Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 20 January 2012, 18:07   #1
Anoniemo
Lid
 
Geregistreerd op: 30 December 2011
Berichten: 3
Standaard ik weet het niet meer! :(

Okee hier komt een heel lang verhaal over een meisje wat ik leuk vind maar please lees hem helemaal. Ik weet het echt niet meer dus heb echt jullie hulp nodig.

Het is een meisje uit me klas, we raakte bevriend en hadden leuke msn gesprekken enzo. Ik had in barcalona voor "de grap" een souveniertje voor haar gekocht. Toen ik weer terugwas hadden we een msn gesprek. Ze vertelde dat ze me een hele leuke jongen vond maar dat ze nog geen relatie wou en nog single wou blijven. Ik vertelde haar wel dat ik haar leuk vond. Toen zei ze dat ze liever gewoon vrienden wou blijven en dat vond ik best. Vanaf de dag erna was ze opeens veel afweziger, ze kwam nauwelijks online op msn en praatte niet veel meer tegen haar. Toen ik haar het armbandje wat ik in Barca had gekocht voor haar gaf vond ze het nog wel leuk enzo en gaf me nog wel een knuffel maar daarna was ze nog steeds afwezig. Toen ik het aan haar vroeg snapte ze niet precies wat ik bedoelde, ze zei dat we wel een beetje uit elkaar gegroeid waren maar dat dat kwam omdat ze het druk had met school enzo. Ik vroeg of het temaken had met dat ze nu wist dat ik haar leuk vond en dat was niet zo. Daarna veranderde er niet veel, heel soms nog was het wel gezellig maar met mate. Maar in de kerstvakantie was ze opeens weer uberlief tegen me en we hadden het over de gekste dingen, van seks naar een deken opwarmen met een fohn. Ze vroeg of ik met een vriend van mij en een vriendin van haar naar de bios wou, dat deden we maar de kaartjes bleken op te zijn dus toen hebben we een uur in de stad gehangt en zijn toen weer naar huis gegaan. Daarna was het nog gewoon gezellig maar vanaf dat we weer school hadden was ze weer opeens afstandelijk. ze was nog wel soms op msn maar daar was ze een stuk minder lief. Ook waren er veel vrienden van haar die ons plaagde tussen ons maar ik weet nou niet of ze heeft verteld aan haar vrienden dat ik haar leuk vind of dat ze dat gewoon denken ofzo maar ik dacht misschien dat ze daarom wat minder aardig deed. Ik vroeg het dus weer aan haar maar weer zei ze dat het gewoon aan de drukte van school lag. soms doet ze ook nog wel aardig tegen me maar ik heb wel het gevoel dat ze me soms echt negeert als ik iets tegen haar zeg. Ook heb ik het gevoel dat ze iets achter zich houd, waardoor het allemaal duidelijk word maar zelf zegt ze van niet. Ze zei dat ik echt een hele goede vriend was en dat ze me leuker vond dan andere jongens maar daar laat ze nu niet zoveel van merken. Wat is er nou met haar? ik wil haar echt heel graag als vriendin(netje) maar ik wil nu bijna liever dat ik weet wat er aan de hand is. ohja, ook vroeg ik toen we het over mijn piano spelen hadden of ik misschien is bij haar langs kon komen om te spelen voor haar, ze zei dat ze het wel leuk vond. Paar dagen erna vroeg ik nog of ze dat nog steeds wou en wanneer. Ze zei dat het haar nog wel leuk leek maar dat ze het heel druk had met sporten/school en vrienden en ik weet ook wel dat ze veel sport maar zou dit gewoon een smoes kunnen zijn?

Sorry voor dit lange verhaal, als jullie nog meer info willen zeggen jullie het maar

maar wat denken jullie dat er is? kunnen jullie hieraan zien wat er aan de hand is met haar? is het echt gewoon drukte?

thx
Anoniemo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2012, 18:16   #2
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

friendzone.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2012, 19:01   #3
Anoniemo
Lid
 
Geregistreerd op: 30 December 2011
Berichten: 3
Standaard

yup... ben bang van wel
Anoniemo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2012, 13:06   #4
glenneuw
Lid
 
Geregistreerd op: 21 January 2012
Berichten: 7
Standaard

ah geezus... vrouwen! het kan natuurlijk ook zijn dat ze niet zeker weet of ze je nou wel of niet leuk vind. zo had ik ook een vriendin die ongeveer zo tegen mij deed en nu hep ik met haar ^^ *trots*.
ik zou zeggen gwn afwachten wat er gaat gebeurd en niet teveel achter der aan blijven zitten.
glenneuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2012, 13:15   #5
glenneuw
Lid
 
Geregistreerd op: 21 January 2012
Berichten: 7
Standaard

ja jeweetwel als in met iemand verkering hebben... kzal proberen op me nederlands te letten
glenneuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2012, 19:23   #6
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door glenneuw Bekijk Bericht
ja jeweetwel als in met iemand verkering hebben... kzal proberen op me nederlands te letten
Doe dat dan ook
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 February 2012, 22:15   #7
ekmefjee
Lid
 
Geregistreerd op: 26 February 2012
Berichten: 15
Standaard

er is denk ik wel wat aan de hand, maar ik denk ook dat ze óf niet weet hoe ze het moet vertellen, óf zelf niet helemaal precies weet wat er is.
laat haar gewoon merken dat je er voor haar bent en reageer op haar zoals zij doet,
dat is voor haar waarschijnlijk het fijnste.
maar je moet ook op jezelf blijven letten, je moet zelf beslissen of je het bovenstaande vol kunt houden, of dat je beter kunt breken met haar. dat klinkt hard maar kan soms het beste zijn...

sterkte & succes !!
ekmefjee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:06.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.