Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 5 March 2004, 18:15   #1
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard PSV-Auxerre [Centraal topic voor deze wedstrijden]

Omdat de vorige zo nodig weg moest, hier part II. PSV heeft dus geloot voor de 1/8-finales tegen AJ Auxerre. Zeer belangrijk voor het Nederlandse voetbal, aangezien onder meer Tsjechië, Turkije, België en nog een land dat ik even vergeten ben op de loer liggen om de 8e plek in de Uefa-ranking over te nemen.
Auxerre schakelde eerder dit toernooi onder meer Utrecht uit. Mocht PSV winnen, dan spelen ze in de 1/4-finales tegen de winnaar van Real Mallorca-Newcastle United, waar dan overigens een nieuw topic over komt, we blijven niet aanmodderen in deze, en al helemaal niet in 'Nederlands enige Europacup-deelnemer )

Persoonlijk denk ik dat de kansen 50/50 zijn. Auxerre is een zeer stugge ploeg, niet meer te vergelijken met de ploeg van vorig jaar, die PSV redelijk eenvoudig versloeg. Ik vrees dat uit een kleine nederlaag denkbaar is, dus moet thuis de basis gelegd worden. Het hangt sterk af (wat een cliché ) van de vorm van Kezman/Robben/Van Bommel. Als deze heren in vorm zijn acht ik de 1/4-finale zeer wel mogelijk
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2004, 18:36   #2
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb psv de laatste tijd niet zien spelen, behalve tegen heerenveen, en uit verhalen van veel mensen hoor ik dat psv slecht staat te spelen, auxerre is een moeilijk te verslane tegenstander. Ik denk zelf dat psv het onderspit zal delven in deze confrontatie wat heel spijtig is voor het nederlandse voetbal
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2004, 18:48   #3
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Larsjuh
ik heb psv de laatste tijd niet zien spelen, behalve tegen heerenveen, en uit verhalen van veel mensen hoor ik dat psv slecht staat te spelen, auxerre is een moeilijk te verslane tegenstander. Ik denk zelf dat psv het onderspit zal delven in deze confrontatie wat heel spijtig is voor het nederlandse voetbal
Het was een paar wedstrijden slecht, maar de 2e helft tegen Roda was al aardig, en tegen Perugia was het spelletje zeer effectief
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2004, 20:31   #4
Incubus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jammer dat Sparta Praag tegen AC Milan speelt, ik wil dat beide ploegen verliezen...
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2004, 21:41   #5
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

phuu

ach ja, ik schat PSV hoger in dan Auxerre en verwacht ook dus dat de lampjes gaan winnen en dan tegen Bruggink moeten ballen. Tegen Mallorca zullen ze ook stranden met 0-0 0-0 en dan penalties. Inter gaat Uefacup winnen
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2004, 00:47   #6
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Incubus
Jammer dat Sparta Praag tegen AC Milan speelt, ik wil dat beide ploegen verliezen...
Het zou voor het Nederlandse voetbal zéér wenselijk zijn als Sparta Praag verliest van Milan Tsjechië is zo ongeveer de grootste concurrent voor plek 8..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2004, 17:33   #7
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik denk niet dat psv wint... de verdedigers zijn niet slim genoeg om de spitsen van auxerre 120 min te houden
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2004, 19:14   #8
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Auxerre is een lastige tegenstander voor PSV in deze vorm. Een van de betere ploegen in Frankrijk Het is geen wonderploeg, maar ik zie ze wel in staat te scoren in Eindhoven door hun kwaliteit voorin.

PSV zou zeker goede zaken kunnen doen voor Nederland
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2004, 20:05   #9
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
.

PSV zou zeker goede zaken kunnen doen voor Nederland
zker... dat lijstje wil ik niet zien... krijg er bijna nachtmerries van
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2004, 12:23   #10
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Auxerre is een lastige tegenstander voor PSV in deze vorm. Een van de betere ploegen in Frankrijk Het is geen wonderploeg, maar ik zie ze wel in staat te scoren in Eindhoven door hun kwaliteit voorin.

PSV zou zeker goede zaken kunnen doen voor Nederland
Als PSV nog 2 ronden verder komt, dan halen we misschien Griekenland nog in
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2004, 12:25   #11
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Als PSV nog 2 ronden verder komt, dan halen we misschien Griekenland nog in
heeft griekenland nog ploegen europees spelen ?
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2004, 12:27   #12
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mozzel
heeft griekenland nog ploegen europees spelen ?
Volgens mij niet meer..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2004, 12:52   #13
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zie die turken en tjechen er binnekort ook nog wel langs denderen
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2004, 13:59   #14
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
ik zie die turken en tjechen er binnekort ook nog wel langs denderen
In dat geval gebeurt het volgende:
* Kampioen: 3e voorronde CL
* Nr. 2: 2e voorronde CL
* Nr. 3: Uefa-cup
* Bekerwinnaar: Uefa-cup

De rest: Speelt vanaf februari voor de Jan Bok ze Klote
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2004, 14:05   #15
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

AJ Auxerre sinds december:
Lille-AJ Auxerre 1-0
Panathinaikos-AJ Auxerre 0-1
AJ Auxerre-Paris Saint-Germain 1-1
AJ Auxerre-Panathinaikos 0-0
SC Bastia-AJ Auxerre 0-0
AJ Auxerre-Olympique Lyon 1-2
Stade Rennes-AJ Auxerre 0-2
AJ Auxerre-Girondins Bordeaux 5-0
RC Strasbourg-AJ Auxerre 0-2
AJ Auxerre-Olympique Marseille 2-0
FC Nantes-AJ Auxerre
AJ Auxerre-RC Lens 2-0
AC Ajaccio-AJ Auxerre 1-2
AJ Auxerre-Le Mans 1-0

Auxerre is vooral in thuiswedstrijden erg sterk. Van de 13 thuiswedstrijden dit seizoen won het er liefst 9, tegen 3 nederlagen en 1 remise. Uit pakte de ploeg uit 14 duels slechts 18 punten (5 overwinningen, 3 gelijke spelen en 6 nederlagen). Maarja, uit winnen ze wel van Panathinaikos, terwijl het thuis 0-0 werd. Je hebt leugens en je hebt statistieken .
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2004, 16:54   #16
Incubus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Het zou voor het Nederlandse voetbal zéér wenselijk zijn als Sparta Praag verliest van Milan Tsjechië is zo ongeveer de grootste concurrent voor plek 8..
Ja, maar omdat ik tegen Milaan ben wil ik dat ze beide verliezen
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2004, 11:20   #17
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
PSV zonder Vogel tegen gehavend Auxerre

9/3/2004 11:27

PSV moet het tegen AJ Auxerre stellen zonder Johann Vogel. Dat is vervelend, maar staat eigenlijk in geen verhouding tot de personele problemen waar de ploeg van trainer Guy Roux mee te kampen heeft.
Vogel staat sowieso enkele weken buitenspel. De Zwitserse middenvelder blijkt een een scheurtje in één van zijn heupspieren te hebben opgelopen, zo heeft een mri-scan uitgewezen. Voor het overige kampt Guus Hiddink vooral met langdurige geblesseerden: zo zijn Dennis Rommedahl en Ernest Faber donderdag in de UEFA Cup-ontmoeting met de Fransen ook nog altijd niet van de partij.

AJ Auxerre staat bekend om z'n ijzersterke verdediging, maar uitgerekend in die linie moet Roux het stellen zonder een aantal waardevolle basiskrachten. Zo mist Roux waarschijnlijk zijn centrale verdedigers Philippe Mexès (dijbeenblessure) en Jean-Alain Boumsong (oogkaskwetsuur). Johan Radet liep tegen Panathinaikos bovendien een hamstringblessure op.

AJ Auxerre moet het donderdag bovendien stellen zonder Oliver Kapo. De aanvaller kreeg in het eerste treffen met Panathinaikos de rode kaart en is voor de eerste ontmoeting met de Brabanders nog steeds geschorst.
bron: www.vi.nl

Klinkt allemaal leuk, maar ik verwacht dat het allemaal wel mee gaat vallen. Het gebruikelijke zand in de ogen strooien
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2004, 14:21   #18
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar Mexes en Boumsong zou Auxerre meer missen dan PSV Vogel, zoveel is zeker.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2004, 18:13   #19
Incubus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Geen Mexes, Boumsong en Kapo, als PSV dit niet wint...
  Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2004, 12:21   #20
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Incubus
Geen Mexes, Boumsong en Kapo, als PSV dit niet wint...
Is dat al helemaal zeker dan Ik kan me nog FC Utrecht herinneren, dat Utrecht-Roda wilde uitstellen door een heus griep-epidemie. Maar een dag later stond toch gewoon het basiselftal erop Volgens mij valse hoop wekken
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2004, 21:50   #21
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat een baggerwedstrijd.. maar wel een prima resultaat. Robben gaat PSV nog missen de komende wedstrijden en de vorm van de ploeg is nog ver te zoeken.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2004, 15:13   #22
Incubus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Komende zondag geen Kezman en geen Robben, dan heeft Feyenoord misschien wel kans en kan Ajax uitlopen. Prachtig
  Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2004, 23:09   #23
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Incubus
Komende zondag geen Kezman en geen Robben, dan heeft Feyenoord misschien wel kans en kan Ajax uitlopen. Prachtig
Wat een schande voor de stad waar je woont ben jij

Overigens kon het weer niet negatiever gebracht worden door die eikel van een Mulder. Gelukkig heb ik me voorgenomen met niet meer druk te maken om deze riooljournalistiek, maar wanneer Ajax 1-1 had gemaakt bij een stugge ploeg en na een half uur haar beste speler moest missen dan had men het enkel gehad over de goede uitgangspositie en het positieve resultaat in een uitwedstrijd, en vooral gewezen op het gunstige voor het Nederlandse voetbal. Achja
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2004, 00:36   #24
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat is nou je punt, Bart? Was PSV gisteren niet slecht omdat volgens jou de berichtgeving bij Ajax anders zou zijn? De conclusie was dat het gisteren nergens op leek maar dat het resultaat en de uitganspositie prima zijn. Naar mijn idee een heldere en terechte conclusie en daar heeft Ajax geen drol mee te maken. Trouwens, Mulder staat is echt geen Ajax supporter of iets dergelijks, hij uit ook echt wel zijn kritiek op Ajax. Grazer AK uit was vergelijkbaar, maar toen werd Ajax ook echt niet de hemel ingeprezen hoor.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2004, 00:52   #25
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Wat is nou je punt, Bart? Was PSV gisteren niet slecht omdat volgens jou de berichtgeving bij Ajax anders zou zijn? De conclusie was dat het gisteren nergens op leek maar dat het resultaat en de uitganspositie prima zijn. Naar mijn idee een heldere en terechte conclusie en daar heeft Ajax geen drol mee te maken. Trouwens, Mulder staat is echt geen Ajax supporter of iets dergelijks, hij uit ook echt wel zijn kritiek op Ajax. Grazer AK uit was vergelijkbaar, maar toen werd Ajax ook echt niet de hemel ingeprezen hoor.
Kom op nou Arthur, dat er een goede uitgangspositie verworven is werd slechts tussen neus en lippen door verteld De godganse tijd werd de nadruk erop gelegd hoe ongehoord slecht het wel niet was.
JA, HET WAS SLECHT, JA!! Maar wat boeit dat wanneer het resultaat bevredigend is. We hebben het wél over een 1/8e-finales en over een ploeg als AJ Auxerre.

Na Ajax-Grazer hoorde ik alleen maar jubel-stemming, dat we 2 clubs in de CL hadden, en nauwelijks iets over dat het spel niet om áán te zien was. En terrecht niet, want daar gat het daarna helemaal niet meer om. Nederland bevindt zich in een dermate precaire situatie dat elk punt meegenomen is.

Maar neen, daar kunnen de Mulders die zo nodig de notoire liefhebber moet uithangen wanneer het om PSV gaat niet over praten. Dan moeten we de godganse tijd aanhoren met een wat voor ongelofelijke dosis geluk dat tot stand gekomen is, en hoe erbarmelijk slecht het was, en dat Mulder niet genoten heeft. WHO GIVE'S A FUCK!! :@ Valt me nog mee dat de NOS het überhaupt uitzendt, trouwens. Maarja, PSV gaat toch door, jammer hè?!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2004, 10:24   #26
Incubus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Wat een schande voor de stad waar je woont ben jij

Overigens kon het weer niet negatiever gebracht worden door die eikel van een Mulder. Gelukkig heb ik me voorgenomen met niet meer druk te maken om deze riooljournalistiek, maar wanneer Ajax 1-1 had gemaakt bij een stugge ploeg en na een half uur haar beste speler moest missen dan had men het enkel gehad over de goede uitgangspositie en het positieve resultaat in een uitwedstrijd, en vooral gewezen op het gunstige voor het Nederlandse voetbal. Achja
1. Ik ben iig geen meeloper

2. blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
  Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2004, 11:50   #27
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Incubus
1. Ik ben iig geen meeloper

2. blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Je bent zielig
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2004, 15:57   #28
Incubus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Je bent zielig
Ik kan hetzelfde zeggen over jou met jouw opmerkingen, maarja. Ik heb deze discussie al zovaak gevoerd op andere fora, vandaar mijn blaaaaaaaat
  Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2004, 16:31   #29
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Incubus
1. Ik ben iig geen meeloper

Zeker wel voor het Nederlandse elftal?
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:00.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.