Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 10 March 2005, 12:18   #1
Martinjo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Babel en Maduro in voorselectie Oranje?

Snappen jullie dit????
Babel: kan ik inkomen, heeft de laatste tijd best goed gevoetbald en is belangrijk voor Ajax. Bovendien is ie snel en kan ie op links spelen als voorlopige vervanger voor Robben.

Maduro: WTF, is van Basten nu helemaal gek geworden!!!!!????
Die jongen heeft ong 100 speelminuten gehad bij Ajax. Neem dan Davids gewoon erbij, ondanks zijn weinige speelminuten.

Rest nu de vraag: is van Basten gek geworden of is ie gewoon geniaal en ziet hij na ong 100 minuten al dat Maduro echt top is.

De tijd zal het leren

Wat vinden jullie hier trouwens van?????
  Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2005, 12:25   #2
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Bron Ik ken t nog nergens bevestigd vinden
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2005, 12:38   #3
2-D
The Consultant
 
2-D's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.927
Standaard

www.vi.nl

zag t gisteren toevallig ook langskomen.
2-D is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2005, 12:42   #4
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

De halve eredivisie zit ondertussen in die voorselectie..
Maduro vind ik ook wat absurd als die wordt opgeroepen, maar als je dit als teken ziet dat hij op de goede weg is.. tja, waarom niet?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2005, 13:07   #5
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

het is maar een voorselectie
v. basten heeft een jaar lang met maduro samengewerkt bij jong ajax, dus hij weet heus wel wat hij aan hem heeft

ik vond het allemaal wel prachtig ook voor hedwiges zelf (ik heb bij hem in de klas gezeten op de middelbare school )
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2005, 16:19   #6
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Babel heb ik vaak zien spelen en zie em alleen tijdens een doelpunt voorbij komen Maduro kan ik nog niet over oordelen.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2005, 16:26   #7
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Babel als spits vind ik ook belachelijk anders. Ik kon het op vi.nl trouwens vanmorgen nog niet vinden. Babel heeft bij Ajax niet eens een vaste basisplaats. Maduro is natuurlijk helemaal een lachertje
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2005, 16:48   #8
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Babel als spits vind ik ook belachelijk anders. Ik kon het op vi.nl trouwens vanmorgen nog niet vinden. Babel heeft bij Ajax niet eens een vaste basisplaats. Maduro is natuurlijk helemaal een lachertje
http://www.vi.nl/vi/show/id=103258/sc=c20dda
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2005, 17:21   #9
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Vanmorgen zei ik
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2005, 20:22   #10
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Zet altijd de pionnen netjes neer bij Ajax 2 terechte voorselectie dus.

Hedwiges Maduro, Ryan Babel, Nigel de Jong, Maarten Stekelenburg, Rafael van der Vaart, John Heitinga en Wesley Sneijder zitten volgens mij allemaal in de voorselectie.

Jammer dat Ajax niet meer Nederland heeft anders zaten die ook in de voorselectie
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2005, 20:29   #11
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Vanmorgen zei ik
9/3/2005 11:32

?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2005, 21:15   #12
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

tsja weet eigenlijk niet precies wat ik er van zou meoten zeggen ... ken de spelers niet goed genoeg ...
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2005, 11:07   #13
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
tsja weet eigenlijk niet precies wat ik er van zou meoten zeggen ... ken de spelers niet goed genoeg ...
Dat zegt toch genoeg
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2005, 11:30   #14
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Iemand als Maduro nu al oproepen zou natuurlijk compleet belachelijk zijn, maar ik wil toch nog enige nuance aanbrengen in deze kwestie Het gaat hier namelijk nog steeds om een voorselectie, die van Basten volgens mij vaak meer gebruikt als signaal naar potentiëele internationals, als blijk van vertrouwen. Die voorselectie telt niet voor niets 30 man ofzo, het is een soort van groslijst met mogelijkheden, ook voor de toekomst.

Wat vinden jullie trouwens, verdient Seedorf niet ook een kans? Als Van Basten consequent is dan mag Seedorf ook een keer rechts op het middenveld laten zien wat ie kan. Hij heeft bewezen in 4-3-3 goed uit de voeten te kunnen en presteert de laatste tijd uitstekend bij AC Milan. Presteren bij de club was volgens Van Basten toch altijd de voorwaarde. Dat iemand als Seedorf niet eens op de lijst van de voorselectie staat vind ik eigenlijk niet kunnen.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2005, 12:15   #15
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Heeft Van Basten niet ooit aangeven dat Seedorf überhaupt niet in aanmerking komt voor selectie zolang zijn gedrag niet verbeterd?! Staat mij iets van bij..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2005, 12:52   #16
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hij heeft ooit eens aangegeven dat als hij bondscoach zou zijn hij Seedorf niet zou oproepen. Dat was geloof ik nog in de tijd dat hij trainer was bij Jong Ajax. Net als voorgaande bondscoaches zou ook hij immers Seedorf niet aan het voetballen krijgen, aldus San Marco. Maar ik vraag me toch af wat hij bedoelt. Ik ben het eens dat hij in Oranje in het verleden nog wel eens zijn taak uit het oog verloor, maar je kunt zo'n geweldige voetballer toch een kans geven? Als hij zich als een vedette gaat gedragen om en buiten het veld en als hij zijn eigen wedstrijd gaat spelen, dan heeft hij zijn kans simpelweg verkloot en roep je em niet meer op. Maar nu lijkt het een beetje een prestigekwestie ofzo. Ik vind dat Seedorf de laatste jaren juist volwassen overkomt, altijd een goed verhaal heeft tijdens interviews en ook gewoon laat zien dat hij een geniale middenvelder is.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2005, 14:49   #17
n0sf3ratu
Lid
 
Geregistreerd op: 27 November 2004
Locatie: jj
Berichten: 868
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Iemand als Maduro nu al oproepen zou natuurlijk compleet belachelijk zijn, maar ik wil toch nog enige nuance aanbrengen in deze kwestie Het gaat hier namelijk nog steeds om een voorselectie, die van Basten volgens mij vaak meer gebruikt als signaal naar potentiëele internationals, als blijk van vertrouwen. Die voorselectie telt niet voor niets 30 man ofzo, het is een soort van groslijst met mogelijkheden, ook voor de toekomst.

Wat vinden jullie trouwens, verdient Seedorf niet ook een kans? Als Van Basten consequent is dan mag Seedorf ook een keer rechts op het middenveld laten zien wat ie kan. Hij heeft bewezen in 4-3-3 goed uit de voeten te kunnen en presteert de laatste tijd uitstekend bij AC Milan. Presteren bij de club was volgens Van Basten toch altijd de voorwaarde. Dat iemand als Seedorf niet eens op de lijst van de voorselectie staat vind ik eigenlijk niet kunnen.

idd dit is schande, vd meijde heeft meer minuten gemaakt dan maduro, wat een grap, die maduro die kan amper voetballen man herejezus Wat een grap ! echt niet best, neem dan voor het middeveld ipv maduro ,, davids seedorf, van gessel, knopper, nicky hofs, boutahar, van der leegte, bruggink, gregoor van dijk
n0sf3ratu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2005, 15:27   #18
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Arthur, hoeveel bondscoaches hebben het nu al niet geprobeerd met Seedorf? En zij kwamen allemaal tot dezelfde conclussie als ik het wel heb
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2005, 15:38   #19
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Arthur, hoeveel bondscoaches hebben het nu al niet geprobeerd met Seedorf? En zij kwamen allemaal tot dezelfde conclussie als ik het wel heb
klopt.. maar toch kriebelt het als je die gozer bij milan ziet spelen. Toch wel erg goed en waarom krijg ik telkens het gevoel dat het een verschil is welke trainer er aan de kop van een team staat? De ene trainer krijgt een speler misschien wel aan het voetballen waar een ander dat niet krijgt
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2005, 15:47   #20
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door n0sf3ratu
die maduro die kan amper voetballen man herejezus Wat een grap !
inderdaad een grap ja, want hij kan wel degelijk voetballen
in die 2 wedstrijden dat hij in de basis begon bij ajax was hij bij een doelpunt betrokken
en sindsdien hij nu de voorkeur krijgt boven die prutser obodai begint ajax ook langzaam beter te voetballen
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2005, 15:53   #21
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door n0sf3ratu
gregoor van dijk
das toch een forummer?
  Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2005, 16:06   #22
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
inderdaad een grap ja, want hij kan wel degelijk voetballen
in die 2 wedstrijden dat hij in de basis begon bij ajax was hij bij een doelpunt betrokken
en sindsdien hij nu de voorkeur krijgt boven die prutser obodai begint ajax ook langzaam beter te voetballen
Maduro had al tijden geleden zn kans moeten krijgen
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2005, 16:19   #23
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

vind ik ook ja
misschien dat van basten dit wel doet om koeman nog even flink na te trappen
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2005, 16:42   #24
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Arthur, hoeveel bondscoaches hebben het nu al niet geprobeerd met Seedorf? En zij kwamen allemaal tot dezelfde conclussie als ik het wel heb
Klopt, er is altijd veel onvrede geweest rond Seedorf, maar ik vind wel dat vaak wel erg overdreven gedaan wordt/werd over zijn functioneren. Het is niet zo dat Seedorf in al die 77 interlands helemaal niets goed heeft gedaan in het Nederlands elftal. Seedorf kan met zijn ervaring nog best van waarde zijn voor dit jonge Oranje. En spelers op basis van het verleden zonder kans bij voorbaat al afschrijven vind ik niet in het beleid van Van Basten passen...
  Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2005, 19:55   #25
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Zeg dat wel ja.. Ik heb steeds minder vertrouwen in die man. De manier waarop hij met Van Bommel omgaat kan ik alleen maar als schandalig betitelen en is een regelrechte belediging aan zijn adres. Als ik hem was zou ik gewoon lekker bedanken voor het Nederlands elftal onder deze bondscoach die volkomen doorslaat in zijn beleid..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2005, 02:39   #26
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Zeg dat wel ja.. Ik heb steeds minder vertrouwen in die man. De manier waarop hij met Van Bommel omgaat kan ik alleen maar als schandalig betitelen en is een regelrechte belediging aan zijn adres. Als ik hem was zou ik gewoon lekker bedanken voor het Nederlands elftal onder deze bondscoach die volkomen doorslaat in zijn beleid..
Ben jij de persoonlijke begeleider van Van Bommel ofzo? Aangezien jij zo goed weet hoe van Basten daarmee omgaat? Misschien heeft van Basten wel tegen Van Bommel gezegd dat hij exact weet wat hij aan van Bommel heeft en dat hij het daarom niet nodig acht hem (in de basis) op te stellen in een oefenwedstrijd. Ik kan me namelijk niet herinneren dat ik ooit van Bommel zelf heb horen klagen over van Basten in combinatie met het Nederlands elftal. Alleen de pers en mensen zoals jij maken zich hier buitengewoon druk om. Ik vind ook dat van Bommel gewoon in het Nederlands elftal hoort en ik denk velen met mij, maar wij kunnen absoluut niets zeggen over de manier waarop van Basten met van Bommel omgaat. Ik kan me voorstellen dat je als trainer weet wat je aan bepaalde spelers hebt en die daarom niet in onbeduidende oefenwedstrijdjes laat spelen. In zulke wedstrijden zijn juist namelijk dit soort spelers ongemotiveerd en laten onnodig een slechte indruk achter. Spelers die in dat soort wedstrijden dan wel worden opgesteld (natuurlijk niet allemaal) weten dan dat ze zich wel moeten bewijzen en gaan zo'n wedstrijd meteen een stuk anders in. De logica zie ik in ieder geval hier wel achter.

edit: Overigens riep jij ook altijd al dat Makaay zo'n geweldige spits is voor het Nederlands elftal en dat ook hij zich maar moest bedanken enzo, alhoewel ik ervan overtuigd ben dat, ondanks zijn kwaliteiten waar je niet omheen kan om te benoemen, hij absoluut niet de juiste spits is voor het Nederlands elftal. In het voetbal wat wij spelen al dan niet willen spelen met Oranje past gewoon geen spits die loert op zijn kansje en het moeten hebben van één geniaal (wat dat is het vaak bij Makaay) moment. Het is niet voor niets dat voornamelijk in Nederland (zekre in het verleden) de (scorende) middenvelder als één van de belangrijskte pilonnen wordt gezien binnen het veld, waar in het buitenland vaak de spitsen nog steeds als de belangrijkste spelers worden gezien.

Overigens om nog even commentaar te leveren op het selectiebeleid van Van Basten. Persoonlijk snap ik wel dat hij wil laten blijken dat een ieder die goed voetbalt kans maakt op een selectie voor het Nederlands elftal en natuurlijk is het ook zo dat als een talent echt goed is het niet uit maakt of deze 17 of 33 is. Echter vind ik wel dat van Basten moet oppassen dat hij van zijn selectiebeleid geen lachertje maakt. Hij moet ervoor oppassen dat het straks niet meer als bijzonder wordt gezien als je geselecteerd wordt. Straks roept hij nog een oude bekende op die de laatste tijd goed presteert bij Harkamese Boys 6. Ik vind dat persoonlijk wel jammer. Ik vind het dan ook niet echt begrijpelijk dat Babel en Maduro in de voorselectie zitten. Waarschijnlijk zijn dit wel spelers waarvan we in de toekomst zeker nog wat gaan horen, maar volgens mij hebben wij genoeg jongens lopen met meer ervaring die hetzelfde spel kunnen leveren en mede dankzij die ervaring zelfs beter. Ik ben benieuwd hoe dit zich ontwikkelt en hoe de uiteindelijke selectie eruit zal zien.

Laatst aangepast door Bazzemans : 12 March 2005 om 02:42
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2005, 03:07   #27
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Zeg dat wel ja.. Ik heb steeds minder vertrouwen in die man. De manier waarop hij met Van Bommel omgaat kan ik alleen maar als schandalig betitelen en is een regelrechte belediging aan zijn adres. Als ik hem was zou ik gewoon lekker bedanken voor het Nederlands elftal onder deze bondscoach die volkomen doorslaat in zijn beleid..
Mwa, ik vond de uitleg van van Basten wel plausibel. Landzaat is een speler die verdedigend en positioneel beter zijn mannetje staat en de andere spelers op het middenveld beter laat functioneren dan Bommel.
Als je met Sneijder en vd Vaart speelt (wat ik dus niet zou doen), dan kun je beter kiezen voor Landzaat dan voor van Bommel, die toch redelijk veel verdedigende steken laat vallen.

Maar ik neem aan dat als Cocu terug is, dat van Bommel wel weer terugkeert. Dan heb je Cocu die voor het evenwicht zorgt en in dat geval is van Bommel imho een betere optie dan vd Vaart of Sneijder. Maarja, die mannetjes hebben wel een bijna oneindig krediet van Zeist tot Amsterdam en dat heeft van Basten zeker niet voor van Bommel.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2005, 13:35   #28
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Wat een onzinnige post Bas Maargoed, ik zal toch op een paar punten ingaan.

Op de eerste plaats Van Bommel en ook Ooijer trouwens. Beiden geven al regelmatig in de media aan niet te willen reageren op Van Bastens beleid. Dat is mijns inziens iets essentieel anders dan zich helemaal niet laten horen. Beiden geven aan wel met de voeten te bewijzen dat ze erin horen. En laten ze daar nu net de laatste weken mee bezig zijn. Mij als voetbalfan staat het daarnaast geheel vrij om mijn mening te ventileren over het beleid van Van Basten, zelfs wanneer de desbetreffende spelers er niet over klagen. Wat wil je dan? Dat we hier alleen maar beweren wat we allemaal al lang wisten of alleen maar spelers/trainers naar de mond moeten praten?
Wat denk je nu zelf? Van Bommel vindt het wel best dat hij er zelden tot nooit op staat? En al die spelers die uit vorm zijn of nooit op die plek spelen spelen wel voortdurend? Natuurlijk wil hij ook tegen Engeland spelen, zeker met het oog op zijn transfervrije status aan het eind van het jaar. Daarbij komt ook nog eens dat hij helemaal niet zo zeker is van zijn plaats dus elk interland is voor hem meegenomen. Tel daarbij op dat we weinig oefeninterlands spelen en het lijkt mij raadzaam dingen te proberen waar je straks ook tegen Tsjechië en Roemenië wat aan hebt.

Dan wat betreft Makaay: daar hebben we het al vaak genoeg over gehad. Ik vind het 100% onzin wat je beweerd. Voor Kluivert en weet ik veel wie allemaal bedenken we 80 systemen en evenzoveel spelers kunnen op voor hen onnatuurlijke posities wel spelen en die jongen zou zogenaamd niet renderen. Laat me niet lachen zeg..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:40.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.