoor gestraft is vind ik niet dat je iemand zijn hele leven ervoor kan blijven veroordelen..
een schreeuw om geld om die drugs te kopen ja.
Maar jij vind het dus niet goed om iemand voor zijn hele leven daarvoor te blijven veroordelen?

Je vader zal maar worden doodgestoken door een junk omdat ie met 50 euro op straat liep, en die junk een shotje nodig had.

Zou je dan nog zo denken?
  Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2003, 18:36   #56
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie
Zou je dan nog zo denken?
ik zou eigen rechter spelen.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2003, 18:44   #57
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
hij heeft dus altijd een thuis?
maar goed, ik ben van mening dat je er zelf echt wel wat aan dat in de afgrond geraken kan doen. Er is namelijk altijd wel werk te doen, en met een beetje inzet kan je hulp gaan zoeken en een uitkering en woning krijgen. Het is niet zo moeilijk allemaal in het leven als je maar de goede instelling heb.
Ik denk dat die vriend van je daar goed zit, en hij zal nu wel de nodige hulp krijgen waar hij toendertijd niet naar gezoht heeft.
zoek jij eens als je nooit kans hebt gehad om een diploma te hebben, trouwens er is een leeftijd wanneer je mag werken, hij was er 17 toen het gebeurde
  Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2003, 18:45   #58
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie
een schreeuw om geld om die drugs te kopen ja.
Maar jij vind het dus niet goed om iemand voor zijn hele leven daarvoor te blijven veroordelen?

Je vader zal maar worden doodgestoken door een junk omdat ie met 50 euro op straat liep, en die junk een shotje nodig had.

Zou je dan nog zo denken?
en ik heb veel zin om jouw kop eens in te rammen
denkte gij da gij perfect zijt?
natuurlijk gij zijt ergens geboren waar mama en papa veel om je geven
je had een thuis en warmte, ouders die alles voor je betalen
waar oordeel je dan over?
  Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2003, 19:38   #59
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlackMystery
en ik heb veel zin om jouw kop eens in te rammen
denkte gij da gij perfect zijt?
natuurlijk gij zijt ergens geboren waar mama en papa veel om je geven
je had een thuis en warmte, ouders die alles voor je betalen
waar oordeel je dan over?
Ik sla alleen wel terug, en ik oordeel over zieke mensen in onze maatschappij
  Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2003, 19:48   #60
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlackMystery

hij heeft nooit geen thuis gehad
Wat leuk voor de jongen! Dat Tyskie die fout nog niet ontdekt heeft

Overigens, allemaal heel zielig voor de jongen, maar hij leeft nog. Hoe erg alles ook mag zijn, het geeft nooit het recht om te doden, en dus zal hij voor mij minstens 20 jaar achter de tralies mogen. Denk eens aan al het verdriet dat hij de naasten aandoet
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2003, 21:45   #61
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie
Ik sla alleen wel terug, en ik oordeel over zieke mensen in onze maatschappij
begin misschien eerst bij jezelf
wie ben jij om te oordelen?
mening geven daar kan ik tegen
maar dit is geen mening
de woorden die jij zegt zou ik aanvaarden van iemand van vijf
maakt dat je ook ziek?
moet jij dan ook niet achter tralies?
  Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2003, 22:11   #62
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlackMystery
zoek jij eens als je nooit kans hebt gehad om een diploma te hebben, trouwens er is een leeftijd wanneer je mag werken, hij was er 17 toen het gebeurde
je verwoord het wel werelds zeg. Ik vind er alleen geen argument in waardoor mijn beweringen niet juist zouden zijn. Kortom, die vriend van je was gewoon lui om zelf actie te ondernemen om er bovenop te komen, of hij vond dat ie juist een geweldig spannend leven had. Hij kan natuurlijk ook het instinct hebben van een Neandertaler of de inteligentie van een strontvlieg.
Maar ik neem aan dat ie gewoon te lui was.
Hopelijk is zijn karakter een stuk opgefrist als hij uit de bak vandaan komt, want als hij weer gaat stelen en misschien wel moorden, dan mag ie van mij direct een doodschop krijgen van Alwin
  Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2003, 23:15   #63
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
je verwoord het wel werelds zeg. Ik vind er alleen geen argument in waardoor mijn beweringen niet juist zouden zijn. Kortom, die vriend van je was gewoon lui om zelf actie te ondernemen om er bovenop te komen, of hij vond dat ie juist een geweldig spannend leven had. Hij kan natuurlijk ook het instinct hebben van een Neandertaler of de inteligentie van een strontvlieg.
Maar ik neem aan dat ie gewoon te lui was.
Hopelijk is zijn karakter een stuk opgefrist als hij uit de bak vandaan komt, want als hij weer gaat stelen en misschien wel moorden, dan mag ie van mij direct een doodschop krijgen van Alwin
jij zegt dat ik geen argumenten heb
maar jij zit hier te oordelen over iemand die je niet kent?
kan ook over je moeder zeggen dat ze het verstand van een neandertaler heeft, en dat zij gewoon de stront zonder de vlieg is
uit jouw woorden kan ik ook al halen dat jij totaal wereldvreemd bent
ik ben ook vreemd in de jouwe
maar jij oordeelt crimineel en niet crimineel, zwart of wit juist?
iemand die niet werkt is zoizo te lui om te werken
en blablabla
eens je een strafblad hebt en geen diploma kan je het bijna vergeten in deze wereld
en ga jij hen eten geven?
ben jij diegene die de wereld beter maakt?
maar neen, de oplossing is om ze allemaal uit te roeien juist?
jij zegt: stel voor dat het jouw bompa is
ik stel jouw de vraag, stel dat het jouw zoon is, en je weet dat hij in fout is gegaan, maar zou jij vinden dat hij eeuwig in de hell moet branden?
goede vader zou je zijn
als je kleine ooit in problemen geraakt: doet me niets zoon, brand in hel
  Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2003, 10:49   #64
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

arie:

moord is niet goed, het is fout en het mag niet. Maar dat maakt De persoonlijkheid die die moord gepleegd heeft niet tot een uiterst fout persoon.

een voorbeeld. Een vriendin van mij is jarenlang misbruikt door een jongen. Hij was toevallig al vanaf haar vierde jaar haar beste vriend en zo gingen ze ook met elkaar om, tot hij haar ging misbruiken. Na een paar jaar hield het op, doordat ze sterk genoeg was een grens te trekken... Omdat ze er heel erg mee zat is ze met die jongen gaan praten. Wat bleek, die jongen was zelf jarenlang misbruikt door zijn vader, wat hem de gedachte gaf dat het normaal was.. Nu zijn ze gewoon weer vrienden. Zij heeft het hem duidelijk 100% vergeven en die jongen is opgebloeid tot een gezellige, vrolijke en eerlijke jongen.
Hij weet nu heel erg goed wat fout is en wat goed is, en heeft er ook spijt van dat het zo gelopen is...

wat ik probeer te zeggen is dat zo'n actie uit onvermogen voortkomt, wat betekend dat iemand daarna er ongelovelijk veel spijt van kan hebben. Een moord is in een paar seconde gebeurd, en het kan heel goed dat die jongen er nu spijt van heeft en het nooit meer zal doen . Natuurlijk is een slechte thuis situatie niet een excuus om een moord te plegen, en ik vind het ook slecht dat dit gebruikt wordt als excuus. Die jongen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden, en daar moet hij voor opdraaien hoe lief en vriendelijk hij ook is. Zo werkt het in deze maatschappij. Maar ik vind het overdreven te zeggen dat deze jongen daardoor door en door slecht is want dat slaat helemaal nergens op. Het blijft dezelfde jongen als daarvoor.. alleen heeft hij een ongelovelijk grote fout begaan..
  Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2003, 12:51   #65
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

In DIT verhaal , snap ik dat de jongen er ''nix aan kon doen''
Maar in elke andere situatie mogen ze verkrachters , aanranders en misbruikers en pedofielen enzo NEERKNALLEN.

Poef!

Nog een verhaal:
Een moeder zit in de rechtszaal , waar een man voorgeleid word die haar kind heeft verkracht. De moeder springt over all banken heen en knalt de man neer.

( Even HEEL kort samengevat )

Nou , die vrouw heeft GROOT GELIJK !!!
Ik zou hetzelfde doen als het MIJN kind was!
  Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2003, 13:06   #66
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by JEANUS
In DIT verhaal , snap ik dat de jongen er ''nix aan kon doen''
Maar in elke andere situatie mogen ze verkrachters , aanranders en misbruikers en pedofielen enzo NEERKNALLEN.

Poef!

Nog een verhaal:
Een moeder zit in de rechtszaal , waar een man voorgeleid word die haar kind heeft verkracht. De moeder springt over all banken heen en knalt de man neer.

( Even HEEL kort samengevat )

Nou , die vrouw heeft GROOT GELIJK !!!
Ik zou hetzelfde doen als het MIJN kind was!
Probleem alleen is dat we in een rechtsstaat leven waar dan die moordenaar/verkrachter ofzo 'vrijuit' gaat, hij is dan dood en zal nergens meer last van hebben, geen straf krijgen, niets. En jij kunt dan gaan zitten.

Daarom ben ik ook tegen de doodstraf. Laatst zag ik bij Peter R. de Vries een voorbeeld dat mijn mening versterkte daarin. Een vader werd beschuldigt door zijn dochter van seksueel misbruik. Eerst kreeg ik alle argumenten te zien in die uitzending die daar ook op duiden. Een verklaring van een op het eerste oog betrouwbare dominee, allerlei details van het meisje, dat ook ooit een aanklacht had ingediend enz enz.
In het 2e deel van de uitzending kwam aan bot dat het allemaal zo zeker nog niet was. Details die het meisje verteld had bleken aantoonbaar onjuist te zijn. Ze vertelde dat ze abortus had gepleegd met een breinaald (haar vader had haar zwanger gemaakt), terwijl wetenschappers wisten te melden dat dat nauwelijks mogelijk is. De dominee bleek ruzie te hebben met de vader van het meisje, over zijn aanblijven als dominee. En zo waren er tal van zaken die feitelijk onjuist waren. Uit psychiatrisch onderzoek bleek dat het meisje een of andere ziekte had, waardoor ze dingen verzon (weet de naam even niet).
De zoon had verklaard dat het meisje de waarheid sprak, maar bleek zélf zedendelicten gepleegd te hebben.
Dat alles wil nog niet zeggen dat er wérkelijk nooit iets gebeurt is, maar het verhaal is uiteindelijk wel érg onwaarschijnlijk. Toch werd de vader door zeer slecht rechergewerk in eerste instantie veroordeeld tot ik geloof 12 jaar, maar is later in hoger beroep vrijgesproken.
Wat nu wanneer we de vader meteen de kogel hadden gegeven? Er zijn altijd fouten, en bovendien betekend de kogel dat de man, alsie het wél gedaan had, meteen van alle straffen af is, en mocht hij naderhand onschuldig zijn, dan valt er niets meer recht te zetten. Sow, wat een lap tekst Kwam langzaam op gang, maar werd toch een heel verhaal Maar het was om even uit te leggen dat ik niet meteen meer mensen een kogel zou geven
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2003, 16:28   #67
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben zowieso tegen de doodstraf.
maakt niet uit WAT iemand gedaan heeft, zodra je dat gaat bestraffen met de doodstraf, ben je net zo erg als zij.
en waar ligt de grens?
en die moeder die die crimineel doodschiet, dat vind ik echt gewoon fout. je verlaagt jezelf dan naar zijn niveau.
en zon crimineel zal ook wel familie, vrienden weetikveel hebben, en dan kunnen zij dat weer als excuus gebruiken om die moeder dood te schieten en zo is het eind zoek.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2003, 16:37   #68
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by L_angeldc
ik ben zowieso tegen de doodstraf.
maakt niet uit WAT iemand gedaan heeft, zodra je dat gaat bestraffen met de doodstraf, ben je net zo erg als zij.
a life for a life daar ben ik dan voor. vermoord jij iemand, dan mag je zelf ook dood
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2003, 17:13   #69
supergirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nee dat vind ik niet want diegene wie je doodmaakt zit er niet mee.Hij hoeft niet zijn levenlang te creperen in de gevangenis.Hij gaat dood op een manier die iedereen wel zou willen door middel van een injectie.Hem heb je er dus niet mee wel de mensen die voor zo ver dat mogelijk is nog wel om hem geven....
Laat hem levenslang en dan ook echt levenslang in de gevangenis zitten dan kan die er nog eens goed over nadenken.....
  Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2003, 17:25   #70
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het is wel waar , ik vind dat verkrachters e.d mogen creperen tot de dood. Maar ik vind dat wat die moeder gedaan heeft heel goed. Op zo'n moment denk je enit aan ''laat ik mij niet verlagen tot zijn niveau'' Op zon moment denk je alleen amar aan je kindje.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2003, 17:39   #71
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by JEANUS
Het is wel waar , ik vind dat verkrachters e.d mogen creperen tot de dood. Maar ik vind dat wat die moeder gedaan heeft heel goed. Op zo'n moment denk je enit aan ''laat ik mij niet verlagen tot zijn niveau'' Op zon moment denk je alleen amar aan je kindje.
wat heeft haar kind er nou aan, dat de man die haar verkrachtte dood geschoten is door haar moeder. het enige dat er dan gebeurd is dat de man die haar dat aan heeft gedaan, er niet meer voor kan boeten, en haar moeder moet de bak in.

echt een topoplossing ja

zo van 'its wrong to kill people, so we are going to kill you'
dat las ik pas ergens, kweet alleen niet meer waar. ik vind het in ieder geval goed gezegd.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2003, 18:28   #72
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by L_angeldc
echt een topoplossing ja

zo van 'its wrong to kill people, so we are going to kill you'
dat las ik pas ergens, kweet alleen niet meer waar. ik vind het in ieder geval goed gezegd.
Ja, volledig akkoord.
'Revenge, not justice', zo zou je het ook kunnen zeggen, het is wraak maar geen gerechtigheid.
Er is ook zo'n kaartje van Amnesty International,
  Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2003, 19:16   #73
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

alleen jammer dat de letters zo klein zijn dat ik ze niet kan lezen
  Met citaat antwoorden
Oud 9 December 2003, 19:45   #74
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlackMystery
jij zegt dat ik geen argumenten heb
maar jij zit hier te oordelen over iemand die je niet kent?
kan ook over je moeder zeggen dat ze het verstand van een neandertaler heeft, en dat zij gewoon de stront zonder de vlieg is
uit jouw woorden kan ik ook al halen dat jij totaal wereldvreemd bent
ik ben ook vreemd in de jouwe
maar jij oordeelt crimineel en niet crimineel, zwart of wit juist?
iemand die niet werkt is zoizo te lui om te werken
en blablabla
eens je een strafblad hebt en geen diploma kan je het bijna vergeten in deze wereld
en ga jij hen eten geven?
ben jij diegene die de wereld beter maakt?
maar neen, de oplossing is om ze allemaal uit te roeien juist?
jij zegt: stel voor dat het jouw bompa is
ik stel jouw de vraag, stel dat het jouw zoon is, en je weet dat hij in fout is gegaan, maar zou jij vinden dat hij eeuwig in de hell moet branden?
goede vader zou je zijn
als je kleine ooit in problemen geraakt: doet me niets zoon, brand in hel
als ik jou replys op mijn posts lees, dan denk ik dat jij mijn posts niet snapt.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 December 2003, 21:41   #75
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
a life for a life daar ben ik dan voor. vermoord jij iemand, dan mag je zelf ook dood
heb je laatste jaar je schaap geslacht?
  Met citaat antwoorden
Oud 9 December 2003, 21:41   #76
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
als ik jou replys op mijn posts lees, dan denk ik dat jij mijn posts niet snapt.
en jij die van mij niet
  Met citaat antwoorden
Oud 9 December 2003, 21:43   #77
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

voor de mensen die het moesten intereseren
hij heeft dertig jaar gekregen
jaja het rechtsysteem
een normale moordenaar zit nog geen vijf jaar
maar omdat het roofmoord is, en ze geen rekening houden met dat ze minderjarig waren op de moment van het feit, en ook geen rekening om verzachtende toestanden, hun jeugd dus
mag hij dertig jaar zitten
  Met citaat antwoorden
Oud 10 December 2003, 00:24   #78
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

mooi zo dat ie lang vast zit iig, hoe lang doet er ff nie toe

Citaat:
Originally posted by BlackMystery
heb je laatste jaar je schaap geslacht?
en dit mag slaan op...?
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 December 2003, 06:46   #79
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlackMystery
voor de mensen die het moesten intereseren
hij heeft dertig jaar gekregen
jaja het rechtsysteem
een normale moordenaar zit nog geen vijf jaar
maar omdat het roofmoord is, en ze geen rekening houden met dat ze minderjarig waren op de moment van het feit, en ook geen rekening om verzachtende toestanden, hun jeugd dus
mag hij dertig jaar zitten
DAT is juist de reden waarom ik het rechtsysteem niet meer vertrouw.. Veel te lange straf...
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 December 2003, 09:47   #80
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
mooi zo dat ie lang vast zit iig, hoe lang doet er ff nie toe



en dit mag slaan op...?
DAT JE ACHTERLIJK BENT
verdomme
gij ze echt te dom om waar te zijn
das dan beheerder
tsssss
kunt nieens twee seconden nadenken over een antwoord
wat doe je hier dan? ga dan wat zeveren op aan de bar
like I give a fuck
maar daar zit misschien ook iets tussen van u niveau
als ge nix zinnig kunt zegge, reply dan ook niet
  Met citaat antwoorden
Oud 10 December 2003, 10:10   #81
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

30 jaar vind ik veeel te lang.. Het begint hier steeds meer op amerika te lijken, NOT GOOD. Ik had em hooguit 10 jaar gegeven, die gast die zit nog in z'n jeugd, hem kun je juist nog veranderen. Als hij iemand van 30 was en hij z'n hele leven bezig was met midaden, okeej, maar dit joch kan nog veranderen maar ze geven hem gewoon geen kans
  Met citaat antwoorden
Oud 10 December 2003, 10:56   #82
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlackMystery
DAT JE ACHTERLIJK BENT
verdomme
gij ze echt te dom om waar te zijn
das dan beheerder
tsssss
kunt nieens twee seconden nadenken over een antwoord
wat doe je hier dan? ga dan wat zeveren op aan de bar
like I give a fuck
maar daar zit misschien ook iets tussen van u niveau
als ge nix zinnig kunt zegge, reply dan ook niet
hoor wie t zegt, als je alleen maar op de man af kan spelen, zeg dan niks
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 December 2003, 13:19   #83
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
hoor wie t zegt, als je alleen maar op de man af kan spelen, zeg dan niks
weetje ik vind dat hij wel een beetje gelijk heeft...
maar ik zal ook wel achterlijk zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 10 December 2003, 13:22   #84
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

hoezo? ik geef mijn mening wat ik vind hoe t zou horen. als hij t er niet mee eens is, pech voor hem
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 December 2003, 13:29   #85
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
hoezo? ik geef mijn mening wat ik vind hoe t zou horen. als hij t er niet mee eens is, pech voor hem
leven voor een leven..
dan had je al dertien jaar dood moeten zijn..
of meer...
mja tis een beetje radicale gedachten, maar daarin heeft hij gelijk...
  Met citaat antwoorden
Oud 10 December 2003, 13:47   #86
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by lieve colafles
dan had je al dertien jaar dood moeten zijn..
of meer...
ik? wrom dat?
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 December 2003, 13:52   #87
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

weetje wat ik denk?

slotje
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 December 2003, 14:04   #88
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
weetje wat ik denk?

slotje
Nee we komen net op gang

Maar Tijn, leven voor leven dat klopt natuurlijk niet he.. En trouwens, ook al zou ie de doodstraf krijgen (waar ik heel erg tegen ben btw) zou ie er te snel vanaf zijn.
Anyway, die jongen heeft natuurlijk een fout gemaakt, dat kan niemand ontkennen. Maar dat ie door die fout meteen dood moet?? Of levenslang krijgt?? Tuurlijk kan dat niet! Die jongen is 16/17/18, nog in z'n jeugd iig, je kan hem nog veranderen, eventueel nog met een psychiater of weet ik veel wat. Hij moet natuurlijk ook wel de gevangenis een aantal jaar, maar 10 jaar is al meer genoeg. Dan mist ie wel 1 van de leukste tijden van z'n leven maar dan heeft ie zeker van z'n fout geleerd. Maar ik weet al bijna zeker dat ie het nooit meer zal doen aangezien hij (voor zover ik weet) geen criminele achtergrond heeft en dit een eenmalig iets is. Die jongen is gewoon heel normaal, hij zat eerst ook op school, had goede vrienden zoals BlackMystery en ging een keer de fout in, waarvan ie zeker weten heeft geleerd
  Met citaat antwoorden
Oud 10 December 2003, 14:26   #89
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

irene je praat alsof je ze beide hoogstpersoonlijk kent en er voor garant staat dat de uitlatingen die je nu doet waar zijn.
kdenk dat je dat beter achterwege kunt laten en zaken eens objectief moet beoordelen.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 December 2003, 15:26   #90
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
irene je praat alsof je ze beide hoogstpersoonlijk kent en er voor garant staat dat de uitlatingen die je nu doet waar zijn.
kdenk dat je dat beter achterwege kunt laten en zaken eens objectief moet beoordelen.
Dat denk ik gewoon.. tuurlijk ken ik ze niet persoonlijk, al is dit wel iets persoonlijker als in de krant ofzo. Maar zo zou ik er over denken bij iedereen
  Met citaat antwoorden
Oud 10 December 2003, 17:35   #91
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
irene je praat alsof je ze beide hoogstpersoonlijk kent en er voor garant staat dat de uitlatingen die je nu doet waar zijn.
kdenk dat je dat beter achterwege kunt laten en zaken eens objectief moet beoordelen.
het gaat hier niet om objectief te zijn
maar je in mijn plaats stellen
als jouw beste vriend in de gevangenis zou belanden, zou je dan ook inneens niets meer met hem te maken wille hebben
zou jij zeggen rot weg, maakt mij toch niets meer uit?
ps: dit is niet alleen op jouw bedoeld maar op iedreen zowat, vooral voor dee beheerder van men voete
  Met citaat antwoorden
Oud 10 December 2003, 17:37   #92
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Irene!!!!
Nee we komen net op gang

Maar Tijn, leven voor leven dat klopt natuurlijk niet he.. En trouwens, ook al zou ie de doodstraf krijgen (waar ik heel erg tegen ben btw) zou ie er te snel vanaf zijn.
Anyway, die jongen heeft natuurlijk een fout gemaakt, dat kan niemand ontkennen. Maar dat ie door die fout meteen dood moet?? Of levenslang krijgt?? Tuurlijk kan dat niet! Die jongen is 16/17/18, nog in z'n jeugd iig, je kan hem nog veranderen, eventueel nog met een psychiater of weet ik veel wat. Hij moet natuurlijk ook wel de gevangenis een aantal jaar, maar 10 jaar is al meer genoeg. Dan mist ie wel 1 van de leukste tijden van z'n leven maar dan heeft ie zeker van z'n fout geleerd. Maar ik weet al bijna zeker dat ie het nooit meer zal doen aangezien hij (voor zover ik weet) geen criminele achtergrond heeft en dit een eenmalig iets is. Die jongen is gewoon heel normaal, hij zat eerst ook op school, had goede vrienden zoals BlackMystery en ging een keer de fout in, waarvan ie zeker weten heeft geleerd
hij had wel een paar dingen, diefstal en drugsbezit
hij dealde niet, dat is toch iets
of gaan we discussiere over wat minder erg is, dealen of stelen?
  Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2007, 19:53   #93
ellieke
Lid
 
ellieke's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2007
Berichten: 3
Standaard

Euh, ik heb hier net al die berichtjes gelezen, wel laat, maar beter laat dan nooit.
Ik ben een vriendin van Wesley en Guy, de medeplichtigen aan
die moord en ben't volledig met Black Mystery eens.
Ik heb Guy zijn dossier hier staan gehad, wel, ik heb die gelezen,
als ge leest wa Nico allemaal heeft meegemaakt verschiet ge er
ni van dat zo gelopen is.
Die jongen heeft gewoon een rotleven gehad, zo'n leven wens ik niemand toe.
Ge kunt daar echt ni over oordelen als ge hem ni kent.
En zoals ik al zei, Wesley en Guy zijn mijn vrienden,oke, ze hebben een moord gedaan, maar ze zijn zeker ni slecht en 't is
verkeerd gelopen en voor die misstap gaan ze hun hele leven moeten boeten.
Wesley en Guy zijn er altij voor mij geweest en wat ze ook gedaan hebben, ik zal hen nooit laten vallen.
En, ik neem geen drugs, heb nooit iets van criminaliteit gedaan en heb vast werk.
En by the way (hier gaat Black Mystery het ook mee eens zijn)
die inbraak was ni voor geld om drugs te kopen, zo goed ben je dus op de hoogte.
De persoon die heel de inbraak in elkaar gestoken heeft loopt nog vrij rond, want hij is niet meegegaan, die word niet gestraft, maar word dat ooit in de krant gezet?
't Staat in de dossier, is op't proces gezegd geweest en toch gaat die gast vrijuit, terwijl hij even schuldig is, misschien wel de grootste schuldige in heel de zaak.
En Wesley, Guy en Nico worden veroordeeld, maar hij gaat vrijuit, is dat dan correct?
Je kent de personen niet, weet alleen wat je in de krant gelezen hebt, dus ik vind niet dat het aan u is om te oordelen.
ellieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2007, 20:41   #94
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Dan heeft die gast die hen opdracht heeft gegeven het goed voor elkaar.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2007, 20:49   #95
rarejopie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

niet uppen
  Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2007, 18:25   #96
ellieke
Lid
 
ellieke's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2007
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Dan heeft die gast die hen opdracht heeft gegeven het goed voor elkaar.
Idd, die gast z'n familie zijn allemaal flikken.
Heeft een bommelding gedaan enz. is nooit vervolg aan gegeven,
zware drugsdealer, inbreker, maar da kan allemaal maar.
Da bedoel ik dus, Wesley, Guy, Nico, iedereen zit op hun kap,
en de andere word altij maar beschermd.
Steekt het spel in gang, maar moet nergens voor boeten,
hij moet ni zitten, zal op't straat nooit uitgemaakt worden voor wa is gebeurd, kan gewoon gaan werken (ni dat da erin zit).
ellieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 December 2007, 23:49   #97
siarake
Lid
 
Geregistreerd op: 25 December 2007
Berichten: 2
Standaard nico

ik ben candy het kleine zusje van nico.nico is en was mijn alles mijn vader,moeder,broer,beste vriend en steun en toeverlaat hij heeft mij nooit laaten vallen hij was er altijd ik weet jullie denken echt slecht over mijn broer ma voor mij heeft hij veel betekent en nog altijd.ik was 3 toen mij moeder stierf en mijn vader was er bijna nooit voor ons mijn broer heeft veel gedaan ma hij zorgde der wel voor dat ik altijd kleren en eten had ik ben nu een jonge vrouw van 19 met een dochtertje van 2.nico was echt kwaad toen ik zwanger was van siara zo heet mijn dochter hij was zoo teleurgesteld in mij hij wou zelfs geen peter zijn :ik heb siara niks te bieden nu ik hier zit was zijn antwoord maar voor mij was het veel meer dan dat het ging om wat er achter zat en uiteindelijk heeft hij toegegven. siara ziet nico echt graag ze kan zelfs al nonkel nico zeggen.met mijn 19 verjaardag ben ik nico gaan bezoeken het deed echt pijn om hem zo te moeten zien.toen nico weg ging ben ik slecht gegaan. mijn enigste steun en toeverlaat was weg en daar had ik het heel moeilijk mee nico was niet zoo het kon niet dat hij dat had gedaan en ik had dan ook heel veel moelijkheden om het te accepteeren dat hij er voor een lang tijd ni ging zijn ik ging liefde zoeken bij de verkeerde mensen,ging niet meer naar school en geraakte onder de jeugd rechter en in een instelling,ik kon het gewoon niet geloven mijn broer die zoo iets doet nee dat kan ni ik heb het nog altijd moeilijk met het fijt dat hij er niet is ik kende nico beter dan wie ook hij was niet zoo je moet een persoon niet beoordelen voor wat ie doet maar voor wie hij is en nico is een geweldige persoon. nico is weggegaan toen ik 12 was en zal pas terugkomen waneer ik 25 ben ik mis hem nog altijd even hard en hij is nog altijd mijn alles wat hij ook heeft gedaan hij blijft mijn bloed voor altijd; je hebt een doel in het leven en het is voor jou om die te zoeken en god zal je daarbij helpen sommige mensen gaan rechtdoor en sommige nemen de andere kant maar je komt altij op een punt in je leven dat je weer voor die keus staat en het is aan jou om de weg te kiezen.ondertussen ben ik treug naar school aan het gaan en woon ik aleen mijn punten op school zijn fantastisch en ik heb een goede band met mijn vader gekreegen ,en nico,awel nico heeft zijn diploma gehaald, het is nog een tijdje voor hij terug komt maar ik zal er zijn die voor hem aan de poort staat .die dag word naast de geboorte van mijn kind de gelukigste dag van mijn leven ik mis hem zoo hij heeft dingen voor mij gedaan die niemand anders heeft gedaan dus alstublieft beordeel mijn broer op wie hij is en niet wat hij heeft gedaan wat hij heeft gedaan was slecht ma da betekent niet dat hij ook slecht is. nico ik zal er altijd voor je zijn ik hou ziels veel van je en kan niet wachten tot je terug bent loooooooooovvvvvvvvveeeeeeeee you

ps:voor de mensen die blijven denke da nico slecht is fuck jullie alemaal, en voor de andere bedankt om mijn broer te blijven steunen love you allemaal bedankt om te luisteren
siarake is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2007, 13:49   #98
Iessie
Stopwoordjesverslaafde
 
Iessie's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 October 2003
Berichten: 1.219
Standaard

ik heb nu heel erg hoofdpijn gebruik leestekens verdorie!!
__________________
Ik ben blond. Wat is jouw excuus?
Iessie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2007, 13:58   #99
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

begint de zin met een . XD
  Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2007, 18:07   #100
ellieke
Lid
 
ellieke's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2007
Berichten: 3
Standaard Candy

Hey Candy,
Amai seg, zijt gij al zo oud?
Da ga rap he.
Alle, gij hebt een kindje dan, proficiat he.
Ik ken Nico zelf ni, maar weet wel van Wesley en Guy en van
in de dossier dat hij u heel graag ziet.
En, lukt het zo een beetje, naar't school gaan en een kind opvoeden?
ellieke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:40.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.