Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 25 February 2005, 23:36   #1
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Red face Ontslag Koemen/Koeman stapt op

Tja, ik geloof niet dat er nog bronnen gegeven moeten worden voor dit nieuws Wat vinden we ervan? Ik denk niet dat je helderziende hoefde te zijn om het aan te zien komen, maar toch
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 February 2005, 00:01   #2
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het zat er inderdaad aan te komen. Maar ik ben het er niet mee eens. Elke club zal wel eens een dip hebben, en dan moet je niet direct de coach er uit zetten.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 February 2005, 00:20   #3
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
Het zat er inderdaad aan te komen. Maar ik ben het er niet mee eens. Elke club zal wel eens een dip hebben, en dan moet je niet direct de coach er uit zetten.
koeman is zelf opgestapt..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 February 2005, 00:22   #4
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Dat vind ik wel erg kort door de bocht. Vergeet niet dat Koeman een transferbeleid gevoerd heeft dat de club miljoenen gekost heeft. Daarnaast staan feitelijk alle talenten stil in hun ontwikkeling. Tel daarbij op het werkelijk voortdurende gegoochel met de opstelling en de spelers hebben geen enkele vorm van vastigheid..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 February 2005, 00:23   #5
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
koeman is zelf opgestapt..
Dat vermelden ze ja. Ik denk dat ie het niet uit eigen beweging heeft gedaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 February 2005, 01:20   #6
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
Elke club zal wel eens een dip hebben, en dan moet je niet direct de coach er uit zetten.
In welk hutje heb jij gezeten, sinds de uitschakeling van Ajax in de 1/4 Champions League?
  Met citaat antwoorden
Oud 26 February 2005, 02:09   #7
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Op het moment dat ik Wesley Sneijder hoorde praten bij Studio Voetbal wist ik eigenlijk al genoeg over de kwaliteiten van Koeman als trainer. Sneijder zei dat er niet met de groep gesproken werd over de manier van voetballen. Het was dan ook niet gewenst dat de groep kenbaar maakte hoe deze het liefste zou voetballen. Daarbij slaat een hoofdcoach als je het mij vraag altijd de plank mis. Natuurlijk maakt de trainer de opstelling en maak je als trainer de beslissingen. Het is echter zeer belangrijk (en dat wordt zelfs in de huidige cultuur waarin we leven steeds belangrijker) om te communiceren met je team. Het gaat niet om democratisch beslissingen nemen, maar je moet wel laten blijken dat de mening van een speler (waarvan de ego zonder meer groot is, waar je niet aan voorbij kan als trainer) zeker wel gewaardeerd wordt en niet zomaar gepasseerd wordt. Een goede trainer heeft uiteindelijk toch wel gelijk. Hij kan zijn beslissingen motiveren en de ideeën van spelers onderuit halen. Daar ben je de trainer voor. Koeman had duidelijk problemen met communiceren. Toen Mido een probleem werd, moest hij weg. Toen Ibrahimovic de sfeer niet bevorderde werd hij verkocht. Tja.. zo waren er meer conflicten en dan is het ook logisch dat hij weg gaat cq. moet. Ik ben er van overtuigd dat Ajax al lang blij is dat hij opgestapt is, dat scheelt weer een bult problemen en uitleg.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 February 2005, 02:24   #8
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk inderdaad dat van alle kanten duidelijk werd dat de verhoudingen tussen Koeman en spelers onwerkbaar werden. Die CL uitschakeling van vorig jaar was al pijnlijk slecht, maar de prestaties dit jaar hebben zijn krediet helemaal verspeeld. Want kwaliteit is er toch voldoende in Amsterdam.. ondanks relatief veel blessureleed.

Dat Mido dr uit was gegooid vind ik nog steeds meer dan terecht overigens. Dat Mido achteraf ook gewoon een goede voetballer was heeft daarmee niets te maken. Die man had misplaatste vedette neigingen waar de misbaartjes van Sonck niks bij zijn. En scharen gooien naar ploeggenoten kan toch echt niet geaccepteerd worden. Dat Mido onhandelbaar was in zijn Ajax tijd gaf hij laatst zelf trouwens ook toe.

Jammer is wel dat de laatste periode natuurlijk blijft hangen, terwijl Koeman toch ook ook nette prestaties kan overleggen, hoewel er vorig en dit seizoen geen progressie meer in zit. Ajax stond bijna in de halve finale van de CL en hoewel de spelersgroep er al zo was toen hij kwam, is dat ook mede zijn verdienste. Die jonge, onervaren spelersgroep heeft hij behoorlijk aan het voetballen gekregen.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 February 2005, 12:01   #9
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik denk dat Koeman vorig jaar ook weinig prestaties meer heeft neergezet die tot de verbeelding spreken. De titel kwam tot stand met on-Ajax-voetbal. Zijn eerste anderhalf jaar waren op alle vlakken prima, maar daarna is het voortdurend worstelen geweest en boekte nauwelijks nog iemand enige vorm van progressie
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:30.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.