Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 24 June 2004, 17:22   #1
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking Nieuwe tenue's

Sedert enkele jaren, toen de marketeers hun intrede in onze mooie voetbalsport deden en beslisten dat de verkoop van de merchandise omhoog moest, kennen we het fenomeen 'uittenue'. Ieder jaar wordt er een nieuw shirtje ontworpen om de 22 artiesten op het veld te kunnen onderscheiden, en dat is dan meteen ook leuk voor de verkoop, aangezien de thuistenues natuurlijk niet jaarlijks van kleur kunnen verschillen. Meestal zijn dit gedrochten van creaties. Zo moet er bij Ajax iemand geweest zijn die heeft gedacht: laten we een combinatie met WC-papier maken, leuke remsporen erop aanbrengen. Ook bij mijn eigen club is het elk jaar weer een verassing. Het ene jaar kan het ermee door, het andere jaar is het een creatie waarvan je zegt: een willekeurige fan flanst in 5 minuten vanachter zijn PC een hoogwaardiger design in elkaar, en dan weer is het niet om aan te zien. Dit jaar heeft men de succesvolle Oosterbuur Alemannia willen kopiëren, want in navolging van hen gaat ook Nederland nu kennis maken met 'the men in black'. Toegegeven: hij is mooi, maar wel erg gejat



Zijn jullie nieuwe uit-tenues ook al bekend?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 18:04   #2
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ik vond de uittenues van fcdb afgelopen jaar een van de lelijkste shirts die ik in mijn hele leven heb gezien. dat zwart-wit horizontaal gestreept had ook niks met de club te maken ik heb de nieuwe uitshirts nog niet gezien
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 21:08   #3
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk helaas niet dat de tenues van de Graafschap al bekend zijn, simpelweg omdat bij mijn weten nog niet bekend is welke shirtsponsor ons shirt gaat sieren of ontsieren.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2004, 22:01   #4
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Vorig jaar was dat ook nog niet bekend en toen hadden ze de shirts ook al Het gaat niet om de sponsor, maar meer om hoe het merk het invult. Ik denk dat van de Graafschap het shiert bekend wordt als de eerste oefenwedstrijd is..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2004, 10:30   #5
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het uit-shirt zal donkerblauw worden met weer het Twenste Ros erop

dat ros is koel
  Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2004, 13:26   #6
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Vorig jaar was dat ook nog niet bekend en toen hadden ze de shirts ook al Het gaat niet om de sponsor, maar meer om hoe het merk het invult. Ik denk dat van de Graafschap het shiert bekend wordt als de eerste oefenwedstrijd is..
Ja natuurlijk, vooral de het merk geeft het shirt vorm, maar een definitief shirt lijkt me nog niet hier te tonen.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:23.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.